اولین محرومیت برای ایران به خاطر عدم مبارزه با ورزشکاران اسراییل

Pooya

Administrator
Staff member
Sep 23, 2004
35,398
1,454
Vancouver, Canada
www.IranSportsPress.com
#1
1518993959007.png

علیرضا کریمی کشتی‌گیر تیم ملی ایران به مدت ۶ ماه و حمید جمشیدی مربی تیم ملی امید برای دو سال، از حضور در میادین بین‌المللی محروم شدند.
کریمی در رقابت‌های امیدهای جهان به میزبانی لهستان، در صورت غلبه بر نماینده روسیه، در گام بعدی باید به مصاف اسراییل می‌رفت.
او با دستور «باید ببازی» از کنار تشک، با خوردن فتیله‌ پیچ‌های متوالی مغلوب شد.
با این حال، فینالیست شدن جبرائیلوف از روسیه باعث شد طبق جدول، کریمی و کالاشنیکوف اسراییلی به مصاف هم بروند، رقابتی که با اعلام مصدومیت دروغین از جانب کشتی‌گیر
ایرانی به انجام نرسید.


نماینده اسراییل روی سکوی سوم ایستاد. کشتی‌گیر ایرانی هم از دور مسابقات حذف شد.
کریمی در صفحه اینستاگرامش، ترانه‌ای از داریوش اقبالی را گذاشت و نوشت: «آخرین سنگر سکوته و حق ما هم هیچ وقت گرفتنی نیست.»
او همچنین پیام مستقیمی از داریوش اقبالی دریافت کرد و آن را در اینستاگرامش گذاشت.
این نخستین بار نبود که کریمی مدال جهانی‌اش را از دست می‌داد. بار اول به خاطر انصراف او در جوانان جهان به میزبانی بلغارستان در سال ۲۰۱۳ بود.
سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران در عدم مبارزه با ورزشکاران اسراییلی از سال ۱۹۸۳میلادی اعمال می‌شود.


طی این مدت صدها ورزشکار ایرانی حاضر به انجام مبارزه نشده‌اند اما نخستین بار است که برای عدم مبارزه ورزشکار ایرانی، محرومیت رسمی اعمال می‌شود.
آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تجلیل از شکست عمدی علیرضا کریمی،‌ انگشتر عقیق خود را در ملاقات حضوری به او هدیه داد.
رهبر ایران به کریمی گفت: «کار بزرگی کردی... من واقعاً وقتی‌ که مطّلع شدم، احساس عزّت کردم از این کار شما.»
علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی و سیدابراهیم رییسی تولیت آستان قدس نیز در ملاقات حضوری، به تجلیل از شکست عمدی کریمی پرداختند.
فدراسیون کشتی ایران در بیانیه‌اش تاکید کرده: «خطر تعلیق فدراسیون، موقتاً رفع شد اما پرونده تعلیق همچنان مفتوح است و به نظر می‌رسد باید کلیه دستگاه‌های مرتبط برای حل این مشکل که در کمین ورزش ایران است، راه اصولی را بیابند.»


در بیانیه آمده است: «این موضوع از این پس در میادین مهم‌تری همچون المپیک، به صورت جدی کل ورزش ایران را تهدید می‌کند. مواضع مراجع بين‌المللی در موارد مشابه بعدی، بسيار جدی‌تر خواهد بود. امیدواریم راهکاری از سوی مراجع ذیصلاح در نظر گرفته شود.»
 

Niloufar

Football Legend
Oct 19, 2002
29,626
23
#3
Its so sad, but glad they did so. Wished they had banned Iran Wrestling Federation too.

Bravo to Rasoul Khadem for telling the truth, and revealing how these same officials beg World officials to not sanction their Federation, yet applaud Alireza Karimi and his move!
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#4
^ I am sure guys like Karimi compare themselves to other elite sportsmen who get everything and more. Sad case.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#5
Wrestling management resigned. استعفای دسته‌جمعی مسئولان کشتی


«اگر سیاست کشور بر به‌رسمیت نشناختن اسرائیل و عدم مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی است، پس پنهانی به حریف قبلی باختن و برای تهیه گواهی بیماری، به درمانگاه‌ها و پزشکان خارج از کشور مراجعه کردن، چه معنایی دارد؟ (…) اگر توان مردانه ایستادن پای اعتقاداتتان را ندارید، حداقل پای کشتی‌گیر بایستید.»

در واکنش به استعفای دسته‌جمعی مسئولان کشتی، منصور برزگر از کشتی‌گیران پرسابقه و مربی سابق ایران گفت: «شرایط اصلاً خوب نیست و همه کسانی که می‌خواهند سالم کار کنند، تحت فشار هستند و نمی‌توانند به راحتی کشور را در عرصه‌های مختلف به سمت جلو ببرند. در ورزش هم شرایط به همین شکل است. (…) آدم‌های نالایقی حرف‌هایی می‌زنند که بهتر است خودشان بیایند و کار را پیش ببرند.»

برزگر با بیان این‌که «هرچه می‌آیی سالم کار کنی و به کشور خدمت کنی، نمی‌گذارند»، افزود: «شک نکنید کشتی ایران ضربه بدی خواهد خورد.»

https://www.radiozamaneh.com/383927
 
Last edited:
Likes: Niloufar

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#7
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شاه‌عنایتی ( طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس ایران) با تاکید بر اینکه "الزاما کشتی گرفتن یا مسابقه دادن با ورزشکار یک کشور دیگر به معنای به رسمیت شناختن آن کشور نیست"، تصریح کرد: "مسلما ما اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم اما با وجود آنکه در دنیا فقط ورزشکاران ایران این کار را می‌کنند نه فلسطینی‌ها متوجه می‌شوند این کار در حمایت از آن‌ها صورت می‌گیرد و نه جامعه جهانی و تنها تاوان این سیاست نانوشته را جوانان و نخبگان ورزشی کشور می‌دهند".

https://aa.com.tr/fa/ایران/استعفای-جمعی-مسئولان-کشتی-ایران-اتفاقی-تکان-دهنده-است/1078131

روز گذشته چهارشنبه 9 اسفند ماه (28 فوریه 2018) به دنبال استعفای رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، بلافاصله اعضای شورای فنی کشتی آزاد و فرنگی نیز استعفای خود را از ادامه فعالیت در کشتی اعلام کردند.


wait for a kiss and hug or a high 5 on the mat between IRani & Israeili next..
 
Likes: Payandeh Iran

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#9
متاسفانه گویا قهرمانان ملی و اهمیت افتخاراتی که برای مردم ایران کسب می کنند، برای رجال مسوول یک نوع سرگرمی اجتماعی است، که بود و نبود آن چندان هم فرقی نمی کند.از اینروست که به راحتی قهرمان ملی را بدون هیچ حمایتی به میدان جنگ می فرستیم.

اینقدر بی تفاوت و بی ارزش با چنین سرمایه های اجتماعی بزرگی برخورد کنید.

من به عنوان یک مربی، چگونه بپذیرم در حالیکه مسئولین مستقیم این موضوع ، خود را کاملاً کنار کشیده اند، به قهرمان ملی مردمم بگویم «باید ببازی»

به شما میگویم، شما هم باید به میدان بیایید و اگر قرار به باختن است ، «با هم ببازیم...»

حسین غیب‌پرور، از فرماندهان سپاه و رئیس سازمان بسیج حامیان رفع ممنوعیت مسابقه ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسرائیلی را به خـرد کردن پاهایشان تهدید کرد.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#10
در روزهایی که اکثر اهالی کشتی از رسول خادم و موضعی که گرفته، حمایت می کنند و حتی خیلی از آنها بعد از رییس فدراسیون کشتی استعفای خود را اعلام کرده اند، عباس جدیدی تنها منتقد جدی خادم محسوب می شود.


