TM Iran Information Thread

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Weird TM list, Esteghlal has 7, Saipa 5, Pars Jonobbi which is leading the table 0.


And talking about goalkeeping, if CQ actually have watched the league he should have invited Peykan keeper 22 years old Payam Niazmand who is having a great season and stole Peykan's no1 job from Rahman Ahmadi(the hero of some members here not long time a go) or Mohsen Forouzan of Pars Jonoobi.
 

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Here you go:

همه نکات عجیب***ترین لیست کی***روش برای تیم ملی
همه-نکات-عجیبترین-لیست-کیروش-برای-تیم-ملی
وبسایت رسمی برنامه نود - فهرست جدید تیم ملی برای اردوی داخلی آبان ماه در تهران عصر روز سه شنبه و به شکلی عجیب در هنگام برگزاری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کارلوس کی***روش اعلام شد.

به گزارش وبسایت نود، در این لیست فقط بازیکنان شاغل در لیگ حضور دارند و تنها بازیکنی که از خارج کشور به اردو دعوت شده اشکان دژاگه است که مدت هاست بدون تیم است.

این فهرست برخلاف اردوهای قبلی شامل سورپرایزهای بیشتری است که تعجب اهالی فوتبال را به دنبال داشته است.

البته نکته مهم این است که فهرست اولیه تیم ملی شامل بازیکنان داخلی است و زمانی که لژیونرهای خارج از کشور به جمع اردونشیان اضافه می شوند بسیاری از این بازیکنان از فهرست خط می خورند. با این وجود لفظ دعوت شدن به تیم ملی و حضور در اردوی آن هم برای هر بازیکن رزومه محسوب می شود.

مدعی باش و از تیم ملی دور شو!

بحران***زده ترین استقلال تاریخ بیشترین ملی***پوشان را در خود جا داده است، اتفاقی که خاطره دعوت پرتعداد از بازیکنان پرسپولیس مانوئل ژوزه را یادآوری می***کند.

از طرفی پارس جنوبی یکی از صدرنشینان لیگ است اما سهمی در لیست تیم ملی ندارد درحالی که تیمی مثل سایپا ۵ بازیکن ملی***پوش را در ترکیب خود می***بیند.

دروازه***، دفاع و گزینه***های مسئله***دار همیشگی

محمدرضا اخباری در لیست جدید جای حامد لک را گرفته است. لک در بازی دوستانه مقابل توگو کلین***شیت کرد و اخباری هم در بازی***های اخیر سایپا کم اشتباه نداشته و گل نخورده است و دلیل این جابجایی نامشخص است. گفته می***شود لک مصدومیتی دارد و شاید به خاطر همین دعوت نشده است، هرچند کی***روش در دعوت از بازیکنان مصدوم هم بی سابقه نبوده است!

حسین حسینی دروازه***بان ۲۵ ساله استقلال در لیست قرار گرفته تا رحمتی دیگر خواب پس گرفتن جایگاهش از او در استقلال را هم نبیند. از طرفی پیام نیازمند پدیده دروازه***بانی ۲۲ ساله پیکان که در ۶ بازی اخیر ۴ کلین شیت داشته دیده نشده است. محسن فروزان هم دیگر دروازه بانی است که می***توانست دیده شود.

مدافعان دعوت شده از سوی کی***روش به طرز عجیبی در بازی***های آخر روی گل***های دریافتی مقصر بوده اند.

کنعانی دقایقی قبل از اعلام لیست تیم ملی مقابل پرسپولیس گل به خودی زد. چشمی در دربی پنالتی منجر به گل داد. سعید آقایی روی گل ثانیه***های پایانی پیکان اشتباه فاحشی انجام داد و همان حرکت عجیب او منجر به سانتر و به ثمر رسیدن گل برتری پیکان شد. دانیال ماهینی هم مدت***هاست مصدوم بوده و تازه به ترکیب سایپا برگشته است.

مرکز میدان، گروه پنج به اضافه یک

فهرست هافبک***ها نماد توجه کی***روش به لیگ است که از ۵ تیم مختلف در آن نماینده دارند؛ البته در کنار اشکان دژاگه که بدون تیم است!

