Embryology and Miracle

Status
Not open for further replies.
Jun 9, 2004
Canada
استاد بی کتاب

چرندیات نیست این آیات شریفه ای که بنده در اینجا آوردم در جواب ادعای پوچ شماست که گفتید چون هیچ کس تا حالا توانسته آیاتی همانند قرآن بیاورد پس قرآن خود یک معجزه است
خوب شما اگرقول بدهید که ماشین و اتوبوس و کنسولگری آتش نمیزنید کافه و کلوپ منفجرنمیکنید در و دیوار و شیشه و پنجرهۀ نمیشکنید هزاران مردم بیگناه و از دم تیغ جهاد نمیگزرانید ما هم میآییم یک مسابقه بین المللی قرآن نویسی تشکیل میدیم ودر پایان نتایج را با قرآن مقایسه مکنیم این تنها راه اثبات ادعای شماست
شما درعرض ۱۴۰۰سال گردن تمام آنهائی حتی فکرتشابه قرآن تو سرشون بوده زدید و بعد ادعا مکنید این کتاب منحصر به فرد است پس از طرف خدا منتشر
شده است
تازه اگر هم ادعای شما را قبول کنیم بازهم منحصربه فرد بودن دلیل تقدس و نازل شدن از آسمان نیست چون اگر بود پس فردوسی، مولوی، خیّام، عطّار و بسیاری از متفّکرین تاریخ بشریت که هرکدام از خود نوشتار منحصر به فرد به جای گذاشته اند میتوانستند خدا باشند

در پایان بنده به شما دوستانه پیشنهاد میکنم با مسائلی که احتیاج به تفکر، ذکاوت و عقل و شعور دارند هر گز خودتان را در گیر نفرمائید
Pooya joon, is there any way I can "Thanks" someone more than once for a post? This is the 2nd time today I've come across this situation - never before in 6 years!!!

Aug 27, 2005
Band e 209
I can't believe I've missed this thread

Thx to timsar and 100 albateh awesome contributions from agha rasool motori and biazar and bi honar
Good to see u all again ,,so much memory
Howdy big Al,
Man fekr kardam shomaa mikhaai emam zamaan e 2vom beshi baa in ghaybat e kobraat. dar har soorat bayad zohor e mojaddadeto jashn gereft:D

May 9, 2004
خوب همانطور که گفتم کسی حرف منطقی اینجا در مورد اعجاز قرانی ندارد
موتوری میاد مزه میریزه و دو سه نفر براش تنکس میزنند
مسعود هم میاد میگه ژنرال دیدی بهت ثابت شد که بحث را باختی
ولی همانطور که گفتم برای ان هزاران خواننده ای که از این ترید دیدن کردند و می کنند عیان گردید که کار این دسته که در اوا یل ترید سعی می کردند این معجزات را زیر سئوال ببرند به کجا کشید
از توهین شروع شد و به دلقک بازی موتوری و جمله مسعود خان
که ژنرال دیدی برایت ثابت شد بحث را باختی
به پایان رسید
:4:

بله جانم

Pahlevoon Nayeb

National Team Player
Oct 17, 2002
Poshteh Kooh
آخه با دلقک باید اینجوریم رفتار کرد. بچه بازم که باشه، دیگه واویلا. امروز از چه معجزاتی میخای بنالی گماشته جون؟

چطوره از معجزات حزب آب دوغ خیار، معروف به حزب مهر بلغور کنی؟

ashtar

National Team Player
Aug 17, 2003
General,

I think I mentioned this once before that the things you keep on referring to as "mojezat" or "miracles" the Quran itself refers to not as "miracles" but rather as "ayaat" or "signs". That is because miracle is a relative term used by humans to describe things or events they do not know how to explain. However, if you know how something is done or can explain an event then it would be considered a sign.

So for example, if you don't know the cause of a lightning you might refer to it as miracle of nature. But if you do know the cause of a lightning and its explanation then a lightning merely becomes a sign of atmospheric discharge of electricity.

Thus from our viewpoint Quran is Prophet Muhammad's miracle because we can not explain how an illiterate man from the deserts of Arabia could come up with a book. And not just any book but rather one containing so many accurate scientifically proven statements and facts not known to mankind until centuries later. However, from the viewpoint of the author of the book who claims to be omniscient then making such facts and statements are not miracles but rather signs and evidence of its omniscience.

Again, to illustrate this difference with another example, imagine a tribe in the middle of African Sahara who know nothing about modern life or the world. If you were to kidnap their chief and then secretly give a child in that tribe a phone whereby he could talk to the chief and then the child would come and claim that he spoke with the chief then people would ask for some "sign" or evidence. The child would ask the chief for some sign and chief would for example describe that 20 years ago he killed a one-eyed lion. The child would come and tell this story and to the members of the tribe who know this story to be true the child telling this story would seem like a miracle but from the point of view of the chief who is relaying the message to the child this is merely a "SIGN" that he is alive not a "miracle". Just as it would be an injustice for the members of the tribe to reduce the child's recount of chief's story as a mere unexplainable "miracle" instead of a sign and evidence it is in my opinion equally an injustice for people to reduce Quran's "AyAt" or "signs" to mere unexplainable "miracles".

thx

Pahlevoon Nayeb

National Team Player
Oct 17, 2002
Poshteh Kooh
Personally, I think the miracle is that a self-proclaimed pedophile has the audacity to proclaim himself a quintessential expert on a book revered by so many people on the planet.

Now, the word planet itself could be seen as a miracle too. For, we did not have such a word before the gathering of Quran by the Bedouins of the Arabian Desert, and that in itself is therefore, ergo, and erst, proof that the world was created in seven days.

It was in fact Quran that predicted the Akhund plague would one day befall the Iranian nation and its president would be the best president Palestine ever had.

Another miraculous phenomenon, originally predicted, not in Quran, but in the Hadith of Kal Mash Ghasem, who lived across the street from some guy who had once seen a picture of Makkeh, as Al-Assundissah, later coined Sandis, has been the subject of many heated debates. How was it possible that a 90 year old teryaki monarchist 007 wannabe would turn to a devout Quran expert overnight? Or, more pressing, what might explain the sudden turning of this holy Shaikh (by some accounts, Holy Shit) into a first rate expert on all things pedophile?

One possible answer might be found in the utterings of one particular Shotor, AKA Sooski, AKA Sandis-Khor-in-large. For, one might think that such ostensibly devout Moslem -- carrying the banner of “Fatemeh Zahra” -- would be forewarned of the blasphemous use of such term while his beloved Imams rape many Zahras and kill and maim much Fatemehs. Furthermore, it has for some time been a pre-occupation of the scientists of the Abarghoo region of Iran as to how could any Moslem (or Moslem-like) human (or human-like) being extend a hand of friendship towards a liar, pedophile, mental patient, and hitherto famous Shahollahi.

Which; then brings us to the last miracle of this particular “Quran” in that it really isn’t. That is, in appearance it might be, but since it is being touted and used by the followers of rape and known charlatans, then we can say that the book being discussed is really the utterings of Satan himself. As such, those defaming Islam – or allowing themselves to be used in its defamation – can expect to have punishment in the afterlife in hell in the form of hot pokers inserted in their rear extremities on a bi-weekly basis. Of course, should such humanoids ever be caught by real Iranians and real Moslems in this life, the hot poker insertion is sure to be applied both here as well as in “Akherat.”

Last edited:
May 9, 2004
خداوند در قران می فرماید که مورچگان هنگام رسیدن حضرت سلیمان با یکدیگر صحبت می کردند
البته این حرف تا چند سال پیش برای عده ای که قران را باور ندارند مضحک بود
ولی به تازگی پژوهشگران و محققان در دانشگاه اکسفورد با نصب میکروفونهای بسیار کوچک موفق شده اند که گفتگو میان مورچه گان را ضبط کنند
و حتی برخی از کلمات را ترجمه کنند
محققان چند ده قبل دریافتند که مورچه ها قادرند با ایجاد صوت به یکد یگر هشدار دهند
اما تنها در پی تحقیقات اخیر بود که مشخص شد این پیام ها مبادله شده به حدی گسترده است که می تواند مبین نوعی گفتگو
بین مورچه ها باشد

Dec 12, 2002
usa
general jan, with all due respect any time you see oxford with a big discovery like this then it means a warning to arabs ha ke bayesti kisse ye khalieefe ru shol konand .
right now english' worry is about that wedding party and how much they can make money of a marriage of two useless people the so called royal family .
with all the problem we are facing in this world what would do any good of sohbate moorchegan, probaby they were saying ; ye khorde shakar ru zamin rikhte berim bekhorim o lezatesho bebarim .
any way it think this is interesting toppic .

Last edited:
Aug 27, 2005
Band e 209
I'm pleased to see necroposting (aka gravedigging) is tolerated in this board, and laashkhors keep returning and munching on their own leftover laash. Bump this.

May 9, 2004
general jan, with all due respect any time you see oxford with a big discovery like this then it means a warning to arabs ha ke bayesti kisse ye khalieefe ru shol konand .
right now english' worry is about that wedding party and how much they can make money of a marriage of two useless people the so called royal family .
with all the problem we are facing in this world what would do any good of sohbate moorchegan, probaby they were saying ; ye khorde shakar ru zamin rikhte berim bekhorim o lezatesho bebarim .
any way it think this is interesting toppic .
پایان گرامی
باید قبول کنید که یک دانشگاه معتبر بلکه هیچ دانشگاهی نمی تواند برای پول پژوهشی تقلبی و دور از حقیقت را چاپ کند
شاید به خاطر پول پسر فلان امیر و بهمان رئیس عربی را برای رسیدن به درجه دکترا یاری دهند
ولی برای پول یک چنین تحقیق علمیدر اکسفورد باد هوا باشد امکان پذیر نیست
این الان یک حقیقت است که مورچگان با یکدیگر گفتگو می گنند
نه به صورتی که قبلا بعضی ها فکر میکردند
بلکه بوسیله ایجاد صوت
در ضمن کاری به کاردوست ما موتوری نداشته باشید
ایشان و برخی از دوستانشان نمی توانند در این مورد یا موارد دیگری در این ترید بحث علمی بکنند مجبور هستند
بیایند وچرت و پرت بنویسند
تا من هم جوابشان بدهم و بجای اینکه خوانندگان در مورد اصل مطلب که معجزات لغوی و علمی قران است بخوانند
جر و بحث و کلکل من و فلانی را شاهد باشند

متشکرم

Dec 12, 2002
usa
dear general ,i am not against scientific reaserch ,i also believe animal have the way of communication .but i was a little sarcatic .

Dec 12, 2002
usa
now i got it, i let it go ,anyway in vegas there are 3 shifs,days,sw and graveyard in 23 years works only 2,5 i did work at graveyard which start from,2 or 3 .i was the boss of grave yard .
now i don't know what is your problem but i really don't desire to be here or post,i don't mind to read others's post .

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
خوب
اینطور که پیداست کسی نتوانست در مورد موضوع اصلی بحث کند و بعضی ها مجبور شدند بیایند بجای بحث کردن
چرندیات بنویسند و دلقک بازی در اورند
قبلا یک چاینسکی بود که چند بار سعی کرد با ارقام و تواریخ غلط در این موارد بحث کند
که ایشان هم وقتی دیدند نمی تونند به ترید فوتبال پناهنده شدند
بزودی برای ان دها هزار نفری که از ترید دیدن کرده اند در مورد اعجاز دیگری درقران
بحث خواهم کرد
خوشبختانه ترید پربیننده ترین ترید در این فورم است
و دومین پربیننده ترین ترید سایت است

بله جانم
Chiye ye modat azat keshidam biroon dobaare be lah lah oftaadi? Delet lak oftaade? Che iraadi daare, ye modat maa behet dars daadim doostaan tamooshaa kardan, haalaa doostaan gozaashtanet sare kelaase dars, maa mishinim tamooshaa mikonim o lezaat mibarim.

Bale jaanam :)

May 9, 2004
Chiye ye modat azat keshidam biroon dobaare be lah lah oftaadi? Delet lak oftaade? Che iraadi daare, ye modat maa behet dars daadim doostaan tamooshaa kardan, haalaa doostaan gozaashtanet sare kelaase dars, maa mishinim tamooshaa mikonim o lezaat mibarim.

Bale jaanam :)
جناب
اولا این طرز بحث کردن نیست کل کل است ازت کشیدم بیرون یعنی چه خجالت بکش جانم

دوم از ان تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد
شما یک بار امدید بحث کردید عیب و هنرتان نمایان شد
این از گفته های منثور جنابعالی
سپاهیان ایرانی برای حمله به مصر از مکه و مدینه رد شدند
دانشمندان چینی و یونانی به عربهای مکه را درس میدادندعلوم و فنون می اموختند یا به قول دیگری در مکه دانشگاه باز کرده بودند
:4::4:
عربستان زیر سلطه ایران بوده و امرای عربستان کنونی در ان زمان از پادشاهان هخامنشی و ساسانی دستور میگرفتند
( فکر کنم یمن و عراق را باسعودیه اشتباه گرفتته بودی)ا
اعراب مکه و مدینه تمامی علوم روزگار خود از جغرافیا تا تاریخ و فیزیک و شیمی وزیست شناسی را بلد بودند
(در صورتی که در بین صد نفر عربی که به محمد ص پیوستند بجز عمر و معاویه دو سه نفر دیگر کسی حتی خواندن و نوشتن را بلد نود)ا
باز فکر میکنم سعودیه هزارو چهارصد سال پیش را با سوئد امروز اشتباه گرفتید
بقیه اراجیف جنابعالی پیش کش
حالا بیا بگو در زمانی که قران نازل شده مورچه ها حرف میزدند و کم کم اویلوشین رویشان تاثیر گذاشته و گنگ شدند
برو جانم برو بحث نکنی محترم تری هم مارا در زحمت می اندازی هم وقت خودت را بیخودی میگیری
به قول حافظ شیرازی
ای مگس منزل سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود ما بری و زحمت می می داری

بله جانم

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
bebin enghad zerre bijaa nazan, bejaaye inke hardafe in mozakhrafaat ro tahvile mellat bedi, boro dar morede tamaame oon chizaai ro ke sorkh neveshti, postaaye chinaski ro peydaa kon safe haasho be mardom eraa e bede ke khodeshoon bekhoonan. charandiaate toro ke baayad roosh sifoon keshid. Tarfandaaye toro dige taghriban hame mishnaasan gomaashte. :)
kheyli doost dari mitooni beri tak take oon safehaa ro biaari bishini o dobaare bishini sare kelaas.

bale joonam

May 9, 2004
bebin enghad zerre bijaa nazan, bejaaye inke hardafe in mozakhrafaat ro tahvile mellat bedi, boro dar morede tamaame oon chizaai ro ke sorkh neveshti, postaaye chinaski ro peydaa kon safe haasho be mardom eraa e bede ke khodeshoon bekhoonan. charandiaate toro ke baayad roosh sifoon keshid. Tarfandaaye toro dige taghriban hame mishnaasan gomaashte. :)
kheyli doost dari mitooni beri tak take oon safehaa ro biaari bishini o dobaare bishini sare kelaas.

bale joonam
جناب
این بعضی از تاریخ که شما تحویل خوانندگان در این ترید دادید
خوانندگان عزیز بخوانید و ببینید این شخص (چاینسکی) تا چه اندازه معلومات تاریخی دارد
بدقت بخوانید

Na pessar jan,
ادنی ro manisho avaz mikonid. Dar soorati ke har motarjeme baa pedar maadaro, baa ensaafe arabi behet mige ke in kalame yani: Nazdiktarin makaan.
Bale Janam :)
Na pessar jaan, oon zaman arabestaan ketaabhaaye yoonano irano chino hend dar arabestaan khoonde mishode,.
Bale Jaham )
Iran be shebhe jazires arabestan rahbari mikarde pessar jan
vaghti sarbaazaane Iran be sooye mesr hamle mikardand kessi dar arabestan jeloye artesh Sassani istaadegi nemikarde Paadeshaahaane Iran elalkhosoos paadeshaahaane Sassani, hokmfarmaaye sahraaye arabestaan boode
dar sahraaye arabestan istgaah haaye esteraahat baraaye arteshe saasaani dorost shode bood "kabe", sarbaazaane Sasaani be onvaane yeki az istgaah haaye esteraahate kheesh azash estefaade mikardan Dar lashgarkeshiye Sassanian be Mesr o Sina, Arabestan be onvaane yek esteraahat gaah baraaye karvane arteshe iran estefaade mishode
:mymistake:mymistake:mymistake

Status
Not open for further replies.