Champions league 2017-18 | Road to Kiev (R)

Real will not make it to the final. Bayern may not have better players, but their coach is smarter and more experienced than Zidane.
Bayern haven't faced any real opposition all season long. They're not prepared for what awaits them against Madrid. They will most likely have a terrible start and end up chasing the tie eventually getting tired and destroyed.

Madrid on the other hand have risen from the ashes. There hasn't been anything they haven't faced this season. A very beat-up team with nothing to be afraid of. They're gonna win it all.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
بعد از بازی بارسلونا مقابل رم که با پیروزی 6-1 مردان بارسلونا به همراه شد، وقتی دوربین به استودیوی برنامه آمد آقای رضا جادوانی با لحنی تمسخر آمیز، بدون درک آنکه رم هم احترامی دارد، هواداری در کشور دارد، رو کردند به همکارشان آقای محمدرضا احمدی و گفتند «رم هم مشخصه پیشرفت کرده، قبلا هفت تا هفت تا میخوردن الان شش تا خوردن باید خوشحال باشن و جشن بگیرن» و دو مجری با هم قهقهه سر می دادند. آقای جاودانی اگر این توئیت به دست تان رسید خواستم بگویم این بازگشت غرور آمیز یک تیم ایتالیایی بود که هرگز دیگر نه تنها با شش گل بلکه با هیچ نتیجه عجیب غریبی هم تلافی نمی شود.
آقای جاودانی، مجریان محترم؛ فوتبال تنها به دو تیم قدر و محترم اسپانیا تعلق ندارد. تیم های ایتالیایی هم طرفدارانی دارند که به قول دوست عزیزی، یک روزی، یک جایی پاداش عمری خون دل خوردن هایشان را می گیرند.
 

Finally

Elite Member
Oct 18, 2002
3,871
899
پپ گواردیولا درباره داوری بازی رئال مادرید و یوونتوس صحبت کرده و محکوم کردن داور توسط او واکنش رسانه‎های اسپانیایی را در پی داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پپ گواردیولا را می‏‌توان یک فاسد جهانی نامید، واقعا ناامیدکننده است که بیش از ۵۰۰ میلیون یورو هزینه خرید بازیکن کنی و بعد داوران را مسئول ناکامی در بازی‌های اروپایی بدانی.
اما نمی‎توان فراموش کرد که او ناکام بزرگ لیگ قهرمانان است، اول تیم آماده یوپ هاینکس را گرفت و نتوانست آن را قهرمان اروپا کند و بعد هم منچسترسیتی مانوئل پیگرینی را انتخاب کرد تا باز هم در اروپا ناکام باشد.
او بعد از حذف تیم خودش توسط تیم فوتبال لیورپول درباره داور بازی رئال و یوونتوس و پنالتی مشکوک صحبت کرد. اما اشاره‎ای نکرد که ایسکو هم گلی زد که می‎توانست مورد قبول واقع شود و اگر این طور می‏‌شد خدا می‎دانست نتیجه بازی چه می‎شد.
نه فقط پپ، افرادی زیادی معتقدند رئال مادرید کنترل یوفا را در اختیار دارد، اما چنین تهمتی به پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان خود نوعی فساد است. این اظهارات خنده‎دار از هر کسی انتظار می‎رود، اما از گواردیولا که خود یک اسپانیایی است نه.
بعد از صحبت‌های او درباره تصمیم اشتباه داوری در حذف یووه مطبوعات این کشور واکنشی شدید به او نشان دادند و شاید طبیعی باشد که او را فاسد جهانی بنامند.