At least 24 people killed and 53 people injured in attack on military march in Ahwaz

Oct 18, 2010
6,271
848
#2
this should make the anti-iranian forces very happy especially the
semitic-axis-of-evil in isreal and saudi.not to mention the mek and
their supporters.i doubt if the rest of the 'anti-regime' forces are
sad about it either.maybe we can hear from them here.
attacks like this is why iran should be very proactive in destroying
terrorists and their political leaders like they did in iraq a couple of
weeks ago.

 
Likes: Mahdi
Oct 18, 2010
6,271
848
#3
here is the group behind the attack today.
they claim to look after 'arab rights' in iran but
killed mainly 'arabs' in their attack today.
they got quite a few groupies in london and
washington which makes it easy for the
investigators to find the culprits and close
the case quickly.

http://www.alahwaz.info/en/


 
Likes: Mahdi

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
#4
What was the reaction of Semitic leaders of the Islamic Republic?
Why didn’t they have enough protection for the innocent civilians?
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
#5
وقتی به جای پایان جنگ، برای "آغاز جنگ تحمیلی" بزرگداشت میگیرن؛ قاعدتا می‌بایست برای حمله دشمن آمادگی بیشتری میداشتن نه که اینطور غافلگیر شن.
 
Likes: A8K

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#6
!!!!!!!!!!!!!! روزی از فرزانه ای پرسیدند که آیا روباه تخم می گزارد یا بچه می زاید ایشان در پاسخ فرمودند که “از این حرامزاده هرچه بگویید بر می اید”

.حاكماني كه براى بقاى خودشان از قرباني كردن افراد خودى هم هيچ عباى ندارند.
همیشه در طول این چهل سال بحران سازی کردن و از این طریق وقت خریدن اما این بحران سازی ها نخ نما شده و بدرد خور دیگه نیست
اگر این گروه از طریق یک نیروی خارجی آموزش دیده بودند ، و و ملا ها را هدف قرار داده بودند حداقل یکیشونو سقط میکردند نه اینکه فقط مردم بیگناه را بکشند​




 
Last edited:
Likes: OSTAD POOYA

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
#7
تعداد زیادی از فرماندهان سپاه و مسئولین عالیرتبه و امام جمعه اهواز در مکان حمله حضور داشتند. جالب است که حتی یه قطره خون هم از دماغ اینها نمی‌آید و یک تیر به سمتشان شلیک نمیشود اما در عوض تا دلتان بخواهد به مردم بی‌گناهی که آنجا بودند شلیمت
شليك ميشود
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
#11
Hard to judge , but let’s hear from the other side :

بخشهايى از بیانیه جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز در تكذيب حمله به رژه نظامی در اهواز.

...بلافاصله یک سخنگوی سپاه حادثه یاد شده را به گروهی به کلی ناشناس به نام (الاهوازیه) منتسب ساخت! در این میان گروه تروریستی داعش نیز حادثه یاد شده را به خود منتسب کرد تا به یاری همکاران خود در رژیم ایران بشتابد.

اندکی بعد وزارت خارجه ایران دو کشور عربی خلیجی را بدون ذکر نام متهم ساخت که پشت این حادثه بوده‌اند.

عده‌ای نیز با عجله و بدون تحلیل در رسانه‌ها حاضر شده و ناخواسته در این نمایش خونین و دروغین رژیم به مغلطه گویی پرداختند.

ما در جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز (پادماز) حادثه یاد شده را ساخته و پرداخته دستگاههای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی می‌دانیم. در این میان نیز لازم به یادآوری است که جنبش ملی دموکراتیک عرب الأحواز یک جنبش سیاسی است که مبنای فعالیت خود را بر اساس جنبش مدنی بنا نهاده و همواره هر گونه استفاده از خشونت را محکوم کرده و محکوم می‌کند.

گذشته کارکردهای امنیتی ایران اما در هنگامه‌های بن بست سیاسی در تاریخ چهل ساله جمهوری اسلامی گویای ادعای ما مبنی بر طراحی و ایجاد این حادثه توسط نیروهای امنیتی رژیم ایران است.

در گذشته‌ای نه چندان دور جمهوری اسلامی به منظور قلع وقمع مخالفین خود در میان اهل سنت و سازمان‌های سیاسی دیگر اقدام به انفجار حرم امام رضا در مشهد کرد. هچنین در یک عملیات مشترک با داعش چند تن از نیروهای تندرو منتسب به این گروه را در تهران نشیمن داده و با طراحی و همکاری لجستیکی آنها را وادار به حمله به مجلس کرد. حادثه یاد شده جهت اقناع افکار عمومی به منظور اعلام قربانی بودن خود رژیم ایران و در راستای برائت از داعش بود. حال آنکه سالهاست کشورهایی که در حوادث سوریه دخیل هستند از همکاری ایران و داعش به منظور تغییر ترکیب جمعیتی در مناطق اهل سنت سوریه و عراق به خوبی اطلاع دارند.


...حوادث یاد شده فقط بخش کوچکی از تروریسم بین المللی سازمان یافته در عمر چهل ساله جمهوری اسلامی ایران است.

