Carlos Queiroz - Offtopic discussions

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
fuck.ir
^ naneh joonet would be proud you toilet mouthing ppl u don't even met. ajab Gavi hasti amoo.

CR7 kos kardeh, fohshasho ma darim az yek antar mikhorim.. lmfao

You guys getting an entertainment at my cost. Mod be daad beres.

Nov 24, 2002
^ naneh joonet would be proud you toilet mouthing ppl u don't even met. ajab Gavi hasti amoo.

CR7 kos kardeh, fohshasho ma darim az yek antar mikhorim.. lmfao

Now you make family insult??
What low life piece of shit.
Jakesh bi aslo nasab

Oct 16, 2002
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
Mahbodjan, I say this as a friend. Please seek help. I don't enjoy seeing you behave like this. There's more to you than this. Just like there was more to Chinaski when he insulted everybody. No one agrees with me, but maybe now you understand where I come from when I say we should not ban people for profanity and insults.

You are a great example yourself. You'll probably get banned, but I refuse to agree with it.

Just seek some help for your anger issues dude. It's not a big deal. You'll live a better life.

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
fuck.ir
Hey I am sorry if someone has issues and I was unkowningly provoked anything. I sensed something but then again always give benefit of the doubt.

Nice sparring with fellow hot-headed persian while my jado abad gets a friendly smacking. Words don't hurt me much but one has to realize if they were out of line at some point and refusing to do so can get problematic in a forum at times. all the best...

takbetak

Elite Member
Apr 27, 2006
LOOL.

For the sake of a bit of a wit and fresh air in this thread , i have a question for you:

If allegedly arse-fucking Ronaldo was the only Mod in ISP , would you still be asking for Mod's help ? LOOL.

Madeira's famous statue of Cristiano Ronaldo (Getty)

Nov 24, 2002
Mahbodjan, I say this as a friend. Please seek help. I don't enjoy seeing you behave like this. There's more to you than this. Just like there was more to Chinaski when he insulted everybody. No one agrees with me, but maybe now you understand where I come from when I say we should not ban people for profanity and insults.

You are a great example yourself. You'll probably get banned, but I refuse to agree with it.

Just seek some help for your anger issues dude. It's not a big deal. You'll live a better life.
ببین من جای تو بودم اول فکر مشکلات خودم بودم تو خودت سر تا پات ایراد ه اما مثل همه ایرونیا استاد بالا منبر رفتی .

تو دنبال کمک هم نمیتونی بگردی چون موذی گری تو ،ذات آدمهاست و درمان نداره.
کاملا هم قابل درک بود که اولین کسی که پشت رفیقت در آمد خودت باشی چون خصوصیاتتان تا حد زیادی مثل همه.
این سایت هم ارزونی خودتون که یه پاتون و گذاشتین این ور یه پاتو نو اون ور ریدید به هیکلش
عزت مزید

Last edited:

byebyenow

Elite Member
Jun 3, 2006

I don't care about banning members or not but there must be a red line when someone pass then the admin needs to do something to control the forum, if they don't do nothing then the site will be out of control and loose their credibility which will cause many other valuable members to leave the site. A guy like Chinaski who actually was a knowledgeble member with his passion but had zero attribute for having a meaningful discussion caused many other valuale members to loose their trust and respect for this site and leave. Sometimes you got to do what you need to do to protect the whole.

Nov 24, 2002
I apologize from some friends and members for creating this, but these few bunch of people don't deserve any respect!.

Last edited:

Pooya

Administrator
Staff member
Sep 23, 2004
Vancouver, Canada
www.IranSportsPress.com
I don't care about banning members or not but there must be a red line when someone pass then the admin needs to do something to control the forum, if they don't do nothing then the site will be out of control and loose their credibility which will cause many other valuable members to leave the site. A guy like Chinaski who actually was a knowledgeble member with his passion but had zero attribute for having a meaningful discussion caused many other valuale members to loose their trust and respect for this site and leave. Sometimes you got to do what you need to do to protect the whole.
I agree and unfortunately I see the same thing happen here. I know Babr issue is with me, and he loves to get a reaction from me, I added him to my ignore list to hopefully close the matter, but I see he is posting on different threads, btw, he does have a a dedicated thread where he can swear at me and release his anger but he fails to use that. Not sure why!
I strongly believe in freedom of expression but it has to be done with respect to ALL other views and opinions. We all have different backgrounds, grow up in different part of the world as a result might have a different view on things, does not give us the right to insult one another. However, for some strange reason this is how we think we can get our point across ! if you dont agree with me, I insult you and it means you know nothing !
ISP does NOT have as many active members as PFDC or other sites, but its a community of people who been posting here for many years and some just joined, the mods, and myself been "trying" to do what is best for ISP , have we made mistakes in the past? of course! but we are trying to improve things! Anyway, I have said number of times what I want to say about this and I hope the issue is resolved and Babr doesnt become another Chinaski case where every thread turned into personal insults of others. Let us learn to respect one another no matter how different they are from us. Might be hard for some, but I believe it can be achieved.

