Adopted a little girl? She grew up to be hot? Just marry her!

Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#1
در مصاحبه با نماینده مجلس و فعال زنان بررسی شد

[h=2]قانونی شدن ازدواج با دختر***خوانده***ها[/h]

نیوشا صارمی




پیش از این در لایحه حمایت از کودکان، ازدواج "سرپرست" با "فرزندخوانده" به طوری کلی "ممنوع" بود، اینک اما نمایندگان مجلس با اصلاح ماده مربوط به این موضوع (ماده ۲۷)، ازدواج سرپرست و فرزندخوانده را "مشروط" به حکم دادگاه صالح کرده***اند. این لایحه روز یکشنبه ۳۱ شهریور با تصویب مجلس برای تایید به شورای نگهبان رفته است. تصویب چنین ماده***ای از سوی قوه مقننه، موجبات نگرانی فعالان حقوق زن و کودک در ایران را فراهم کرده است. توران ولی***مراد، فعال حقوق زنان و دبیر ائتلاف اسلامی زنان با طرح این سئوال که "پشتوانه***های علمی و واقعیت***های اجتماعی موید تصویب این مصوبات چیست" به "روز" می***گوید: "تحقیقات و شواهد همه نشان می***دهند حتی سخن گفتن از این مسائل در جوامع خطرناک است. مطرح کردن این مسائل، قبح آن را ازبین برده و باعث رواج آن می***شود چه برسد به قانونی کردن آن. من متاسفم که این ماده در مجلس تصویب شده و نماینده***ها با آن موافق بوده***اند."
سالار مرادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اما در گفت***وگو با "روز" از اصلاح این ماده دفاع می***کند: "فرزند خوانده حکم فرزند را ندارد. فقه و شرع این اجازه را می***دهد که سرپرست با فرزندخوانده ازدواج بکند." او ادامه می***دهد: "دختری که وارد یک خانواده می***شود در زمانی که به سن بلوغ برسد، به مردهای آن خانواده نامحرم است. مگر اینکه صیغه محرمیت یا عقدی جاری شود."
ولی***مراد اما با انتقاد از نمایندگان مجلس می***گوید: "تعجب می***کنم که چرا زنان مجلس به این ماده اعتراض نکردند. من نمی***دانم خانم***هایی که در مجلس هستند پس قرار است چه کار بکنند؟ مردان هم همین طور؛ این***ها خودشان پدر هستند فکر نمی***کنند این اتفاق می***تواند برای دختر بچه خودشان هم بیافتد؟ نمایندگان مجلس وقتی در خصوص مسائل مربوط به کودکان تصمیم گیری می***کنند باید تمام بچه***های کشور را مثل بچه***های خودشان فرض کنند. با چه عقل و منطق و استدلالی می***توان پذیرفت که مردی که قرار است برای کودک بی پناهی پدری کند، اجازه داشته باشد با او ازدواج کند و با وی رابطه جنسی داشته باشد؟"

