Feb 11th News/Discussions (22 BAHMAN)

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
راديو فردا : خبرهای رسیده از ایران حاکی است همزمان با شروع راه***پیمایی ۲۲ بهمن و آغاز درگیری***های پلیس با معترضان در میدان صادقیه در غرب تهران و شنیده شدن صدای گلوله در این میدان، تمهیدات امنیتی در تهران تشدید شده است.

به گزارش سایت جرس، برای نخستین بار ماشین***های آب***پاش ضدشورش که مجهز به آب داغ فشار قوی هستند در مقابل صدا و سیما در پایین***تر از چهار راه پارک***وی تهران مستقر شده***اند.

خودروهای زرهی ویژه مقابله با تظاهرات شهری مجهز به آب داغ فشار قوی که اخیرا از چین خریداری شده برای اولین ***بار به خیابان***ها آمده***اند و گارد ضدشورش نیز در داخل صداو سیما به حال آماده***باش درآمده است.

در ناآرامی***های گذشته تهران نیز حدود دو گردان نیروی ویژه ضدشورش از استان***های شمالی تهران و با هدف تشدید حفاظت از صدا و سیما به تهران آورده شده و در خوابگاه رانندگان این سازمان مستقر شده بودند.

به گزارش جرس، در محدوده خیابان کارگر و امیرآباد شمالی نیز نیروهای نظامی و بسیجی زیادی مستقر شده***اند. همچنین طبق برخی گزارش***ها، جمع زیادی از نیروهای ضدشورش در برخی حوزه***های مقاومت و مساجد نزدیک به میدان آزادی مستقر شده***اند تا در صورت لزوم به خیابان***ها بیایند.

از سوی دیگر فرماندهان انتظامی و نظامی که از روزهای گذشته شروع به تهدید معترضان و سرکوب هر نوع اعتراض ضددولتی کرده***اند همچنان در حال تکرار تهدیدات خود علیه مخالفان هستند و اعلام کرده***اند امروز هر کسی را که در راه***پیمایی ۲۲ بهمن و به هر دلیلی بازداشت کنند تا فروردین سال آینده آزاد نخواهند کرد.

سرتيپ اسماعيل احمدی مقدم، فرمانده نيروی انتظامی، دیروز هشدار داده بود که اگر كسانی قصد اخلال داشته باشند، شدیدا با آنها برخورد می***شود.

سرتیپ احمدرضا رادان، جانشین نیروی انتظامی، که از وی به عنوان فرمانده میدانی پلیس در مقابله با اعتراضات یاد می***شود با لحنی شدیدتر معترضان را تهدید کرده بود.

با این حال گزارش***های اولیه از تهران حاکی است علیرغم این تهدیدات، مهدی کروبی، از سران معترضان، راه***پیمایی خود را از فلکه دوم صادقیه در غرب تهران آغاز کرد، اما دقایقی بعد با حمله نیروهای لباس***شخصی و یگان ويژه روبه***رو شد.

تجارب اعتراضات ماه***های گذشته تهران نشان داده است که در روزهایی نظیر روز قدس که راه***پیمایی رسمی برگزار می***شود، نگرانی اصلی نیروهای انتظامی و نظامی متوجه ناآرامی***های بعد از پایان راه***پیمایی است. در روز قدس این درگیری***ها بعد از پایان یافتن راه***پیمایی رسمی شروع شد و تا شب***هنگام درگیری پراکنده بین معترضان و نیروهای بسیج و یگان ویژه پلیس ادامه یافت.
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
به گزارش خبرگزاریها اینترنت و تلفن همراه در ایران دچار اختلالاتی شده است. گوگل گفته است که کاربرانش امکان دسترسی به جی میل را ندارند.
گفته می شود این اختلالات, سایتهای اینترنتی رژیم را نیز دربر گرفته است. سایت واحد مرکزی خبر از دسترس خارج شده است. از صبح امروز سایت خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران و ایرنا خبرگزاری رسمی دولت و همچنین وبسایت پرس تی وی، تلویزیون انگلیسی زبان رژیم نیز از دسترس خارج شده است.

نیویورک تایمز نوشت اختلالات اینترنتی از روز چهارشنبه, یعنی روز قبل از تظاهرات توسط مقامات شروع شده است, این روزنامه نوشت: در یک تلاش برای مختل کردن ارتباطات به فاصله یک روز قبل از تظاهرات عظیم برنامهریزی شده برای روز پنجشنبه، مقامات ایرانی سرویسهای اینترنتی را روز چهارشنبه کند و همچنین صفحات پیامگذار را نیز قطع کردند بنا به اظهارات رسمی، سرویسهای جی میل و ایمیل گوگل نیز بسته خواهند شد. روز چهارشنبه در تهران شعار ممنوع شده الله اکبر از بالای پشت بامها در خیابانها میپیچید، علامتی که نشان میدهد که بعداز تظاهرات ۲۷ دسامبر (عاشورا)، علیرغم تلاشهای دولت، تظاهرات ادامه خواهد یافت. بعضی از متخصصان ارتباطات معتقدند که تلاش مقامات برای بستن جی میل، میتواند به پنهان کردن گوگل ارتباط داشته باشد که باعث جلوگیری دولت از خواندن ایمیلها است. یاهو و هات میل به این شکل تحت تاثیر قرار نگرفتهاند.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
آه و فغان رژیم از بازتاب اعتراضات مردمی در رسانه های خارجی

خبرگزاری حکومتی مهر: برخی شبکه های غربی و عربی از نخستین ساعات آغاز تظاهرات پر شکوه و وحدت آفرین مردم ایران در 22 بهمن در راستای اهداف راهبردی خود به بزرگ کردن برخی حواشی کم اهمیت راهپیمایی در تهران و کم توجهی به حضور یکپارچه مردم پرداختند.

شبکه خبری العربیه گزارشی لحظه به لحظه از حواشی ملت ایران و نیز تحرکات بسیار محدود و حاشیه ای در برخی نقاط تهران را به صورت زیرنویس منتشر می کرد.

این شبکه که در واقع آن را به تعبیری بهتر می توان به "فاکس نیوز" خاورمیانه تشبیه کرد به سبب نبود خبرنگار آن در تهران بر آن بود تا با استناد به سایتهای اجتماعی در اینترنت جوّ را متشنج جلوه داده و این شبکه ها را که فاقد اعتبار خبری هستند به عنوان مستند و منبع خبرهای خود اعلام کند.

شبکه تلویزیونی فرانسه 24 نیز در این مسیر از غافله عقب نماند. این شبکه گرچه در ابتدا بر آن بود تا راهپیمایی مردمی را در اولویت خبری خود قرار دهد اما مدعی شد که "مخالفین دولت در مسیر ربودن 22 بهمن از نیروهای دولتی هستند"!
 
Feb 7, 2004
13,568
0
22 بهمن سبز / رگبار هوایی در میدان انقلاب
شبکه جنبش راه سبز (جرس): نیروهای بسیجی ساعتی پیش در میدان انقلاب برای ارعاب مردم و پراکنده کردن معترضین رگبار هوایی کردند.

یکی از شاهدان عینی در گفتگو با جرس، با اعلام این خبر گفت: بسیجیان که پشت وانتی نشسته بودند برای ارعاب مردم دست به شلیک رگبار هوایی زدند.

گفتنی است درگیرهای شدیدی هم اینک بین مردم و نیروهای نظامی درمناطق مختلف شهر تهران و برخی دیگر از شهرهای بزرگ کشورمان در جریان است.
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
رگبار هوایی در میدان انقلاب

شبکه جنبش راه سبز (جرس): نیروهای بسیجی ساعتی پیش در میدان انقلاب برای ارعاب مردم و پراکنده کردن معترضین رگبار هوایی کردند.

یکی از شاهدان عینی در گفتگو با جرس، با اعلام این خبر گفت: بسیجیان که پشت وانتی نشسته بودند برای ارعاب مردم دست به شلیک رگبار هوایی زدند.

