Feb 11th News/Discussions (22 BAHMAN)

Feb 7, 2004
13,568
0
براساس اخبار رسیده از راهپیمایی امروز میرحسین موسوی نامزد معترض انتخابات و رهبر جنبش سبز در راهپیمایی امروز در میان مردم حضور یافته و آنان را همراهی کرده است.

براساس گزارش شاهدان عینی موسوی مانند یک شهروند عادی در میان خیل عظیم حامیان جنبش سبز در راهپیمایی امروز شرکت کرده بود.
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304

تهران در چهار راه مصدق درگیری بین مردم و مزدوران با گاز اشک آور و... جریان دارد. حدود ۲-۳ هزار نفر در اینجا شعار میدهند و درگیر هستند. شعار مرگ بر دیکتاتور است.
همچنین میدان هفت تیر را رژیم بطور کامل بسته است هیچ نوع ورود و خروجی به آن امکانپذیر نیست. از حضور مردم در میدان انقلاب و هفت تیر جلوگیری می شود، جمیعت زیادی در خیابان های منتهی به انقلاب در حرکت است
از آریا شهر نیز خبر رسیده که نیروهای انتظامی در آریا شهر بسوی مردم شلیک کردند. به گزارش خبرنگار جرس، پیش از ظهر امروز نیروهای انتظامی با حمله به مردم تجمع کننده در آریا شهر، بسوی آنان شلیک کردند. بعد از تیراندازی بسوی مردم، تجمع کنندگان شعار می دادند " خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله ". خبرنگار ما می افزاید جمعیت زیادی در آریا شهر تجمع کرده اند و نیروهای انتظامی برای متفرق کردن آنها بسوی جمعیت شلیک می کنند.

 
Jul 2, 2006
813
0
در گیری در چهارراه طالقانی و شعار مرگ بر دیکتاتور فضای چها راه را مملو از امید به سرنگونی حکومت اخوندی کرده است
 
Feb 7, 2004
13,568
0
فیلم؛ شنیده شدن شعار مرگ بر دیکتاتور از صدا و سیما

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4_Wv1tiaiC4"]YouTube- 16 Ahmadinejad: Western Leaders are Stupid and Dumb P[36][/ame]
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304

از شیراز خبر می رسد که درگیری های پراکنده در اطراف میدان ستاد و خیابانهای فرعی مناطق مرکزی شیراز گزارش می شود. رژیم با شلیک گلوله های رنگی قصد شناسایی تظاهرکنندگان را دارد

خبرهای رسیده از مشهد نیز حاکی است که در میدان ۱۵ خرداد و منطقه تقی آباد بین مردم و نیروهای بسیج درگیری به وجود آمده است.
 
I have no idea what happened to millions of people? and what does this guy keep saying about the night being crazy and people taking over tehran ... what would make him believe that ... ?
They simply didn't show up because they are irresponsible. Very very disappointing. The heavy presence of KESAFAT forces added to the problem.

In the long run, this might be a good thing. The movement needed a wake up call and today may have served as one.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZzBQRWmzzvE"]YouTube- Anti-regime Protest, Esfehan 11 Feb اصÙ￾هان 22 بهمن[/ame]
 
Feb 7, 2004
13,568
0
در ميدان وليعصر بين مردم و مزدوران درگيري است مردم در ابتداي بولوار يك موتور مزدوران را به آتش كشيدند ،مردم شعار مي دهند:
دولت جنايت مي کند، رهبر حمايت مي کند!
ايراني با غيرت، حمايت، حمايت!
ضمنا يک اتوبوس حامل مزدوران بسيجي از اروميه در آرياشهر تهران به آتش کشيده شد. در ورودي و خروجيهاي تهران و ترمينالهاي اتوبوسراني بسيار شلوغ است و کنترل شديد امنيتي برقرار است.
 

spanx

Bench Warmer
Dec 19, 2005
1,310
0
They simply didn't show up because they are irresponsible. Very very disappointing. The heavy presence of KESAFAT forces added to the problem.

