2018 Asian Games

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,113
2,590
Strawberry field
#23
https://en.asiangames2018.id/news/articles/iran-wins-gold-in-men-s-kabaddi/



First the Women's team won Gold in Kabaddi earlier today which was our first gold medal in a team sport in Asian games and now the Mens team has managed to do the same. Great victories for both teams and a special congratulations to the Iranian girls for pulling this off.
What is sweet is we beat them in their own games ! Kabadi,Wusho ,taekwondo ,karate and we beat them in our own game too , wrestling !

che ghadr khoobim maa !:cool:
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#24
درگیری و بازداشت رییس فدراسیون ایرانی توسط پلیس اندونزی

روند بازی‌های آسیایی برای کاروان ایران به گونه‌ای پیش می‌رود که گویا رؤسا و دست‌اندرکاران که بعضاً با پول‌توجیبی‌های قابل توجه دلاری به جاکارتا اعزام شده‌اند و در هتل‌های پنج ستاره این شهر اقامت دارند، تلاش دارند که در گاف و به بار آوردن افتضاح، از هم سبقت بگیرند. مورد نمونه این افتضاحات از رئیس فدراسیون کبدی سر زده که پیش از این با اداره فامیلی و خانوادگی فدراسیون سوژه رسانه ها شده بود.

اورسجی به دلیل حضور غیرقانونی و بدون آی‌دی‌ کارت در دهکده ورزشکاران، با مسئولان امنیتی و پلیس جاکارتا درگیر شد و تا پای اخراج از محل برگزاری بازی‌های آسیایی هم پیش رفت. او بدلیل زیرپا گذاشتن قانون واضح مسابقات، برای چندساعت در بازداشت پلیس کشور میزبان بود. خبرنگاران اعزامی ایران به بازیهای آسیایی می گویند که عباس اورسجی از روی سکوها و پشت نیمکت مربیان، با توهین به بازیکنان و مربی تیم ملی کبدی بانوان در جریان دیدار مقابل چین تایپه هم روی دیگری از ادبیات مدیران اعزامی ایران به زقابت های آسیایی را نشان داد.

گزارشگر صداوسیما بخاطر ارسال تصاویر قاچاقی بازداشت شد

سازمان صداوسیما نتوانسته «حق پخش» بازیهای آسیایی را از شبکه «بین اسپورت» خریداری کند و تصاویر این رویداد بزرگ را از روش های غیرحرفه ای و البته غیرقانونی پخش می کند. این البته تنها مشکل صداسیما نیست چرا که به واسطه نخریدن این حق پخش، گزارشگران اعزامی نیز آی دی کارت ویژه مسابقات را ندارند. آنها بدلیل این محدودیت ناچارند تصاویر را به صورت پنهانی و قاچاقی و با موبایل تهیه و ارسال کنند!

گویا بعد از چند بار تذکر مسئولان برگزاری به یکی از گزارشگران ایرانی بالاخره امروز جمعه یکی از گزارشگران باسابقه صداوسیما به همین دلایل از سوی پلیس بازداشت شد. دو روز پیش وی در سالن رقابت‌های کبدی توسط والنتیرها تذکر گرفته بود و حتی تهدید به معرفی به اداره مهاجرت شد که ادامه اقدام غیرقانونی در نهایت به دستگیری‌اش منجر شد. این خبرنگار دو روز پیش با آی‌دی کارتی غیر از آی‌دی کارت ویژه خبرنگاران، وارد بخش رسانه ای مسابقات کبدی شده بود. این موضوع از نگاه مسئولان برگزارکننده پنهان نماند و واکنش شدید آنها را به همراه داشت.برگزارکنندگان وی را از سالن بیرون کرده و حتی تهدید کردند که او را دیپورت و به اداره مهاجرت اندونزی معرفی می‌کنند. با این حال اقدامات این خبرنگار ادامه پیدا کرد. وی صبح امروز نیز در سالن مسابقات کبدی حاضر شد اما این‌بار نتوانست از دست پلیس‌های اندونزی در امان بماند. پلیس اندونزی این گزارشگر ایرانی را بازداشت کرده تا وی را به دلیل اقدام غیرقانونی‌اش مورد بازجویی قرار دهد.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#25
Khaste nabashi delavar , khoda ghovat pahlavan
HE IS THE BEST AND ONLY 23 YEARS OLD
score from his 4 matches 10-0 , 11-0 , 12-2 , 10-0
Amazing, i was a big fan of Rasoul Khadem who should be the only Iranian wrestler who won medal in 4 different weight up to 120, and finished 5th in 68 kg( that is where he started) , but he shows he will maybe be better than Rasoul.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#26
Yazdani seems to have a weirdo dad, i once watched an interview with him and his dad, the kid look like a very decent guy despite the young age, but dad was talking too much none-sense and Yazdani was kind of feeling not comfortable at all. Hope people around him doesn't affect his career, he is still very young and can be on top of his art in next 8-10 years.
 

siavash_8

Elite Member
Mar 26, 2006
3,605
4,764
#28
IMG_20180826_090528_861.jpg

وزیر ورزش گفتش : زور سجادمان زیاد بوده و یارو ترسید
اینجوری ماست مالیش میکنن

اون موقع جوانهای ورزشکار ما به خاطره کشور این مادرجنده های فلسطینی و نظام جاکش اسلامی باید با حریفهای اسراییلی بازی نکنن
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#29

کد خبر: 1548902/47 زمان: 12:09 1397/06/04 بازدید: 112,346
قهرمان ایران در جدال با پسر بیمار سندروم داون؛
تنها کسی که پشت حسن یزدانی را به خاک رساند!
شب گذشته حسن یزدانی میهمان برنامه ورزش از نگاه 2 بود و در این برنامه از تنها کسی که پشت حسن یزدانی را به خاک زد، رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن یزدانی حالا قدرتمند ترین کشتی گیر آسیا و حتی جهان محسوب می شود. او که در 23 سالگی قهرمانی المپیک، طلای جهان، جایگاه نخست بازی های آسیایی و هزار و یک افتخار دیگر را تجربه کرده، شب گذشته در برنامه ورزش از نگاه 2 حاضر شد و علاوه بر صحبت های مختلف راجع به مسابقات آسیایی و قهرمانی اش در اندونزی، صحنه های به یاد ماندنی را هم با یک پسر مبتلا به سندروم داون به ثبت رساند.

یزدانی گفتگو را با صحبت راجع به سطح بالای مسابقات و حریفانش آغاز کرد و البته در کنار او حسین نوری دیگر قهرمان بازی های آسیایی نیز حضور داشت. یزدانی برخلاف بسیاری از کارشناسان، سطح بازی های آسیایی اندونزی را بالاتر از اینچئون 2014 عنوان کرد اما در ادامه گفت: کشتی گرفتن در آسیا به مراتب راحت تر است اما در کل امسال کشتی های خوبی برگزار شد و خداراشکر بچه ها هم نتیجه قابل قبولی کسب کردند.

قهرمان جوان کشتی ایران در ادامه و در پاسخ سوالی راجع به پیروزی های زودهنگامش نیز اظهار داشت: مردم به من محبت دارند. من برای مسابقات تمرینات سختی را پشت سر می گذارم. مردم همان ثانیه هایی که روی تشک هستیم را می بینند، پشت این همه کسب عنوان تمرینات سختی را پشت سر می گذاریم و اینطور نیست که کشتی را در 30 ثانیه تمام کنیم. من کشتی را می گیریم و بستگی به حریف دارد.





پس از صحبت های اغلب فنی این دو کشتی گیر، مجری پسر بچه ای به نام «ماهان» را به استودیو فرا خواند و این پسر مبتلا به سندروم داون وارد استودیو شد و همچون کشتی گیرها بوسه ای بر دستش زد و سپس با لمس زمین، وارد زمین شد تا از همان ابتدا نشان دهد یک کشتی گیر یا علاقه مند به ورزش کشتی است. او پس از دیدار با حسن یزدانی و حسین نوری توسط مجری به مخاطبان این چنین معرفی شد: «ماهان تنها کسی است که پشت حسن یزدانی پهلوان را به خاک رسانده»!

