پدرخوانده مافیای مخوف آخوندی در حال جان ک&#160

Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#1
[h=3]پدرخوانده مافیای مخوف آخوندی در حال جان کندن[/h]
به گزارش دیگربان، آخوند عباس واعظ طبسی، تولیت آستان قدس رضوی به یک بیماری سخت مبتلا شده و بی سر و صدا به یکی از بیمارستان***های آلمان انتقال یافته است.
عباس واعظ طبسـی (متولد ۱۳۱۴، مشهد) تولیت آستان قدس رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، مدیر عالی حوزه علمیه خراسان ، عضو مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام است.
آخوند طبسـی قدرت و ثروت خود را مدیون کنترل یکی از مهمترین مناطق مذهبی ایران یعنی حرم علی بن موسی الرضا است. در طی سال***های پس از انقلاب ۱۳۵۷، درآمد حاصل از زائرین و وقف***کنندگان، بنیاد آستان قدس رضوی را به یک تشکیلات اقتصادی چندبیلیون دلاری تبدیل کرده***است که مجری شرکت***های خودروسازی، کشاورزی و بسیاری از تشکیلات اقتصادی دیگر است.
به گزارش ویکی پدیا؛ موسسه ایران فوکس با تخمین زدن ثروت واعظ طبسی، او را یکی از بزرگترین ثروتمندان ایران به حساب می***آورد.

بشناسید واعظ طبسی این سلطان خراسان را!

سایت گفتنی ها: طرح گسترش منزل آقای طبسی ظاهرا از طرح گسترش حرم امام رضا هم پیشی گرفته است! اما چه خوب بود که آقای طبسی به جای ساختن این قصر باشکوه با نام و کلاه شرعی حسینه پر زرق و برق کمی به فکر ساخت سر پناهی برای کارتن خواب***ها و کنار پیاده رو خواب***ها و زاغه نشین های اطراف مشهد باشد.
خوب است آقای طبسی به جای ساخت مدارس غیر انتفاعی در شهرها که فقط قشر خاصی قادر به تحصیل در آن هستند به فکر برپایی مدارسی برای روستاهای دور افتاده باشد که بچه***های آن***ها در طویله مشغول کسب علم هستند.
خوب است آقای طبسی به جای ساخت هتل بیمارستان***های چشم دشمن کور کن که فقط اشراف زاده***های خاندان***های متمول قادر به استفاده از خدمات آن هستند به فکر تجهیزدرمانگاه***های بی امکانات شهرها و روستاها باشد.
جا دارد آقای طبسی به جای اضافه کردن گارد شخصی و محافظان خود کمی در شهر بدون محافظ بگردد تا عکس***العمل مردم را با چشم خود ببیند و ببیند که در شهر چه خبر است البته نه از پشت شیشه***های دودی.
خوب است آقای طبسی به جای قبول مسئولیت چند شغل از جمله تولیت آستان قدس، رئیس حوزه علمیه استان، عضویت در مجلس خبرگان، عضویت در مجلس تشخیص مصلحت نظام و… که انجام درست هر کدام از این منصب***ها از عهده یک تیم هم به خوبی بر نمی***آید کمی به فکر جوانان بی***کار این شهر باشد
بهتر است آقای طبسی به جای پهن کردن سفره مخصوص حضرتی در مهمان سرای امام رضا علیه***السلام برای دار و دسته جناب …، کمی به فکر بچه یتیم***های دور و بر حرم باشد. یک سوم جمعیت مشهد حاشیه نشین هستند
 

masoudA

Legionnaire
Oct 16, 2008
6,199
22
#2
دیوث***ها باز نشستگی هم تو کارشون نیست - مستقیماً از ریاست به اون دنیا/جهنم،