تاج رئیس فدراسیون فوتبال

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#4
سوال بعدی از کی روش در مورد دلیل عدم همکاری کی روش برای هدایت تیم های پایه بود که تاج پاسخ داد: نتوانستیم با کی روش این کار را انجام دهیم که به خاطر قرارداد بود و تفسیرهای متفاوتی از آن می شد. ما می گفتیم باید تعامل می شد که نشد ولی در قراردادهای بعدی این مورد را لحاظ می کنیم. قرارداد کی روش اگر دوباره امضا می شد، چیزهای جدیدی اضافه می کردیم.

در این لحظه میثاقی گفت جمله سنگینی بود که باید بیشتر فکر کنم و تاج پاسخ داد که اگر شما یک مقدار فکر می کردید خیلی حرف ها را نمی زدید.

https://www.varzesh3.com/news/1588475/مهدی-تاج-کی-روش-پکیج-بود
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#7
wonder what the pay scale for the beloved 'teacher' was at sepahan.. In iran, everyone is either people's servant or a teacher of some kind with hefty pays out of beitol mal.

قلعه نویی وقتی به سپاهان رفته بود از حاج رضایی کمک گرفت و چند سالی او را مشاور خود گذاشت . این رابطه دوستانه که بسیاری از دوستان حاج رضایی به آن گلایه داشتند تا سال رفتن قلعه نویی به تبریز هم ادامه داشت اما یکباره به آشوب کشیده شد.

حاج رضایی همیشه درباره این همکاری می گفت:«من به دلیل مشکلات مالی که برای پسرم ایجاد شد ، مجبور به کار کردن بودم. پیشنهاد قلعه نویی را پذیرفتم. مسئولیتم هم این بود که سعی کنم مشکلاتی که از او گفته بودم را برطرف کنم. تمام تلاشم را هم کردم اما نشد و آن مشکلات سر جایش ماند .» این را حاج رضایی تا به حال چند باری گفته است و رسانه ای شده . ولی قلعه نویی روایتی متفاوت از این دعوا دارد. او به ماجراهای تبریز اشاره دارد و اینکه چون تیم تبریزی رقم کمی به این مشاور فنی پیشنهاد داده است او دوباره علیه اش موضع گرفته و تا زمانی که در سپاهان ارقام درشتی در این سمت می گرفته ، گلایه ای از رفتارش نداشته است. قلعه نویی در جدیدترین اظهار نظرش به روزنامه گل گفته است:«این آقایی که مدام از من انتقاد می کند و حرف از لمپن و لمپنیسم می زند ، خودش بنده پول است و کسی که بنده پول باشد خودش سردسته لمپن هاست.»
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
#11
This son of a bitch Missaghi. What an unprofessional bache akhoond. It’s funny how taj says you don’t talk about 90 and have khiabani cry on tv.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#12
If given figures are accurate;

IFF income for 8 years under CQ 21.5 million dollars
CQ's income for 8 years under IFF 14 million dollars.
IFF gross ......................................... 7 million dollars