در ادامه آیتمی پخش شد که آغازش با دلاوری ها و قهرمانی های حسن یزدانی همراه بود اما سپس مسابقه نمادین «یزدانی و ماهان» پخش شد که در آن قرار بود این پسرک سندروم داونی پهلوان ایرانی را خاک و انواع فنون را رویش اجرا کند. علیرضای داستان، خیلی زود پشت قهرمان المپیک، جهان و آسیا را به خاک برد و گوینده برای توصیف این لحظه گفت: شاید کمتر کسی پیدا بشود که فیلم کشتی گرفتن قهرمان جهان و المپیک با یک بیمار سندروم داون را ببیند، خاک شدن و غلت خوردن او را زیر دست جوان بیمار تماشا کند و لب به تحسین این رفتارهای انسانی و منش پهلوانی باز نکند و چه لذتی می برد حریف یزدانی...»

پس از بازگشت به استودیو، حسن یزدانی تمثال پهلوانی و جوانمردی یعنی جوان پهلوان تختی را به ماهان هدیه کرد تا او به نور، یعنی محل تولدش ببرد. حسین نوری هم تم سال فدراسیون کشتی را به این پسر بچه داد تا لحظات خاطره انگیز برای ماهان، جالب و جالب تر شود.

حسن یزدانی که این روزها به سبب قهرمانی هایش محبوبیت بالایی نزد هواداران ورزش در ایران کسب کرده، در خارج از تشک کشتی هم یک پهلوان به تمام معنا است و اگر این روند را در ادامه هم طی کند، بدون شک می تواند یکی از محبوب ترین کشتی گیرهای تاریخ ورزش ایران شود.





https://www.varzesh3.com/news/1548902/تنها-کسی-که-پشت-حسن-یزدانی-را-به-خاک-رساند
 

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,113
2,590
Strawberry field
#32
درگیری و دعوا در بازی هندبال ایران عربستان
arab haye vahshi
Why the hell the barbarian goali threw a punch at our player?!
Did he get sent off?
You want to fight enter a combat sport and see... Wait a minute... They did and got their ass kicked in karate!
Have a go in wrestling or boxing, taekwondo and see what you get, no Yankees there to help you lizards.
 
Oct 1, 2004
8,122
205
#34
These games are a joke. Indonesia has 8 gold medals from Pencak Silat, a martial arts no one else really does and they'll probably win another 8 in it!
Maskhare.
 
Likes: OSTAD POOYA

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#37
بازیکنان خاطی تیم ملی بسکتبال ژاپن که در زمان حضور در اندونزی برای شرکت در بازی‌های آسیایی به دلیل مسائل غیراخلاقی و حضور در یک فاحشه خانه با لباس تیم ملی(!)؛ از تیم ملی اخراج شده و به ژاپن دیپورت شده بودند از تیم ملی این کشور تعلیق شدند
 

siavash_8

Elite Member
Mar 26, 2006
3,605
4,764
#39
حدادی، رکوردشکنی با اشک و شعرهای فردوسی!
احسان حدادی با کسب چهارمین طلای آسیایی، با چهار مدال طلا به عنوان پرافتخارترین ورزشکاه ایرانی رسید و در کنار محمد نصیری و اسکندر فیلابی قرار گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شاید بتوان لقب تنهاترین ورزشکار ایرانی را به احسان حدادی داد. پرتابگری که سال‌های زیادی را بدون داشتن مربی و تعلق گرفتن امکانات مناسب از سوی فدراسیون دو و میدانی گذراند و با خرج شخصی و تمرینات انفرادی راهی مسابقات بین‌المللی مختلف می‌شد.

DAMESH GARM , KHODA GHOVAT PAHLEVAN
 
Likes: OSTAD POOYA