Iran in news: April 2013

#8

Coach
Feb 7, 2004
13,568
0
#21
یادداشت کم سابقه «بازتاب امروز» علیه علی خامنه ای:


برای مواخذه رئیس جمهوری باید سهم رهبر در شکل گیری حوادث نیز لحاظ شود


۱۶ فروردین ۱۳۹۲

سایت «بازتاب امروز» به طور تلویحی نوشت با وجود علی خامنه ای به عنوان ولی فقیه در راس امور٬ رئیس جمهوری از حق قانونی خود محروم است و برای مجازات رئیس جمهوری باید سهم رهبری در شکل گیری حوادث نیز لحاظ شود.

این سایت روز جمعه (۱۶ بهمن) نوشته که رئیس جمهوری در ایران «حق قانونی ثابت» ندارد و «همه اختیارات» وی تابعی از خواست رهبری است.
در این یادداشت به بی اختیار بودن رئیس جمهوری در تعیین وزیر برای چند وزارتخانه کلیدی اشاره شده و آمده است دومین مقام اجرایی کشور حتی حق تغییر این وزرا بدون اجازه آقای خامنه ای را ندارد.
«بازتاب امروز» نوشته در چنین سیستمی اگر رئیس جمهوری نتواند با وزیری که به وی تحمیل شده همکاری کند٬ حق برکناری وی را نداشته و تنها چاره اش کناره گیری از ریاست جمهوری است.
اشاره این سایت به اختلاف محمود احمدی نژاد با علی خامنه ای بر سر ادامه کار حیدر مصلحی در وزارت اطلاعات است که منجر به بروز اختلافهای عمیقی میان این دو مقام جمهوری اسلامی شد.
براساس یک قانون نانوشته وزرای اطلاعات٬ دفاع٬ امور خارجه٬ کشور و نفت در هر دولتی با نظر مستقیم رهبر جمهوری اسلامی نصب یا عزل میشوند.
سایت «بازتاب امروز» در بخش دیگری از یادداشت خود آورده که «اختیارات قانونی رئیس جمهور، میتواند با نهادهایی که خارج از قلمرو قانون و به اتکای نظر رهبری تأسیس میشود، از او گرفته شود.»
این سایت همچنین اضافه کرده است: «بخش مهم و اساسی امور اجرایی کشور خارج از اختیار رئیس جمهور است و تصمیم گیری در مسائل مهم اجرایی را هم رهبر در اختیار دارد.»
«بازتاب امروز» همچنین به بی اختیار بودن رئیس جمهوری در حوزه هایی مانند سیاست خارجی اشاره کرده و از فقهای شورای نگهبان پرسیده است: «کسی که بالفعل نسبت به برخی از اختیارات قانونی خود مسلوب الاختیار است و بالقوه نیز نسبت به برخی دیگر، چگونه میتواند سوگند یاد کند و قسم بخورد که پاسدار قانون اساسی کشور باشد؟»
این سایت در بخش دیگری از یادداشت خود نوشته که «مسئولیت رئیس جمهور فقط به اندازه اختیاراتش است و در جائی که او اختیاری ندارد و مطابق دستور عمل میکند، انتظار پاسخگویی از او نباید داشت.»
به نوشته این سایت «برای مؤاخذه رئیس جمهور، ابتدا باید سهم نهادهای دیگر مانند مجلس، نیروهای مسلح و رهبری را در شکل گیری وقایع و روند حوادث مشخص نمود، و سپس با کسر این سهام، وی را به اندازه سهم خاص خودش، مؤاخذه کرد.»
«بازتاب امروز» در پایان نتیجه گرفته است: «هرچند اشخاص کم و بیش دارای ضعف و کاستی اند، ولی تا وقتی جایگاه قانون تثبیت نشود، با جابجایی محمود با محمد یا محسن و یا...، تغییر چندان مهمی اتفاق نمیافتد.»
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#23
LOL

04/06/13









Text Messages With Name Of Ahmadinejad Aide Blocked/Unblocked In Iran




By Golnaz Esfandiari, RFE/RL





Many believe that Esfandiar Rahim Mashaei (left) is Iranian President Mahmud Ahmadinejad's (right) preferred choice as his successor.



The Iran News Network website, which is affiliated with the country’s government, reported on April 5 that SMS messages containing the last name of President Mahmud Ahmadinejad’s top aide, Esfandiar Rahim Mashaei, were blocked in Iran.

The filtering was reportedly removed several hours after the story was published.

The website reported that those who sent text messages containing the word “Mashaei” received a message confirming that their text was delivered. However those messages reportedly never went through.




It is not clear which organ was behind the move. Many believe Mashaei, whose daughter is married to Ahmadinejad’s son, is being groomed by the Iranian president as his potential successor.


READ NEXT: Iran's President to Hold Large Rally Amid Speculation About His Successor

Filtered content often indicates what is considered a “sensitive” issue in the Islamic republic.

Last year when the Iranian rial fell to its lowest value in two decades, news sources reported that all text messages containing the word "dollar" in Persian were blocked. Mobile phone companies had said that they were not filtering the text messages.

The blocking of text messages was confirmed last year by lawmaker Ali Akbar Olia who admitted that sending text messages containing specific words can be problematic.

“I don’t want to call it censorship, but sometimes some words result in text messages not going through,” he said.

