نظری به تیم*** ملی*** پرتقال در برابر ایران

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,870
1,366
#1
فدراسیون فوتبال پرتغال در 31 مارس سال 1914 برابر با 10 فروردین سال 1293 هجری شمسی تاسیس شد و 9 سال بعد تیم ملی فوتبال پرتغال ملقب به منتخبین به عضویت فیفا در آمد و در سال 1954 برابر با سال 1332 به عضویت یوفا در آمد سرمربی این تیم در حال حاضر فرناندو مانوئل فرناندز داکاستا سانتوز است ورزشگاه اختصاصی این تیم دالوز با گنجایش 65647 نفر واقع در شهر بنفیکا است تیم ملی پرتغال 7 بار در جام جهانی شرکت کرده است که در جام جهانی 1966 انگلیس به مقام چهارم جام جهانی دست یافته است همچنین تیم ملی پرتغال 7 بار نیز در جام ملتها اروپا حضور داشته است که در سال 2016 قهرمان این رقابتها شد اولین بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی اسپانیا در تاریخ 18 دسامبر 1921 برابر با 27 آذر 1300 هجری شمسی در مادرید با حساب 1-3 به سود تیم ملی اسپانیا به پایان رسید بهترین نتایج تاریخ این تیم 3 برد 8-0 مقابل تیمهای ملی لیختن اشتان (2 بار) و کویت به ترتیب در تاریخ های 18 نوامبر 1994 برابر با 27 آبان 1373 هجری شمسی در لیسبون 9 ژوئن 1999 برابر با 19 خرداد 1378 هجری شمسی در کویمبرا و 19 نوامبر 2003 برابر با 28 آبان 1382 هجری شمسی در لیرا است


بدترین نتیجه تاریخ این تیم هم مقابل تیم ملی انگلیس در تاریخ 25 مه 1947 برابر با 3 خرداد 1326 هجری شمسی در لیسبون رقم خورد که با 10 گل به سود تیم ملی انگلیس پایان یافت



پرتغال آخرین قهرمان جام ملت های اروپا است. تیمی که با مساوی کردن مقابل حریفانش، به قهرمانی می رسید. آنها حالا با «کرستیانو رونالدو» در فوتبال جهان شناخته می شوند. کاپیتانی با ۳۲ سال سن، ۱۴۷ بازی ملی و ۷۹ گل زده که رکوردی حیرت انگیز در عصر کنونی فوتبال به نظر می رسد. او یکی از کاپیتان هایی است که شانس بالا بردن جام قهرمانی جهان بعد از جام ملت های اروپا را دارد.
«نانی»، «ادر» و «ریکاردو کوارشما» مکمل های خط حمله پرتغال کنار رونالدو هستند. پرتغال در تناسب تیم های سید اول، چندان پرستاره نیست. «ویلیام کاروالیو» هافبک کنونی «سرکل بروژ» بلژیک و «آدریان سیلوا» هافبک کنونی اسپورتینگ شاخص ترین مهره های این تیم در خط میانی هستند.
درون دروازه هم از سال ۲۰۱۰ تا امروز فقط «روی پاتریسیو» دروازه بان اسپورتینگ را دیده ایم. پرتغالی ها او را از نظر وفاداری به اسپورتینگ با «لویجی بوفون» مقایسه می کنند که در بدترین روزها هم حاضر نشد از یوونتوس جدا شود.
در خط دفاعی، «پپه» همچنان نقش فرماندهی دارد. هرچند که رئال مادرید او را نخواست تا این فصل را در بشیکتاش ترکیه بازی کند. «برونو آلوز» و «فابیو کونترائو» مهره های کلیدی خط دفاعی تیم ملی پرتغال محسوب می شوند.
با حضور بازیکنانی همچون نانی و تیاگو در خط هافبک پرتغال، این تیم مشکل چندانی در میانه میدان از حیث جنگندگی و خلاقیت ندارد و تیم ایران کاری سختی برابر هافبک های پرتغالی خواهد داشت.



گل سر سبد بازیکنان پرتغال، فوق ستاره فوتبال جهان کریستیانو رونالدو است که البته این روزها در افت خود به سر می برد اما تا زمان جام جهانی بدون شک به اوج خود بر خواهد گشت. او از هم اکنون به کابوس ایرانی ها تبدیل شده است.
«فرناندو سانتوس» با پرتغال دومین جام جهانی زندگی اش را تجربه می کند. او در برزیل سرمربی تیم ملی یونان بود. تیمش را از مرحله گروهی بالا آورد اما در مرحله حذفی مقابل کاستاریکا شکست خورد. پس از جام جهانی برزیل، مردم یونان از سانتوس مانند یک قهرمان استقبال کردند. بعد سرمربی تیم ملی کشورش شد و به قهرمانی اروپا رسید؛ بالاترین عنوانی که در طول دوران مربیگری اش کسب کرده. بسیاری معتقدند او یکی از معدود مربیانی در فوتبال جهان است که قدرت کنترل «رونالدو» در تیمش را دارد. «کریستیانو رونالدو» او را «رهبر» صدا می زند.
به جرات می توان گفت پرتغال فعلی، از پرتغالی که پیشتر ایران در جام جهانی ۲۰۱۰ با ان رو به رو شده بود ضعیف تر است و دیگر خبری از دکو و فیگو در این تیم نیست و اگر تیم ایران با برنامه با پرتغال بازی کند، می تواند برابر این تیم نتیجه بگیرد.
سیستم بازی پرتغال در قالب بازی های این تیم در مقابل رقبا، ۲-۴-۴ لوزی بوده و به نظر نمی رسد، تغییری نسبت به این سیستم در جام جهانی شاهد باشیم.
میانگین قدی و سنی تیم ملی پرتغال
میانیگن قدی تیم ملی پرتغال ۱۸۰ سانتی متر است و میانگین قدی این تیم ۲۶٫۸ سال است
.
 
#2
یک دونه ترد دیگه در مورد پرتغال باز کن، تا ۳ نشه بازی نشه ....

البته اینا آخرش همه به حجازی ختم می***شه ، مثلا گردن بنکس ۵ تا خورد حجازی ۳ تا . جون من بگو درسته یا نه ؟؟
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,870
1,366
#3
یک دونه ترد دیگه در مورد پرتغال باز کن، تا ۳ نشه بازی نشه ....

البته اینا آخرش همه به حجازی ختم می***شه ، مثلا گردن بنکس ۵ تا خورد حجازی ۳ تا . جون من بگو درسته یا نه ؟؟
فریبرز،این ترید اشتباهی باز شده،باید بری به اون یکی*** ترید یعنی*** تاریخچه بازی ایران و پرتقال.:drunk::drunk: