"DO or DIE"FIFA World Cup Group B: | IRAN vs PORTUGAL |Information, Updates & Live Reports| june 25th

mashtnaghi

National Team Player
Oct 18, 2002
4,526
77
If Iran loses, Messi would be out. That would be so unfair, as he is having so much fun going around taking selfies, and who knows what else behind the scene.
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,870
1,366
کیروش به چی‌ فکر می‌کند،به سر مربی‌ بزرگ پرتقال فرناندو سانتوز که ۳۵ سال پیش شاگرد کیروش در تیم جوانان پرتقال بود یا به رونالدو که از کشفیات خودش بود که به یاری خودش رونالدو را به منچستر یونایتد آورد، ، و یا به شوتهای سیلوا و یا دریبلهای جادویی کوارشما،اما هرچه هست او بهتر از هر کس میداند که باید برای صعود باید دروازه کشورش و وطنش را باز کند .روزی که رایکف سرمربی ایران شد از او سوال کردند بدترین اتفاقی که ممکنست بیفتد چی‌ هست و او گفت زمانی‌ که من مجبور باشم در حالیکه سر مربی‌ تیم ایران هستم با تیم ملی‌ کشورم بازی کنم.
نیم قرن بعد از آن مصاحبه این کیروش هست که چنین وضعی دچار شده است ،نبرد تن به تن با هموطن‌های خویش .
در تاریخ فوتبال ایران،ما هرگز نتوانستیم حتا یک ٔگل به تیم پرتقال بزنیم.او فردا با تیم ملی‌ کشورش در حالی‌ بازی می‌کند که دفاع بتونی‌ پرتقال از دیر باز یکی‌ از تیمهای قدرتمند دفاعی جهان بوده است. تیمی که فردا باید کیروش با آن مقابله کند. تیمی که تا به امروز یک ٔگل هم از ایران دریافت نکرده است.
فردا روزی بزرگ برای کیروش خواهد بود ایران در حالی‌ به دیدار تیم پرتقال میرود که تأ بحال در هیچ مسابقه یی نتوانسته دروازه پرتقال را باز بکند.و فردا باید دروازه این تیم را باز کند تا به دور بعد برود.فردا ایران در مهمترین بازی قرن زندگی‌اش در حالی‌ به دیدار پرتغال میرود که شوتهای جادوییی رونالدو و دریبلهای زیبای سیلوا او را به تفکری عمیق فرو برده است،او در مهمترین چالش زندگی‌اش قرار گرفته ایران یا پرتقال؟

carlos keyrosh3.jpg
 

IEI

Administrator
Staff member
Nov 10, 2002
14,506
3,340
پرتغال چیکار میکنیمت؟
لخت میکنیم میخوریمت

چی فکر‌کردید بی تربیتها؟
The Euro news Portuguese guys said that we know that portugal is a fruit in your language but you will not eat us, That is us that going to juice the portugal out of you. Che hazer javab lol
 
Last edited:
Likes: Payandeh Iran