Oct 16, 2002
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
ببین من جای تو بودم اول فکر مشکلات خودم بودم تو خودت سر تا پات ایراد ه اما مثل همه ایرونیا استاد بالا منبر رفتی .

تو دنبال کمک هم نمیتونی بگردی چون موذی گری تو ،ذات آدمهاست و درمان نداره.
کاملا هم قابل درک بود که اولین کسی که پشت رفیقت در آمد خودت باشی چون خصوصیاتتان تا حد زیادی مثل همه.
این سایت هم ارزونی خودتون که یه پاتون و گذاشتین این ور یه پاتو نو اون ور ریدید به هیکلش
عزت مزید
بابا من کی گفتم من سرتاپام ایراد نیست؟ بخدا هست. مگه ننه بابای من پیغمبر بودن که منو بی ایراد بزرگ کنن؟

بالای منبر هم هممون میریم. مگه فقط من میرم؟ خوب مگه چه اشکالی داره؟ اینجا اصلا درست شده که هرکی خواست بره بالا منبر

الان من دقیقا چه جوری به تو موذی گری کردم یا پشت رفیقم دراومدم؟ تو اومدی گفتی این سایت و این ترد و نویسنده ش کس شعره منم خنده م گرفت که سالها به عنوان یکی از اعضای سایت عین خیالت نبود ولی حالا که با پویا اختلاف پیدا کردی یه دفعه شروع کردی دنبال ایرادهای سایت میگردی. مسئله ای نیست ولی خداییش خنده داره

حالا من موندم تو چرا انقدر عصبانی هستی و فحش های رکیک میدی؟ خوب مگه همین ایراد رو از چینسکی نمیگرفتی؟ اونم مثل خودت فیوزش زود میپرید. چطور تا اخراج اون از سایت دست از سر کچل من بدبخت ورنداشتی و هی گفتی "سروش تو ریدی به سایت"؟ حالا خودت عین اون رفتار میکنی و انتظار درک از دیگران داری. منم درک میکنم. میفهمم آدم بعضی وقتها از حرف زشت و کنایه به عنوان یه ابزار استفاده میکنه که عصبانیتش رو ابراز کنه. برای همین میگم این حرفها زیاد مهم نیست

ولی عصبانیت تو واقعا جای سوال داره. مدتهاست چپ میری راست میای هرچی دری وریه نثار این سایت میکنی و در تعریف از سایت های دیگه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنی. خوب اگر اینجا انقدر بده و اونجاها انقدر خوبن خوب چرا میای اینجا؟ من که بدم نمیاد تو اینجا باشی (خیلی هم خوبه) ولی انگار خیلی عصبانی هستی و دائما داری زجر میکشی. برا همینه میگم یه فکری به حال عصبانیتت بکن. من خودمم یه مواقعی زیاد از حد عصبانی میشم و خیلی بده. آدم فقط به خودش ضربه میزنه. یه چند جلسه با روانشناس و شاید هم یه خرده دارو درمانی زندگی آدم رو از اینرو به اونرو میکنه. من خودم کردم و واقعا به نفعم بوده. تو هم دوستمی و میخوام که از این روش استفاده کنی که حالت بهتر باشه. این موذی گریه؟

Pooya

Administrator
Staff member
Sep 23, 2004
Vancouver, Canada
www.IranSportsPress.com
ولی عصبانیت تو واقعا جای سوال داره. مدتهاست چپ میری راست میای هرچی دری وریه نثار این سایت میکنی و در تعریف از سایت های دیگه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنی. خوب اگر اینجا انقدر بده و اونجاها انقدر خوبن خوب چرا میای اینجا؟
If you ever found the answer to this one, please share with me! its puzzle me as well, someone hate something so much , yet continue to visit !

Nov 24, 2002
بابا من کی گفتم من سرتاپام ایراد نیست؟ بخدا هست. مگه ننه بابای من پیغمبر بودن که منو بی ایراد بزرگ کنن؟

بالای منبر هم هممون میریم. مگه فقط من میرم؟ خوب مگه چه اشکالی داره؟ اینجا اصلا درست شده که هرکی خواست بره بالا منبر

الان من دقیقا چه جوری به تو موذی گری کردم یا پشت رفیقم دراومدم؟ تو اومدی گفتی این سایت و این ترد و نویسنده ش کس شعره منم خنده م گرفت که سالها به عنوان یکی از اعضای سایت عین خیالت نبود ولی حالا که با پویا اختلاف پیدا کردی یه دفعه شروع کردی دنبال ایرادهای سایت میگردی. مسئله ای نیست ولی خداییش خنده داره

حالا من موندم تو چرا انقدر عصبانی هستی و فحش های رکیک میدی؟ خوب مگه همین ایراد رو از چینسکی نمیگرفتی؟ اونم مثل خودت فیوزش زود میپرید. چطور تا اخراج اون از سایت دست از سر کچل من بدبخت ورنداشتی و هی گفتی "سروش تو ریدی به سایت"؟ حالا خودت عین اون رفتار میکنی و انتظار درک از دیگران داری. منم درک میکنم. میفهمم آدم بعضی وقتها از حرف زشت و کنایه به عنوان یه ابزار استفاده میکنه که عصبانیتش رو ابراز کنه. برای همین میگم این حرفها زیاد مهم نیست

ولی عصبانیت تو واقعا جای سوال داره. مدتهاست چپ میری راست میای هرچی دری وریه نثار این سایت میکنی و در تعریف از سایت های دیگه از هیچ تلاشی دریغ نمیکنی. خوب اگر اینجا انقدر بده و اونجاها انقدر خوبن خوب چرا میای اینجا؟ من که بدم نمیاد تو اینجا باشی (خیلی هم خوبه) ولی انگار خیلی عصبانی هستی و دائما داری زجر میکشی. برا همینه میگم یه فکری به حال عصبانیتت بکن. من خودمم یه مواقعی زیاد از حد عصبانی میشم و خیلی بده. آدم فقط به خودش ضربه میزنه. یه چند جلسه با روانشناس و شاید هم یه خرده دارو درمانی زندگی آدم رو از اینرو به اونرو میکنه. من خودم کردم و واقعا به نفعم بوده. تو هم دوستمی و میخوام که از این روش استفاده کنی که حالت بهتر باشه. این موذی گریه؟

Inke man chera inja miam ya na be shoma hich rabti nadare, soroush jan, motmaen bash baraye gole roye shoma o oun refighe... nemiam, inja 4 nafar hastan ke vojodeshon baram arzesh dare.......Mitonam esm babaram, nader, shahriar, ali(sly), va fatso(sajjad) va chand ta dige, hamin ina baram basteh!

Man to zendegim hamishe harfamo rok zadam, hala yeki khoshesh omad yeki niomad, this is how i am and i will not change myself...

badesh to ostaade shoro kardane ye fetneh hasti hamishe, oun seri ham ke ekhtelafat pish amad hamash az to shoro shod, va to o refiget felan maghzet ham beyn ham pass kari kardid, bebin man na doste to hastam na chizi bikhod dosto most nakon vase man! ageh ham bodam az alan nistam dige!

Man hanoz kare zeshte shomaha to oun seri yadam narafte, har chand ke to ozr khahi kardi, ama in to zatete va avaz nemish, ye seri harfa ro ham nemishe to public zad, pas bezar zade nashe..
Baraye adamaye namak nashnasam vaght o energy bish az in gozashtan, koskholie mahze!
adaye adamaye shoshte rofte ro ham dar niarid...

Last edited:
Forums have their own guidelines and policy and if all mods are on the same page then there is no reason to have this kind of aggression going viral for days and weeks.
Babr did a lot to revive the site and no one can deny it but it seems something somewhere went wrong which could be just ignored and overlooked instead of fighting over it.

I know both Babr and Pooya well and I must admit they're both great guys but just think differently and thsat's the beauty of life and forums.

ISP might not be as crowded as other forums but has its own culture, it has that coziness where you can lounge and relax for a few minutes a day. so just go ahead and shake hands, Asian cup is around the corner, Babr can riot the forum with his quality posts about Iran and Asian Cup.

cheers

Oct 16, 2002
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
Man hanoz kare zeshte shomaha to oun seri yadam narafte, har chand ke to ozr khahi kardi, ama in to zatete va avaz nemish

اتفاقا کاملا برعکس. این ذات توئه که درصدد خودتباهی و تخریبه. به طوری که از عذرخواهی صمیمانه ای که به عنوان "خوش آمد گویی دوباره" به تو نوشتم برای ابراز حقانیت خودت استفاده میکنی

وقتی بعد از چند هفته قهر (مثل همیشه) برگشتی این چیزیه که من برای تو نوشتم
Hey man,

I'm glad you're back. This forum is quite kiri without you. Past is past. Agar az ma chizi be del dari man ma'zerat mikham.

Damet garm,
Soroush
در صورتی که این تو بودی که با الفاظ زشت و رکیک با ما قهر کرده بودی(مثل همیشه). کسی هیچ حرف زشتی به تو نزد. فقط از نحوه ی مدیریت یکی از تردها ازت گله کرده بودم. حواست رو جمع کن ببین کیه که این وسط از همه بیشتر عصبانی بوده و حرفهای زشت زده

نمک نشناسی و بی معرفتی هم از نشانه های بارز آدمهای عصبی مثل خودته که خیلی ناگهانی همه چیز رو زیر پا میزارن و بی توجه به سوابق مهرورزی آدمهای دیگه اونها رو در ذهن خودشون تبدیل به هیولا میکنند. دقیقا کاری که تو تاحالا حداقل 12-13 بار کردی و دیگه تبدیل به یه عادت زشت شده

تو منو دوست خودت ندون ولی دشمن خودتم ندون. این تویی که با خودت دشمنی. باز هم بهت پیشنهاد کمک گیری از روانشناس رو میدم که واقعا افتی توش نیست و باعث افتخاره که آدم به درجه ای از افتادگی برسه که برای کمبودهای روانی خودش از علم و تخصص کمک بگیره

Nov 24, 2002

اتفاقا کاملا برعکس. این ذات توئه که درصدد خودتباهی و تخریبه. به طوری که از عذرخواهی صمیمانه ای که به عنوان "خوش آمد گویی دوباره" به تو نوشتم برای ابراز حقانیت خودت استفاده میکنی

وقتی بعد از چند هفته قهر (مثل همیشه) برگشتی این چیزیه که من برای تو نوشتم

در صورتی که این تو بودی که با الفاظ زشت و رکیک با ما قهر کرده بودی(مثل همیشه). کسی هیچ حرف زشتی به تو نزد. فقط از نحوه ی مدیریت یکی از تردها ازت گله کرده بودم. حواست رو جمع کن ببین کیه که این وسط از همه بیشتر عصبانی بوده و حرفهای زشت زده

نمک نشناسی و بی معرفتی هم از نشانه های بارز آدمهای عصبی مثل خودته که خیلی ناگهانی همه چیز رو زیر پا میزارن و بی توجه به سوابق مهرورزی آدمهای دیگه اونها رو در ذهن خودشون تبدیل به هیولا میکنند. دقیقا کاری که تو تاحالا حداقل 12-13 بار کردی و دیگه تبدیل به یه عادت زشت شده

تو منو دوست خودت ندون ولی دشمن خودتم ندون. این تویی که با خودت دشمنی. باز هم بهت پیشنهاد کمک گیری از روانشناس رو میدم که واقعا افتی توش نیست و باعث افتخاره که آدم به درجه ای از افتادگی برسه که برای کمبودهای روانی خودش از علم و تخصص کمک بگیره
Ostaad mozakhraf o bala manbar raftani, chizi hast ke to nadooni o rajebesh ezhare nazar nakoni, LOOLL!
harf zadan ke kontor nemikhad...chashm aghaye ravanshenas lool
Chi shod, ye dafe az doost tabdil be namak nashnas shodam?
Didn't you say you are done with me and you don't consider yourself my friend anymore?! ama man vaghean migam, i am totally done with you!
Bebin, i know enough about you, you have bigger fish to fry in life rather than being worried about me, care about your own shit in life...

To adatat zesht nist ZANANDEH hast, so keep it quite dude! at least for me!

Kalatono mesle kabk oun zir nakonid, shomaha ba karaye zeshteton koli adamo farari dadid, har dafe ham goftan ke felani del cherkin raft yadet rafteh ke gofti: , raft ke raft...

Hala adaye adamaye ke baraye inja care mikonan ro dar niar...

akhondi chizi to fako famil nadashti? lol

Last edited:
Oct 16, 2002
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
Bebin, i know enough about you that you have bigger fish to fry rather than being worried about me, care about your own shit in life...

To adataye zesht nist ZANANDEH hast, so keep it quite dude! at least for me!
Pesarjan, think with your brain instead of your willy when seeking others' approval. I thought you were a bit more mature, but apparently kollan simat ghati kardeh!

Threatening me? You know "enough" about me?! LOL! Let me guess: Some "khak bar sar" and معلوم الحال person we both know decided to gossip with you and shared their own version of my personal life and now you think you know "enough" about me to threaten me with that knowledge?!

Spill your guts man. Let's see what you got. I've seen you do it to your own friends. Ma ke dige doostet ham nistim. Beriz vasat.

Nov 24, 2002
Ey jaan, bazia ke adaye cool bodan dar miaran, they lost it, lool
To yek kalam: adam KIRI hasti,

adios!

Last edited: