2018 ACL Final, First Leg(11-03-2018): Kashima Antlers(Japan) vs Persepolis(Iran)

Status
Not open for further replies.
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#1
Kashima Antlers vs Persepolis












Venue: Kashima, Japan
Kashima Antlers Stadium
h


Date: Saturday, 11-03-208
Time: 2 am(Toronto, NY)

11 pm, Friday Nov 2nd(Vancouver, LA)

 
Last edited:
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#2
کاشیما آنتلرز ۳ روز قبل از فینال به میدان می‌رود

وبسایت رسمی برنامه نود - کاشیما آنتلرز ۳ روز قبل از بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، یک بازی سخت در «جی لیگ» برگزار می‌کند.
به گزارش وب‌سایت نود، پرسپولیس ایران در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه در ژاپن به مصاف کاشیما آنتلرز می‌رود. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که پرسپولیسی‌ها آخرین بازی خود قبل از فینال را یک هفته قبل از روز فینال مقابل سایپا برگزار کرده‌اند اما حریف ژاپنی‌ آن‌ها دقیقا ۳ روز قبل از بازی فینال یک بازی حساس در «جی لیگ» برگزار می‌کند.
«جی‌لیگ» با حضور هجده تیم برگزار می‌شود. کاشیما آنتلرز که با ۴۶ امتیاز در رده‌ی پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد، روز چهارشنبه و از هفته‌ی سی‌ و یکم «جی لیگ» میزبان سرزو اوزاکای ۴۴ امتیازی است. کاشیمای رده پنجمی ۳ روز قبل از بازی فینال در حالی میزبان سرزو اوزاکا است که با یک بازی بیشتر ۲ امتیاز از این تیم بیشتر کسب کرده است و اگر در این بازی خانگی مقابل میهمان خود تن به شکست دهد، این احتمال وجود دارد که دیگر نتواند برای رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا سهمیه کسب کند.
کاشیما بین بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس، یک بازی در «جی لیگ» با کاشیوا ریسول داشت که این بازی لغو شد تا آن‌ها به راحتی بتوانند مقابل پرسپولیس قرار بگیرند.
پرسپولیسی‌ها هم که برای اولین بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند، امروز با پرواز ساعت ۱۸:۴۰ راهی دبی خواهند شد و در هتل باشگاه ایرانیان اقامت می‌کنند. سرخپوشان پایتخت در روز سه‌شنبه یک جلسه تمرینی در دبی برگزار می‌کنند و با پرواز ساعت دو بامداد به وقت امارات، دبی را به قصد ژاپن ترک می‌کنند. پرواز آن‌ها به ژاپن ۱۰ ساعته خواهد بود. پرواز سرخپوشان در فرودگاه بین‌المللی ناریتا توکیو بر زمین خواهد نشست. ناریتا نام شهری در حومه شرقی توکیو و در مسیر شهر کاشیما است. اقامت تیم هم در هتلی در همین شهر به نام «مای استیز پرمیر ناریتا» خواهد بود که فاصله آن تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه سرخپوشان ۴۰ دقیقه اعلام شده است.

http://90tv.ir/news/494680/کاشیما-آنتلرز-3-روز-قبل-از-فینال-به-میدان-میرود
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#3
پزشک پرسپولیس: سعی می‌کنیم اثرات اختلاف ساعت ایران تا ژاپن را به حداقل برسانیم/ درمان نورالهی را تا روز آخر ادامه می‌دهیم
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمهیدات مختلفی در نظر گرفته شده تا اثرات اختلاف ساعت در پرواز ایران به ژاپن را برای بازیکنان به حداقل برسانیم.






به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با نگرانی‌ها بابت تأثیر پرواز طولانی و اختلاف ساعت روی اعضای تیم پرسپولیس در سفر به ژاپن به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مطالب گوناگونی در این ارتباط مطرح شده است. به هر حال این دغدغه وجود دارد، ولی تمهیدات مختلفی از سوی باشگاه و تیم در دست اقدام است تا تاثیر تغییر ساعت را به حداقل برسانیم. باشگاه به این منظور از بیزینس کلاس برای پرواز استفاده کرده تا بازیکنان احساس ناراحتی نداشته باشند و بتوانند استراحت کنند.
وی افزود: همچنین تدابیر خاصی وجود دارد که بتوانیم با اجرای آنها مسئله «جت لگ» را پوشش بدهیم تا ساعت بیولوژیک بچه‌ها در زمان کمتری به شرایط عادی برگردد. به این منظور از تمرینات تا رژیم غذایی برنامه‌ریزی شده است. همچنین از داروهای خاصی استفاده خواهیم کرد. با مجموع این اقدامات اثر پرواز و اختلاف ساعت را به حداقل کاهش می‌دهیم. هواداران هم از این بابت نگران نباشند و به یاری خدا و با دعای آنها با یک نتیجه قابل قبول از ژاپن باز خواهیم گشت.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره آخرین وضعیت احمد نورالهی عنوان کرد: هم احمد و هم ما نهایت سعی و تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. پروسه درمان خوب پیش رفته است و آن را تا روز بازی ادامه خواهیم داد
https://www.tasnimnews.com/fa/news/...نیم-درمان-نورالهی-را-تا-روز-آخر-ادامه-می-دهیم
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#4
برتری آماری پرسپولیس بر کاشیما آنتلرز در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا
مقایسه آماری دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس نشان می‌دهد که شاگردان برانکو ایوانکوویچ برتری نسبی بر حریف ژاپنی خود دارند.






به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران صبح روز شنبه 12 آبان، در دور رفت از فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه کاشیما به مصاف هم می‌روند. نماینده ژاپن در دور قبل موفق شد سوون سامسونگ کره جنوبی را کنار بزند و شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم با غلبه بر السد قطر برای اولین بار به فینال این رقابت‌ها رسیدند.
سایت « h2hteams.com» نگاهی دقیق و آماری به عملکرد این دو تیم در 12 بازی خود در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 انداخته است.
این آمار در 12 بازی اخیر دو تیم به شرح زیر است:
کاشیما آنتلرز:
12 بازی انجام شده
پرسپولیس: 12 بازی انجام شده
کاشیما آنتلرز: درصد کلی برد (6) 50/ درصد کلی تساوی (4) 34/ درصد کلی شکست (2) 17
پرسپولیس: درصد کلی برد (7) 59/ درصد کلی تساوی (2) 17/ درصد کلی شکست (3) 25
کاشیما آنتلرز: درصد برد خانگی (3) 50/ درصد تساوی خانگی (2) 34/ درصد شکست خانگی (1) 17
پرسپولیس: درصد برد خانگی (5) 84/ درصد تساوی خانگی (1) 17/ درصد شکست خانگی «صفر»
کاشیما آنتلرز: درصد برد خارج از خانه (3) 50/ درصد تساوی خارج از خانه (2) 34/ درصد شکست خارج از خانه (1) 17
پرسپولیس: درصد برد خارج از خانه (2) 34/ درصد تساوی خارج از خانه (1) 17/ درصد شکست خارج از خانه (3) 50
کاشیما آنتلرز: میانگین گل‌زده در هر بازی 1.92
پرسپولیس: میانگین گل‌زده در هر بازی 1.42
کاشیما آنتلرز: میانگین گل‌خورده در هر بازی 1.17
پرسپولیس: میانگین گل‌خورده در هر بازی 0.83
کاشیما آنتلرز: کلین‌شیت (بسته نگه داشتن دروازه) در 3 بازی
پرسپولیس:کلین‌شیت (بسته نگه داشتن دروازه) در 6 بازی
کاشیما آنتلرز: کارت زرد 11
پرسپولیس: کارت زرد 15
کاشیما آنتلرز: کار قرمز «صفر»
پرسپولیس: کار قرمز «صفر»
کاشیما آنتلرز: میانگین کرنر در هر بازی 10.50
پرسپولیس: میانگین کرنر در هر بازی 8
کاشیما آنتلرز: میانگین مالکیت توپ در هر بازی 50.33 درصد
پرسپولیس: میانگین مالکیت توپ در هر بازی 52 درصد
کاشیما آنتلرز: بهترین گلزن «سرجینیو با 4 گل‌زده»