ولی***مراد: مسیر مخالف دنیا را نرویم
در ماده ۲۷ لایحه حمایت از کودکان آمده است: "ازدواج چه در زمان حضانت و چه بعد از آن بین سرپرست و فرزندخوانده ممنوع است مگر اینکه دادگاه صالح پس از اخذ نظر مشورتی سازمان، این امر را به مصلحت فرزندخوانده تشخیص دهد."
توران ولی***مراد، مدیر "شبکه ایران زنان" این را نقض آشکار حقوق زنان و کودکان می***داند و می***گوید: "کسی که می***خواهد رابطه جنسی برقرار کند مرد است، قاضی هم مرد است. اگر نمایندگان توانسته***اند چنین ماده***ای را تصویب کنند پس چنین قاضی***ای هم که رای به ازدواج بدهد پیدا می***شود."
این فعال حقوق زنان همچنین معتقد است وجود چنین قانونی به روح جامعه آسیب می***زند: "این قانون به جوانمردی و تقویت روح رحمت و عطوفت صدمه می***زند و حس هوس***رانی و بوالهوسی و طمع***ورزی و علاقه به داشتن ارتباط جنسی با کودکان را تقویت می***کند، یعنی از اساس خطاست."
او ادامه می***دهد: "کدام زنی می***تواند قبول کند که بچه ای را بیاورد و برایش مادری کند، در حالی که بداند این کودک می***تواند شریک عاطفی و جنسی شوهرش بشود؟ همین مسائل به سادگی سلامت خانواده را هم تهدید می***کند."
عضو شورای مرکزی جامعه زینب با اشاره به اینکه این***گونه قوانین علاوه بر ضایع کردن حقوق کودک و زن، به اسلام هم صدمه می***زند، می***گوید: "همه دستورات اسلام مخالفت با ظلم است و مخالفت با تضییع حقوق انسانی است."
او ادامه می***دهد: "در همه جای دنیا قانون تصویب می***کنند، فرهنگسازی می***کنند و از لحاظ اجتماعی امکانات فراهم می***کنند که هیچ فرد بالغی اجازه نداشته باشد به یک بچه نابالغ با انگیزه جنسی دست بزند و این کار جرم به حساب می***آید. ما که قرار نیست مسیر عکس را برویم. قوانین باید این گونه باشند که از کودک حمایت همه جانبه کنند تا به سن بلوغ و رشد برسد و خودش انتخاب بکند."
سالار مرادی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اما نظر شرعی را موافق با چنین قانونی می***داند: "زمانی که دختری وارد خانواده می***شود و به سن بلوغ می***رسد به مردهای آن خانواده نامحرم است. باید در نظر بگیریم که شرع و فقه این اجازه را می***دهد و ما نمی***توانیم چیزی که شرع اجازه آن را داده ممنوع کنیم."
مرادی می***افزاید: "قانون به خاطر اینکه هم حقوق طفل رعایت بشود هم حقوق خانواده، این را مشروط کرده به اجازه دادگاه، ولی این مغایرتی با فقه و شرع ندارد."
توران ولی***مراد دبیر ائتلاف اسلامی زنان با این نماینده مجلس مخالف است: "از زاویه اخلاقی هم که نگاه کنیم در اسلام به اخلاق و ارزش***های اخلاقی سفارش شده است. نباید لطف و رحمتی که یک فرد به یک بچه بی***سرپناه می***کند به هوس و طمع بهره***وری جنسی آلوده شود."
او ادامه می***دهد: "چنین قانونی امکان بهره بردن جنسی از کودکان را فراهم می***کند. زاویه دید باید پدر و فرزندی باشد تا سرپرست بتواند پدری کند. چنین مسائلی باید تقبیح و مطرود بشود نه اینکه با اما و اگر چنین مساله***ای را مجاز کنند."

نامه***ای به معاون حقوقی رییس***جمهور
"این ماده اگر به قانون تبدیل شود علاوه بر قانونی کردن خشونت جنسی علیه دختربچه***های بی***سرپرست، باعث عدم تمایل زنان متاهل به گرفتن فرزندخوانده دختر، بر هم زدن امنیت روحی زنان در این خانواده***ها، فرهنگ سازی در جامعه در این راستا و شکستن قبح اجتماعی آن است." این بخشی از نامه توران ولی***مراد دبیر ائتلاف اسلامی زنان به الهام امین***زاده، معاون حقوقی رئیس جمهور است. او همچنین در این نامه یادآوری کرده: "توجه دارید که قیدِ ذکرِ «در زمان حضانت» حتی ازدواج با دختران زیر سن ۹ سال را هم دربرمی***گیرد که بالاتر از خشونت جنسی و روانی، مرگ در اثر صدمه های جسمی و جراحت را می***تواند به دنبال داشته باشد."
از ولی***مراد در همین خصوص سئوال می***کنم: آیا معاون حقوقی می***تواند جلوی قانون شدن چنین ماده***ای را بگیرد، او پاسخ می***دهد: "این لایحه در روال طبیعی خودش است و الان نه دست دولت است نه مجلس، البته دولت و مجلس اگر متوجه خطر این مساله بشوند، می توانند متقاضی برگشت لایحه باشند. معاون حقوقی رئیس جمهور اگر بخواهد تابع روال طبیعی باشد وظیفه ندارد که کاری کند اما به هر حال همه افراد مسوول هستند تا اجازه ندهند این مساله به قانون تبدیل شود، چه معاون حقوقی و چه دیگر مسوولان." این فعال حقوق زنان می*** افزاید: "من به فعالین حقوق کودک و حقوق زنان، نهادهای مدنی و رسانه***ها امیدوارم که بتوانند از هر طریق که می توانند، اعم از ایجاد موج رسانه***ای و به صحنه آوردن مردم یا لابی و برقراری ارتباط با اشخاص موثر کاری کنند. کسانی که در مقام مسوولان این جامعه نشسته***اند باید متوجه باشند که مردم به آنها اجازه نمی***دهند قانون هایی این چنین را تصویب کنند و به اجرا درآورند چرا که این گونه اعمال خلاف عقل است. از این رو که عقل یکی از پایه ها قانون در شرع است چیزی که خلاف عقل باشد خلاف شرع هم هست."
در نخستین مصوبه اصلاحیه لایحه ازدواج سرپرست با فرزندخوانده، ممنوع شده بود اما در دومین مصوبه که در اسفند ماه ۹۱ در مجلس به تصویب رسید ازدواج با فرزندخوانده مشروط شد. اما چرا حالا که این لایحه برای تایید نهایی رفته، در رسانه***ها بازتاب پیدا کرده است؟ این سووال را از دبیر ائتلاف اسلامی زنان می***پرسم، او با اشاره به اینکه این ماده در سکوت خبری اصلاح شده و در آن زمان رسانه***ها بیشتر به خبرهای سیاسی و انتخابات توجه داشتند، می***گوید: "متاسفانه انجمن***های مدنی حمایت از کودک و حقوق زنان امکانات کافی برای حضور پررنگ در مراکز قانون***گذاری ندارند، رسانه و صدای تاثیرگذار در اختیار ندارند و به همین دلایل با اینکه تلاششان را می کنند حضورشان کمرنگ است."
او اضافه می***کند: "همچنین مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز راه را برای حضور پررنگ نهادهای حامی زنان و کودکان باز نمی***کنند و مراکز قدرت خودشان را از حضور آنها فارغ کرده***اند. این نوع مصوبات نشان می دهد که مراکز قدرت حتی از تحقیقات کارشناسی هم خودشان را محروم کرده***اند."
ولی***مراد در پایان تاکید می***کند موضوعی که در تبصره ماده ۲۷ این لایحه تصویب شده از ریشه دچار اشکال است: "مساله یک کودک بی***سرپرست، یک بچه بی پناه است که در جامعه مدنی مسئولیت حفظ و نگهداری و سلامت او از ابعاد مختلف وظیفه دولت است. یعنی دولت موظف است زمینه و امکانات سلامت جسمی، روحی و روانی او را تامین کند و سلامت رشد و شخصیت او از همه لحاظ وظیفه دولت است تا بالغ بشود. حالا دولت می***خواهد امکاناتی را فراهم کند که این بچه بتواند در خانواده رشد کند و از حمایت خانواده برخوردار باشد. یعنی داشتن پدر و مادر و احتمالا خواهر و برادر را تجربه بکند و محبت پدر و مادر را حس کند. حالا چطور ممکن است اجازه بدهند که کسی که قرار است جای خالی پدر را برای او پر کند با این بچه ازدواج کند و رابطه جنسی داشته باشد؟"



 
Oct 1, 2004
8,122
205
#6
Hashari animals.
Seriously, how the hell is it that these types of people (in Iran and the ME) are the most prurient people?
 

artavile

IPL Player
Oct 18, 2002
3,660
2
MD, USA
#8
Why are you guys so surprised?

Maybe someone found a new Hadith from prophet Mo recently that OKed this sort of practice! Why not, it’s not any less shocking than having sex with a 9 year old child or marrying your own daughter-in-law, is it?
 
May 9, 2004
15,167
179
#10
البته از نظر قانونی و شرعی نباید اشکالی داشته باشد
ولی ادم وقتی یک بچه که تنها چند ماه یا چند سالش است را بزرگ میکند چطور میتواند احساسی بجز احساس پدری به او داشته باشد
بچه ای که توی بغلت بزرگ شده
ترا بابا صدا کرده
یک پدر برای او بودی و مانند دختر بایولوژی خودت او را بزرگ گرده ای
این از نظر روحی درست مثل ازدواج یک پدر با دخترش است
تنها چیزی که می توانم بگویم چنین ازدواجی حال من یکی را به هم می زند
 
Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#11
البته از نظر قانونی و شرعی نباید اشکالی داشته باشد
ولی ادم وقتی یک بچه که تنها چند ماه یا چند سالش است را بزرگ میکند چطور میتواند احساسی بجز احساس پدری به او داشته باشد
بچه ای که توی بغلت بزرگ شده
ترا بابا صدا کرده
یک پدر برای او بودی و مانند دختر بایولوژی خودت او را بزرگ گرده ای
این از نظر روحی درست مثل ازدواج یک پدر با دخترش است
تنها چیزی که می توانم بگویم چنین ازدواجی حال من یکی را به هم می زند
Ridam be in Shariat to ke in eshkali nadareh