In the long run, this might be a good thing. The movement needed a wake up call and today may have served as one.
I'm done making excuses man ... this wasn't supposed to be a wake up call, it was supposed to be "the day" ... not the final day but a main event

just judge by the speeches of Sazegara, even he had lost his patience and was treating this like an important day, one of the final days

it's not my place to tell people to go endanger their lives, but if it was me, i'd go out and if i got arrested i said i was there to support the regime ... just GO OUT ... wtf

bardia dobareh be nanash zang zad
 
Jul 2, 2006
813
0
روز بیست و دو بهمن را روز سرنگونی حکومت اخوندی خواهیم کرد
مردم کم کم به جنبش می پیوندند
دها زخمی و کشته در خیابانهای تهران و دیگر شهرستانها
و شعار مرگ بر دیکتاتور از همه جا شنیده می شود
از خامنه ای خبری نیست
 
Apr 10, 2003
2,705
0
They simply didn't show up because they are irresponsible. Very very disappointing. The heavy presence of KESAFAT forces added to the problem.

In the long run, this might be a good thing. The movement needed a wake up call and today may have served as one.
Looks like Hassan Agha is angry too. For sure it was not like Ashura so far. I am not sure why.

Is it time to go to bed?
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
ساعت ۱۲۱۵ـ در متروی صادقیه ۲۰۰۰ نفر از مردم با رژیم درگیر هستند.
ساعت ۱۲۲۰-در میدان صادقیه گارد ضدشورش دربهای مترو را بسته اند و مردم داخل مترو هستند و شعار مرگ بر خامنه ای می دهند هوای داخل مترو بشدت خفه کننده است و ازدحام جمعیت در مترو بالاست.
ساعت ۱۲۴۰- در گیری در میدان صادقیه ادامه دارد شعارهای زیر توسط مردم تکرار می شود. «مرگ بر دیکتاتور» و«ایرانی باغیرت حمایت حمایت»
 
BT and Spanx, the day is not over yet.
no one is going to stay on streets after dark. it would be unsafe and stupid.

some more radical people will be frustrated by the lack of showing and resort to radical movements at night probably but I'm not sure how good that would be in the long run.

People didn't show. it's that simple and fucking sad.
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304


در ساعت ۱۳۰۰ به وقت محلی - درگیری بین مردم و نیروهای انتظامی و لباس شخصی در خیابان انقلاب و صادقیه و کارگر ادامه دارد. شعارهای مردم, مرگ براصل ولایت فقیه///مرگ بر خامنه ای //مرگ بر دیکتاتور می باشد. تعدادی از مردم زخمی و تعدادی دستگیر شدند.
در همین ساعت –درخیابان نواب و توحید نیروی انتظامی به سمت مردم تیراندازی مستقیم می کنند و تعدادی زخمی شده اند, در این محل جمعیت خیلی زیاد است.
در ساعت ۱۲۴۵ در خیابان مصدق، درگیری بین مردم و مزدوران جریان دارد. مزدوران، جوانانی را که دستگیر می کنند بعد از زدن دستبندهای پلاستیکی به ساختمانی که چسبیده به ساختمان خبرگزاری ایرنا در مقابل دوراهی یوسف آباد قرار دارد منتقل می کنند .

 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
درگیری*** در تهران و اصفهان

دویچه وله : برخی خبرهای رسیده از تهران حاکی از درگیری مردم با نیروهای انتظامی در فلکه صادقیه است. همچنین گزارش شده که در شمال شرقی میدان آزادی جمعیت زیادی گرد آمده و شعارهای ضد دولتی سر می***دهند. برخی گزارش***ها حاکی از تنش در میدان انقلاب و شلیک گاز اشک***اور از سوی نیروهای انتظامی است.

گزارش***ها از تهران حاکی است که مهدی کروبی در فلکه صادقیه مورد ضرب و شتم قرار گرفته و مجبور به ترک محل شده است. علی کروبی یکی از فرزندان کروبی نیز بازداشت شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از شاهدین عینی نوشته است که پلیس به سمت معترضان در میدان صاقیه گلوله***های رنگ شلیک می***کند. شلیک این نوع گلوله با هدف دستگیری بعدی معترضان صورت می***گیرد. شاهدان عینی همچنین به خبرگزاری فرانسه گفته***اند که عد***ه***ای در میدان صادقیه مجروح شده***اند.

در برخی شهرستان***ها مثل اصفهان در حاشیه***ی راهپیمایی***های ۲۲ بهمن درگیری روی داده است. وبسایت***های حامیان جنبش سبز گزارش داده***اند در اصفهان نیروهای امنیت و انتظامی در حد فاصل پل آذر و سی و سه پل به مردم حمله کردند. گفته شده نیروهای انتظامی به سوی مردم تیراندازی نیز کرده***اند.

پوشش خبری کنترل***شده

کانال***های مختلف تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی به***طور زنده تصاویری از میدان آزادی، میدان انقلاب، و خیابان نواب نشان می***دهد. تصاویر نشان داده شده تنها بر روی راهپیمایانی متمرکز است که عکس***هایی از آیت***الله خامنه***ای و محمود احمدی***نژاد در دست دارند.

نیروهای انتظامی و امنیتی ایران تهدید کرده***اند که با تظاهرات غیرمجاز به شدت برخورد خواهند کرد. میرحسین موسوی، مهدی کروبی و احزاب و گروه***های اصلاح***طلب مردم را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرده***اند. موسوی تاکید کرده بود حضور سبزها باید با نماد و هویت مستقل صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران حدود ۳۰۰ خبرنگار خارجی و ۸۰۰ خبرنگار داخلی مراسم ۲۲ بهمن امسال را پوشش خبری می***دهند.

خبرگزاری آسوشیتدپرش خبر داده که خبرنگاران خارجی تنها مجاز به پوشش خبری سخنرانی محمود احمدی***نژاد هستند. این خبرگزاری گفته است، دولت ایران آنها را از پوشش خبری رخدادهای خیابا***ن***های تهران منع کرده و تنها مجازند سخنان احمدی***نژاد را گزارش کنند.

یکی از خبرنگارن خبرگزاری فرانسه که جزو خبرنگارانی است که اجازه یافته***اند به***صورت کنترل***شده از میدان آزادی گزارش تهیه کنند، گزارش داده است که خیابان***های تهران تحت کنترل شدید نیروهای امنیتی و انتظامی است.
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
خبرهای کوتاه 22 بهمن - 5
آیا کسی هست که به فریاد ما برسد

آیا کسی هست که به فریاد ما برسد.
ایميل دريافتی : جو امروز اطراف خیابان انقلاب به وحشتناکترین شکل از آغاز جنبش تا کنون امنیتی است و کسانی که عکس خمینی خامنه ای در دست ندارند سخت در خطرند و موتورسواران بسیجی آنها را اسکورت کرده و نیروی امنیتی از آنها عکس می گیرند. وحشت کردیم تا بتوانیم از خیابانها بگذریم.
شرایط سختیه ترو خدا یه کاری کنید
شبکه سیاسی ماهواره کلا قطع است و اینترنت هم که وضعیتش روشنه هیچ رسانه ای نداریم آیا نمیشه از کشورهای مرزی یک تلوزیون زمینی راه انداخت؟ آیا با این همه تکنولوزژی نمیشه جلوی این حکومت عقب افتادرو گفت؟

مردمک : اولین تخمین***ها جمعیت هواداران دولت در راهپیمایی امروز را صد***ها هزار نفر برآورد می***کند. روزنامه واشنگتن پست در همین رابطه نوشت:
نیروهای امنیتی تظاهرکنندگان مخالف را متفرق کردند در حالی که صدهزار نفر از طرفداران دولت در میدان مرکزی شهر سی***ویکمین سالگرد تشکیل جمهوری اسلامی را گرامی می***داشتند.

مهدی سحر خيز : نیرو انتظامی در حال پراکنده کردن مردم /درگیری در خیابانهای وصال شیرازی - فاطمی- ستارخان و کارگر و میدانهای ونک و کاج.

مسیرهای منتهی به صدا و سیما را نیروهای گارد ویژه بسته اند.
 
Jul 28, 2007
3,866
0
BT,

I been in talk with my mum and cousine. It's not what you think bro. People are on the streets everywhere. It's not concentrated though, but they are spead all over Tehran.