Asian Champions League QF: (Esteghlal vs Al-Sadd// Persepolis vs Al-Duahil )

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,113
2,590
Strawberry field
I just got to watch the last 5 minutes.... Why the hell Cheshmi got sent off, shame, they could have done it.
We were a bit careless on third goal, I could see Rahmati saying to his team mate cherra vel kardi rafti?
I suppose with 2 minutes to go they just went for it all out with one short.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Esteghlal played hell of game tbh. Ali Karimi, Esmaeili, Humam, Bagheri were very solid. Heyf shod. Al-Sadd got really lucky. Hope Persepolis Punish them. it will be tough though without Ansari, Kamal and the coach in Qatar.
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
What a send off by Beiranvand on that 3rd goal. His kick and throw are truly amazing. He has placed players in 1/1 or very offensive positions against the goalie in many occasions.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Rouzbeh is a very mobile defender, but some of his decisions remind me of Rahman Rezaei or Benger.

ر نقد کارت زردی که رویای صعود را بر باد داد
آقای چشمی؛ اعتراض نشانه تعصب نیست!
مدافع جوان استقلال با ارائه رفتاری غیرحرفه ای باعث شد بازی بی نقص استقلال به صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا منجر نشود.

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در هر بازی عادت دارد بعد از هر تصمیم داور که به ضرر تیمش باشد به داور بازی اعتراض کند که معمولا داورهای ایرانی که در لیگ برتر قضاوت می کنند ترجیح می دهند از اعتراض های پرتعداد او عبور کنند و این بازیکن را جریمه نکنند.

حمله ور شدن به داور بعد از هر تصمیم موضوعی است که به یک عادت رفتاری در چشمی تبدیل شده است اما این بار استقلال از این عادت رفتاری به بدترین شکل ممکن مجازات شد.

بازی استقلال برابر السد در حالی آغاز شد که روزبه چشمی از همان ثانیه های ابتدایی بازی اعتراض به داور بازی را آغاز کرد تا این که نوبت به دقیقه 22 بازی رسید، در این صحنه توپ به نفع السد راهی اوت شد اما چشمی مثل چند صحنه قبل به سمت داور حمله ور شد تا نسبت به صحنه قبلی که خطا روی بازیکن استقلال اعلام نشده بود اعتراض کند اما داور این بار ترجیح داد با کارت زرد اعتراض های مدافع آبی ها را خاموش کند.



بعد از اینکه داور به چشمی کارت زرد نشان داد او به داور عدد 4 را نشان داد که حتما شماره او را در ذهن حفظ کند و کارت زرد را به نامش ثبت کند اما شاید هرگز فکرش را نمی کرد که در دقیقه 51 روی توپی که خودش لو داد مجبور است برای جلوگیری از ضدحمله حریف خطا کند و داور این بار کارت زرد دوم را به او نشان می دهد، کارت زردی که به اندازه از دست رفتن رویای صعود برای آبی ها توان داشت.

اما چرا چشمی بعد از هر صحنه به داور حمله ور می شود؟ شاید دلیل این رفتار نشانه ای از تعصب بالا به استقلال باشد که او نشان بدهد ابدا حاضر نیست به خاطر منافع تیمش پا پس بکشد و کارت زرد را به جان می خرد تا داور نتواند حق تیمش را در زمین ناحق کند؛ رفتاری که بدون تردید ضرر آن برای آبی ها بیشتر سود آن است.

امشب چشمی هم استقلال را نقره داغ کرد و هم احتمالا یک درس بزرگ از این بازی گرفت؛ حمله ور شدن به داور نشانه ای از تعصب نیست و دردسری که برای تیمش ایجاد می کند به مراتب از امتیازهایی که می تواند از داور به نفع تیمش بگیرد زیاد است.

چشمی امشب یکی از مقصران اصلی حذف استقلال بود اما نباید فراموش کرد او با توانایی فنی بالایی که دارد دوباره بر می گردد و می تواند روزهای درخشانی برای خودش و تیمش بسازد.

جبران این خطا اولین انتظاری است که از این مدافع ملی پوش و درخشان داریم، بازیکنی که بدون شک از این اتفاق درس لازم را خواهد گرفت.
https://www.varzesh3.com/news/1554618/آقای-چشمی-اعتراض-نشانه-تعصب-نیست
 
Likes: Payandeh Iran
Oct 18, 2010
6,271
848
has carlos congratulated bronco on this win or is that asking too much of him?
btw,that tv sports guy did not sound very happy about the comeback.
 

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,113
2,590
Strawberry field
has carlos congratulated bronco on this win or is that asking too much of him?
btw,that tv sports guy did not sound very happy about the comeback.
No but he got Iran 3 more points than he did in the world cup and earned us a lot of respect, former world champions beat us by one lucky goal while our goal was disallowed and former European champions were lucky not get beat by us....