گفتنی است درگیرهای شدیدی هم اینک بین مردم و نیروهای نظامی درمناطق مختلف شهر تهران و برخی دیگر از شهرهای بزرگ کشورمان در جریان است.
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
اعزام پلیس ضد شورش به مناطق درگیری
شبکه جنبش سبز(جرس): با پایان راهپیمایی 22 بهمن و درگیری های پراکنده در نواحی مختلف شهر تهران، خبر از اعزام نیروهای ضد شورش بیشتری می رسد. شاهدان عینی گزارش می دهند که پلیس ضد شورش سوار بر موتورسیکلت و مجهز به سپر و باتوم به طرف نواحی مرکزی تهران درحرکت هستند. ههچنین گفته می شود که تعداد زیادی از نیروهای نظامی در اطراف بیت رهبری، صدا و سیما و خیابانهای امیرآباد شمالی مستقر شده اند.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=rKQfd8VHyTs"]YouTube- ‫تظاهرات Û²Û² بهمن#5‬‎[/ame]
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
* ساعت 14:46 - همزمان با راهپیمایی و اعتراضات 22 بهمن در تهران عده زیادی هم به خاطر تعطیلات به شمال کشور سفر کرده***اند. در خبر خبرگزاری مهر آمده است:

سرهنگ محمدرضا اسماعیلی از وضعیت ترافیک نیمه سنگین در تمام جاده های کشور از صبح پنجشنبه همزمان با آغاز تعطیلات خبر داد.
سرهنگ محمدرضا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پیش بینی می شود در تعطیلات پنج روزه جاری تعداد زیادی از مردم به مسافرت بروند، گفت: به طور طبیعی حجم سفرها طی امروز زیاد است به ویژه در محورهای شمالی که پیش بینی ما این است تا عصر امروز ترافیک در این محور سنگین باشد.

* ساعت 14:37 - یک وبلاگ***نویس بدون نام در وبلاگ خود «منیفست سبز» درباره حضور پرتعداد مردم در راهپیمایی امروز نوشته است:

چقدر نوشتیم و چقدر فریاد زدیم که این طرح مسخره ، محکوم به شکست است. چقدر بحث کردیم که با چهره و لباس حزب اللهی رفتن به قصد فتح میدان آرادی ، آب به آسیاب دشمن خواهد ریخت. کو گوش شنوا.

دخترک میگریست وقتی سوارشان کردم. میگفت همه از ما بودند اما نتوانستیم تکانی بخوریم. از ساعت 6 صبح آمده بودند. همراهش که پسری بود با ظاهر حزب اللهی، عرقش را با چفیه دور گردن پاک کرد و گفت از کجا میدانی همه از ما بودند. دخترک در بین گریه بیصدایش گفت: آخه شعارهای اونا رو تکرار نمیکردند. و پسر فحش میداد به صدر تا ذیل نظام.

پرسیدم چرا پس نتوانستید شعار بدهید ؟

گفت چون لایه به لایه بینمان نیروهای آنها بودند. در ضمن اصلا نمیشد فهمید که بغل دستیت از کدام طرف است. و عرقش را با چفیه خشک کرد.

پرسیدم پس این سر و وضع حزب اللهایتان چیست ؟ گفت، خودشان گفتند. سبزها گفتن. جرس گفت ، من خودم تو بالاترین خوندم.

اسم بالاترین که آمد، همسرم سری تکان داد و من آرزو کردم کاش یک چفیه داشتم تا عرقم را پاک کنم.

از سوی دیگر ایرنا چند تصویر هوایی از اجتماع امروز در میدان آزادی منتشر کرده است. عکس***ها نشان می***دهد که جمعیت حاضر بسیار قابل توجه است.