پرسپولیس: بهترین گلزن «علی علیپور با 5 گل‌زده»


https://www.tasnimnews.com/fa/news/...شیما-آنتلرز-در-آستانه-فینال-لیگ-قهرمانان-آسیا
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#5
شجاع خلیل‌زاده: تمرکزم روی بازی فینال است، نمی‌خواهم جواب سایپایی‌ها را بدهم/ قول گلزنی نمی‌دهم ولی قول می‌دهم گل نخوریم
شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه نمی‌خواهد پاسخ بازیکنان و مسئولان باشگاه سایپا را بدهد، تأکید کرد که تمرکزش روی دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیاست.






به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن اظهار داشت: همه آماده یک بازی حساس و تاریخ‌ساز هستیم. این یکی از حساس‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس است و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.
وی درباره اینکه ساعت بازی رفت در ژاپن (9:30 صبح به وقت تهران) طوری است که ساعت بدن بازیکنان پرسپولیس با آن متناسب نیست، گفت: تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، نباید هیچ چیز برای آن مهم باشد. برف، باران، آب و هوا، ساعت بازی و هیچ چیز دیگر مهم نیست و ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پایان بازی تیمش برابر سایپا، درگیری‌اش با بازیکنان این تیم و در پاسخ به این سؤال که آیا در آستانه بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا ورود به این حاشیه‌ها لزومی داشت یا نه، تصریح کرد: این اتفاقات طبیعی است. زیاد نمی‌خواهم در خصوص مسائل دیشب صحبت کنم و بازیکنان ما هم اصلاً و حتی یک درصد هم مقصر نبودند. سابقه بازیکنان حریف هم که درباره بازیکنان ما صحبت کرده‌اند، مشخص است. نمی‌خواهم راجع به حاشیه‌ها صحبت کنم، چون تمرکزم فقط روی بازی فینال است که حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی ماست. امیدوارم برویم در ژاپن نتیجه خوبی بگیریم و در بازی برگشت هم بتوانیم در تهران با حمایت هواداران‌مان به قهرمانی برسیم.
خلیل‌زاده در مورد پرواز سخت و طولانی پرسپولیسی‌ها به ژاپن که ابتدا باید راهی دبی شوند و از آنجا به ژاپن سفر کنند، اظهار داشت: یک مسیر سخت و طولانی را از ابتدای لیگ قهرمانان آسیا طی کردیم. امیدوارم از این مرحله هم که بسیار سخت و حساس است، بتوانیم به خوبی عبور کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا نگاه ملی به پرسپولیس وجود دارد یا نه، گفت: این را من نمی‌دانم که نگاه ملی وجود دارد یا نه.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شناختش از تیم کاشیما آنتلرز خاطرنشان کرد: ما هنوز این تیم را آنالیز نکرده‌ایم و فکر می‌کنم جلسه فنی و آنالیز این تیم فردا در دبی برگزار شود. ما فقط به دنبال این هستیم نتیجه آبرومندانه، خوب و در حد پرسپولیس بگیریم تا قهرمان شویم.
خلیل‌زاده در خصوص مصدومیت بازیکنان این تیم از جمله احمد نوراللهی و خودش که چند بازی با مصدومیت بازی کرده‌اند و آیا برای بازی با کاشیما این مسئله برای آنها مشکل‌ساز نمی‌شود، اظهار داشت: درباره احمد نوراللهی پزشکان تیم باید نظر بدهند. نمی‌دانم چند بازیکن مصدوم داریم، اما هستند بازیکنانی که با مصدومیت بازی می‌کنند. امیدوارم خدا این نیم‌فصل را به خیر بگذارند تا همه به سلامتی این روزها را پشت سر بگذارند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا قول گلزنی می‌دهد و شادی خاصی در نظر گرفته است یا نه، گفت: نه، من قول گلزنی نمی‌دهم، اما قول می‌دهم که گل نخوریم. امیدوارم شرایطش هم پیش بیاید، خدا کمک‌مان کند، هواداران کمک‌مان کند و همه مردم دعا کنند تا بتوانیم پس از سال‌ها که تیمی ایرانی قهرمان نشده است، به مقام قهرمانی آسیا برسیم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برخی بازیکنان سایپا علیه او مصاحبه کرده و گفته‌اند بازیکنی بی‌ادب‌تر از شجاع خلیل‌زاده ندیده‌اند، تصریح کرد: آنها به احتمال زیاد با خودشان و خانواده خودشان بوده‌اند! اینجا همه بازیکنان مرا می‌شناسند و تا کسی کاری با من نداشته باشد، من حتی آزارم به مورچه هم نمی‌رسد. از هر کدام از بازیکنان می‌خواهید بپرسید که شاید من شوخ طبع‌ترین بازیکن تیم هستم، در عوض کاری با کسی هم ندارم. خودشان درست صحبت کنند و صحبت درست هم بشنوند. کسی که بی‌احترامی کند، بی‌احترامی هم می‌بیند.
شجاع خلیل‌زاده در واکنش به این موضوع که آثار درگیری و خط و خطوطی روی صورت او وجود دارد که آیا به درگیری‌های شب گذشته ربط دارد، اظهار داشت: نه، اینها مربوط به بازی است و کسی نمی‌تواند چنین کاری کند. مدیرعامل سایپا یا مربی سایپا و خیلی‌های دیگر مصاحبه کرده‌اند که من نمی‌خواهم جواب آنها را بدهم، اما این را می‌گویم که تا از چیزی خبر ندارید، درباره‌اش اظهارنظر نکنید. بالاخره خدا بالای سر ماست و می‌داند چه اتفاقی رخ داده است. من هم بعداً راجع‌به این مسئله صحبت می‌کنم.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/...هم-قول-گلزنی-نمی-دهم-ولی-قول-می-دهم-گل-نخوریم
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#6
بشار رسن: از محبت هواداران و بازیکنان پرسپولیس خجالت کشیدم و به ایران بازگشتم/ امیدوارم تاریخ جدیدی را رقم بزنیم
بشار رسن، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی محبت هواداران و بازیکنان پرسپولیس را دیدم،‌ خجالت کشیدم و به ایران بازگشتم.






به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بشار رسن در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگذشت مادرش و بازگشت از عراق برای دیدار برگشت مقابل السد گفت: تصمیمم را گرفته بود چند روز در عراق بمانم، اما وقتی دیدم همه بازیکنان و هواداران به من محبت دارند، خجالت کشیدم و آمدم تا مقداری از محبت‌شان را جبران را کنم. به همین دلیل به ایران بازگشتم. هفت روز نتوانستم تمرین کنم،‌ چون ما در عراق رسم داریم که هفت روز عزاداری می‌کنیم ولی به خاطر محبت و عشق بازیکنان و هواداران ایرانی به تهران آمدم تا در بازی با السد شرکت کنم.
هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیمای ژاپن یادآور شد: تیم کاشیما را زیاد نمی‌شناسیم و قطعاً فردا و روزهای بعد جلساتی در این خصوص خواهیم داشت. با تمام مشکلاتی که در تیم وجود دارد می‌خواهیم همین روند خوب که از ابتدای فصل آعاز کرده‌ایم را ادامه دهیم. بهترین تلاش‌مان را هم در زمین می‌کنیم و هر تیمی در زمین مقابل‌مان باشد تلاش‌مان را برای پیروزی مقابل آن انجام خواهیم داد. امیدوارم در فینال لیگ قهرمانان یک تاریخ جدید را برای پرسپولیس رقم بزنیم.
انتهای پیام/

https://www.tasnimnews.com/fa/news/...ران-بازگشتم-امیدوارم-تاریخ-جدیدی-را-رقم-بزنیم
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#7
تغییرات در ورزشگاه آزادی از سالن کنفرانس تا احتمال افزایش جایگاه خبرنگاران/ ۵۰ خبرنگار خارجی در تهران
برخی از بخش‌های ورزشگاه آزادی با توجه به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا با تغییراتی مواجه خواهد شد.






به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن که 19 آبان ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، باعث ایجاد تغییراتی در این ورزشگاه خواهد شد.
با توجه به لزوم فراهم کردن مرکز رسانه‌ای برای خبرنگاران، پس از سال‌ها این بخش از ورزشگاه آزادی به‌روی خبرنگاران باز خواهد شد. مرکز رسانه‌ای ورزشگاه آزادی در طبقه دوم ورزشگاه واقع شده است که در این سال‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گرفت.
با توجه به تغییراتی که قرار است صورت بگیرد، سالن کنفرانس فعلی ورزشگاه آزادی که در تونل ورزشگاه واقع شده به اتاق کار AFC تبدیل می‌شود، ازهمین‌رو سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی نیز به مرکز رسانه‌ای منتقل خواهد شد.
همچنین تاکنون حضور 50 خبرنگار خارجی از کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی در تهران برای پوشش خبری بازی فینال قطعی شده است که بیشتر آنها خبرنگاران ژاپنی هستند، با توجه به این موضوع جایگاه خبرنگاران فعلی ورزشگاه آزادی پاسخگوی این تعداد خبرنگار نخواهد بود که ازهمین‌رو احتمال افزایش جایگاه خبرنگاران نیز وجود دارد.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/...یش-جایگاه-خبرنگاران-50-خبرنگار-خارجی-در-تهران
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#8
Persepolis is already in Iranian club in Dubai, and will travel to Japan tomorrow i believe.

Ye parvaz mostaghim natonestan begiran, khaake alam!
 
Likes: Payandeh Iran
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#19
Branko is fucking snake, don't look at his smiles and innocent face, Queiroz like the rest of Portuguese is hot headed character, but much more honest than this guy. I honestly prefer to deal with people like this. I never forgive him for how he ruined one of our best ever squad in WC in 2006 with such a terrible results, sucking team veterans such as Daei and Karimi.

I am happy for my team, Persepolis, and how far they got, and will be extremely happy when they win ACL, but outside of Asia no one give a fuck about this trophy, that is the maximum Branko can do, he failed in Saudi, and got sacked, he got sacked in China, got sacked in Croatia with Dinamo, got sacked in UAE, Lets not make a giant out of this guy that found his paradise in Iran, He is saying he had 6 times offer from Croatia NT yet decided to stay in Iran, yeah sure .. What else?!
Branko could never dreamed to coach teams Queiroz coached in his character and that saying enough and the comparison stops there.....
The credit goes to fitness guy Marko who is doing amazing job with this group.

You can compare Branko with local coaches, GN, Daei, Haji Firouz, Majid agha computer and say well, that is an improvement, and the whole thing just STOPS there. maybe, even though GN record in PGPL is quite amazing.
 
Last edited:

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,491
3,323
#20
Branko is fucking snake, don't look at his smiles and innocent face, Queiroz like the rest of Portuguese is hot headed character, but much more honest than this guy. I honestly prefer to deal with people like this. I never forgive him for how he ruined one of our best ever squad in WC in 2006 with such a terrible results, sucking team veterans such as Daei and Karimi.

I am happy for my team, Persepolis, and how far they got, and will be extremely happy when they win ACL, but outside of Asia no one give a fuck about this trophy, that is the maximum Branko can do, he failed in Saudi, and got sacked, he got sacked in China, got sacked in Croatia with Dinamo, got sacked in UAE, Lets not make a giant out of this guy that found his paradise in Iran, He is saying he had 6 times offer from Croatia NT yet decided to stay in Iran, yeah sure .. What else?!
Branko could never dream to coach teams Queiroz coached in his character and that saying enough and the comparison stops there.....
The credit goes to fitness guy Marko who is doing amazing job with this group.

You can compare Branko with local coaches, GN, Daei, Haji Firouz, Majid agha computer and say well, that is an improvement, and the whole thing just STOPS there. maybe, even though GN record in PGPL is quite amazing.
Both b Branko and CQ failed to go to the second stage, so to me, they achieved the same so far.
 
Status
Not open for further replies.