جدیدی که بعد از پایان دوران حضورش در شورای شهر قصد داشت با رسول خادم در انتخابات فدراسیون کشتی رقابت کند، مورد استقبال جامعه کشتی قرار نگرفت. او که سال ها از کشتی به دلیل حضور در شورای شهر دور بوده، در روزهای اخیر نیز چند بار به انتقاد از مواضع رسول خادم و دلایل استعفایش پرداخته است.


ابراهیم جوادی، پیشکسوت کشتی ایران و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد با انتقاد از اظهارات عباس جدیدی به "ورزش سه" اظهار داشت: مسلم است اهالی کشتی از رسول خادم حمایت می کنند چون او در سال های اخیر عمر خود را فدای کشتی کرده و اقدامات موثری انجام داده است. فقط در این میان یک نفر با چشم بسته و به خاطر منافع شخصی خودش انتقاد می کند. اگر واقعا عباس جدیدی کاربلد است که به کشتی بیاید و ببنیم که عملکرد او چگونه خواهد بود.

جدیدی همیشه قصد داشته برای فدراسیون و خادم حاشیه درست کند. رسول خادم هم عضو شورای شهر بود؛ اما کسی یک بار شنید که او تخلفی کرده باشد یا کار غیرمعقولی از او سر زده باشد؟ اما این آقا به خاطر همین کارهای عجیب و غریب خود معروف است. یادمان نرفته که آن عکس عجیب را بالای سر زنده یاد پورحیدری گرفت و در میان مردم سوژه شد.


پیشکسوت کشتی در ادامه با لحن تندتری به اظهارات جدیدی انتقاد کرد: آقای جدیدی! نیازی نیست ما درباره سابقه ات بگوییم. همه شما را می شناسند؟ کسی که به جلیقه نجات هواپیما رحم نمی کند، می خواهید به رسول خادم و کشتی رحم کند؟ از دوپینگت بگوییم یا کارهای عجیبی که در شورای شهر کردی؟ مگر می شود همه به اشتباه از خادم حمایت کنند و فقط همین یک نفر درست بگوید؟

جوادی در پایان درباره احتمال بازگشت خادم گفت: اگر قرار بود خادم با این اوضاع برگردد که اصلا استعفا نمی داد. باید یکسری مسائل تغییر کند وگرنه نه تنها او، بلکه ما هم دیگر حاضر به ادامه نیستیم.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/...ayYxMNjU7sEdjGtuq-dyfxD8XOpRpttLWPZOzPM9UmYQh
 
Likes: Payandeh Iran

Bache Tehroon

Elite Member
Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#11
Jadidi has always been a piece of shit. From a very young age, he's known to be a complete LAAT and a cunt.

But that totally pales in comparison to the level of idiocy and fuckheadedness shown by the masses who actually fucking voted for this guy in city-council elections. That's the type of nation Iranians are. They vote the likes of Jadidi into office. They see pictures of Khomeini in the moon. They wait for Emam Zaman to come and rescue them.
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,476
2,231
#12
Jadidi has always been a piece of shit. From a very young age, he's known to be a complete LAAT and a cunt.

But that totally pales in comparison to the level of idiocy and fuckheadedness shown by the masses who actually fucking voted for this guy in city-council elections. That's the type of nation Iranians are. They vote the likes of Jadidi into office. They see pictures of Khomeini in the moon. They wait for Emam Zaman to come and rescue them.
Jadidi is a saint compared to Dorri Najafabadi and Reyshahri that these morons voted for and saw their election as a victory. In mellat adam besho nist.
 

Bache Tehroon

Elite Member
Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#13
Jadidi is a saint compared to Dorri Najafabadi and Reyshahri that these morons voted for and saw their election as a victory. In mellat adam besho nist.
Yup. I forgot about that! They actually vote proven murderers and torturers into office!

Imagine waking up one morning and saying "yeah, I've decided I'm gonna wait in line for a few hours and cast my vote for some jaakesh dude who has been involved in thousands of murders and torture sessions". When he gets elected, I'm gonna dance on streets and celebrate!

Unbelievable....
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#15
Spin by tasnim but some good info there;

عوامل مختلفی دست در دست هم داد تا امروز خادم این تصمیم ظاهراً عجیب را بگیرد؛ یکی از مهمترین دلایل آن به حمایت‌های مادی برمی‌گردد موضوعی که خادم در مدت حضور بیش از چهار ساله خود در مدال آورترین رشته ورزشی کشور بارها به آن اشاره کرده است اما در ماه‌های اخیر تصمیم گرفته بود به دلیل اینکه شاید صحبت‌هایش با سیاست همیشگی سکوت از سوی وزارت خانه ورزش مربوطه همراه می‌شود صحبتی از آن نکند تا حداقل کار مجموعه‌اش با مشکلات کمتری روبرو شود.

در حالی که عملکرد برنامه‌ای و هزینه ای فدراسیون کشتی در سال 1396؛ مبلغی در حدود 135 میلیارد تومان بود سهم دولتی‌ها (وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک) از این بودجه حدود 13 درصد است و سایر هزینه‌ها از محل حامیان مالی و... (نقدی) و به صورت غیر نقدی (برگزاری مسابقات بین‌المللی؛ داخلی و اردوها خارج از تهران) تأمین‌شده است و جالب اینجاست که از همین حدود 13 درصد بودجه نقدی که می‌تواند در برگزاری اردوها (هزینه غذا و...)؛ اعزام‌های ضروری (که فدراسیون کشتی در ماه‌ها اخیر از بسیاری از اعزام‌های غیر ضروری کاسته است) و سایر مسائل این چنینی مؤثر باشد در فاصله حدود بیست روز تا پایان سال هنوز 40 درصد از بودجه تخصیص پیدا نکرده است.

درست است که فدراسیون کشتی بسیار فراتر از انتظارات در بحث مالی عمل کرده است اما انتظار تخصیص بودجه دولتی انتظار بجایی است.

خادم اما قطعاً دلایل دیگری نیز برای تصمیم خود داشته است در مدت حضور خادم وی تلاش بسیاری کرد تا کشتی را به جایگاه گذشته‌اش بین مردم و مسئولان بازگرداند و تا حدودی نیز در این امر موفق بود اما در این راه بسیاری از درخواست‌هایش از سوی متولیان امر مانند صحبت‌های اخیرش با موضع سکوت و بیشتر مخالفت روبرو شد.

بطور مثال در مدت دو بار حضور لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در ایران؛ خادم تقاضای ملاقات وی با رئیس جمهور را مطرح کرد اما هر بار موانعی مانع این کار شدند؛ آنهم در حالی است که خادم با توجه به فعالیت مناسبش در دیپلماسی جهانی از این حیث از فوتبال بسیار موفق‌تر عمل کرده است و این در حالی است که در همین مدت بلاتر رئیس وقت و اینفانتینو رئیس کنونی فیفا با رئیس جمهور دیدار کردند. این اتفاقات قطعاً برای خادم و جامعه کشتی پیام‌های روشنی دارد و از سوی دیگر وی درخواست کرد کشتی گیران مانند دوران حضور خودش در تیم ملی به دیدار رئیس جمهور بروند که آن هم محقق نشد.

به نظر می‌رسد این مسائل مادی و معنوی که البته سهم مسائل معنوی در آن بسیار بیشتر است باعث شد تا برخلاف شایعاتی که این روزها برخی سعی در القای آن در افکار عمومی دارند؛ خادم را وادار به استعفا کرده است.

مصاحبه‌ها و درد و دل‌های روزهای اخیر خادم مبنی بر به‌کارگیری دیپلماسی بین‌المللی و تشکیل کارگروهی برای روبرو شدن با چالش تعلیق وقتی برایش دردسرساز شد که از صحبت‌های او این طور برداشت می‌شد که چرا ما نباید با ورزشکاران رژیم اشغالگر رو به رو شویم؟ اما این قطعاً یک برداشت اشتباه است. رئیس فدراسیون کشتی تنها یک در خواست داشت، اینکه شورای عالی امنیت ملی برای مسئله رقبای رژیم اشغالگر دستگاه‌های متولی همچون وزارت خارجه؛ وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را مأمور کند تا با مذاکره با کمیته بین‌المللی المپیک و همراهی برخی کشورها این مشکل را حل کنند نه اینکه وارد گود مسابقه با ورزشکاران این رژیم اشغالگر شویم.

تجلیل از خانواده شهدا؛ اهدای بازوبند پهلوان کشور در سال‌های اخیر توسط مادر و پدر گرانقدر شهدا و تعلق خاطر رسول خادم به چارچوب‌های جمهوری اسلامی می‌تواند مانع این سو تفاهم باشد که هیچ گاه منظور او این نیست که چرا ما با رژیم اشغالگر رو به رو نمی‌شویم بلکه وی تنها یک درخواست روشن دارد؛ متولیان امر با مذاکره و گفت‌وگوی مستقیم و استفاده از توان دیپلماسی سیاسی و ورزشی موضوع را از تبدیل شدن به یک چالش جدی به نام تعلیق برای ورزش به خصوص کشتی گیران خارج کنند؛ که البته این بار هم این درخواست با موضع سکوت از سوی وزارتی‌ها روبه‌رو شد و امیدواریم برای آن چاره اندیشی شود.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#16
what a crazy affair sports management is in Iran wrestling..

یکی از اصلی ترین ابهام ها در وزن ۸۵ کیلوگرم وجود داشت که سامان عزیزی به عنوان نفر اول انتخابی می بایست به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شد؛ اما این اتفاق رخ نداد. وقتی صدای اعتراض این کشتی گیر بلند شد، احد پازاج مدیر تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد تست سلامت این کشتی گیر سه ستاره شده و او به همین دلیل به قرقیزستان اعزام نشده است.

http://www.varzesh3.com/news/1510615/اتهام-مصرف-شیشه-به-کشتی-گیر-ملی-پوش
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#18
12
روز از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی که باعث وارد شدن یک شوک بزرگ به اهالی این رشته شد، می گذرد. رییس مستعفی با وجود مخالفت وزارت ورزش و اصرار اهالی کشتی راضی به بازگشت نشد و در همین راستا روسای هیات های استانی از وزیر ورزش درخواست کردند تا مجمع فوق العاده تعیین کننده وضعیت کشتی باشد.

وزارت ورزش هم با توجه به حساسیت وضعیت کشتی در سال پیش رو و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال زیر بار برگزاری مجمع رفت. از ساعت 14 امروز و پشت درهای بسته فدراسیون کشتی مجمع فوق العاده با حضور روسای هیات های استانی، محمدرضا داورزنی معاون وزیر و رسول خادم آغاز شد.

در حالی که به نظر می رسید رسول خادم به بازگشت راضی شده باشد و از امروز کار خود را در فدراسیون از سر بگیرد، او بار دیگر همه را شوکه کرد.

در ابتدای مجمع رییس مستعفی فدراسیون کشتی تربیون را به دست گرفت و انتقادات تندی را نسبت به وزارت ورزش وارد آورد: «استعفای من به دلیل عدم حمایت وزارت ورزش از کشتی است و فکر می کنم با وجود من کشتی نیز از حمایت وزارت ورزش محروم می شود و این رشته ضربه خواهد خورد. پس بهتر است بروم تا کشتی ضربه نخورد. استعفای من هیچ ارتباطی به مسایل عدم رویارویی کشتی گیران ایرانی با رقبای رژیم اشغالگر قدس ندارد.»



میزبانی جام‌ جهانی کشتی از ایران گرفته شد
اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که جام جهانی کشتی فرنگی در اهواز برگزار نمی‌شود.

به گزارش فدراسیون کشتی، در نامه اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام شده است که با توجه به مسائل پیش آمده و شرایط فعلی فدراسیون کشتی ایران، نظر اتحادیه جهانی این است که امکان برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی در روزهای 23 و 24 فروردین ماه سال 97 در اهواز فراهم نیست.

NO salavat could prevent this mishap....face it you morons.
 
Last edited:

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#19
هيچ كس نمي‌تواند آرامش را به كشتي بازگرداند به جز مرجع بالاتر كه همان وزارت ورزش و در راس آن وزير ورزش است و اين آرامش بر كشتي حاكم نمي‌شود مگر با بازگشت سكاندار آن يعني رسول خادم. متاسفانه برخلاف آنچه در ظاهر ديده و گفته مي‌شود در باطن وزارت ورزش علاقه‌اي به اين كار ندارد و اين در سالي كه مسابقات مهمي چون بازي‌هاي آسيايي و قهرماني جهان را در پيش داريم به هيچ‌وجه به نفع ورزش كشور نيست و مي‌تواند بسيار خطرناك براي ورزش كشور و در شرايطي كه نمايندگان مجلس استارت استيضاح وزراي دولت را زده و روي ورزش هم حساسيت بالايي دارند خطرناك‌تر براي خود وزارت ورزش و شخص وزير باشد.

وزارت و كميته ملي المپيك در ظاهر و در مقابل افكار عمومي كه خواستار حضور رسول خادم در كشتي هستند، توسط محمدرضا داورزني اعلام مي‌كند كه مي‌خواهند رسول خادم در فدراسيون بماند و با استعفاي او
مخالفت مي‌كنند و از طرف ديگر هيچ كاري براي بازگشت رييس مستعفي فدراسيون نكرده كه هيچ، بلكه چوب لاي چرخ هم مي‌گذارند تا خادم كشتي برود چرا كه رسول خادم خواستار حق و حقوق كامل ورزش ملي ايران شده و از وزارت ورزش خواسته كه در اين شرايط حساس موضع روشن گرفته و در سالي كه كشتي كشور مسابقات مهم جهاني و البته بازي‌هاي آسيايي را در پيش دارد از اين رشته ملي حمايت كند.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#20
بیش از 3 هفته از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی می گذرد و با وجود شروع سال جدید این فدراسیون همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد.


در 22 روز گذشته وزارت ورزش بارها مخالفت خود را با این استعفا اعلام کرده؛ اعضای مجمع فدراسیون هم با تشکیل مجمع فوق العاده مخالفت قاطع خود را به گوش رسول خادم رساندند و ورزشکاران و مردم هم در این مدت از رییس مستعفی فدراسیون حمایت کردند.


با این وجود رسول خادم هنوز از تصمیم خود برنگشته و این اتفاق تا همین حالا هم ضربه هایی را به بدنه کشتی ایران وارد آورده است. شرکت نکردن تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی آمریکا که 20 روز دیگر برگزار می شود و لغو میزبانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی از جمله تبعات اولیه این بلاتکلیفی هاست.


حتی لالوویچ، رییس اتحادیه جهانی نیز اعلام کرده باید از بازگشت رسول خادم اطمینان حاصل کند تا با فدراسیون کشتی ایران مذاکره رسمی داشته باشد.


با شرایط فعلی بعید است در 10 روز آینده و تا پایان نوروز هم اتفاق خاصی برای فدراسیون کشتی رخ دهد و تصمیم جدیدی گرفته شود. فعلا رسول خادم پای خود را کنار کشیده و روی مواضع خود ایستاده است. از سوی دیگر وزارت ورزش هم قبول نمی کند که برای فدراسیون کشتی کم گذاشته و این موضوع بلاتکلیفی عجیبی ایجاد کرده است.


بدون شک با توجه به اتفاقات ماههای اخیر یکی از چهره های ورزش ایران در سال 96 رسول خادم بود. حالا باید دید در سال 97 رییس فدراسیون کشتی راضی به بازگشت می شود یا اینکه برای همیشه از فدراسیون کشتی خداحافظی خواهد کرد.


مجمع فدراسیون تا 20 فروردین ماه فرصت خواسته تا رسول خادم را راضی به بازگشت کند