* ساعت 14:31 - در این ویدئو حضور قابل توجه نیروهای امنیتی در میدان انقلاب تهران دیده می***شود:

* ساعت 14:28 - پایگاه اطلاع***رسانی نوروز، وابسته به حزب مشارکت، گزارشی اختصاصی از یک شاهد عینی منتشر کرده است. در بخشی از این گزارش آماده است:

از ساعات آغازین صبح ، در کنار دکه های صلواتی که از شب گذشته با اقلام تبلیغاتی و ساندیس و ... پر شده بودند ، خیابانها و کوچه های منتهی به خیابان آزادی مملو از نیروهای امنیتی و بسیج است که در کنار نیروهای گارد ویژه نیروی انتظامی تمام راههای ورودی به خیابان اصلی را سد کرده اند و بصورت محسوس و نامحسوس عبور و مرور مردم را کنترل می کنند و ضمن بازرسی بدنی، هر کسی که اقلام سبز به همراه دارد را بازداشت و به اتومبیل های مستقر در خیابانهای فرعی منتقل می کنند. بر اساس اظهار یک شاهد عینی از میدان انقلاب حجم نظارت امنیتی به اندازه ای بود که در مدت کمتر از 15 دقیقه بیشتر از 30 نفر بازداشت شدند.

همچنین یک شاهد عینی دیگر که اسمش به خاطر حفظ امنیت او حذف شده است گفت:

خیلی***ها را بازداشت کردند. هرکسی که شعار می***داد یا وی نشون می***داد، می***ریختن سرش. نگرانم برای بازداشتی***ها

* ساعت 14:13 - اما نیما نامداری در وبلاگ «ساز مخالف» درباره تظاهرات امروز با تاکید بر این نکته که همه مردمی که تصاویر تلویزیون نشان داده می***شوند هوادار دولت نیستند نوشته است:

بخش قابل توجي از معترضان (از جمله خود من) بي هيچ نماد سبزي در راه***پيمايي بودند. فضا طوري بود كه اصلا امكان ايجاد تمايز وجود نداشت. شمايي كه از رسانه***هاي تصاوير را مي***بينيد قطعا اين جمعيت را نمي***بينيد، اما پيش***فرضتان را از جمعيتي كه به راه***پيمايي آمده اصلاح كنيد: همه آنچه در تلويزيون ايران نشان داده مي***شود هواداران حكومت نيستند. بخش قابل توجهي (نمي***دانم چقدر، اما در آرياشهر حداقل نيمي از جمعيت) معترضان هستند.

* ساعت 14:12 - به گزارش «ندای سبز آزادی» امروز میرحسین موسوی در میان تظاهرکنندگان حاضر بود:

براساس اخبار رسیده از راهپیمایی امروز میرحسین موسوی نامزد معترض انتخابات و رهبر جنبش سبز در راهپیمایی امروز در میان مردم حضور یافته و آنان را همراهی کرده است.

براساس گزارش شاهدان عینی موسوی مانند یک شهروند عادی در میان خیل عظیم حامیان جنبش سبز در راهپیمایی امروز شرکت کرده بود.

* ساعت 14:09 - اخبار ساعت ۱۴ شبکه یک سیما جمعیت راهپیمایی امروز تهران را «ده***ها میلیونی» اعلام کرد.‬

این شبکه همچنین تصاویر هوایی از راهپیمایی امروز هواداران دولت منتشر کرد.

براساس تصاویر هوایی که تاکنون منتشر شده جمعیت حاضر در این مراسم چند میلیون نفر تخمین زده می***شود.

* ساعت 13:56 - اولین گزارش***های تصویری از راهپیمایی امروز در خبرگزاری***های ایرنا و ایسنا منتشر شده است. خبرگزاری فارس فعلا در دسترس نیست. در زیر چند عکس از این گزارش***ها را انتخاب کرده***ام.

نکته جالب در عکس***های ایرنا میانگین سنی افراد حاضر در راهپیمایی است. با وجود اینکه نزدیک به 75 درصد جمعیت ایران زیر 35 سال هستند، در تصاویر ایرنا نسبت دیگری مشاهده می***شود.

عکس ایسنا هم با عکس تجمع 25 خرداد مخالفان دولت قابل مقایسه است.

* ساعت 13:40 - مشاهدات چند شاهد عینی دیگر. نام این شاهدان عینی به خاطر حفظ امنیت آنها حذف شده است:

شاهد اول: برگشته***ام خانه. از دیدنِ چهره***های مردمِ سبز شاد شده***ام. دلم تنگ شده بود، رسماً. میدان صادقیه بودیم از قبل از ۱۰ تا حدود ۱۲. همان اوایل همدیگر را پیدا کردیم و کمی شعار دادیم و یار دبستانی خواندیم. شاید صد نفر می***شدیم. متفرق***مان کردند. نیروهای ضدشورش، بسیج، لباس***شخصی، فراوان فراوان فراوان.
از جاهای دیگر خبر ندارم.

شاهد دوم: از بلوار و میدان انقلاب تا جلوی شریف هیچ اتفاقی نیفتاد. از چهارراه کارگر تا انقلاب ضد شورشیها به فاصله 10 سانتی با ماسک شبمیایی ! ایستاده بودند.

شاهد سوم: من که از وصال تا وحیدیه (یعنی سرتاسر و به دلیل بسته بودن خیابان ها) رفتم...دیوونه شدم...فکر کردم کلا هیچ جا خبری از «سبز» نبوده
همه جا پر بود از موتوری های بسیجی و نیروهای جان بر کف
:(((
روانی شدم... یک ساعت تو ترافیک روانی شدم...

* ساعت 13:36 - یکی از نکته***های مهم سخنرانی امروز محمود احمدی***نژاد اشاره او به توانایی ایران برای غنی***سازی اورانیوم تا حد 80 درصد بود. خبرگزاری جمهوری اسلامی این خبر را به این تیتر منتشر کرده است:

احمدي نژاد: توانايي غني سازي بالاي 80 درصد اورانيوم را داريم.

و در متن خبر آمده است:

رييس جمهوري با طرح اين سوال که "آيا امکان وجود دارد که زير نظر آژانس بمب ساخت؟" خطاب به سران کشورهاي غربي گفت: اگر اين امکان وجود دارد، اعلام کنيد تا همه بدانند.

احمدي نژاد تاکيد کرد: همه آنها مي دانند که ايران در نطنز توان ساخت سوخت با غناي بالا دارد پس چرا خيال مي کنند که با توليد سوخت 20 درصد در ايران اتفاقي افتاده است؟ همين الان هم در نطنز اين توانايي را داريم که بالاي 20 درصد و بالاي 80 درصد غني سازي کنيم اما چون نياز نداريم غني سازي نمي کنيم.

رييس جمهوري خطاب به سران کشورهاي غربي گفت: البته ما مثل شما دروغگو و ترسو نيستيم.

برای تولید بمب اتمی لازم است تا اورانیوم تا 80 درصد غنی***سازی شود.

* ساعت 13:31 - سایت رادیو زمانه دوباره هک شد. به گزارش یک منبع مطلع این رادیو خبری دوباره مورد حمله قرار گرفته و هک شده است.

* ساعت 13:25 - اولین تخمین***ها جمعیت هواداران دولت در راهپیمایی امروز را صد***ها هزار نفر برآورد می***کند. روزنامه واشنگتن پست در همین رابطه نوشت:

نیروهای امنیتی تظاهرکنندگان مخالف را متفرق کردند در حالی که صدهزار نفر از طرفداران دولت در میدان مرکزی شهر سی***ویکمین سالگرد تشکیل جمهوری اسلامی را گرامی می***داشتند.

* ساعت 13:22 - چند ویدئوی دیگر از امروز. همه این ویدئوها مربوط به شهر تهران است:

در ویدئوی بالا مردم شعار «مرگ بر روسیه» می***دهند.

این ویدئو هم در یکی از واگن***های مترو تهران گرفته شده است. در این ویدئو مردم سرود «رهبر خائن آورده گردی» می***خوانند.

* ساعت 13:15 - ویدئوهای مختلفی از تجمعات امروز در تهران و شهرهای دیگر ایران منتشر شده است که به مرور بعد از اطمینان از صحت آنها در اینجا منتشر خواهد شد. همچنین گزارش***هایی از وقوع درگیری در شیراز و اصفهان منتشر شده است.

* ساعت 12:58 - دو شاهد عینی دیگر در گفت***و***گو با مردمک وضعیت حضور نیروهای انتظامی در خیابان***های تهران را به حکومت نظامی تشبیه کردند.

* ساعت 12:55 - مشاهدات یک شاهد عینی از تجمعات امروز:

صبح ساعت 10:30 رسیدیم به میدان توحید. آنجا طرفداران جنبش در حال حرکت بودند برای اینکه در راهپیمایی شرکت کنند. همچنین در میدان توحید دستجات کوچک 50 نفری در حال حرکت بودند به دنبال یکی از این وانت***هایی که بلندگو روی آن بود. مردم سبز هم در خیابان بودند ولی احساس می***کردند که امکان جمع***شدن وجود ندارد و بنابراین به صورت گروهی جمع نمی***شدند.

اما به شدت نیروهای امنیتی با سوءظن به تمام مردم نگاه می***کردند و از گردهمایی مردم جلوگیری می***کردند. من یک دستبند سبز به دست داشتم، یکی از نیروهای امنیتی این دستبند را دید به طرف من آمد به زور دستبند را جدا کرد و برد. من مقاومت نکردم تا دستگیر نشوم. چون در میدان توحید احساس خطر کردیم تصمیم گرفتیم از آنجا به جای دیگری برویم.

از آنجا به میدان صادقیه رفتیم. در میدان صادقیه جمعیت بیشتر بود و مردم جمع شده بودند. اما ماموران نظامی وانتظامی بسیار زیاد بود. چند بار صدای گاز اشک***آور را شنیدم. به طور پراکنده شعار مرگ بر دیکتاتور شنیدیم. اما وضعیت خطرناک بود. احساس امنیت نکردیم و دوست نداشتیم که دستگیر شویم. به همین خاطر از ماشین پیاده نشدیم.

از میدان صادقیه سوار ماشین در اشرفی اصفهانی حرکت کردیم. دو طرف خیابان پر بود از مردم و نیروهای نظامی. از آنجا به میدان هفت***تیر و از آنجا به میدان ولی***عصر و بعد به طرف میدان ونک رفتیم. در تمام این مسیرها نیروهای انتظامی حضور گسترده داشتند. مردم هم کم و بیش حضور داشتند اما به نظر می***رسید به دلیل حضور نیروهای نظامی امکان جمع شدن را نداشتند.

اگر بخواهم مقایسه کنم، به نظرم این تجمع بیشتر به 13 آبان شباهت داشت، اما با این تفاوت که حداقل در 13 آبان امکان شعار داشتیم، اما امروز این فرصت هم چندان فراهم نشد. با این حال مشاهدات من کامل نیست به جهت اینکه ما نتوانستیم به خیابان انقلاب برسیم و بسیاری از مناطق را ندیدیم. همچنین به خاطر برخوردی که در ابتدای کار با ما شد، بیشتر مدت را در اتومبیل بودیم و از ماشین بیرون نرفتیم.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
بلوار فردوس در دست سبزها (روبرو خروجی مترو صادقیه) - بسیجی ها پا به فرار گذاشتند ـ
بلوار فردوس در دست سبزها؛ جمعیتی در حدود 2 تا 3 هزار نفر از سبزها بلوار فردوس را بسته اند. نیروهای بسیجی چماق به دست از ترس جمعیت پا به فرار گذاشتند. شعار یا حسین میرحسین و مرگ بر دیکتاتور فراگیر است. بچه ها با سنگ به گاردهای فلزی اطراف بلوار میکوبند. جمعیت سبز در حال افزایش است./
 
May 12, 2007
8,093
11
رژيم اجازه خارج شدن خبرنگاران از ميدان آزادى را نمى دهد
شبكه جهانى تلويزيون بی بی سی: رژيم تهران اجازه نداده است خبرنگاران خارجى ميدان آزادى را ترک كنند و چيزى غير از سخنرانى احمدى نژاد را بازتاب كنند. اما منابع مخالفان گزارش مى كنند كه در ساير خيابانهايى كه به ميدان آزادى ختم مى شوند درگيريهايى رخ داده است و پايگاههاى اطلاع رسانى گزارش كرده اند كه تيراندازى صورت گرفته است.
 
