Happening now...

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,500
3,336
نماینده مجلس ایران: یک و نیم تریلیون تومان سرمایه مردم در بورس از دست رفت

So predictable !!!
 

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,500
3,336
پس از تحویل نفت ایران،‌ ونزوئلا انبه و آناناس تحویل تهران داد
 
Oct 18, 2010
6,271
848
another way to pay the fifa fine and stop iranian football's suspension.
force uae to directly pay the fine to fifa for killing 2 iranian fisherman
plus compensation to their survivors and in return let their boat and crew free (y)

 

siavash_8

Elite Member
Mar 26, 2006
3,605
4,764
پس از تحویل نفت ایران،‌ ونزوئلا انبه و آناناس تحویل تهران داد
این ک ونزوئلا در قبال نفت و بنزین بهمون آناناس و انبه داده منو یاد اون همسایه انداخت ک بابام بهشون زرشک پلو میداد اونا تو ظرف ۳ تا شکلات میذاشتن پس میدادن
 
Likes: Bache Tehroon
Oct 18, 2010
6,271
848
i was debating to post this under this thread or the joke thread but
since this is real i post it here.

this is not an ad for pornhub,milfs,cuckold,etc...but it should be.

it is about jerry falwell jr the president of the very christian and republican
'liberty university' and the son of the famous preacher having a kinky
life.e.g. watching his wife having sex with their 20 year old pool boy.

maybe we get to see the videos he made on pornhub soon if not already :p

 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
گذری به گذشته تاریک روح الله حسینیان

نام مستعار وی در دستگاه اطلاعاتی «خسرو خوبان» بوده‌است.

روح‌الله حسینیان که به دشمنی با آیت‌الله منتظری اشتهار داشت، در سال ۱۳۷۱ فرمانده نخستین حمله به بیت آیت‌الله منتظری بود.

حسینیان در سال ۱۳۷۶ نیز به همراه حمید رسایی و قاسم روانبخش مسئول دفتر مصباح یزدی رهبری اوباش و چماقداران در حمله به منزل و حسینیه آیت‌الله منتظری را به عهده داشتند.

روز ۱۶ دیماه ۱۳۹۱ سایت بولتن نیوز گزارش داد: «چندی پیش دختر جوانی با هویت «ل.م» از یک نماینده مجلس به اتهام «تجاوز به عنف» به مقامات قضایی و امنیتی شکایت کرد و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و حتی در محافل سیاسی و برخی رسانه‌ها نیز این خبر منتشر شد. سایت‌های خبری فاش کردند که نماینده مذکور کسی نیست جز روح‌الله حسینیان که در شهریور ۱۳۸۹ پس از افشای ماجرا دچار سکته قلبی شده و در بیمارستان بستری می‌شود.

حسینیان که یکی از عناصر پشت پرده اطلاعاتی و امنیتی بود پس از افشای قتل‌های زنجیره‌ای از تاریکخانه بیرون آمد و به یک چهره‌ی رسانه‌‌ای تبدیل شد.

او شش روز پس از آن که وزارت اطلاعات دولت خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای، نیروهای خودسر این وزارتخانه را عامل قتل‌های زنجیره‌ای اعلام کرد در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۷۷ از طرف صدا و سیما که توسط علی لاریجانی اداره می‌شد به برنامه شبانگاهی «چراغ» دعوت شد. او که به خوبی اطلاع داشت عنقریب سعید امامی و اعضای تیم‌های ترور دستگیر خواهند شد در دفاع از یار غارش مصطفی پورمحمدی و دیگر جانیانی که مسئولان اصلی جنایات بودند در آن برنامه اتهاماتی را متوجه دولت خاتمی کرد و قتل‌های زنجیره‌ای را به نیروهای هوادار دولت نسبت داد. تردیدی نبود که این سخنان در هماهنگی با بیت رهبری صورت گرفته است که صدا و سیما آن را پخش می‌کند. حسینیان روز بعد در گفت‌وگو با روزنامه کیهان که مواضع خامنه‌ای و بیت‌رهبری را تبلیغ می‌کند اتهامات قبلی را تکرار کرد و کوشید تلاش جناح خاتمی برای برخورد با این قتل‌ها را زیر سؤال ببرد.