Iran News Network says officials should explain to the public why Mashaei's name was filtered.

Earlier this year some news websites reported that text messages containing the slogan “Viva Spring” had been filtered in Iran.

“Viva Spring” or “Long Live Spring” is believed to be a campaign slogan for the controversial Mashaei who has angered many hard-liners by emphasizing the importance of an Iranian doctrine instead of an Islamic one.

--------------------------------------------------------------------------------
Copyright (c) 2013 RFE/RL, Inc. Reprinted with the permission of Radio Free Europe/Radio Liberty, 1201 Connecticut Ave., N.W. Washington DC 20036. www.rferl.org
 
#25
به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی «کریستین***ساینس مانیتور» در گزارشی طی گفت***وگو با یک مقام بلندپایه آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 در آلماتی قزاقستان را مورد بررسی قرار داد و جزئیات جدیدی از مفاد بسته پیشنهادی به ایران ارائه کرد.

ایران در مذاکرات آلماتی 2، ضمن تاکید بر حقوق هسته***ای خود در چارچوب ان***پی***تی، منتظر آن است که طرف غربی در پیشنهادهای هسته***ای خود، اصل تناسب را رعایت کند.

مقام آمریکایی درباره گفت***وگوهای 1+5 به کریستین ساینس مانیتور گفت: «تا کنون ایران درباره این گفت***وگوها روند بسیار مثبتی داشته است. امیدواریم این گفت***وگوهای مثبت با پاسخ***ها و اقدامات ملموس از طرف ایرانی***ها هم همراه شود.»

در مذاکرات آلماتی 1، آن***گونه که سعید جلیلی، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران اشاره کرده است، برخی ابعاد دیدگاه***های طرف غربی واقع***گرایانه***تر شده است اما این بدان معنا نیست که کاملا واقع***گرایانه است.

این مقام بلندپایه آمریکایی گفته است تمامی اعضای گروه 1+5 «کاملاً موافقند که بسته پیشنهادی فعلی متعادل و منصفانه است که رویکردی با گام***های متناسب دارد و از ایران خواسته است در قبال انجام اقدامات مناسب، واکنش***های مناسبی دریافت کند.»

اظهارنظرهای این مقام آمریکایی در یک روزنامه آمریکایی قبل از آنکه یک ارزیابی واقعی و درست از تناسب امتیازهای ارائه شده به ایران باشد، به مثابه عملیاتی روانی برای مقصرسازی ایران نزد افکار عمومی می***ماند.

وی در خصوص پاسخ احتمالی ایران به این بسته پیشنهادی گفت: «اگر ببینم که اولین واکنش ایران این خواهد بود که بخواهد در قبال دریافت امتیازات بیشتر، کارهای کمتری انجام دهد، اصلاً متعجب نخواهم شد.»

وی افزود: «اگر ایران گامهایی ملموس برای رفع نگرانی***های جامعه بین***المللی انجام برندارد، فشار تحریم***ها تنها افزایش خواهد یافت.»

با وجود اینکه ایران برنامه هسته***ای خود را زیر نظارت دقیق آژانس اتمی و مطابق با تعهدات خود در ان***پی***تی و حتی فراتر از آن دنبال می***کند، و از طرفی بر به رسمیت شناخته شدن حق غنی***سازی اورانیوم خود از طرف مقابل در مذاکرات تاکید ویژه دارد، این مقام آمریکایی اشاره به چنین موضوعی نمی***کند، مسئله***ای که متناسب بودن امتیازها و پیشنهاد طرف مقابل را در ازای اقدامات ایران زیر سوال می***برد.

روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور در ادامه این گزارش جزئیات بیشتری از بسته پیشنهادی ارائه شده به ایران ارائه کرده است. کریستین ساینس مانیتور ادعا کرده این جزئیات بر اساس نسخه***ای از این بسته پیشنهادی هستند که در اختیار این روزنامه قرار گرفته است؛ این روزنامه می***نویسد هر چند ممکن است نتوان اعتبار این نسخه از این بسته پیشنهادی را به سرعت مورد تأیید قرار داد، اما محتوای آن شباهت زیادی به آنچه قبلاً توسط سایر منابع آمریکایی، اروپایی و ایرانی، افشا شده داشته است.

طبق نوشته کریستین ساینس مانیتور، در این بسته پیشنهادی «اقدامات داوطلبانه***ای» که هر دو طرف باید ظرف مدت 6 ماه انجام دهند، شرح داده شده است.

در این بسته پیشنهادی از ایران خواسته شده تمامی فعالیتهای غنی***سازی بالای 5 درصدی خود که برای سوخت***رسانی به رآکتورهای تولید برق لازم هستند را تعلیق کند. ضمن اینکه ایران باید اورانیوم غنی***شده 20 درصدی فعلی خود را به سوخت رآکتورهای تحقیقاتی تبدیل کند و مابقی آنها را هم صادر یا رقیق کند.

ایران همچنین باید تأسیسات فردو را بدون اینکه تعطیل کند، در وضعیت پایین***تری از لحاظ آمادگی قرار دهد.

در این بسته پیشنهادی، به برخی از اقدامات فنی که باید در سایت فردو انجام گیرند هم اشاره شده است. طبق این بسته، ایران باید برخی از سامانه***هایی که تا کنون این کشور را قادر کرده***اند اورانیوم با غنای 20 درصد تولید کنند را متوقف کند.

