آمار نتایج مراکش که هر تیمی در جام جهانی را &a

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,867
1,364
#1


آمار نتایج مراکش که هر تیمی در جام جهانی را می ترساند!


تیم مراکش در گروه B رقابت ها با تیم ایران و اسپانیا و پرتغال هم گروه شده است؛ شاید به دلیل ناشناخته بودن این تیم، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال این بازی را ساده ترین بازی ایران در جام جهانی بدانند اما آمار و ارقام چیز دیگری می گویند؛ با هم نگاهی به امار […]




تیم مراکش در گروه B رقابت ها با تیم ایران و اسپانیا و پرتغال هم گروه شده است؛ شاید به دلیل ناشناخته بودن این تیم، بسیاری از علاقه مندان به فوتبال این بازی را ساده ترین بازی ایران در جام جهانی بدانند اما آمار و ارقام چیز دیگری می گویند؛ با هم نگاهی به امار خیره کننده و نتایج مراکش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می اندازیم.
آمار نتایج مراکش که هر تیمی در جام جهانی را می ترساند!


مراکش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ در گروهی قرار داشت که ساح عاج، مالی و گابن در آن حضور داشتند. آنها در این گروه یک رکورد جالب از خود بر جای گذاشتند به طوری که در ۶ بازی که برگزار کردند، نه گلی دریافت کردند و نه باختی داشتند و در نهایت توانستند با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی در صدر گروه قرار گرفته و با پشت سر گذاشتن ساح عاج قدرتمند، راهی جام جهانی شوند. آنها در ۶ بازی خود توانستند ۱۱ گل به ثمر برسانند که نشان از توزان نیروهای دفاعی و هجومی این تیم دارد چرا که همانقدر که در دفاع خوب و قوی هستند در خط خمله هم زهردار کار کرده اند.

نتایج مراکش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸


مرور ۵ بازی اخیر مراکش(دوستانه و مقدماتی جام جهانی) حریفان این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ را بیشتر به وحشت می اندازد چرا آمار حکایت از خط حمله قدرتمند این تیم دارد.

مراکش – مالی (۶-۰)
مراکش – مالی (۰-۰)
مراکش – گابن (۳-۰)
مراکش – کره جنوبی (۳-۱) – دوستانه
مراکش – ساحل عاج (۲-۰)




خط دفاع این تیم با حضور بن عطیه مدافع یونتوس(قرضی از بایرن مونیخ) و اشرف حکیمی(رئال مادرید) و زهیر، دژ مستحکمی ایجاد کرده اند که نفوذ به آن برای بسیاری از تیمها سخت بوده است.

خط حمله مراکش نیز با حضور بازیکنانی زهرداری همچون العربی و بوطیب مثل یک مار سمی آماده نیش زدن به حریفان است. العربی در حال حاضر یکی از گران ترین بازیکنان تیم الدهیل قطر است که قهرمان فصل قبل قطر شده و اکنون در سید ۱ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است.
تیم ایران تاکنون مقابل مراکش به میدان نرفته است اما اخیراً مراکش با کره جنوبی بازی دوستانه ای برگزار کرده که نتیجه آن ۳ بر ۱ به سود مراکش بوده است؛ نکته جالب در مورد مراکش این است که آنها در جام جهانی ۱۹۹۴ مقابل دیگر نماینده آسیا یعنی عربستان با نتیجه ۲ بر ۱ نتیجه را واگذار کرده اند اما این نسل مراکش کجا و نسل دهه ۹۰ مراکش کجا!
گارسلا هم بازی کریم در المپیاکوس


گارسلا در لباس المپیاکوس در حال عبور از سرجیو روبرتو بارسلونا
نکته دیگری که در تیم مراکش به چشم می خورد، حضور هافبک تهاجمی توانای این تیم یعنی گارسلا گونزالس در تیم المپیاکوس یونان هستیم که کریم انصاری فرد هم در آن بازی می کند. گارسلا به تازگی پیشنهادی از آرسنال دریافت کرده است.

