Carlos Queiroz the mastermind Chess player

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
عزیزی: قهرمان شویم، اولین نفر سوت و کف می‌زنم/ طرفدار کی‌روش‌ام،‌ از لحاظ فنی

پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم کلن آلمان می‌گوید کی‌روش خدمات زیادی به فوتبال ایران داشته اما اگر قرار است بماند باید شرایط قراردادش برای همه مشخص باشد.
خداداد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد ایران و صحبت‌های مبنی بر اینکه ایران باید قهرمان این جام شود، توضیح داد که در ادامه می‌خوانید.
هیچ "بایدی" برای قهرمانی ایران وجود ندارد
خداداد اظهار کرد: هیچ بایدی برای قهرمانی ایران در جلم ملت‌ها وجود ندارد، صرفا چون شرایط خوبی داریم، توقع می‌رود که قهرمان شود. حرفی نمی‌زنم که فشاری روی تیم ایجاد شود، شاید برخی از افراد حرف‌هایی می‌زنند و خیلی از حرف‌ها را پشت‌ صحبت‌های خود پنهان می‌کنند، اما صادقانه می‌گویم، کی‌روش از لحاظ فنی نیازی به تعریف و تمجید ندارد و جزو مربیان بادانش دنیاست و از زمانی که به ایران آمده تغییر و تحولاتی در فوتبال ایران ایجاد کرده است. با او شانس قهرمانی داریم. اگر در گروه‌مان به عنوان تیم نخست صعود کنیم، قرعه ساده‌تری به نام‌مان خواهد خورد و توانایی رسیدن به فینال را داریم.
وی افزود: در جام جهانی هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که فرانسه قهرمان و کرواسی نائب‌قهرمان شود. هیچ‌ وقت هم صحبتی به زبان نیامد که باید آلمان یا برزیل قهرمان شوند زیرا بایدی در فوتبال وجود ندارد. نتجیه فوتبال حاصل تلاش بازیکنان و زحمات مربیان است. البته باید چاشنی شانس را هم به آن اضافه کرد. اگر تیم ملی کمی شانس هم داشته باشد، فکر می‌کنم می‌توانیم قهرمان شویم و به این قهرمانی خیلی هم امیدوارم. در این چند ساله کی‌روش ثابت کرده شانس هم دارد.
وی تصریح کرد: در ضربات پنالتی همیشه با شکست روبرو بوده‌ایم، اما ضربات پنالتی دست خودمان نیست و پنجاه پنجاه است. امیدوارم این بار چنین اتفاقی نیفتد و ضربات پنالتی روی خوشش را هم به ما نشان دهد.
بی‌انصافی است همه بار بر دوش کی‌روش باشد
بازیکن سابق تیم‌های سن‌خوزه آمریکا و کلن آلمان تصریح کرد: چه در خط دفاع و چه در خط حمله بازیکنان قدرتمندی داریم. از همین رو شانس قهرمانی داریم، اما هیچ‌ بایدی برای قهرمانی وجود ندارد. بی‌انصافی است اگر بخواهیم همه بار را بر دوش کی‌روش بیندازیم. تیم ملی‌ ایران نزدیک به نیم قرن است که قهرمان نشده و اگر بخواهیم همه بار را بر دوش کی‌روش بیندازیم که این تیم باید قهرمان شود، بی‌انصافی است.
اگر قهرمان شویم، اولین کسی هستم که سوت و کف خواهم زد
اما خداداد در خصوص موضع‌گیری تندش در خصوص صحبت‌های کی‌روش مبنی بر اینکه حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا رویای ماست، اظهار کرد: کی‌روش حضور در نیمه نهایی را یک رویا تلقی کرد و نسبت به آن جبهه گرفتم، زیرا معتقد بودم که تیم ملی ما شانس اول قهرمانی است. از رفتارهای کی‌روش ناراضی بوده‌ام و همیشه این موضوع را نیز بیان کردم، اما ما یک مربی با دانش در تیم ملی داریم. کسی که کار روانی را خیلی خوب بلد است، چه روی بازیکنان و چه روی تیم حریف و چه روی داوران که این یک پوئن خیلی بزرگ است. تیم ملی ایران مدعی قهرمانی است و امیدوارم که قهرمان آسیا شود. اگر قهرمان شویم اولین کسی خواهم بود که برای قهرمانی ایران سوت و کف خواهم زد و خوشحالی خواهم کرد. سال‌هاست که در آسیا نتوانسته‌ایم قهرمان شویم و این جام مهم را به کشورهای دیگری همچون ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی، عربستان و حتی عراق واگذار کرده‌ایم. سال‌های سال است که نتوانسته‌ایم قهرمان شویم و می‌توانیم امسال قهرمان شویم.
به نیمه نهایی صعود کنیم، کی‌روش بازی را برای‌مان در می‌آورد
اگر در گروه‌مان به عنوان تیم نخست صعود کنیم و اتفاق خاصی رخ ندهد تا نیمه نهایی به ژاپن و استرالیا نخواهیم خورد. نیمه نهایی یک بازی است که کی‌روش و بازیکنان از پس آن بر خواهند آمد. یک وقت در جام‌جهانی به سه تیم سرسخت برخورد می‌کنیم و طبیعی است که هر سه بازی را نمی‌توان در آورد، اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و در نیمه نهایی به ژاپن یا استرالیا برخورد کنیم، هم کی‌روش توانایی فنی‌ بالایی دارد که یک بازی را به هر طریقی برایمان در آورد، هم بازیکنان توانایی بالایی در این زمینه دارند.
چیزی از لژیونرهای ژاپن و استرالیا کم نداریم
وی با اشاره به سطح بالای تیم ایران تاکید کرد: ایران تیم ضعیفی نیست. هر کسی که معقتد است ایران تیم خوبی ندارد، دروغ می‌گوید. بازیکنی در خط حمله به نام سردار آزمون داریم که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و در عین جوانی تجربه بالایی دارد. بازیکنی داریم مانند مهدی طارمی که توانایی بالایی در سر زدن، جنگیدن و گلزنی دارد. وحید امیری، دژاگه، ترابی، حاج‌صفی، کریم انصاری‌فرد، امید ابراهیمی، شجاعی و پورعلی گنجی بازیکنان خیلی خوبی هستند. وقتی به تیم نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که در مقابل لژیونرهای ژاپن و استرالیا کم نخواهیم آورد.
آزمون آقای گل و طارمی بهترین بازیکن جام خواهد شد
وی در خصوص پیش‌بینی‌اش از عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: حرفی نمی‌زنم که روی تیم فشاری وارد شود. این حرف‌ها را هم از ته دلم می‌زنم. معتقدم که مهدی طارمی می‌تواند بهترین بازیکن جام ملت‌ها و سردار آزمون آقای گل شود. شاید لژیونر نداشته باشیم، اما بازیکنان ما در کنار هم از لژیونرهای ژاپنی هم بهتر هستند.
خداداد گفت: شاید آس نداشته باشیم، اما تیم ایران، تیم‌تر ازادوار گذشته است و هنر کی‌روش این بوده که از تیم ملی ایران یک "تیم" ساخته است. تیمی که دفاع‌تیمی خیلی خوبی انجام می‌دهد و به سرعت در ضدحملات اضافه می‌شود و موقعیت گل می‌سازد، آن‌هم مقابل تیم‌های بزرگی همچون اسپانیا و پرتغال. در گذشته ستاره‌هایی همچون علی کریمی، علی دایی، کریم باقری و عابدزاده داشتیم که بازی سه امتیازی در می‌آوردند. شاید در حال حاضر ستاره خاص نداشته باشیم، اما شاکله تیمی ایران بهتر از تمام ادوار گذشته است.
ایران بدون کی‌روش هم شخصیت قهرمانی دارد
خداداد تاکید کرد: تیم ملی ایران صد درصد شخصیت قهرمانی دارد. کی‌روش هم نباشد، تیم ملی ایران همیشه شخصیت قهرمانی داشته است. نیازی نیست که بگویم کی‌روش به تیم ملی شخصیت قهرمانی داده یا خیر. تیم ملی ایران که همیشه در جام ملت‌ها حضور داشته، جزو مدعیان قهرمانی بوده است. می‌توانید همین الان از تمام بازیکنان و مربیان سایر تیم‌های حاضر در جام بپرسید که کدام تیم مدعی قهرمانی است؟ صد درصد می‌گویند ایران. دوره قبل هم این سوال را می‌پرسیدید، باز هم می‌گفتند ایران. دوره‌های قبل نیز این سوال را تکرار می‌کردید، باز هم نام ایران را می‌شنیدید. ایران همیشه جزو مدعیان بوده، چرا که فوتبال ایران، فوتبال نابی است. البته در این نیز شکی نیست که وجود شخص کی‌روش مزید به علت است که ما شانس قهرمانی هستیم.
دوست دارم کی‌روش در ایران بماند
خداداد در پاسخ به این سوال که در صورت عدم نتیجه‌گیری ایران در جام‌ ملت‌ها، باید کی‌روش از ایران برود یا نه، اظهار کرد: نظری در این زمینه ندارم. مهم نیست که یک کارشناس در این زمینه چه نظری می‌دهد، اما امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. با اینکه گاهی منتقد کیروش و ادبیات او بوده‌ام، اما بدون هیچ تعارفی از لحاط فنی جزو طرفداران کی‌روش هستم. در اوایل حضور کی‌روش چنین نظری نداشتم، اما پس از مدتی جزو طرفداران بازی ایران از لحاظ فنی بودم و معتقدم که کی‌روش فوتبال ما را به خصوص در سازماندهی دفاعی متحول کرده است.
وی تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق نیفتد و تیم ما قهرمان شود و کی‌روش به فوتبال ما همچنان خدمت کند. باید چارچوبی مشخص کنند و اهالی رسانه، مردم، شخص کیروش، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش را متوجه کنند که کی‌روش ایران را قهرمان جام ملت‌ها کرده و وظیفه‌اش را انجام داده است و می‌خواهیم قراردادش را با یک سری شرایط خاص تمدید کنیم. وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شرایطش را بگذارد و به عنوان کارفرما عمل کند، نه اینکه قراردادی ببندند که همه کاره‌اش کی‌روش باشد. امیدوارم ایران قهرمان جام ملت‌ها
شود تا کی‌روش در ایران بماند. صد درصد هم موافقم که کیروش در ایران بماند زیرا خدمات زیادی به فوتبال ایران داشتهش، اما برای عقد قراردادش باید شرایطی مشخص کنند.


https://www.isna.ir/news/97101608463/عزیزی-قهرمان-شویم-اولین-نفر-سوت-و-کف-می-زنم-طرفدار-کی-روش-ام
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کاری به نتایج سایر حریفان ندارد، گفت: بعضی‌ها که از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی دهند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به امارات، کارلوس کی روش پس از پیروزی پنج بر صفر امشب تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا مقابل یمن در سالن کنفرانس ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی به خبرنگاران گفت: ما نیاز داریم که گام به گام پیش برویم و بازی های رو به جلوی خودمان را انجام دهیم تا به موفقیت برسیم.
وی افزود: معمولا در بازی های اول جام ملت ها شاهد هستیم بازیکنان با استرس کار را آغاز می کنند ولی خوشبختانه گل اول را خیلی زود زدیم و به تیم حریف فشار وارد کردیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: یمنی ها اشتباهاتی داشتند و ما از آن استفاده کردیم. جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم و همینطور به بازیکنان یمن که تا آخرین لحظه برای تیمشان جنگیدند.
کی روش در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی کنید تیم ایران کمی خشن بود و آیا نباید امید ابراهیمی از بازی اخراج می شد؟ گفت: شما در استادیوم بودید؟ قبل از اینکه سردار آزمون کاری انجام بدهد بازیکن یمن خطا انجام داد ولی بازیکنان ایران کاملا بازی را جدی گرفتند و دیدید که قاطعانه پیروز شدند.
سرمربی ایران در خصوص اینکه خیلی ها در ایران از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند گفت: البته این امر طبیعی است چون توقعات هواداران است ولی برخی از افراد که این حرف ها را می زنند کسانی هستند که کاری برای رشد فوتبال انجام نمی دهند.
کی روش در خصوص پیشرفت فوتبال ویتنام گفت: من ویتنام را از چند سال پیش می شناختم از زمانی که یکی از دوستانم سرمربی این تیم بود. مطمئنا این تیم خیلی خطرناک و سرعتی است و رشد زیادی داشته به خصوص که از خط دفاع به خوبی توپ را به خط حمله منتقل می کند.
وی در ادامه درباره اینکه تیم ایران شروع خوبی داشت و در قیاس با استرالیا و کره جنوبی خیلی بهتر کار کرد، گفت: شروع خوب برای همه خیلی خوب است و برد همیشه خوشحال کننده است. در بازی اول هیچ تیمی نمی تواند بگوید مدعی است. نتایج بازی های اول به تیم من و بازیکنانم خیلی کمک کرد که هوشیار باشیم. با تمرکز وارد بازی شدیم و خوشحالم که برنده شدیم. ما به هیچ تیمی کاری نداریم و تنها کار خودمان را انجام می دهیم.


http://footballitarin.com/link_page.php?id=429810
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
https://www.straitstimes.com/sport/...-slams-critics-after-irans-5-0-asian-cup-romp




Football: Queiroz slams critics after Iran's 5-0 Asian Cup romp over Yemen
Omid Ebrahimi Zarandini (right) of Iran in action against Ahmed Al Sarori of Yemen during the 2019 AFC Asian Cup group D preliminary round match between Iran and Yemen in Abu Dhabi, United Arab Emirates, on Jan 7, 2019.PHOTO: EPA-EFE
PUBLISHED
JAN 8, 2019, 6:21 AM SGT
FACEBOOKTWITTEREMAIL

ABU DHABI (AFP) - Iran coach Carlos Queiroz blasted his critics after his side crushed Yemen 5-0 on Monday (Jan 7) to fire an ominous warning to their Asian Cup title rivals.
The former Real Madrid boss praised his players for "suffocating" the Group D minnows in Abu Dhabi as they ruined the war-torn country's first outing at the Asian Cup.
But his mood turned dark when informed former national coach Branko Ivankovic, now in charge of Iran's most popular club Persepolis and a feuding adversary, had been talking up Iraq's coach Srecko Katanec while goading Queiroz to beat their bitter rivals.

"Now we turn to home affairs," sighed the Portuguese, who has frequently clashed with Iranian football officials and media since taking the job in 2011.
"This is the gentleman who used to call Iranian football a circus," added Queiroz, putting the boot into Croatian Ivankovic after dominating their opening Asian Cup fixture.
"At the moment 65 to 70 million people across Iran are praying for the national team, this intelligent man comes along to praise Iraq and its coach - brilliant, genius!" Mehdi Taremi scored twice for Iran, who are looking to end a 43-year title drought since last winning Asian football's most coveted prize.


Joint favourites with South Korea, Iran took just 12 minutes to take the lead as Taremi finished clinically from close range after a shot from Sardar Azmoun was fumbled by Yemen keeper Saud Alsowadi.
Captain Ashkan Dejagah doubled his side's lead in the 23rd minute with a low free kick which cannoned in off the post and the hapless Alsowadi before Taremi powered home a header moments later.
Azmoun tapped in a fourth goal seven minutes into the second half, by which time Iran were playing some champagne football, pulling off extravagant flicks and back-heels that left Yemen's players chasing shadows.
When substitute Saman Ghoddos volleyed home Iran's fifth from the edge of the box after 78 minutes the Yemen players looked physically shattered.
Only the woodwork prevented Mahdi Torabi adding a spectacular sixth in injury time.
"Fortunately for us the first goal came early and when you score early, it gives you the confidence and tranquility to control the game," said Queiroz, who has been linked with the Colombia job.
"We didn't give Yemen time to breathe." Iraq take on Vietnam in the other Group D game on Tuesday.
With players kidnapped by extremists, others going off to fight in the mountains or struggling to make ends meet driving taxis or working in supermarkets, just qualifying for the Asian Cup was an astonishing achievement for Yemen.
"I told the players at half-time to keep their heads up," said Yemen's Slovakian coach Jan Kocian.
"We lost 5-0 and we have to live with the result but we have two more games and we can play better."
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
کی‌روش: عملکرد ویتنام باعث تعجبم شد/ ثابت شد تورنمنت سختی داریم
۱۵۲۱۱۷​
داوری:
فیس‌بوک:
بازدیدها: ۴۸۸۳تاریخ: ۱۸ دی ۱۳۹۷ (8 Jan 2019)




سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تماشای دیدار تیم های ویتنام و عراق در خصوص این دیدار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر از امارات، کارلوس کی روش که به همراه دستیارانش دیدار تیم های ویتنام و عراق را از نزدیک تماشا کرد پس از پیروزی ۳ بر ۲ اصلی ترین حریف ایران در گروه چهارم رقابت های جام ملت های آسیا اظهار نظر کرد.
وی در این مورد گفت: عملکرد تیم ویتنام مرا متعجب کرد. آنها سزاوار نتیجه بهتری بودند. یک ضربه ایستگاهی نتیجه بازی را عوض کرد اما حق ویتنام این بود که از این بازی حداقل یک امتیاز بگیرد.
کی روش ادامه داد: این نشان می دهد که همه تیم ها آماده هستند و تورنمنت سختی در پیش است


http://footballitarin.com/link_page.php?id=429940
 
May 4, 2003
116
65
most of this " we should go to the final" and that stupid Bran goh commenting "with one team melli player we got to the final" is just to nullify the effort of team meli, even if we win . yes we were there before, so no big deal! and people are "Bran goh did not say anything bad". wake up and see between the lines and smell the coffee!!!
 
