90TV Live [R]

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#55
مدیر گروه ورزش شبکه ۳ اعلام کرد، برنامه نود در سال جدید با ترکیب و ساختار جدید روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه ۳ سیما درباره آخرین تحولات ورزشی سیما در سال جدید گفت: قرار است در یک پروسه زمانی برنامه‌های شبکه ورزش ارتقا یابد و سازمان صداوسیما در نظر دارد شبکه ورزش را تقویت کند.
وی افزود: ورزش مخاطبان بی‌شماری در کشور دارد و ارتقای شبکه تخصصی ورزش از این جهت بسیار با اهمیت است.
مدیر گروه ورزش شبکه ۳ در ادامه درباره برنامه نود نیز گفت: برنامه نود در سال ۹۸ با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
فضلعلی ادامه داد: ارتقا و تلاش برای بهبود برنامه‌ها فقط مختص برنامه‌های کم مخاطب نیست و برنامه‌های پرمخاطب هم از این قاعده مستثنی نیستند.
مدیر گروه ورزش شبکه ۳ ادامه داد: فردوسی‌پور فرزند رسانه ملی است و با تخصصی که دارد می‌تواند در سمت‌های جدی‌تر و با دست بازتر به تکثیر برنامه‌های تخصصی ورزشی بپردازد، به طوری که ما بتوانیم برنامه‌های پرمخاطب ورزشی بیشتری داشته باشیم.
اعتراض سازمان لیگ به برنامه نود؛ امیدواریم فردوسی‌پور مدام مجبور به عذرخواهی نشود
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#56
fucking bastards...

فردوسی پور: به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 امشب پخش نمی شود

برنامه امشب 90 به آیتم های نوروزی و‌ گلچین اتفاقات سال اختصاص داشت، تیم برنامه ساز و من در چند روز گذشته مشغول تهیه آیتم ها بودیم اما امروز به دستور مدیر شبکه سه برنامه 90 از جدول پخش برنامه های شبکه خارج شد.

در شرایطی که تنها چند روز از انتخاب برنامه 90 به عنوان بهترین برنامه سازمان صدا و سیما از نگاه مردم و بهترین برنامه ترکیبی از نگاه داوران می گذرد، از پخش برنامه ممانعت به عمل آمد.

برنامه 90 فرزند من است و حاصل زحمات طاقت فرسا و شبانه روزی صدها نفر که خالصانه برای رسیدنش به جایگاه امروز تلاش کرده اند، ممکن نیست آدم فرزندش را با پست و مقام معاوضه کند.