ایران همچنین باید افزایش نظارت آژانس بر تأسیسات هسته***ایش را بپذیرد؛ تهران باید اجازه دهد دوربین***هایی در سایت فردو نصب شود تا مقر بازرسان آژانس بین***المللی انرژی اتمی بتوانند بر انتقال مداوم جریان در این سایت نظارت دائمی داشته باشند.

در مقابل این اقدامات، در صورتی که آژانس بین***المللی انرژی اتمی تأیید کند ایران تمامی این اقدامات را انجام داده است آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم***های وضع شده علیه طلا و فلزات گرانبها و صادرات محصولات پتروشیمی ایران را لغو خواهند کرد.

کشورهای 1+5 هم با ایران در زمینه***های صلح***آمیز هسته***ای همکاری***هایی خواهند داشت که از جمله آنها می***توان به فراهم کردن سوخت برای یکی از رآکتورهای تحقیقاتی تهران ـ که برای تأمین سوخت به اورانیوم 20 درصد نیاز دارد ـ و همچنین ارائه کمک***های فنی از سوی آژانس برای داشتن یک رآکتور تحقیقاتی مدرن اشاره کرد.

امتیاز دیگری که در این بسته برای ایران در نظر گرفته شده به هواپیماهای تجاری مربوط می***شود. آمریکا مجوز بازرسی***های امنیتی و انجام اقدامات تعمیراتی هواپیماهای مسافربری که ایران سالها پیش از آمریکا خریداری کرده را صادر خواهد کرد.

دیپلمات***های 1+5 گفته***اند این اقدامات اعتمادساز اولین مراحل هستند و در صورتی که ایران در گامهای بعدی هم همکاری های لازم را به عمل آورد، آمریکا و اتحادیه اروپا در هر مرحله امتیازات متناسبی به این کشور اعطا خواهند کرد.

اما آنچه که درباره پیشنهاد طرف غربی بنظر می رسد این است که طرف مقابل امتیازات قابل توجهی را از ایران می خواهد، اما قبل از پرداختن به اصل موضوع که همان به رسمیت شناخته شدن حق غنی***سازی اورانیوم ایران و رفع تحریم***ها به تناسب اقدامات ایران است، به پیشنهاد اقداماتی حاشیه***ای و نامتناسب می***پردازد.
 
#26
علیرضا کرمی خیرآبادی زندانی امنیتی درگذشت

روز گذشته علیرضا کرمی***خیرآبادی، زندانی امنیتی پس از ده روز کما در بیمارستان امام در حالیکه با دستبند و پایبند به تخت بسته شده بود، درگذشت.

به گزارش جرس، علیرضا کرمی***خیرآبادی، زندانی امنیتی محبوس در زندان رجایی شهر کرج بود که از بیماری قلبی رنج می***برد و با نظر پزشکان باید سریع تحت درمان قرار می گرفت. وی دو هفته پیش پس از تاخیر به بیمارستان منتقل شد. وی قبل از انتقال به بیمارستان به دلیل اصرار ماموران اعزام در پوشیدن لباس زندان و مخالفت وی با این خواسته نهایتا به بند بازگردانده شد. اما روز بعد از آن در پی تشدید بیماری این زندانی با حالت بی***هوش با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. تا اینکه ظهر روز شنبه بدلیل نارسایی مغزی از طریق عفونت ویروسی مغزی فوت کرد.

علیرضا کرمی خیرآبادی به اتهام هواپیماربایی ابتدا به اعدام و سپس به حبس ابد محکوم شد. وی 16 سال را در زندان های ایران و اردن گذراند. کرمی خیرآبادی کارمند شرکت نفت بود که در اعتراض به بی عدالتی های مدیران شرکت نفت هواپیمای آن شرکت را ربوده و به عراق می رود. وی سپس به اردن رفته و پس از یکسال زندان در اردن، دولت اردن او را به ایران تحویل داد. کرمی خیرآبادی به مدت شانزده سال در زندان ایران بسر برد که یکسال آن در سلول انفرادی و تحت شکنجه های شدید جسمی و روحی قرار گرفته بود.

 
#27
اعتصاب غَذای دروغین مَهدی خزعلی؛ نَمایش دیگری از اصلاح طلبانِ ولایت مدار

:

مهدی خزعلی، سربازِ مطیع ولایت فقیه:
نگارنده به شخصه هیچگاه دید خوبی نسبت به مهدی خزعلی نداشته و همواره به فعالیت هایش مشکوک بوده است. خزعلی طوری از وزارت اطلاعات و بازداشت و بازجویی در نگاشته هایش می نویسد که آدمی خیال می کند وی در حال یاد کردن از رفتن به خانه خاله! می باشد.

مهدی خزعلی در مصاحبه اش با پارازیت و همچنین در مصاحبه اش با برنامه افق صدای آمریکا، علنن اعلام کرد که به نظام اسلامی و ولایت فقیه پایبند است و اعتقاد کامل دارد؛ او خود را سرباز جان بر کف اسلام و حکومت اسلامی و خط امام خمینی می داند؛ حال باید از کسانی که می خواهند از وی بُت بسازنند پرسید: آیا خزعلی کمترین سنخیتی با ایران و ایرانی دارد؟ آیا او کوچکترین گامی در راستای آزادی، سکولاریسم و دموکراسی برداشته و یا خواهد برداشت؟
مهدی خزعلی که یک مسلمان خردباخته و متعصب است، با سکولاریسم و جدایی دین از سیاست مخالف بوده و حکومت اسلامی را برکت الله مدینه می شمارد. وی طرفدار حجاب اجباری و موافق تمامی قوانین زن ستیزانه و ضد انسانی قرآن است و به گفته خودش، تمام فعالیت سیاسی اش در چهارچوب قانون اساسی است.

