ماه عسل؛ گفتگو با عنایتی،رحمتی و بیرانون&#1583

ashtar

National Team Player
Aug 17, 2003
5,448
19
#2
What an amazing and touching story. What a fucking useless and careless host. Kept interrupting him with his stupid remarks and didn't even let the guy finish his story. I really hope he'd be invited to another program where he can tell his story uninterrupted.
 

Sepahan

Bench Warmer
Jan 4, 2003
1,536
0
#3
بیرانوند در خصوص حضورش در برنامه ماه عسل و صبحت***های صادقانه***ای که در مورد گذشته***اش مطرح کرده بود، اظهار داشت: باید بگویم که برنامه ماه عسل یکی از بهترین برنامه***هایی است که من در عمرم دیدم و وقتی مهدی رحمتی به من گفت که باید به این برنامه برویم فکر کردم که شاید قلب یا کلیه***ای اهداء کردم که به این برنامه دعوت شدم! چرا که تا جایی که می***دانم این برنامه برای اینطور آدم***هاست. ماه عسل برنامه خوبی است که احسان علیخانی آن را درست کرده و شاید باورتان نشود که من بخشی از مشکلات گذشته***ام را گفته***ام و شاید اگر وقت بود بیشتر از مشکلات گذشته***ام حرف می***زدم تا مردم متوجه شوند به فوتبالیست***ها پول مفت نمی***دهند. البته باید بگویم که واقعاً*** تعجب کردم که مهدی رحمتی و رضا عنایتی چطور ابهت***شان را زیر پا گذاشتند و آن صحبت***ها را در مورد گذشته***شان مطرح کردند.

وی در پایان درباره برخورد خانواده***اش با این صحبت***ها که در رسانه ملی پخش شد تصریح کرد: بعد از برنامه پدر و مادرم با من تماس گرفتند و در حالیکه گریه می***کردند به من می***گفتند چرا هیچگاه این حرف***ها را به ما نگفته بودی؟*** باور کنید خانواده******ام تازه متوجه مشکلات من شدند و حتی وقتی روز گذشته برای تمدید قرارداد به باشگاه نفت رفتم مسئولان این باشگاه هم از من گله کردند که چرا آن زمان این حرف***ها را به ما نزدی؟ در کل امیدوارم مردم بدانند که فوتبالیست***ها پول مفت نمی***گیرند.