May 9, 2004
15,166
179
می دانم که همه انتظار داریم که ایران حداقل در فینال حضور داشته باشد
و به نظر من این حق ماست و حق تیم ملی
چون تیم ملی الان به نظر می اید واقعا حرفه ای بازی میکند
و همانطور در جام جهانی خیلی خوب نشان داد که تیمی قدرتمند است تا جایی که اگر ان ضربه اخر طارمی گل میشد که
می بایستی گل میشد
ایران در گروهی سخت با وجود اسپانیا پرتقال و مراکش اول میشد !!ا
ولی باز فراموش نکنید که حریفهایی که جلو ما هستند هم کاری کمتر از ما نکرده اند و تلاش بیشتری نکرده باشند کمتر از ما تلاش نکرده اند
مثلا ژاپن دیدیم که چطور داشت بلژیک را میبرد بلژیکی که می بایست بجای کرواسی فینالیست میشد
یا کره که المان را دو صفر شکست داد و برای اولین بار اوت کرد
یا حتی استرالیا که اگر نا داروی نبود فرانسه را هم شکست میداد
یا حتی عربستان که بجز بازی اول که در مقابل میزبان بود دوبازی بعدش را بد بازی نکرد
گذشته از اینها تیمهای قدر دیگری که بین این 24 تیم وجود دارند
درسته مثلا تیم ملی ایران به نظر من خیلی قدرتمند تر از قطر و امارت و عربستان وازبکستان وحتی کره جنوبی است ولی همین تیمها
اگر ما روز بدی داشته باشیم و انها برعکس روز خوبی داشته باشند هرکدام از اینها می تواند ما را از گردونه خارج کند
چنانکه ما در سال 1984 از عربستانی باخیتیم که در همان بازی میبایستی حداقل سه چهار گل به ان تیم میزدیم و اسان میبردیم
یا مثلا کره جنوبی در سال 1980 در اولین باز کویت را سه بر صفر شکست داد و با خروج ایران کره یها فکر میکردند که برای سومین باز قهرمان خواهند شد
و در فینال سه بر صفر شکست خوردند !!ا
یا مثلا تیمی رو که ما در جام اسیا 1996 داشتیم یک سرو گردن از بقیه تیمها بالاتر بود عربستان رو فکر کنم سه چهارتا زدیم کره جنوبی رو شش تا ولی در اخر
به فینال نرسیدیم چون شانس با ما یاری نکرد حالا داور یا هرچه بود ولی خلاصه با ان تیم به فینال نرسیدیم
الان به نظر من این تیم ملی از همه تیمهای ملی که حداقل من در این دورانی که فوتبال ایران را از دهه هفتاد میلادی دنبال میکنم قدرتمند تر و یکپارچه تر و حرفه ای تر است
ولی باز همین تیم بدون اینکه شانس یاریش کند نمیتواند جام اسیا را ببرد
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
http://footballitarin.com/link_page.php?id=430111




برخی جزئیات قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با فدراسیون فوتبال کلمبیا مشخص شد.



به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه کلمبیایی «ال‌تی‌یِمپو» روز گذشته بود که خبر داد انتظار می‌رود کارلوس کی‌روش تا چند روز آینده بعد از نشست بعدی اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال کلمبیا به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید «تری‌کالر» معرفی شود و کارش را با این تیم در اوایل ماه فوریه آغاز کند.
اکنون شبکه رادیویی «کاراکل» کلمبیا ضمن انتشار این خبر که کارلوس کی‌روش سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال کلمبیا خواهد بود، خبر داد کی‌روش با پایان مأموریتش با تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در اوایل ماه فوریه کارش را باتیم ملی کلمبیا آغاز خواهد کرد. طبق این گزارش قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال کلمبیا سه و نیم ساله است و این سرمربی ۶۵ ساله تا جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت کلمبیا را برعهده خواهد داشت.
اولین بازی رسمی هم که این سرمربی پرتغالی روی نیمکت تری‌کالر خواهد نشست در بازی دوستانه‌ای خواهد بود که در ماه مارس برگزار خواهد شد.
در صورتی که کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا انتخاب شود، او اولین مربی پرتغالی‌زبان این تیم در ۷۵ سال گذشته خواهد شد. ژورکا از برزیل در سال ۱۹۴۴ هدایت کلمبیا را برعهده داشت و او آخرین مربی پرتغالی زبان تری‌کالر بود.



Fuck... I really hope this new is not true. What a sad day for Iran football if we lose CQ.
 

OSTAD POOYA

National Team Player
Jan 26, 2004
4,678
426
مبلغ قرارداد کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شد
۴۸۴۸​
داوری:
فیس‌بوک:
بازدیدها: ۴۶۷۱تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۷ (15 Jan 2019)




فدراسیون فوتبال کلمبیا ضمن تاکید بر نزدیک بودن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی این کشور، مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی را هم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، کارلوس کی روش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی این کشور به جای خوزه پکرمن است و هر روز جزئیات بیشتری از قرارداد پیشنهادی کلمبیا به سرمربی ایران منتشر می شود.
در حالی که روز گذشته انریکه ولز، یکی از اعضای کمیته انتخاب سرمربی تیم ملی کلمبیا مذاکره با کی روش را تایید کرده بود، وی حتی دستیاران این سرمربی را در تیم کلمبیا اعلام کرد.
همچنین قرار است کی روش در اولین بازی دوستانه برای کلمبیا، مقابل ژاپن قرار بگیرد. مسئولان کلمبیا در حال تدارک یک بازی تدارکاتی دیگر هستند که این بازی احتمالا دیدار با مکزیک خواهد بود.
موضوع دیگری که اخیرا در رسانه های کلمبیا منتشر شده، مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون این کشور است.
طبق اعلام آنتونی وِلز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، قرارداد پیشنهادی به کی روش سالانه بین ۲ تا ۳ میلیون دلار است؛ مبلغی که به گفته این مسئول کلمبیایی، ارزانتر از خوزه پکرمن است. پکرمن در تیم ملی کلمبیا سالانه ۴ میلیون دلار قرارداد داشت و انتخاب کی روش از نظر مالی هم به نفع فدراسیون کلمبیا خواهد بود.
قرار است یک گروه از فدراسیون فوتبال کلمبیا به زودی به امارات سفر کنند و در جلسه ای با کارلوس کی روش، توافقات و قرارداد مطرح شده را نهایی کنند.



I really hope this does not happen. It seems they are very close to signing him and CQ has made up his mind. What a sad day for Iran football.
 

Hooshmand

Elite Member
Oct 12, 2011
8,762
1,008
UK
مبلغ قرارداد کی‌روش برای هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا مشخص شد
۴۸۴۸​
داوری:
فیس‌بوک:
بازدیدها: ۴۶۷۱تاریخ: ۲۵ دی ۱۳۹۷ (15 Jan 2019)




فدراسیون فوتبال کلمبیا ضمن تاکید بر نزدیک بودن کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی این کشور، مبلغ قرارداد این مربی پرتغالی را هم اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام رسمی مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، کارلوس کی روش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی این کشور به جای خوزه پکرمن است و هر روز جزئیات بیشتری از قرارداد پیشنهادی کلمبیا به سرمربی ایران منتشر می شود.
در حالی که روز گذشته انریکه ولز، یکی از اعضای کمیته انتخاب سرمربی تیم ملی کلمبیا مذاکره با کی روش را تایید کرده بود، وی حتی دستیاران این سرمربی را در تیم کلمبیا اعلام کرد.
همچنین قرار است کی روش در اولین بازی دوستانه برای کلمبیا، مقابل ژاپن قرار بگیرد. مسئولان کلمبیا در حال تدارک یک بازی تدارکاتی دیگر هستند که این بازی احتمالا دیدار با مکزیک خواهد بود.
موضوع دیگری که اخیرا در رسانه های کلمبیا منتشر شده، مبلغ قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون این کشور است.
طبق اعلام آنتونی وِلز یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا، قرارداد پیشنهادی به کی روش سالانه بین ۲ تا ۳ میلیون دلار است؛ مبلغی که به گفته این مسئول کلمبیایی، ارزانتر از خوزه پکرمن است. پکرمن در تیم ملی کلمبیا سالانه ۴ میلیون دلار قرارداد داشت و انتخاب کی روش از نظر مالی هم به نفع فدراسیون کلمبیا خواهد بود.
قرار است یک گروه از فدراسیون فوتبال کلمبیا به زودی به امارات سفر کنند و در جلسه ای با کارلوس کی روش، توافقات و قرارداد مطرح شده را نهایی کنند.



I really hope this does not happen. It seems they are very close to signing him and CQ has made up his mind. What a sad day for Iran football.
Ta Derakhshan o Mayeli kohan o darim negaran nabash! ba tavakol be khoda va 14 masoom be jame jahani 2022 soo'ood mikonim