سپاه ایران می‌گوید کارنامه نظام به‌شدت در معرض تهدید است

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
#1
سپاه ایران می‌گوید کارنامه نظام به‌شدت در معرض تهدید است


1522662950726.png

سپاه پاسداران ایران هشدار داده که "کارنامه درخشان" جمهوری اسلامی در آستانه ورود به دهه پنجم به شدت در معرض تهدید و تهاجم قرار گرفته اما این کشور آماده "پاسخ درخور به هرگونه ماجراجویی" است.

سپاه به مناسبت سالروز رفراندوم جمهوری اسلامی، خطاب به آمریکا و متحدان آن کشور گفته است "برخلاف خواست شیطانی دشمن، چهلمین سال انقلاب، درخشان‌ترین سال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود."

امروز دوازدهم فروردین، چهلمین "روز جمهوری اسلامی" در تقویم رسمی ایران است. 39 سال پیش در این روز نتایج همه‌پرسی درباره نظام جمهوری اسلامی اعلام شد.

سپاه در بیانیه‌ای در سالگرد روز جمهوری اسلامی، گفته است که "هرچند واقعیت قبیله‌گرایی سیاسی و جناحی، اعتماد به نسخه بیگانه و عدم مبارزه جدی با فقر، فساد و تبعیض، مانع پیشرفت کشور در تراز انقلاب اسلامی شده" اما با برداشتن موانع اقتصادی، آرمان‌های جمهوری اسلامی دنبال خواهد شد.


حق نشر عکسKHAMENEI.IRImage captionدیدار رهبر ایران از دانشکده افسری

این نهاد امنیتی که بسیاری از پروژه‌های اقتصادی کلیدی ایران را تحت کنترل دارد، اعلام آمادگی کرده تا در عرصه مشکلات اقتصادی و شعار "حمایت از کالای ایرانی" نقش‌های بیشتری به عهده بگیرد: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن مطالبه‌گری از دولت، مجلس و آحاد دستگاه‌های مسئول برای تلاش جدی‌تر در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شریف و وفادار ایران، مصمم‌تر از گذشته مشارکت در این عرصه را برای خود فریضه‌ای مقدس دانسته و آمادگی خود را برای پذیرش نقش‌های مؤثر، جهادی و انقلابی در رفع این دغدغه‌ها اعلام می‌نماید."

پرقدرت‌ترین نهاد امنیتی نظامی ایران ادعا کرده که دشمنان سعی دارند در آستانه دهه پنجم نظام جمهوری اسلامی، با دنبال کردن توافق برجام "با روند متزلزل کنونی"، القای ناکارآمدی نظام در حل مسائل اقتصادی، و تضعیف و محدودسازی توان دفاعی، "کارنامه درخشان" جمهوری اسلامی را تهدید کنند.

در این بیانیه گفته شده که "موقعیت ممتاز بین‌المللی، نفوذ منطقه‌ای و اقتدار دفاعی" ایران، دلیل این "حسادت" است.

سپاه از آمریکا و اسرائیل نام برده اما عربستان و سران بعضی دیگر از کشورها را "مقامات و سران سبک‌مغز دولت‌های مرتجع و کودک‌کش" خوانده است.​

http://www.bbc.com/persian/43610316

Don't miss the last video on the bottom of the site.
 
Likes: A8K

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
#2
When even Sepah is acknowledging this, something is badly wrong between the regime people behind the scenes.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#3
شعار «دشمن ما همین جاست، دروغ میگن آمریکاست» که قبلا از طرف کشاورزان اصفهان و مردم اهواز هم داده شده، شعاری است که تمامی رژیم و در راس آن ولی فقیه را نشانه گرفته است.

رژیم ولایت فقیه چهار دهه مردم را با لولوی دشمن خارجی سرکوب کرده و حالا مردم رک و صریح می گویند دشمن همین جاست. یعنی دشمن مردم رژیم است.

اعتراض مردم کازرون همچون اعتراض مردم اهواز و کشاورزان اصفهان، تداوم اعتراضهای دی ماه سال ۱۳۹۶، است. قیامهای مردمی در بسیاری از شهرهای ایران، اعتراض به وضعیت موجود، هیچ شمردن آنها و علیه تبعیض و بی عدالتی بود. هیچ شمردن و عدم مشارکت در تعیین سرنوشت خود و تعیین نمایندگان از جانب رژیم برای مجلس ارتجاع به جای نمایندگان انتخابی مردم در یک پارلمان دمکراتیک و.... دردهای مشترکی است که در قیامهای مردمی خود را نشان داد.

www.youtube.com/watch?v=Mb_3VOCGId4
 
Likes: Sly