حسینیان در اردیبهشت ۱۳۸۶ مشاور سیاسی و امنیتی احمدی‌نژاد شد. پس از آن نیز در انتخابات مجلس هشتم و نهم به عنوان نماینده تهران به مجلس رفت و رئیس کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و عضو هیات موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی شد.

حسینیان دو هفته بعد از ۲۲خرداد در مجلس گفت:« این سه نفر (موسوی، رهنورد، کروبی) را به من بدهید تا اعدام‌شان ‌کنم و غائله بخوابد.»

پس از تظاهرات گسترده مردم تهران در عاشورای ۸۸ تدوین کننده اصلی طرحی بود که به موجب آن محاربان ظرف پنج روز اعدام می‌شدند.

حسینیان در جریان مذاکرات هسته‌ای و امضای «برجام» علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی را تهدید به قتل کرد. / ایرج مصداقی
 
Likes: Payandeh Iran

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
I was wondering why
خسرو خوبان

روح‌الله حسینیان از منفورترین روحانیون حکومتی براثر ابتلا به کرونا در گذشت. خبر ابتلا و بستری شدن او را تا لحظه اعلام مرگ پنهان کرده بودند و این ماجرا نشان داد که احتمالا روحانیون حکومتی دیگری نیز کرونا گرفته اند اما صدایش را در نمی آورند. حسینیان که سابقه بدی در دوران نوجوانی و طلبگی در حوزه داشت و به "خسرو خوبان" معروف بود، پس از انقلاب با همان عقده های دوران طلبگی به چهره ای امنیتی تبدیل شد و در بسیاری از ترورها، اعدام ها و انواع جنایات دیگر دست داشت

عکس یادگاری حسینیان پیش از کرونا، درکنارحسین فدائی، حمید رسائی، حداد عادل و مرتضی آقا تهرانی دبیرکل جبهه پایداری. از این جمع یکدل، حسینیان کم شد.

8744C3E1-F8F2-4FA2-9528-320E13A74E4B.jpeg
 
Oct 18, 2010
6,271
848
he can still read without logging in.
but his problem is listening to these losers instead of the winners.

my advice to mr. trump is still the same.
and i am sure he will get rid of fat mike and his losers in his 2nd term.
the losing with his current team is not by one run or a field goal.
it's usually a rout.
this time the unsc refused to even consider the american motion :ROFLMAO:

Security Council Leader Rejects U.S. Demand for U.N. Sanctions on Iran

The Trump administration’s lonely insistence on restoring United Nations sanctions against Iran is headed nowhere, the president of the Security Council said on Tuesday, while the U.S. ambassador accused fellow diplomats of having “lost their way.”

The confrontation heightened the sense of American isolation at the United Nations under President Trump, whose administration has withdrawn from a number of U.N. bodies and agreements, even as the United States government remains the biggest single contributor to the 193-member organization’s budget. The escalating tensions could portend further U.S. clashes with other members during the annual U.N. General Assembly meetings next month.

Less than a week ago, Secretary of State Mike Pompeo traveled to United Nations headquarters in New York to personally deliver his government’s intention to restore the sanctions under the so-called snapback provision of the 2015 nuclear agreement with Iran, a pact that was endorsed by a Security Council resolution. Mr. Trump renounced the nuclear agreement two years ago, calling it worthless, and has imposed unilateral sanctions that have badly damaged Iran’s economy.
Other Security Council members, including veto-wielding members Britain, China, France and Russia, have said the United States has no legal standing to enforce the snapback provision, since it is no longer a party to the nuclear agreement.

But Tuesday was the first time that the council president, Ambassador Dian Triansyah Djani of Indonesia, stated publicly that in his view, the American effort to reimpose U.N. sanctions was effectively rejected.

“Having contacted the members and received letters from many member countries it is clear to me that there is one member which has a particular position on the issues, while there are significant numbers of members who have contesting views,” he said toward the end of a regularly scheduled meeting on the Middle East,