Coronavirus

Mar 23, 2020
2
0
pay for paper writing


buy piggy bank online uk stores
campo minado para dois online banking
nowe banknoty polskie od 2014 jeep
maybank volleyball shoes
bond markets analysis and strategies 8th edition test bank
boston federal reserve bank police department
banknoty prl allegro marinade
bank of america locations in 77084
kabuki burbank episode 3 live reaction walking
banking activities for elementary


The research <b>paper</b> analyzes the experts used by the ABC, CBS, and NBC <br>evening news shows during ... During the 1988 presidential elections in Mexico, <br>for <b>example</b>, CBS ... The week of Gary Hart's presidential-campaign demise, <br>Schneider's <b>analysis</b> ... From Harvard it was off to California's Hoover Institute <br>and then <b>AEI</b>.
13 May 2018 <b>...</b> When it comes to <b>writing a cause and effect paper</b>, you have the difficult task of <br>explaining how one event or action directly resulted in another.
Academic <b>writing samples</b>. Homework mom kinston nc. <b>How to write analytical</b> <br><b>paper</b>. Tattoo removal business plan. <b>Essay</b> sejarah tingkatan 4 <b>bab</b> 1. Research<br>&nbsp;...
<b>AGI</b>; Services ... Signature verification, <b>paper</b> and ink identification, visualisation <br>of indented, obliterated or erased <b>writing</b> and consistency of the use of language. <br>... physical <b>analysis</b> such as spectrophotometry and chemical <b>analysis</b> using <br>various chemical, <b>analytical</b> techniques to establish the authenticity of documents<br>.
28 Dec 2016 <b>...</b> An <b>analysis</b> adding value to Brewery Operations using spent grains for energy ... <br>The author expects this <b>paper</b> will provide MCS-<b>APB</b> Tiger Brewery ... (Potential <br>to book a <b>write</b>-down, assuming a value base as animal fodder)&nbsp;...

papers writing 98c4064

!@#QWE%$#@!
 

siavash_8

Elite Member
Mar 26, 2006
3,605
4,764
کسب و کارای کم ریسک از هفته‌ی آینده باید باز باشن ولی مجلس بخاطر ریسک خیلی وحشتناکش همچنان تعطیله
 

siavash_8

Elite Member
Mar 26, 2006
3,605
4,764
IMG_20200405_182143_066.jpg
کاش نماینده مجلس بودم و در حالی که تعطیل بودم ، حقوقم سر ماه صاف میومد تو حسابم
و برای مبارزه با کرونا دعا میکردم
 

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,500
3,336
View attachment 42978

شما فکرشو بُکُن چینی ها دیگه چقدر مادرقحبه ان که حتی مسئولین مادر قحبه ما هم ازشون شاکی ان
China is their row model
But you know what the difference is, China as MF they sure, act as a unified government whereas in our country nobody is in charge and everybody is in charge at the same time. Shir too Shir.
 

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,500
3,336
ابراز پشیمانی سخنگوی وزارت بهداشت ایران از اعتماد به داده‌های چین در مورد کرونا

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، بسیاری از داده‌های چین در مورد ویروس کرونا را نادرست خواند. او گفت که یافته‌های ایران نشان می‌دهد که وخیم‌تر معرفی کردن «آنفلوانزای نوع ای» نسبت به کرونا از سوی چین خلاف واقعیت بوده و تاکید کرد که چین در ارائه آمار و اطلاعات درباره کرونا «شوخی تلخی با همه دنیا انجام داد.»

مقام‌های جمهوری اسلامی از جمله حسن روحانی به اتکای داده‌های چین بارها در سخنان خود ویروس کرونا را مشابه آنفلوانزا و از آن ضعیف‌تر و کشندگی آن را به مراتب کمتر اعلام کرده‌اند، گزاره‌ای که اکنون جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران بر نادرستی آن تاکید کرد و گفت که یافته‌های خودی در ایران برخلاف آن را نشان می‌دهد.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت ایران، با اشاره به اینکه واژه اپیدمی وقتی گفته می‌شود که یک درصد جمعیت به ویروس مبتلا شده باشند، گفت که در ژاپن، کره جنوبی و حتی ایران اپیدمی کرونا در همه نقاط کشور اتفاق نیفتاد، اما «در چین وضعیت متفاوت بود و ووهان تجربه اپیدمی داشت» و «به‌نظر می‌رسد آمارهای چین یک شوخی تلخ بود.»

سخنگوی وزارت بهداشت ایران با تاکید براینکه «بسیاری در همه جهان فکر کردند این بیماری مثل آنفلوآنزا است و مرگ و میر کمتری دارد»، گفت که «همه این موارد مبتنی بر اطلاعاتی بود که از چین گزارش می‌شد و به نظر می‌رسد چین شوخی تلخی در این زمینه با همه دنیا انجام داد.»

او تاکید کرد که حالا هم «اگر در چین گفته می‌شود دو ماهه یک اپیدمی مهار شده، باید بیشتر درباره آن فکر کرد.»

سخنگوی وزارت بهداشت ایران شامگاه یک‌شنبه نیز به انتقادات خود در این باره در توییتر ادامه داد و نوشت: «مباحث علمی را هیچ‌گاه نه می‌توان و نه باید با سیاست آمیخت، همه محافل آکادمیک دنیا بر پایه اطلاعات اپیدمیولوژیک و گزارش محققین چین، حداقل آنفلوانزای تیپ A [آنفلوانزای نوع ای] را از ویروس نوپدید کرونا وخیم‌تر قلمداد کردند، امروز یافته‌ها خلاف این را نشان می‌دهد، به یافته‌های خودی اطمینان بیشتری داریم.»

در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت بهداشت ایران اما چانگ هوآ، سفیر چین در تهران، گفت که وزارت بهداشت چین هر روز کنفرانس خبری برگزار می‌کند و در صفحه توییتر به سخنگوی وزارت بهداشت ایران توصیه کرد که برای نتیجه‌گیری بهتر است با دقت کنفرانس‌ خبری مقام‌های وزارت بهداشت را دنبال کند.

این درحالی است که سفیر چین در تهران هفتم اسفند ماه از آمادگی این کشور برای «به اشتراک گذاشتن تجربیات و اطلاعاتش با کشورهای درگیر با شیوع کرونا از جمله ایران» خبر داده و هیاتی چهار نفره از این کشور نیز برای انتقال تجربیات مورد اشاره سفیر این کشور راهی تهران شدند و بعد از اقامتی کوتاه به کشور خود بازگشتند.

از سوی دیگر عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، بلافاصله پس از ابراز پشیمانی کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از اعتماد به داده‌های چین در مورد کرونا، با انتشار توییتی از چین دلجویی و به طور ضمنی عذرخواهی کرد.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: «دولت و ملت چین پیشگام مبارزه با ویروس کرونا و اعطای کمک‌های سخاوتمندانه به سایر کشورها در اقصی نقاط جهان است.»

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی برای جبران ابراز پشیمانی سخنگوی وزارت بهداشت ایران از اعتماد به اطلاعات منتشر شده از چین درباره کرونا، گفت: «شجاعت، تعهد و حرفه‌ای‌گری چین در مهار کرونا شایسته تبریک است. ایران همواره قدردان چین در این شرایط دشوار بوده است.»

چین درحال حاضر بزرگترین شریک تجاری جمهوری اسلامی ایران است و مقام‌های جمهوری اسلامی برای پیش‌برد سیاست خارجی خود نگاه ویژه و امتیازات ویژه‌ای برای این کشور قائل می‌شوند. تعدادی از نمایندگان مجلس پروازهای مکرر هواپیمایی ماهان بین چین و تهران را عامل ورود و شیوع کرونا در ایران معرفی کرده‌اند.
 

siavash_8

Elite Member
Mar 26, 2006
3,605
4,764
وزارت اقتصاد اتریش: ماسک های وارداتی از چین استاندارد نیست

یه دنیا رو فلج کردن که هیچ، جنس تقلبی هم میفرستن اینور اونور، بعد میگن نگید ویروس چینی. چین کلش ویروسه
 

Kian Pars

Elite Member
Dec 9, 2005
2,551
358
وزارت اقتصاد اتریش: ماسک های وارداتی از چین استاندارد نیست

یه دنیا رو فلج کردن که هیچ، جنس تقلبی هم میفرستن اینور اونور، بعد میگن نگید ویروس چینی. چین کلش ویروسه
چین : همینه که هست , میخای بخا نمیخای الان زنگ میزنیم آمریکا بیاد ببره
 

Finally

Elite Member
Oct 18, 2002
3,871
899
وزارت اقتصاد اتریش: ماسک های وارداتی از چین استاندارد نیست

یه دنیا رو فلج کردن که هیچ، جنس تقلبی هم میفرستن اینور اونور، بعد میگن نگید ویروس چینی. چین کلش ویروسه
They are most likely subcontracting them to India
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,151
2,674
behbahan
وزیر بهداشت : برخی توصیه کردند شیوع کرونا را قبل انتخابات اعلام نکنیم


سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان با حضور در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج موارد ابتلا به ویروس کرونا، برخی توصیه داشتند که اعلام این موارد قبل از انتخابات مجلس درست نیست، بنده اعتقادم همواره بر این است که صداقت و راستگویی به مردم، بزرگترین سرمایه اجتماعی است که باید حفظ شود.
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,151
2,674
behbahan
According to asr Iran, the number of Coronavirus related fatalities in Iran surpassed those of china’s , while China is showing more corona cases than Iran.