اما در مناطق ملت‌های غیر فارس همچون احواز، دولت ایران چهل سال است که بیرحمانه بر علیه مردم می‌تازد و به خصوص مناطق عرب نشین را به آزمایشگاه امنیتی خود مبدل کرده است.

آزمایش انواع طرح‌های امنیتی، آزمایش سلاح‌های ضد شورش، مانورهای مکرر، حمله‌های بی رحمانه به فعالان اجتماعی و مدنی، مسموم کردن و کشتن بسیاری از فعالان فرهنگی در حوادث ناشناخته و مرموز، زنده سوز کردن جوانان بی دفاع عرب در قهوه خانه نوارس در احواز، حمله به یک عزاداری محرم در شهرک صفی آباد دزفول، حمله و سوزاندن تکیه عزاداران محرم در خفاجیه در چند روز گذشته و صدها مورد از این دست گواه گذشته تروریستی رژیم ایران در منطقه ما است.

در حال حاضر و در آستانه نشست شورای امنیت سازمان ملل به ریاست دونالد ترامپ ریاست جمهوری امریکا و بررسی پرونده اتمی، تروریستی، موشکی و دیگر ابعاد فعالیت ضد بشری و ضد صلح جهانی رژیم جمهوری اسلامی، رژیم تهران با طراحی حادثه امروز در احواز و نمایش خود به عنوان قربانی در صدد است که افکار عمومی جهان و حداقل تعدادی از کشورهای عضو شورای امنیت را با خود همراه سازد.

رژیم ایران پس از چهل سال کار تروریستی سازمان یافته جهانی، خرید و راه اندازی تکنولوژی ساخت سلاح هسته‌ای و موشک‌های قاره پیما قصد دارد با خیمه شب بازی همانند چهار دهه گذشته طرح‌های ضد تمدنی خود را به پیش ببرد.

حادثه امروز احواز نیز در راستای تحت الشعاع قرار دادن جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره ایران طراحی شده است.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز از همه رسانه‌های مستقل می‌خواهد که روایت یک جانبه رژیم مکار تهران از حادثه احواز را با دیده شک و تردید نگریسته و بررسی نمایند. چنین نیز ما از نیروهای سیاسی آزادی خواه جهان، دولت‌های سراسر جهان و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که ابعاد حادثه یاد شده احواز را در چارچوب چهل سال عمر تروریستی جمهوری اسلامی ایران بررسی و این رژیم ضد بشری را به دلیل در خطر قرار دادن ملت عرب احواز و تلاش برای منحرف ساختن جلسه شورای امنیت به شدت محکوم و مجازات کنند.

جنبش ملی دموکراتیک عرب الاحواز
۲۲ سپتامبر ۲۰۱۸
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#12
14 minutes of terror is a very long time; Either admit they did it or they're incompetent protecting an event like this which has fair amount of security.

برخی مردم هم شاکی هستند که اینها که اینقدر بودجه خرج سپاه میکنن چرا اینقدر بی عرضه هستن که در یک رژه آماده باش که همه اسلحه دستشون هست حریف 4 نفر آدم نشدن.
 
Last edited:

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
#13
بازى تو زمين خودشون
تيّم حريف ٤ نفره خودشون هزار و
چندى
آخرش هم
٢٥-٤
باختند


إز رو هم نميرند
واسه أمريكا غدغد ميكنند
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#14
some truth in between his deceitful existence as how sepah is trying to control the future incl the story of 19 billion dollars caught in Turkey years ago

 
Last edited:

takbetak

Elite Member
Apr 27, 2006
2,658
1,428
#16
تعداد زیادی از فرماندهان سپاه و مسئولین عالیرتبه و امام جمعه اهواز در مکان حمله حضور داشتند. جالب است که حتی یه قطره خون هم از دماغ اینها نمی‌آید و یک تیر به سمتشان شلیک نمیشود اما در عوض تا دلتان بخواهد به مردم بی‌گناهی که آنجا بودند شلیمت
شليك ميشود
دسته جمعی رفته بودند دست به آب و از سعادت شهید شدن محروم شدند
 
Oct 18, 2010
6,271
848
#17
the bald guy in this clip sounds a lot like some of the posters in this thread.
and the other guy keeps reminding him, rightfully so, that supporting terror
groups is against the law and a criminal activity in the uk,canada or the usa.
if any of these guys get arrested for supporting terrorism they will be at the
very least financially ruined for life unless uncle benny or nutty bail them out.
what a bust!

 
Likes: Fatso

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,476
2,231
#18
A regime is complaining about terrorism that gave a hero's welcome to Bakhtiar's assassin and it's capital has street names after Khaled Eslamboli and Navab Safavi and basically was the pioneer of terrorism.
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,154
2,677
behbahan
#19
It was less than a week ago that the supporters of terrorist regime were celebrating attack's and execution on Kurds, now complaining of being terrorized and bullying others to silence

As they say in Iraن

حرف زدن بلد نيستى، حرف نزدن هم بلد نيستى؟
 
Likes: Zob Ahan

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#20
From links and articles it looks they used jojeh daeshi's for the attack( easy to recruit thru their bosses and make them believe they're joining allah by executing the mission) and the reason is to stall ongoing talks they have about yeman with the Europeans. (not to ignore the fear this causes internally which is always huge political points and the excuse it gives to arrest more ppl in ahvaz)
 
Last edited: