Iran Persian Gulf Pro League 2018-2019 Fixtures , News, Transfers, Match Updates [R]

Status
Not open for further replies.

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی که به خاطر اتفاقات دیدار برابر سپیدرود رشت از این تیم کنار گذاشته شده است، به اتهام شرط‌بندی و تبانی به همراه همسرش بازداشت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فروزان که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد قابل قبولی درون دروازه تراکتورسازی داشت، در دیدار این تیم برابر سپیدرود رشت دو گل مشکوک دریافت کرد که همین اتفاق باعث رقم خوردن شکست تیم تبریزی و دور شدن این تیم از قهرمانی شد.
پس از این اتفاق حاشیه‌های زیادی برای محسن فروزان به وجود آمد و وی به خاطر اتهاماتی که از سوی مالک باشگاه و برخی نمایندگان مجلس به او وارد شده بود شکایت کرد اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد وی به همراه همسرش روز دوشنبه از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شده است.
احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد و گفت: فروزان و همسرش که از روز دوشنبه بازداشت شده اند، هنوز هم در بازداشت هستند.
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
بیانیه باشگاه سایپا در خصوص اخراج علی دایی

مقوله حرفه‌ای گری در ورزش بر احترام متقابل باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و تمامی دست‌اندرکاران این حوزه نسبت به یکدیگر بنا گردیده است و خروج از این چارچوب، تنش‌زا بوده و می تواند باشگاه‌ها را با چالش‌هایی بس جدی مواجه نماید.

در این راستا، باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با سه دهه قدمت و نقش آفرینی در سطح اول فوتبال کشور همواره با رعایت مباحث اخلاق حرفه‌ای در ورزش، فرهنگ‌سازی لازم را در این زمینه انجام داده و سعی کرده به دور از هرگونه حاشیه‌پردازی، نگاهی اصولی و اخلاقی به این مقوله داشته باشد.

ولی متاسفانه در نشست خبری پس از دیدار تیم های سایپا و ذوب آهن اصفهان، در روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت رفتار غیر حرفه‌ای، مصاحبه خارج از عرف و اظهار نظر غیر تخصصی جناب آقای علی دایی، منشور اخلاقی و مفاد قرارداد فی‌مابین با باشگاه سایپا را زیر پا گذاشت و علی رغم تذکرات قبلی، بی احترامی ایشان به مجموعه گروه خودروسازی سایپا، موجب ناراحتی و تکدر خاطر مجدد قشر عظیمی از کارگران شریف و زحمتکش این مجموعه صنعتی بزرگ گردید و همزمان با روزهایی که متعلق به این عزیزان بوده و به نام «کار و کارگر» نامگذاری شده است، کام آنها را تلخ کرد.
بطوریکه مراجعات مکرر و متعدد ایشان به مجموعه مدیریتی گروه سایپا و خواسته این بزرگواران (به عنوان صاحبان اصلی این گروه صنعتی) در خصوص لزوم برخورد با سرمربی تیم فوتبال، موجب گردید تصمیم هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا مبنی بر ادامه همکاری با آقای دایی تا پایان فصل به منظور حفظ آرامش تیم، تحت تاثیر قرار بگیرد و در راستای توجه به مطالبات بر حق کارگران شریف و کارکنان فهیم گروه خودروسازی سایپا، قرارداد آقای علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپا فسخ و ایشان از باشگاه اخراج گردید.
گفتنی است، مسئولیت فنی تیم فوتبال سایپا تا آخر فصل جاری به جناب آقای ابراهیم صادقی سپرده شده است.
 

Bache Tehroon

Elite Member
Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
agar be jaaye Firooz Karimi kas dige bood migoftam hagh daari. vali in yaroo dalghake. inro bayad kheili vaght pish mindakhtan door
I too don't believe any of his acts. He's a total clown.

I don't mean Iran's football should be shut down because of this incident. I mean it should be shut down because these clownish acts, the fans, the horrendous coverage and the money-laundering happening in it are hurting the sport. If it's happening in other parts of the world, I suggest the same thing (total shutdown and banishment), but I have little information on those other countries.
 
Likes: Behrooz_C
Status
Not open for further replies.