خشونت بن عطیه




یکی از نکات برجسته تیم مراکش و در واقع هویت تیم مراکش در حال حاضر، حضور بن عطیه در این تیم است؛ او همواره هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی چهره ای جنجالی و عسبی بوده است و مهاجمین ایرانی می توانند با عصبی کردن این بازیکن، از او در فضاهای مناسبی از زمین، خطا و حتی پنالتی بگیرند. او در چند مقطع از تیم ملی به دلایلی عجیب کناره گیری کرده و دوباره بازگشته و هنگامی هم که در بایزن مونیخ بود، دعوای معروفی با پپ گواردیولا، مربی وقت بایرن مونیخ داشت. در زمین مسابقه هم از بن عطیه به عنوان مدافعی خشن یاد می شود.



وجه اشتراک مراکش و ایران


تیم ایران و مراکش از حیث قدرت ساختار دفاعی شاید شبیه هم باشند چرا که ایران نیز اگر در بازی اخر مقابل سوریه ۲ گل دریافت نمی کرد اکنون عملکردی شبیه به مراکش در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ داشت اما نکته ای که تیم مراکش را از تیم کیروش متمایز می کند، خط حمله قدرتمند و زهردار مراکش است و این در حالی است که ایران در ده بازی دور مقدماتی جام جهانی تنها موفق به زدن ۱۱ گل شده است. یعنی آماری نزدیک به هر بازی یک گل که این آمار در جام جهانی برای گل زدن به تیم هایی همچون مراکش، اسپانیا، پرتغال چندان جالب به نظر نمی رسد چرا که ساختار دفاعی این تیمها به مراتب قوی تر از تیم های آسیایی که ایران با آنها رو به رو شده است، ارزیابی می شود.

همین قدرت و توازن تیم مراکش است که باعث شده سرمربیان تیم اسپانیا، پرتغال و ایران از همین حالا از این تیم به عنوان یکی از خطرات بالقوه در این گروه یاد کنند. با توجه به قدرت متوازن مراکش در تمام خطوط، تیم ایران به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم بگیرد. بازی ایران مراکش به نوعی ما را به یاد بازی نمایندگان باشگاهی ایران در مقابل تیم های عربی قدرتمند حاشیه خلیج فارس می اندازد.
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,867
1,364
#2
11115.Medium.jpg


در سپتامبر ۱۹۷۸،در جام بین قاره یی اولین بازی بین این دو کشور رقم خورد که ایران با نتیجه ۲-۰ مراکش را شکست میدهد و جام را مال خود می***کند.این دیدار بعد از جام جهانی*** آرژانتین انجام شد.
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,867
1,364
#4
Based on this analysis, Morocco is one of the main title contenders in the WC. :gun::ess-expert:

اره عزیز ما واقعا تو یک گروه وحشتناک افتادیم.اصلا هیچ بعید نیست مراکش به عنوان تیم*** اول یا دوم گروه بالا بیاد.
 

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#5
It is actually a group of death for Iran and Morocco and one of the easiest groups Spain and Portugal could ask for :)
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,867
1,364
#6
It is actually a group of death for Iran and Morocco and one of the easiest group Spain and Portugal could ask for :)

دقیقا مهبد جان،برای اسپانیا و پرتقال بهتر از این نمی***شد.بسیار گروه آسانی.اما شاید مراکش یک تهدیدی باشد.
 

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,121
2,600
Strawberry field
#7

دقیقا مهبد جان،برای اسپانیا و پرتقال بهتر از این نمی***شد.بسیار گروه آسانی.اما شاید مراکش یک تهدیدی باشد.
I love it when we have our back to the wall, we always perform better under pressure and when people write us off.

Never fight a Cat when she is cornered...
 

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,121
2,600
Strawberry field
#8
View attachment 39773


در سپتامبر ۱۹۷۸،در جام بین قاره یی اولین بازی بین این دو کشور رقم خورد که ایران با نتیجه ۲-۰ مراکش را شکست میدهد و جام را مال خود می***کند.این دیدار بعد از جام جهانی*** آرژانتین انجام شد.
With Hassan Roshan and Danayeefar in this line up this would be the best ever Iran team in history... Player wise.
 

Hooshmand

Elite Member
Oct 12, 2011
8,762
1,008
UK
#19
Oh very scary
A nation that hasn’t qualified since 98
A nation that hasn’t come close to win
the African Nation cup in the last 20 yrs.
A team that struggled to qualify from a group of 4 teams
that included a very poor Ivory Coast with out the former stars such as
Yaya and kalou Toure Gervinho and Drogba.
A nation with two main players warming Juve and real’s
Benches.
A team that has lost 5 times in 2017.
LoL
Very scary
 
Last edited: