Iran Persian Gulf Pro League 2018-2019 Fixtures , News, Transfers, Match Updates [R]

Status
Not open for further replies.

24abadi

Football Fan
May 5, 2016
115
110
Esteghlal hasn't scored for about 400 minutes.

۴۰۰ دقیقه انتظار برای یک گل؛ رکوردشکنی بدترین خط حمله استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود - دقایق گل‌نزدن استقلال در تاریخ لیگ برتر به یک رکورد تبدیل شد و در استقلال شفر به یک بحران.
به گزارش وب‌سایت نود، دربی برای استقلال نه تنها با برد همراه نبود بلکه یک رکورد بسیار تلخ هم سوغات آنها از این بازی نه‌چندان دلچسب بود. رکورد گل‌نزدن استقلال در تاریخ لیگ برتر در این بازی شکسته شد و نام شفر بالاتر از دیگر مربیان در صدر این رکوردها قرار گرفت.
بازیکنان استقلال تا دقیقه ۴۲ فرصت داشتند که با زدن یک گل از به ثبت‌رسیدن این رکورد جلوگیری کنند اما این کار را نکردند و با اضافه کردن ۴۸ دقیقه به آن با ۳۹۹ دقیقه گل‌نزدن وارد بحران تازه‌ای شدند. بحرانی که در زمان منصوریان هم وجود داشت و با حضور شفر برای مدت زیادی برطرف شد و با حضور تیام به دست فراموشی سپرده شد. با جداشدن مهره‌هایی که این بحران را حل کرده بودند یعنی جپاروف و تیام، پیش‌بینی می‌شد که استقلال باز هم در گلزنی با مشکل مواجه شود اما نه در این حد که ۳۹۹دقیقه ناکامی را تجربه کنند. مرتضی تبریزی،‌روح‌الله باقری، الحاجی گرو،الهیار صیادمنش و هیچ کدام از مهره‌های هجومی استقلال نتوانستند از رقم خوردن این رکورد جلوگیری کنند.
رکورد قبلی گل نزدن استقلال در لیگ برتر، در اختیار تیم امیرقلعه‌نویی بود که در لیگ پنجم ۳۵۰ دقیقه در گلزنی ناکام بود. او البته توانست این طلسم را در دربی باطل کند، کاری که شفر و تیمش موفق به انجام آن نشدند.

http://90tv.ir/news/485380/400-دقیقه-انتظار-برای-یک-گل؛-رکوردشکنی-بدترین-خط-حمله-استقلال
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
The reason Persepolis doing well despite being banned from transfer is 90% of these players are playing together in last 3-4 years, so the chemistry is there, in other hand have to admit, Esteghlal lost much more key players compare to us(Ebrahimi, Hosseini, Thiam, Djeparov, Ghorbani, Nourafakn, Ghorbani).
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
I heard for the Asian cup Perspolis is going to change their jerseys to "Rial e maa reed " ….!

good tactic ! just need to add " morabimoon ham hamintor .
looool che jori root mishe kori bekhoni!!! shoma boro yel fekri be hale teamet kon. akharin dafe ke yek goal zadan dollar hanoz 4toman bod ostad... don't worrry about Sarvaret..
 
Likes: Fatso

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
as far as the Ref, ostad faghani to omresh enghadr khata nagerefte bod.
he says teams tactics was the cause of it; he's also saying no joy ref'ing this game and in the future probably wont. Says his aberoo is more important than both teams to himself. (fans using social media to contact and badmouth him)
 

24abadi

Football Fan
May 5, 2016
115
110
Zob Ahan's CEO on Mohsen Mosalman.

مسلمان تمرکز ندارد
درباره محسن مسلمان باید بگویم باشگاه ذوب آهن ثابت کرده است که به مفاد قراردادش متعهد است و نفراتی که در این تیم هستند با تمام وجود تلاش می کنند. ذوب آهن باشگاهی نیست که ورزشکارش به باشگاه قبلی اش اشاره کند و بگوید من از منچستریونایتد یا فلان تیم آمده ام. مسلمان ساخته و پرداخته باشگاه ذوب آهن است ولی تمرکز کافی ندارد. مسلمان باید بداند ما به اسم و رسم بازیکن پول نمی دهیم. محسن مسلمان با نظر امید نمازی جذب شد. زمانی که امید نمازی آمد، نظرش را درباره این بازیکن جویا شدیم و او هم رای به جذب مسلمان داد. مسئولیت بازی دادن و بازی ندادن به بازیکن با نمازی است. اینکه باشگاه و سرمربی چه انتظاری از بازیکن دارند، تعریف شده است. بازیکن باید با تمام وجود در زمین بدود و انتظارات را برآورده کند. اگر محسن مسلمان کوتاهی کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

مسلمان را راحت کنار می گذاریم
نمی خواهیم موضوع پرسپولیس برای مسلمان تداعی شود. اگر او می خواهد در ذوب آهن بماند باید ۴ برابر پرسپولیس بدود و تلاش کند. اگر این حس نباشد راحت مسلمان را کنار می گذاریم و حذف می کنیم چون تعهداتش را انجام نداده است. در ذوب آهن بازیکن نمی تواند تعیین تکلیف کند. بنده اینجا مسئولیت دارم و این اجازه را نخواهم داد. بازیکن باید تمام انرژی خود را بگذارد. مسلمان اگر نمی خواهد انرژی اش را در زمین بگذارد، باید ساکش را بردارد و به منزل برود.

https://www.mehrnews.com/news/4415494/تهدید-به-کنار-گذاشتن-مسلمان-از-ذوب-آهن-مهم-نیست-از-کجا-آمده
 
Likes: Payandeh Iran

24abadi

Football Fan
May 5, 2016
115
110
Lol that escelated quickly...
Mosalman is going to be sidelined by Zob Ahan and Omid Namazi due to disciplinary issues.

شایعه جدایی مسلمان در گفت‌وگو با سرمربی ذوب‌آهن
نمازی: مسلمان وسایل‌اش را جمع کرد و رفت
سرمربی ذوب‌آهن درباره کنار گذاشتن محسن مسلمان از فهرست این تیم مقابل صنعت نفت و سفر این بازیکن به تهران توضیحاتی ارائه داد.

امید نمازی در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با بیان اینکه محسن را به‌عنوان یک شخص خیلی دوست دارم و بازیکن خوب و با معرفتی است، اظهار کرد: خودم تقاضا کردم باشگاه مسلمان را جذب کند چون فکر می‌کردم در بخش هافبک تهاجمی بازیکنی می‌خواهیم که خلاقیت داشته باشد و بتواند برای ما موقعیت گل بسازد، به حملات اضافه شود و گلزنی کند، اما متاسفانه الان پی بردم که این نگاه من به محسن مسلمان اشتباه بود.

او ادامه داد: نه تنها آن چیزی که من راجع به عملکرد مسلمان در زمین و در فاز تهاجمی در فکر داشتم که البته همیشه در کار دفاعی مشکل هم داشته و مقدار دوندگی و حضورش در کارهای دفاعی کم است که این موضوع به تیم ضربه می‌زند.

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: اگر یک بازیکن باشد که بتواند در حمله کارایی داشته باشد و حضورش در ترکیب، تبدیل به موقعیت‌های زیاد شود و نمی‌گوییم گلزنی کند ولی در حملات اضافه شود، بهتر است.

نمازی تصریح کرد: مسلمان برای گرفتن توپ خیلی عقب می‌آید و می‌خواهد از عقب پاس آخر را بدهد که به همین دلیل تعداد ما در حمله کم می‌شود؛ هر اندازه هم خواستیم روش و نگرش او را به بازی عوض کنیم، فایده‌ای نداشت؛ حتی ما تاکتیک تیمی را عوض کردیم تا مسلمان بتواند طبق آن موفق‌تر عمل کند ولی الان به این موضوع پی بردم که این کار بیشتر به تیم لطمه می‌زند و شاید با وجود بازیکنانی که شاید خلاقیت کمتری داشته باشند و حداقل دوندگی آنها زیاد است، این موضوع جبران می‌شود.




او درباره اضافه کردن بازیکن به جای مسلمان عنوان کرد: ما دنبال این موضوع خواهیم بود تا یک بازیکن در آن پست جذب کنیم تا این کار را برای ما انجام دهد ولی اینکه یک بازیکن در زمین راه برود و در کارهای دفاعی مشارکت نداشته باشد، در فوتبال مدرن امروزی جایی ندارد؛ ادن هازارد را ببینید که از نظر انفرادی، خلاقیت و مشارکت در حمله یکی از سه، چهار بازیکن برتر دنیاست ولی از آن طرف می‌بینیم تا انتهای زمین می‌آید، می‌دود و در کارهای دفاعی مشارکت دارد و به هم‌تیمی‌های خود کمک می‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: سعی داریم این فوتبال مدرن را در ذوب‌آهن اجرا کنیم و فوتبال خوبی هم تا الان ارائه دادیم؛ یک سری اتفاقات افتاده که نمی‌خواهم زیاد در بحث داوری و این مسائل وارد شوم ولی این اتفاقات موجب شده تا دو، سه نتیجه را از دست بدهیم ولی اطمینان دارم تاکتیک تیم جا می‌افتد و نتیجه هم می‌گیریم.