امید ابراهیمی بعد از بازگشت از دوران مصدومیت به جز زدن یک پنالتی به زیر تیرک افقی دروازه و مردود اعلام شدن گل سالمش مقابل نفت کار خاصی نکرده است. ساعتی قبل از این پنالتی مقابل نفت اما ابراهیمی نامش را در لیست جدید تیم ملی دید تا کی***روش بار دیگر ثابت کند بیش از این که به عملکردها توجه داشته باشد سابقه و هماهنگی بازیکنان با برنامه***های ذهنی خودش برای او اولویت دارد.

تمرین تیم ملی



خط حمله، تکمیل غافلگیری***ها

هرچه در جدول گلزنان بیشتر گل زده باشی از تیم ملی دورتری! آل کثیر، قاضی و علیپور صدرنشینان جدول گلزنان جایی در فهرست تیم ملی ندارند.

علیپور آماده***ترین بازیکن پرسپولیس است و در حالی که ۶ گل در لیگ برتر زده، در چهار جام مختلف هم برای پرسپولیس گلزنی کرده و پاس گل داده است اما در جمع ۶ ملی***پوش پرسپولیس جایی ندارد. اگر ملی***پوشان پرسپولیس ۷، ۸ یا ۹ نفر هم بودند احتمالا علیپور بین آنها نبود و فقط یک شانس برای ملی***پوش شدن داشت و این که هر ۱۱ بازیکن اصلی پرسپولیس به جز منشا به تیم ملی دعوت شوند!

خط حمله و آمار پایین گل***های زده استقلال در لیگ بزرگترین نقطه ضعف استقلال فصل هفدهم بوده که این تیم را در بحران فرو برد و یک سرمربی را از کار برکنار کرد. فرشید اسماعیلی اما نماینده همین خط حمله در لیست تیم ملی خواهد بود.

مرتضی تبریزی یک بازی طوفانی مقابل استقلال خوزستان با چهار گل زده داشت. اما اگر تبریزی فراز و فرود کمتری داشت و پراکندگی گل***هایش در لیگ بیشتر بود، هم خودش تا الان بیش از ۵ گل در ۱۱ هفته زده بود و هم تیم قلعه نویی رتبه بهتری در جدول داشت.

ساسان انصاری در ۱۱ هفته گذشته فقط یک گل زده آن یک گل هم حرف و حدیث درباره***اش زیاد است و برخی می***گویند مهرداد محمدی زننده گل بوده است. بحران گلزنی کرانچار را تا مرز اخراج پیش برده اما مهاجمش قرار است مشکلات تیم ملی را برطرف کند.

پیکان هم دیگر بالانشین لیگ است که با ۷ برد پیاپی نماینده ای ندارد. لیست را می***توان همین طور ادامه داد و نکات تعجب***آمیز را طولانی***تر کرد اما مانند همیشه آن چه که قابل تغییر نیست این که سرمربی تیم ملی تصمیم***گیرنده نهایی است و کسی جز او نیست که باید از انتخاب***هایش دفاع کند و با آن نتیجه بگی


http://90tv.ir/news/423904/همه-نکات-عجیبترین-لیست-کیروش-برای-تیم-ملی
 

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
کی***روش: بودجه نداریم و نمی***توانیم آرزوی هواداران را تحقق ببخشیم/ وزیر ورزش حرف زد اما کاری انجام نشد

کیروش-بودجه-نداریم-و-نمیتوانیم-آرزوی-هواداران-را-تحقق-ببخشیم-وزیر-ورزش-حرف-زد-اما-کاری-انجام-نشد
وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال با انتقاد از شرایط موجود گفت: پس از ۷ سال شرایط همانی است که بود.

به گزارش وبسایت نود , کارلوس کی***روش در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی در زمین پژوشگاه صنعت نفت درباره فهرست تیم ملی و اینکه مهدی تارتار گفته از پارس جنوبی بازیکنی دعوت نشده است، گفت:نظر همه مربیان در مورد لیست تیم ملی مهم است اما ما نه تنها همه بازی***ها را می***بینیم بلکه عملکرد تک تک نفرات را زیر نظر داشته و آنالیز می***کنیم.