اتفاقا اینجور "قوانین" را امثال تو و برای امثال تو وضع میکنند...............
اونها هم میگند از لحاظ shariat و قانونی*** اشکال نداره
 

Ardesheer

Bench Warmer
Jun 30, 2005
1,580
1
#12
#13




يک مشت بيمار رواني ٬ قانون تجاوز به کودکان را تصويب کردند!

قانونی شدن ازدواج سرپرست با فرزندخوانده



اين مجلس حکومت اسلامي ايران است. در شرايط بحران مطلق سياسي و اقتصادي٬ در شرايطي که فقر و نداري و مکافات از سر و روي آن جامعه بالا ميرود٬ اينها نشستند و در روز يکشنبه ٣۱ شهريورماه » لايحه حمايت از کودکان» رژيم اسلامي را » اصلاح» کردند. در قانون قبلي اشان ازدواج سرپرست با فرزند خوانده ممنوع بود٬ اينک ساديست ها و پدوفيل هاي اسلامي٬ اين منع قانوني را از سر راه برداشتند و به خود و مشتي ساديست اسلامي حق دادند که با فرزند خوانده٬ ازدواج کند٬ تو بخوان به فرزند خوانده تجاوز کند و اينرا قانوني بداند٬ قانون الهي و اسلامي! تف بر اين قانون٬ تف بر اين مذهب!



با به حکومت رسيدن٬ روحاني٬ ظاهرا اصلاحات از سر و روي اين حکومت بالا ميرود٬ اصلاح رابطه با غرب٬ اصلاح قوانين اين چنيني و اصلاح رنگ طناب هاي دار٬ همه و همه را مديون دولت جديد هستيم!



واقعيت اما اينست که اين يک حکومت فاشيست اسلامي است٬ سي و پنج سال است که جنايت ميکند٬ تجاوز و توهين و تحقير زن و کودک جزو قوانين اينها است. صرف قدرت سياسي داشتن مشتي آخوند و معمم و مکلاي اسلامي٬ صرف قدرت گرفتن جنبش اسلامي در هر نقطه اي کافي است تا اين قوانين بر سر جامعه ريخته و بويژه زن و کودک دختر زير دست و پاي اينها له شود.



بيخود نبود وقتي اخوان المسلمين در مصر قدرت را قاپيد٬ اولين قانون آن کثافتها نيز٬ رسميت دادن رابطه جنسي با زنان چند ساعت بعد از مرگ آنها بود٬ و اينها در ايران البته بعد از سي و پنج سال جنايت و وقاحت غير قابل تصور عليه زنان و کودکان و همه مردم آن جامعه٬ چند روز پيش به تجاوز به کودکان در خانواده ها رسميت دادند. کدام مغز معيوب و کدام بيمار جنسي ميتواند چنين قانوني تصويب کند که شما ميتوانيد به کودکي که او را همانند فرزند خودتان بزرگش کرده و با او رابطه والدين و فرزندي داريد ٬ روزي تجاوز کنيد. اين ننگ و شرم بر بشريت است و بايد از سوي همه به آن اعتراض شود.



در مصر مردم بعد از يکسال و البته با توجه به تجارب خونين ما با اين جنايتکاران ساديست اسلامي٬ اسلاميها را سرنگون کردند٬ در ايران بعد از سي و پنج سال بايد به همت خودمان طومار اين حکومت را درهم پيچيده و اعلام کنيم که با قدرت انقلاب مردمي حکومتهاي اسلامي را سرنگون خواهيم کرد و بجاي اين دستگاه رذالت و بي حرمتي به انسان٬ حکومتهايي برپا خواهيم کرد که در آن حقوق برابر زن ومرد و احترام به حقوق کودک جزو بديهيات باشد.