نمازی راجع به عدم حضور مسلمان در فهرست دیدار اخیرشان برابر صنعت نفت آبادان گفت: به محسن مسلمان گفتیم اگر می‌خواهی در ترکیب باشی، مشکلی نیست و خود او نیز گفت هر بازیکنی را که صلاح می‌دانید، در ترکیب بگذارید؛ ما هم صلاح دانستیم که او را یک مسابقه نگذاریم که با عکس العمل نه چندان خوب این بازیکن همراه شد؛ به همین دلیل گفتیم فعلا در لیست مسابقه قبل نباشد که او هم تصمیم گرفت به تهران برود؛ حالا تکلیف او با باشگاه چه می‌شود، دست من نیست.
 

24abadi

Football Fan
May 5, 2016
115
110
Hosseini seems very unhappy about his current status. Schafer has downgraded him as 2nd goalkeeper.
حسین حسینی: خسته شده‌ام و نیم فصل از استقلال می‌روم

وبسایت رسمی برنامه نود - حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که نیم فصل از تیمش جدا خواهد شد.
به گزارش وبسایت نود، حسین حسینی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت مسجدسلیمان درباره نیمکت نشینی‌ خود اظهار داشت: در این مدت خیلی سکوت کردم و دوست نداشتم حاشیه‌ای از طرف من به تیم وارد شده و لطمه بخورد. در بازی با پارس جنوبی جم به شفر گفتم چرا من را بازی نمی‌دهی که پس از آن برخی از دوستان خواستند که من را مقابل هوادار قرار بدهند و بگویند حاشیه درست می‌کنم.
وی افزود: خیلی‌ها اعترض کردند، اما مشکلی برای‌شان پیش نیامد. نمی‌دانم امسال چه چیزی تغییر کرده که بازی نمی‌کنم. سال گذشته خیلی بازی کردم و به من میدان دادند و تا آنجایی که همه می‌دانند، پاسخ اعتمادشان را دادم. امسال نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که ۱۰،۱۲ دیدار است فرصت بازی به من داده نشده است. اگر به خاطر اعتراض به شفر بوده باشد، در جلسه‌ای به او گفتم که اگر اعتراضی کرده‌ام، معذرت خواهی می‌کنم. شفر هم گفت ناراحت نیستم و خوب تمرین می‌کنی و از تو راضی‌ام.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال ادامه داد: نمی‌دانم باید چه کار کنم که بازی کنم؟ بالاخره من دروازه‌بان ملی‌پوش هستم و دوست دارم پیشرفت کنم. من نیم فصل از استقلال می‌روم و تصمیم قطعی است. آقای فتحی و باشگاه باید رضایت‌نامه من را بدهند، چون این تصمیم به سود هر دوی ما خواهد بود. باز هم می‌گویم اگر به خاطر اعتراضم نیمکت نشین هستم، از شفر عذرخواهی کرده بودم. به خاطر خودم، خانواده‌ام و اینکه می‌خواستم بازی کنم، معذرت خواستم، اما شاید موضوع چیز دیگری است.
حسینی خاطرنشان کرد: از اواخر سال گذشته نیمکت نشین شده‌ام، در صورتی که خیلی‌ها کارهای بدتری کردند. دوست ندارم هواداران ناراحت شده یا مشکلی از طرف من بوجود بیاید، اما کاری نکرده‌ام که هم لیگ و هم جام حذفی بازی به من نمی‌رسد. امیدوارم رضایت‌نامه من را بدهند، چون خسته شده‌ام.
حسینی در حالی این فصل یک بار هم درون دروازه قرار نگرفته که فصل گذشته رکورد تاریخ کلین شیت فوتبال ایران را به نام خود ثبت کرد. او با وجود نیمکت‌نشینی، به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.
 
Status
Not open for further replies.