مهدی خزعلی یک اصلاح طلب است؛ در باب اصلاح طلبی و اصلاح طلبان تا کنون ده ها مقاله نگاشته و منتشر کرده ایم؛ اصلاح طلبان دشمنان ملت ایران و آرمان های آزادی خواهانه شان و همچنین بزرگترین مانع در راه رسیدن ایرانیان به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم بوده، هستند و خواهند بود.

در این برهه از زمان و شرایط بغرنجی که ایران در حال ویرانی است و مردمان ایران زمین در رنج و سختی و درماندگی به سر می برند و گرانی، فقر، بیماری، اعتیاد و هزاران هزار بلای دیگر، به برکت وجود نظام اسلامی بر سرشان فرود آمده، اصلاح طلبی و تلاش برای اصلاح این نظام سراسر جنایت و ارتجاعی، عین خیانت به مام میهن و تمامی ایرانیان بوده و خزعلی نیز اصلاح طلبی ضد مردمی است.

- اعتصاب غذای هفتاد روزه خزعلی و تبلیغ وی برای انتخابات مجلس:

مهدی خزعلی پس از هفتاد روز اعتصاب غذای نَمایشی از زندان آزاد شد و پس از کوهنوری و گشت و گذار حسابی، ایشان تدبیر فرمودند که مردم تهران باید در انتخابات مجلس شرکت کرده و به علی مطهری! رأی دهند؛ به راستی زبان آدمی از بیان میزان دون مایگی افرادی همچون خزعلی و دیگر پیروان سینه سوخته دوران طلایی امام، قاصر است.

بدون تردید خزعلی، سوپاپ اطمینان تازه رژیم می باشد؛ پس از سوختن و نابود شدن خاتمی و از بین رفتن چهره و اعتبارش در نزد مردم ایران، رژیم به یک مهره جدید برای بازی کردن در نقش خاتمی احتیاج داشت و چه کسی از خزعلی ولایت مدار و اصلاح طلب، برای بازی کردن در آن نقش ضد مردمی، شایسته تر است؟

نخستین مأموریت خزعلی در نقش سوپاپ اطمینان نظام، نفوذ به درون اپوزوسیون مخالف رژیم و مردم ایران و دعوت ایشان به شرکت در انتخابات دور دوم مجلس بود که وی این کار را انجام داده و از مردم تهران درخواست نموده تا در انتخابات شرکت کنند و به علی مطهری، آن مردک زن ستیز و مسلمان رادیکالی، رأی دهند.

برای شناخت بیشتر مطهری، سخنان زیر را که بخشی از گفتگوی وی در تلویزیون ایران می باشد را بخوانید:
” زنان ایرانی استعداد زیادی برای تبرج و خودنمایی دارند و آرایش بیش از حد آنها علی رغم حجاب اجباری گواه این مساله است. اگر زنان ایرانی آزاد گذاشته شوند ایران مثل اروپا می شود. ”

مطهری موافق حجاب اجباری، گشت ارشاد اسلامی و اذیت و آزار بانوان ایرانی در خیابان ها به دلیل نوع لباس پوشیدن شان است؛ چرا خزعلی که خود را به عنوان مدافع مردم ایران جای زده و ژست قهرمانی به خود گرفته است مردم را دعوت به رأی دادن به چنین مسلمان دو آتشه و خردباخته ای می کند؟

باید به مهدی خزعلی گفت که آقای اصلاح طلب ولایت مدار، سال هاست که حنای تو و امثال تو برای نسل جوان، روشنفکر و آزادی خواه ایران رنگی ندارد و بسیار روشن است که تو، سوپاپ اطمینان رژیم و سرباز راه ولایت هستی و وظیفه ات حفاظت از پایه های نظام و بیضه های اسلام است، آقای خزعلی برو این دام بر مرغ دیگر نِه!

- خزعلی مایه ننگ و شرمساری یکایک زندانیان سیاسی است:

قرار دادن نام مهدی خزعلی در کنار بزرگانِ میهن دوست و از جان گذشته ای همچون جاوید یاد ستار بهشتی، مهندس طبرزدی، امیر انتظام، مجید دری، مجید توکلی، عبدالفتاح سلطانی، نسرین ستوده، کسری نوری و… توهین بزرگی است به اصالت و شرافت دلاور مردان و شیر زنانِ آزادی خواهی که ندای عدالت جویی ملت درمانده ایران را سر دادند و حاضر نبوده و نیستند تا بر سر شرف و عزت و آبروی هم میهنان خود، با رژیم حاکم معامله کنند.

کسری نوری و صالح مرادی، دو زندانی سیاسی که از دراویش گنابادی می باشند، پس از بیش از هفتاد روز اعتصاب غذا در شرایط جسمی وخیمی قرار داشته و در حال مرگ اند؛ حال چگونه است که خبرگزاری های اصلاح طلب کمترین اطلاع رسانی درباره شرایط اسفناک آن دو عزیز نکرده و نمی کنند ولی اعتصاب غذای دروغین نود روزه خزعلی را در بوق و کرنا کرده اند؟

آیا شرایط جسمانی خزعلی از آن دو جوان یاد شده بهتر بوده که پس از نود و چند روز اعتصاب غذا همچنان زنده و سرپاست؟ آیا این اعتصاب غذای پوشالین، بیشتر به خیال و وهم پردازی گروهی نمی ماند که خواستار بازی با افکار عمومی و جهت دادن به خط فکری مردمان در راستای رسیدن به اهداف سیاسی خود می باشند؟

اصولن مهدی خزعلی که رفیق گرمابه و گلستان سعید امامی، آن تروریست جنایتکار است و با انتشار کتاب هویت از تمامی جنایات و آدم کشی ها و شخصیت پست امامی دفاع نمود، چرا باید اعتصاب غذا کند؟ خزعلی که خود را سرباز مطیع خامنه ای دانسته و بارها و بارها اعلام نموده که پایبند به قانون اساسی اسلامی، دستورات قرآن و معتقد به اصل ولایت فقیه و حکومت اسلامی است و خط فکری اش دقیقن موازی با افکار حزب اللهی هاست، چرا و به چه دلیلی باید نود و چند روز اعتصاب غذا کند و یا حتی زندانی باشد؟

آیا این همه نمایش خنده آور، بازی تازه تنورسین های نظام برای جهت دادن به افکار عمومی و استفاده از آنان برای کشاندن جمعیت بیشتری پای صندوق های رأی، در انتخابات پیش روی نیست؟ به راستی بدین قصه مضحک اصلاح طلبان که به قصد خشنود سازی قلب آقای شان خامنه ای نوشته شده گوش دهید و خود قضاوت کنید!



http://youtu.be/Rg_RaRHFCho
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#28
اعتصاب غَذای دروغین مَهدی خزعلی؛ نَمایش دیگری از اصلاح طلبانِ ولایت مدار

:

مهدی خزعلی، سربازِ مطیع ولایت فقیه:
نگارنده به شخصه هیچگاه دید خوبی نسبت به مهدی خزعلی نداشته و همواره به فعالیت هایش مشکوک بوده است. خزعلی طوری از وزارت اطلاعات و بازداشت و بازجویی در نگاشته هایش می نویسد که آدمی خیال می کند وی در حال یاد کردن از رفتن به خانه خاله! می باشد.

مهدی خزعلی در مصاحبه اش با پارازیت و همچنین در مصاحبه اش با برنامه افق صدای آمریکا، علنن اعلام کرد که به نظام اسلامی و ولایت فقیه پایبند است و اعتقاد کامل دارد؛ او خود را سرباز جان بر کف اسلام و حکومت اسلامی و خط امام خمینی می داند؛ حال باید از کسانی که می خواهند از وی بُت بسازنند پرسید: آیا خزعلی کمترین سنخیتی با ایران و ایرانی دارد؟ آیا او کوچکترین گامی در راستای آزادی، سکولاریسم و دموکراسی برداشته و یا خواهد برداشت؟
مهدی خزعلی که یک مسلمان خردباخته و متعصب است، با سکولاریسم و جدایی دین از سیاست مخالف بوده و حکومت اسلامی را برکت الله مدینه می شمارد. وی طرفدار حجاب اجباری و موافق تمامی قوانین زن ستیزانه و ضد انسانی قرآن است و به گفته خودش، تمام فعالیت سیاسی اش در چهارچوب قانون اساسی است.

مهدی خزعلی یک اصلاح طلب است؛ در باب اصلاح طلبی و اصلاح طلبان تا کنون ده ها مقاله نگاشته و منتشر کرده ایم؛ اصلاح طلبان دشمنان ملت ایران و آرمان های آزادی خواهانه شان و همچنین بزرگترین مانع در راه رسیدن ایرانیان به آزادی، دموکراسی و سکولاریسم بوده، هستند و خواهند بود.

در این برهه از زمان و شرایط بغرنجی که ایران در حال ویرانی است و مردمان ایران زمین در رنج و سختی و درماندگی به سر می برند و گرانی، فقر، بیماری، اعتیاد و هزاران هزار بلای دیگر، به برکت وجود نظام اسلامی بر سرشان فرود آمده، اصلاح طلبی و تلاش برای اصلاح این نظام سراسر جنایت و ارتجاعی، عین خیانت به مام میهن و تمامی ایرانیان بوده و خزعلی نیز اصلاح طلبی ضد مردمی است.

- اعتصاب غذای هفتاد روزه خزعلی و تبلیغ وی برای انتخابات مجلس:

مهدی خزعلی پس از هفتاد روز اعتصاب غذای نَمایشی از زندان آزاد شد و پس از کوهنوری و گشت و گذار حسابی، ایشان تدبیر فرمودند که مردم تهران باید در انتخابات مجلس شرکت کرده و به علی مطهری! رأی دهند؛ به راستی زبان آدمی از بیان میزان دون مایگی افرادی همچون خزعلی و دیگر پیروان سینه سوخته دوران طلایی امام، قاصر است.