 
May 9, 2004
15,167
179
#14
Ridam be in Shariat to ke in eshkali nadareh

اتفاقا اینجور "قوانین" را امثال تو و برای امثال تو وضع میکنند...............
اونها هم میگند از لحاظ shariat و قانونی*** اشکال نداره
جناب لطفا توهین نکن
بله این از نظر طبیعی هم اشکال نداره
نه از نظر شرعی اشکال داره نه از نظر قانونی زیرا این دختر اگر با مرد ازدواج کرد فرزندشان یک فرزند طبیعی بار خواهد امد و از نظر ژنتیکی مثل بچه بیولوژیکی بین یک مرد و دخترش نیست
درست مثل ازدواج یک مرد پنجاه ساله و یک دختر شانزده ساله
حالا تو خوشت نمیاد من خوشم نمی یاد بستگی به ذوق تو و من داره
ولی حتی خدا و پیغمبر و قوانین بشری را هم کنار بگذاریم طبیعت مخالف چنین چیزی نیست
من این حرفی را که زدم نظر شخصی خودم بود و خواستم بگم نظر شخصی من در اینجا با قوانین مخالفت داره
چرا به نظر تو می بایستی از نظر قانونی (حالا اصلا شرعی را ول کن ) چنین ازدواجی منع شود؟
یک دلیل برای من بیاور ؟
فرض کنیم یک دختری را یک مردی بزرگ کرده مرد زن هم ندارد
بعد دختر مثلا بیست ساله شده و و مرد چهل سال عمر دارد
همدیگر را هم دوست می دارند مثل یک عاشق و معشوق
خوب بیا بگو به چه دلیلی از نظر شما این ازدواج درست نیست
من گفتم من شخصا با این چنین ازدواجی موافق نیستم و حالم به هم می خورد چنانکه مثلا از خوردن خربزه خوشم نمی اید
ولی این دلیل ان نیست که مثلا خربزه برای دیگران هم می بایستی ممنوع شود
فهمیدی چی میگم ؟
چرا باید بیایی توهین کنی ؟
بیا جواب بده جانم از نظر تو چرا باید ممنوع شود تا هم ما چیزی یاد بگیریم و هم ببینیم چرا ناراحت شده ای ؟

متشکرم
 
#17



اسلام، آئین و دینی که با آیات به اصطلاح الهی خود به خرید و فروش انسان( برده غلام و کنیز) مشروعیت بخشید و بر آن مُهر تائید نهاد!
ننگی که هرگز از صفحات این کتاب به اصطلاح مقدس قرآن (!) و از پیشانی این آئین اسلام ناب محمّدی پاک نخواهد شد.

برای تائید درستی گفته بالا تنها به ۵ نمونه از آیات قرآنی در باب برده داری بسنده میشود. آیاتی که هر مسلمانی باید از دیدن و خواندن آنها شرمسار و سرافکنده گردد و از خود بپرسد آیا از چنین آئین بربریت و از چنین آیات ننگ آوری باید پیروی کرد و تسلیم چنین دین ضد بشری شد؟ آنهم بدونه مطالعه درست این کتاب و آیاتش و بدونه شک و تحقیق کردن در تک تک آیات این کتاب و در چگونگی پیدایش این آئین پوچ بیابانی!

۱- برای شما از خودتان مثلی می آورد : آيا هيچ يک از غلام (برده مرد) و کنيزان (برده زن) ملکی شما در آنچه ما روزی شما گردانديم با شما شريک هستند تا شما و آنها در آنچيز بی هيچ مزيت مساوی باشيد و همچنان که شما آزادان از يکديگر می ترسيد از آنها هم بيمناک باشيد؟ ( سوره روم . آیه ۲۸)

۲ - و آنان كه نگهدارنده نيروى شهوت خويشاند مگر در مورد همسرانشان يا كنيزانى (برده زن) كه مالك آنها شده اند كه در اين صورت بر آنان ملامتى نيست! ( سوره المومنون آیه های ۵ و ۶)

۳ - خدا رزق و روزی بعضی از شما را بر بعضی دیگر فزونی داده است و آنکه رزق و روزی او بیشتر شده است، زیادی به زیردستان (برده) و غلامان (برده) ندهد تا با او مساوی شوند! ( سوره نحل . آیه ۷۱ )

۴ - بنده و برده ای که قادر به هیچ کاری نیست با مرد آزاد که خدا به او رزق نیکو عطا کرده هرگز برابر نیستند! (سوره نحل . آیه ۷۵)

۵ - و کسانی که اندام خويش را از شهوت رانی نگه می دارند؛ مگر بر زنان حلال و کنيزان (برده زن) ملکي خويش ، که از اعمال شهوت هيچ ملامتی بر آنها نيست! ( سوره معارج .آيه های ۲۹ و ۳۰)

اگر این دین بر طبق باور های مسلمانان دین بی طبقه توحیدی، برابری ، اخلاق و عدالت طلبی برای انسانها ست، پس چرا الله این خدای ذهن محمّد درقرآن حتی یک آیه در نفی برده داری ( خرید و فروش انسان ) بر محمّد نفرستاد ؟ در حالیکه همین الله در قرآن برای تعیین نوبت هم خوابگی" محمّد" با " زنان" و حتی " کنیزان زنانش" آیات متعدی فرستاده است!
آیا هیچ انسان با خِرد و نیک پنداری میتواند بپذیرد که این الله، دانای بزرگ و خالق همه هستی جهان باشد؟ یا نه چنین خالق دروغینی فقط باید برگرفته از ذهن بیمار یک انسان بوده باشد که برای رسیدن به کسب قدرت، ثروت و شهوت رانی های بی حد و حسابش آفریده شده که با زور شمشیر به انسان ها تحمیل گردد!

باور کن برای بیداری هرگز دیر نیست. پس بیدار شو
.


.
 

Ardesheer

Bench Warmer
Jun 30, 2005
1,580
1
#19
جناب لطفا توهین نکن
بله این از نظر طبیعی هم اشکال نداره
نه از نظر شرعی اشکال داره نه از نظر قانونی زیرا این دختر اگر با مرد ازدواج کرد فرزندشان یک فرزند طبیعی بار خواهد امد و از نظر ژنتیکی مثل بچه بیولوژیکی بین یک مرد و دخترش نیست
درست مثل ازدواج یک مرد پنجاه ساله و یک دختر شانزده ساله
حالا تو خوشت نمیاد من خوشم نمی یاد بستگی به ذوق تو و من داره
ولی حتی خدا و پیغمبر و قوانین بشری را هم کنار بگذاریم طبیعت مخالف چنین چیزی نیست
من این حرفی را که زدم نظر شخصی خودم بود و خواستم بگم نظر شخصی من در اینجا با قوانین مخالفت داره
چرا به نظر تو می بایستی از نظر قانونی (حالا اصلا شرعی را ول کن ) چنین ازدواجی منع شود؟
یک دلیل برای من بیاور ؟
فرض کنیم یک دختری را یک مردی بزرگ کرده مرد زن هم ندارد
بعد دختر مثلا بیست ساله شده و و مرد چهل سال عمر دارد
همدیگر را هم دوست می دارند مثل یک عاشق و معشوق
خوب بیا بگو به چه دلیلی از نظر شما این ازدواج درست نیست
من گفتم من شخصا با این چنین ازدواجی موافق نیستم و حالم به هم می خورد چنانکه مثلا از خوردن خربزه خوشم نمی اید
ولی این دلیل ان نیست که مثلا خربزه برای دیگران هم می بایستی ممنوع شود
فهمیدی چی میگم ؟
چرا باید بیایی توهین کنی ؟
بیا جواب بده جانم از نظر تو چرا باید ممنوع شود تا هم ما چیزی یاد بگیریم و هم ببینیم چرا ناراحت شده ای ؟

متشکرم
First of all, it is illegal to marry your kid, there is no difference between your adopted kid and real kid. Of course, it is legal in Iran based on Islamic laws. Second, have you heard of "morality"? Religious people argue that without belief in God, there is no morality. Here's the proof to the contrary. Nobody needs laws or religions to know murder and rape are wrong. You also need no laws or religions to know marrying your adopted kid is wrong. This is not a matter of personal view or preference. No murder, no rape, and no marrying your adopted kid. One word, morality.
 
May 9, 2004
15,167
179
#20
First of all, it is illegal to marry your kid, there is no difference between your adopted kid and real kid. Of course, it is legal in Iran based on Islamic laws. Second, have you heard of "morality"? Religious people argue that without belief in God, there is no morality. Here's the proof to the contrary. Nobody needs laws or religions to know murder and rape are wrong. You also need no laws or religions to know marrying your adopted kid is wrong. This is not a matter of personal view or preference. No murder, no rape, and no marrying your adopted kid. One word, morality.
جناب
من گفتم من شخصا با این کار مخالف هستم
و فکر میکنم این قانون قانون درستی نیست
شما جوری وانمود نکنید که من طرفدار چنین قانونی هستم
باز میگویم این قانون حال من را به هم می زند