وی افزود: علاقه دارم که یکی دو بازیکن دیگر را هم به اردوی تیم ملی دعوت کنم اما برای این اردو شرایطش فراهم نبود اما در اردوی دسامبر که کوتاه مدت خواهد بود این کار را خواهم کرد. همان***طور که در این اردو چند بازیکن جوان را دعوت کرده***ایم تا آنها را زیر نظر بگیریم. هدف ما این است که معیارهای بهتری برای انتخاب نفرات***مان داشته باشیم.

کی***روش در مورد امکانات تیم ملی تصریح کرد: پس از ۷ سال شرایط همانی است که بود. تأکید می***کنم هر اردو یک چالش و مبارزه سخت برای ما خواهد بود. مهم***ترین مطلبی که با آن روبه***رو هستیم، بودجه مشخص برای حمایت از برنامه***های تیم ملی نداریم. بازی***ها را از دست می***دهیم و باید تصمیمات لحظه آخری بگیریم. عربستان به خاطر بودجه***ای که در اختیار دارد، گزینه***های بهتری برای برگزاری بازی***های دوستانه دارد و ما نمی***توانیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: اردوهای گذشته و بازی دوستانه با روسیه و توگو را با ارتباطات شخصی خودم فراهم کردم و این بار هم برای بازی دوستانه با پاناما و ونزوئلا صحبت کرده***ام. چون بودجه مشخصی نداریم، نمی***توانیم آرزوهای هواداران تیم ملی را تحقق ببخشیم. وزیر ورزش و جوانان حمایت خود را از برنامه***های تیم ملی انجام داده و صحبت از صعود تیم ملی به دور بعد جام جهانی و انجام هفت بازی دوستانه کرده، اما هنوز برنامه***ها انجام نشده است.

کی***روش ادامه داد: شما نظرم را پرسیدید و باید بگویم با همه سختی***ها کار را جلو می***بریم، اما باور کردنی نیست که در ماه نوامبر قرار داریم و هنوز بودجه مشخصی نداریم. باور این موضوع سخت است.

وی گفت: ما دو دسته افراد داریم، نخست تعدادی از مربیان و بازیکنان زحمتکش که دستاوردی برای ارائه کردن دارند. افراد دیگری داریم که تنها با هجمه رسانه***ای (پروپاگاندا) جلو می***روند و دستاوردهای آنها استفاده از ارتباطات رسانه***ای با دوستان***شان است. متأسفانه این افراد به عنوان قهرمان معرفی می***شوند. فدراسیون فوتبال از چه کسی حمایت می***کند؟ از کسانی که بیشترین دستاورد را داشته یا کسانی که کار رسانه***ای کرده و مدام در رسانه***ها صحبت می***کنند؟

سرمربی تیم ملی ادامه داد: پولی که متعلق به پاداش***های تیم ملی بود را ایشان برداشته است، پول را برای مصارف شخصی***شان برداشته***اند. فدراسیون از این «خانم» حمایت کرده و او کارش را انجام داد. ما نیاز به بازی***های خوب و دوستانه برابر تیم***هایی چون بلغارستان و پرتغال داریم، اما هزینه***ها کجاست؟ پولی که در فیفا برای تیم ملی بوده، ناپدیده شده است!

کی***روش در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا پول حضور ایران در جام جهانی در حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است یا نه، گفت: این پول متعلق به بازیکنان ایران در جام جهانی قبلی بود که در حساب فدراسیون فوتبال است. سرکار خانم طوری وانمود کردند که ایشان توانستند پول را بیاورند. به هیچ وجه اینطور نیست و آن پول بازیکنان بود. فدراسیون از چه کسی حمایت می***کند؟ از تیم ملی یا کسی که پروپاگاندا دارد؟

وی در پاسخ به این سؤال که منظورش چه کسی است، گفت: قبلا گفتم نمی***خواهم درباره این مسائل صحبت کنم، اما شما رسانه***ها باید بپرسید که پول آماده***سازی تیم ملی کجاست؟ دیگر سؤال نپرسید تا کارم را انجام دهم. درباره هوا، چمن و قلب من می***توانید سؤال بپرسید! من هم می***توانم هجمه*** رسانه***ای برای خودم داشته باشم، اما خسته***ام. می***توانید درباره هوا از من سؤال بپرسید!


http://90tv.ir/news/424157/کیروش-بو...قق-ببخشیم-وزیر-ورزش-حرف-زد-اما-کاری-انجام-نشد
 

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
No wonder we finally ended up with Venezuela and Panama then! Khak bar sare in aghayoon (va khanooma) ke hichvaght aadam nemishan!
 