Feb 7, 2004
13,568
0
رژيم اجازه خارج شدن خبرنگاران از ميدان آزادى را نمى دهد
شبكه جهانى تلويزيون بی بی سی: رژيم تهران اجازه نداده است خبرنگاران خارجى ميدان آزادى را ترک كنند و چيزى غير از سخنرانى احمدى نژاد را بازتاب كنند. اما منابع مخالفان گزارش مى كنند كه در ساير خيابانهايى كه به ميدان آزادى ختم مى شوند درگيريهايى رخ داده است و پايگاههاى اطلاع رسانى گزارش كرده اند كه تيراندازى صورت گرفته است.
 
May 12, 2007
8,093
11
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=T19Ikx--iG0&feature=player_embedded"]YouTube- MUST SEE Bassjiis attacks ppl.11 Feb حملهٔ بسیجیها به مردم، ۲۲ بهمن[/ame]
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304

یک دختر ۲۷ساله به نام لیلا زارعی در میدان ولیعصر تهران به شهادت رسید. نامبرده در اثر شلیک ماموران سرکوبگر به شهادت رسیده است.
 
May 12, 2007
8,093
11
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=K2TqDJO1GRE"]YouTube- Anti-riot in Tehran street 11 Feb نیروهای سرکوبگر در تهران، ۲۲ بهمن[/ame]
 

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304

ساعت ۱۳۳۰-به وقت محلی- صدها نیروی موتور سوار یگان ویژه و بسیج و امنیتی درحال مانور در خیابانهای اطراف میدان آزادی و میدان صادقیه هستند. چندین هزار نفر از نیروهای رژیم در این مناطق مستقر شده اند و مردم و جوانان منتظر فرصتی هستند تا تجمع کنند. جو خیابان محمد علی جناح و خیابان آزادی و خیابانهای منتهی به میدان صادقیه ملتهب است.
در خیابان منتهی به ایستگاه مترو صادقیه (ضلع شمالی مترو) که به نام خیابان ولیعصر است در نقاط مختلف مردم آتش روشن کرده بودند تا گاز های اشک آور را خنثی کنند و در تقاطع خیابان ولیعصر با خیابان باقری که بر روی کانال آب صادقیه و نزدیک مترو است یک موتور سیکلت نیروهای یگان ویژه توسط جوانان به آتش کشیده شد و نیروهای سرکوبگر به مردم حمله کردند و حتی در داخل راهرو زیرزمین ایستگاه مترو هم گاز اشک آور پرتاب کردند که تعداد زیادی در آنجا دچار مشکلات تنفسی شدند.
در خیابان آزادی تقاطع صادقیه ساعت۱۳۰۰- در حالی که در خیابان آزادی طرفداران رژیم در حال حرکت به سمت میدان آزادی بودند در چند نقطه نیروهای سرکوبگر به جوانان و مردمی که از نظر آنها مشکوک بودند هجوم می آوردند و آنها را بازرسی می کردند و ده ها نفر از جمله تعداد زیادی از زنان را دستگیر کردند
زنان دستگیرشده را در ساعت ده و نیم به یک اتوبوس شرکت واحد که در خیابان اکبری (از خیابانهای منتهی به خیابان آزادی حوالی میدان آزادی) منتقل کردند و بلافاصله اتوبوس را با اسکورت نیروهای سرکوبگر از آنجا خارج ساختند.
درگیری شدید در آریاشهر ادامه دارد، تعدادی در این درگیری زخمی شده اند.