Payandeh Iran

Elite Member
Feb 4, 2005
25,246
5,458
No player from Pars and Peykan, it shows CQ doesn't even bother to watch IPL lol, neither his assistants.
He will eventually do in next camp and then cross their names off the list. He has the core in mind and won't change it (maybe 1 or 2 due to injury or some unbelievable performance). Besides new comers should get used to his practice sessions and attitude and considering we will have 2-3 more camps simply not enough time. The man knows what he's doing.
 

Niloufar

Football Legend
Oct 19, 2002
29,626
23
No wonder we finally ended up with Venezuela and Panama then! Khak bar sare in aghayoon (va khanooma) ke hichvaght aadam nemishan!
Whats wrong with likes of Venezuela and Panama Ali jan? Panama got more points than USA in their WCQ group, and they could qualify but USA couldnt! + Ive seen their game vs Canada. They're physically very strong. Ghoolian vase khodeshoon!lol

As for Venezuela, its not ideal but its a good preparation for a likely South American team. Considering some1 in IFF used the $10M FIFA money.. :(

Zaheran Houman Khepel's wife was involved poole federationo ye jaye dige kharj kardan..

https://www.facebook.com/IranSportsPress/videos/1808638789210251/?ref=aymt_homepage_panel
omg, thats his wife?! :O Had no idea. Pas har 2 dar kare bokhor bokhoran! Her husband food-wise, herself money-wise! :rolleyes: ;)
 

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,113
2,590
Strawberry field
Whats wrong with likes of Venezuela and Panama Ali jan? Panama got more points than USA in their WCQ group, and they could qualify but USA couldnt! + Ive seen their game vs Canada. They're physically very strong. Ghoolian vase khodeshoon!lol

As for Venezuela, its not ideal but its a good preparation for a likely South American team. Considering some1 in IFF used the $10M FIFA money.. :(



omg, thats his wife?! :O Had no idea. Pas har 2 dar kare bokhor bokhoran! Her husband food-wise, herself money-wise! :rolleyes: ;)

what a lovely surprise ...!:)

What took you so long dear ? welcome back :cheer-2::gokia:
 

Payandeh Iran

Elite Member
Feb 4, 2005
25,246
5,458
Whats wrong with likes of Venezuela and Panama Ali jan? Panama got more points than USA in their WCQ group, and they could qualify but USA couldnt! + Ive seen their game vs Canada. They're physically very strong. Ghoolian vase khodeshoon!lol

As for Venezuela, its not ideal but its a good preparation for a likely South American team. Considering some1 in IFF used the $10M FIFA money.. :(



omg, thats his wife?! :O Had no idea. Pas har 2 dar kare bokhor bokhoran! Her husband food-wise, herself money-wise! :rolleyes: ;)
Welcome back! Did someone tell you that Mahbod and Soroush were criticizing Kia?

http://forums.iransportspress.com/s...ixtures-News-Transfers-Match-Updates-R/page31
http://forums.iransportspress.com/s...ixtures-News-Transfers-Match-Updates-R/page32
 
Last edited:

bardia

Bench Warmer
Oct 18, 2002
1,238
1
Whats wrong with likes of Venezuela and Panama Ali jan? Panama got more points than USA in their WCQ group, and they could qualify but USA couldnt! + Ive seen their game vs Canada. They're physically very strong. Ghoolian vase khodeshoon!lol

As for Venezuela, its not ideal but its a good preparation for a likely South American team. Considering some1 in IFF used the $10M FIFA money.. :(



omg, thats his wife?! :O Had no idea. Pas har 2 dar kare bokhor bokhoran! Her husband food-wise, herself money-wise! :rolleyes: ;)

Nilou had dream last night of Kia playing against Panama ,that is why she came back ....:):)