بدون تردید خزعلی، سوپاپ اطمینان تازه رژیم می باشد؛ پس از سوختن و نابود شدن خاتمی و از بین رفتن چهره و اعتبارش در نزد مردم ایران، رژیم به یک مهره جدید برای بازی کردن در نقش خاتمی احتیاج داشت و چه کسی از خزعلی ولایت مدار و اصلاح طلب، برای بازی کردن در آن نقش ضد مردمی، شایسته تر است؟

نخستین مأموریت خزعلی در نقش سوپاپ اطمینان نظام، نفوذ به درون اپوزوسیون مخالف رژیم و مردم ایران و دعوت ایشان به شرکت در انتخابات دور دوم مجلس بود که وی این کار را انجام داده و از مردم تهران درخواست نموده تا در انتخابات شرکت کنند و به علی مطهری، آن مردک زن ستیز و مسلمان رادیکالی، رأی دهند.

برای شناخت بیشتر مطهری، سخنان زیر را که بخشی از گفتگوی وی در تلویزیون ایران می باشد را بخوانید:
” زنان ایرانی استعداد زیادی برای تبرج و خودنمایی دارند و آرایش بیش از حد آنها علی رغم حجاب اجباری گواه این مساله است. اگر زنان ایرانی آزاد گذاشته شوند ایران مثل اروپا می شود. ”

مطهری موافق حجاب اجباری، گشت ارشاد اسلامی و اذیت و آزار بانوان ایرانی در خیابان ها به دلیل نوع لباس پوشیدن شان است؛ چرا خزعلی که خود را به عنوان مدافع مردم ایران جای زده و ژست قهرمانی به خود گرفته است مردم را دعوت به رأی دادن به چنین مسلمان دو آتشه و خردباخته ای می کند؟

باید به مهدی خزعلی گفت که آقای اصلاح طلب ولایت مدار، سال هاست که حنای تو و امثال تو برای نسل جوان، روشنفکر و آزادی خواه ایران رنگی ندارد و بسیار روشن است که تو، سوپاپ اطمینان رژیم و سرباز راه ولایت هستی و وظیفه ات حفاظت از پایه های نظام و بیضه های اسلام است، آقای خزعلی برو این دام بر مرغ دیگر نِه!

- خزعلی مایه ننگ و شرمساری یکایک زندانیان سیاسی است:

قرار دادن نام مهدی خزعلی در کنار بزرگانِ میهن دوست و از جان گذشته ای همچون جاوید یاد ستار بهشتی، مهندس طبرزدی، امیر انتظام، مجید دری، مجید توکلی، عبدالفتاح سلطانی، نسرین ستوده، کسری نوری و… توهین بزرگی است به اصالت و شرافت دلاور مردان و شیر زنانِ آزادی خواهی که ندای عدالت جویی ملت درمانده ایران را سر دادند و حاضر نبوده و نیستند تا بر سر شرف و عزت و آبروی هم میهنان خود، با رژیم حاکم معامله کنند.

کسری نوری و صالح مرادی، دو زندانی سیاسی که از دراویش گنابادی می باشند، پس از بیش از هفتاد روز اعتصاب غذا در شرایط جسمی وخیمی قرار داشته و در حال مرگ اند؛ حال چگونه است که خبرگزاری های اصلاح طلب کمترین اطلاع رسانی درباره شرایط اسفناک آن دو عزیز نکرده و نمی کنند ولی اعتصاب غذای دروغین نود روزه خزعلی را در بوق و کرنا کرده اند؟

آیا شرایط جسمانی خزعلی از آن دو جوان یاد شده بهتر بوده که پس از نود و چند روز اعتصاب غذا همچنان زنده و سرپاست؟ آیا این اعتصاب غذای پوشالین، بیشتر به خیال و وهم پردازی گروهی نمی ماند که خواستار بازی با افکار عمومی و جهت دادن به خط فکری مردمان در راستای رسیدن به اهداف سیاسی خود می باشند؟

اصولن مهدی خزعلی که رفیق گرمابه و گلستان سعید امامی، آن تروریست جنایتکار است و با انتشار کتاب هویت از تمامی جنایات و آدم کشی ها و شخصیت پست امامی دفاع نمود، چرا باید اعتصاب غذا کند؟ خزعلی که خود را سرباز مطیع خامنه ای دانسته و بارها و بارها اعلام نموده که پایبند به قانون اساسی اسلامی، دستورات قرآن و معتقد به اصل ولایت فقیه و حکومت اسلامی است و خط فکری اش دقیقن موازی با افکار حزب اللهی هاست، چرا و به چه دلیلی باید نود و چند روز اعتصاب غذا کند و یا حتی زندانی باشد؟

آیا این همه نمایش خنده آور، بازی تازه تنورسین های نظام برای جهت دادن به افکار عمومی و استفاده از آنان برای کشاندن جمعیت بیشتری پای صندوق های رأی، در انتخابات پیش روی نیست؟ به راستی بدین قصه مضحک اصلاح طلبان که به قصد خشنود سازی قلب آقای شان خامنه ای نوشته شده گوش دهید و خود قضاوت کنید!



http://youtu.be/Rg_RaRHFCho
ZE jan I am confused. Is Amir Entezam good or bad now?
 
#29
ZA jan, I've said it many many many times, and dont understand why you keep asking the same question ???? Anyone that has worked for akhoond IMO is "khaen", now if you want to hand pick people and call them opposition leader or hero, my friend be my guest, go right ahead !!! Regardless I will call them "khaenin be Iran va Irani"

ZE jan I am confused. Is Amir Entezam good or bad now?
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#30
ZA jan, I've said it many many many times, and dont understand why you keep asking the same question ???? Anyone that has worked for akhoond IMO is "khaen", now if you want to hand pick people and call them opposition leader or hero, my friend be my guest, go right ahead !!! Regardless I will call them "khaenin be Iran va Irani"

Then why did you post an essay that calls him a "bozorgane mihan"?
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#32
ZA Jan, did I anywhere say I agree with what was said in that (What you call) "essay" ???? Agha just say what you want to say ! I dont no why you dont say what you want to say and just keep asking questions ??? Ajee b haa !!!! By the way, how old were you at the time of revolution ?
ZE jan since this was not news and it was an opinion I thought you agreed with it. There is nothing I wanted to say. I am a true believer that in order to get rid of IR all anti current IR need to be united from RP all the way to commies and Eslahtalabs to get rid of this cancer. Sonething that Khomeini did well (He even united with panIranists in the majles). If this is not done IR will be around for 100 more years. I was only 13 when the an-gholab took place.
 
#33
ROFLMAO !!!! Finally !!!!

ZE jan since this was not news and it was an opinion I thought you agreed with it. There is nothing I wanted to say. I am a true believer that in order to get rid of IR all anti current IR need to be united from RP all the way to commies and Eslahtalabs to get rid of this cancer. Sonething that Khomeini did well (He even united with panIranists in the majles). If this is not done IR will be around for 100 more years. I was only 13 when the an-gholab took place.
 
#36

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1392 کل کشور پیش از ظهر امروز (سه***شنبه) در حاشیه برگزاری نشست علنی خانه ملت، به ارائه گزارشی درباره جلسه روز گذشته کمیسیون متبوعش پرداخت و اظهار داشت: بر اساس توافقی که در هیئت رئیسه کمیسیون انجام شد، عملا دو هفته برای بررسی بودجه 92 در کمیسیون تلفیق فرصت داریم که البته این زمان تا دو هفته دیگر هم قابل تمدید است، اگر شروع به کار کمیسیون را این هفته محاسبه کنیم، بنابراین باید حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه بودجه 92 را برای رسیدگی در صحن علنی به هیئت رئیسه ارائه دهیم.

وی افزود: در این صورت باید دو هفته اول کاری کمیسیون را به بررسی کلیات و درآمد***ها بپردازیم و دو هفته بعدی را به بررسی هزینه***های بودجه اختصاص دهیم و باید عملا بتوانیم تا 15 اردیبهشت ماه بودجه را به هیئت رئیسه تقدیم کنیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 92 در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق، وزیر اقتصاد، رئیس***کل بانک مرکزی و معاون بودجه معاونت برنامه***ریزی و نظارت راهبردی رئیس***جمهور حضور یافتند و توضیحاتی را درباره کلیات بودجه 92 ارائه دادند، اما در این جلسه تعدادی از نمایندگان اعلام کردند که هنوز اطلاعاتشان از کلیات بودجه 92 کامل نیست و لازم است مسئولان مختلف در کمیسیون حضور یابند و توضیحاتشان را ارائه دهند، آنجا استدلال شد که اگر وارد بررسی جزئیات بودجه 92 شویم، باید قبل از رای***گیری درباره کلیات توضیحاتی درباره هر بخش از جزئیات داده شده باشد، از این رو از مسئولان مختلف دعوت کرده***ایم تا در کمیسیون تلفیق حضور یابند.

قادری با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون تلفیق وزرای نفت، صنعت و معدن و تجارت رئیس سازمان خصوصی***سازی و آقای فرزین دعوت شده***اند تا توضیحاتی را درباره بودجه 92 به نمایندگان ارائه دهند، تصریح کرد: در این جلسه همچنین قرار است برخی از مسئولان مرتبط با تحریم***ها نیز اگر نیاز باشد، حضور یابند تا اگر بتوانیم در جلسه فردای کمیسیون تلفیق وارد بررسی کلیات بودجه 92 شویم و امیدواریم انشاءالله قبل از آنکه نمایندگان به حوزه***های انتخابیه بروند بتوانیم کلیات بودجه 92 را تعیین تکلیف کنیم.

وی ادامه داد: آقای بهمنی در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق گزارشی که مربوط به 3 ماه قبل بود را ارائه داد، نمایندگان به این موضوع ایراد گرفتند اما این موضوع در جلسات بعدی حتما پیگیری می***کنیم که مسئولان گزارش***های به روز ارائه دهند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه سخنانش با بیان اینکه از 144 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی پیش***بینی شده در سال گذشته، حدود 107 هزار میلیارد تومان عملکرد بودجه عمومی دولت در سال 91 بوده است، تصریح کرد: عملکرد بودجه عمرانی نیز در سال 91 حدود 15 هزار میلیارد تومان بوده و عملکرد بودجه جاری 91 هزار میلیارد تومان بوده است؛ حدود 3.8 میلیارد دلار هم مجموعه درآمد***های نفتی در سال گذشته بوده که در اختیار بانک مرکزی گذاشته شده است؛ در این جلسه سوالی پیش آمد مبنی بر اینکه وقتی عملکرد بودجه عمومی دولت در سال 91 حدود 107 هزار میلیارد تومان بوده بنابراین چطور 166 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی برای سال 92 پیش***بینی کرده***اید که مسئولان گفتند 15 هزار میلیارد تومان پیش***بینی شده که از محل درآمد***های هدفمندی یارانه***ها به بودجه عمومی تزریق شود و در وصول مالیات***ها نیز مقداری افزایش درآمد***ها پیش***بینی شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق 92 اضافه کرد: در این جلسه نمایندگان نگرانی***هایی از باب وابستگی بودجه به نفت داشتند و می***گفتند که وابستگی بودجه به نفت کم نشده است و استدلالشان این بود که درست است میزان صادرات نفت در بودجه کاهش یافته و نسبت به سال گذشته کمتر پیش***بینی شده اما با افزایش نرخ ارز از 1226 تومان به 2500 تومان، عملا به درآمد***های ریالی فروش نفت افزوده شده است؛ بودجه جاری سال گذشته 101 هزار میلیارد تومان پیش***بینی شده بود که 91 هزار میلیارد تومان آن محقق شده و در بودجه امسال هم بودجه جاری 121 هزار میلیارد تومان پیش***بینی شده است.

وی درباره یارانه پرداختی نان و دارو توسط دولت نیز گفت: سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه نان و دارو پرداخت شد و امسال پیش***بینی شده که 23 هزار میلیارد تومان برای یارانه نان و دارو پرداخت می***شود؛ بودجه عمرانی نیز برای سال 92 حدود 37 هزار میلیارد تومان پیش***بینی شده که قرار است 10 هزار میلیارد تومان از این رقم از محل اجرای قانون یارانه***ها تامین شود و 5 هزار میلیارد تومان نیز از محل اجرای قانون یارانه***ها به بودجه جاری اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه اجرای فاز دوم قانون هدفمند***سازی یارانه***ها در بودجه 92 پیش***بینی شده است که البته بعید می***دانم مرحله دوم اجرایی شود، تاکید کرد: پیشنهادی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح بود مبنی بر اینکه اگر مرحله دوم قانون یارانه***ها اجرایی نشد، تغییری در قیمت حامل های انرژی داشته باشیم به این صورت که نرخ بنزین سهمیه***ای از 400 تومان به 700 تومان و نرخ بنزین آزاد از 700 تومان به 900 تومان افزایش یابد و تغییری هم در قیمت گاز cng داشته باشیم، البته این یک پیشنهاد بود.

نماینده شیراز در مجلس ادامه داد: دولت سال گذشته 42 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی بین مردم توزیع کرده است که 28 هزار میلیارد تومان از این رقم از محل افزایش قیمت***ها حاصل شده و 14 هزار میلیارد تومان نیز از محل بودجه تامین شده است اما بنده بعید می***دانم که مجلس با اجرای فاز دوم هدفمند***سازی یارانه***ها در شرایط و وضعیت فعلی***ای که برای اجرای مرحله دوم مناسب نیست، موافقت کند، وقتی تورم در کشور داریم، یک بخشی از این تورم اثر خودش را در کاهش ارزش ریال یا افزایش نرخ ارز خالی می***کند.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 92 در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: به نظرم اعداد و ارقام مربوط به صادرات نفت که 67 هزار میلیارد تومان در بوده 92 پیش***بینی شده تحقق آن مشکل نباشد، درآمد***های مالیاتی که سال گذشته حدود 40 هزار میلیارد تومان عملکرد داشته و محقق شده، برای سال 92 حدود 53 هزار میلیارد تومان پیش***بینی شده است، به نظرم اگر مقداری مسئولان درآمد***های مالیاتی را با توسعه پایه***های مالیاتی افزایش دهند، این رقم پیش***بینی شده قابل تحقق است، چرا که ما فرار مالیاتی زیاد داریم و البته بخش های اقتصادی زیادی هم در کشور وجود دارد که سراغ آنها نرفته***ایم.
 
Jun 9, 2004
13,753
1
Canada
#37
شکنجه وحشیانه یکی از بستگان احمدی نژاد در اوین

دو تن از مسئولان زندان اوین، مهدی فراحی شاندیز، یکی از زندانیان سیاسی این زندان را به شدت ضرب و شتم کرده و به شکل وحشیانه ای دست راست وی را شکستند. نسبت فامیلی مهدی فراحی شاندیز با همسر احمدی***نژاد تا مدت***ها مخفی مانده بود.

به گزارش سایت کلمه، مهدی فراحی شاندیز از زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین بوده که مدتی است به دلیل تکرار اعتراض هایش، به بند ۸ این زندان که محل نگهداری زندانیان عادی است، منتقل شده است. وی در آنجا نیز به اعتراض خود ادامه داده و به همین علت، شورای انضباطی وی را بارها به سلول های انفرادی بند ۲۴۰ منتقل کرده است.

در آخرین حضور شاندیز در بند ۲۴۰، جواد مومنی معاون اجرایی زندان و عباسی رییس بند ۲۴۰ زندان اوین به سلول وی رفته و از وی خواسته اند تا مطلبی با مضمون عذرخواهی، توبه و ابراز پشیمانی از شعارها و کارهایش بنویسد که پس از امتناع شاندیز، این دو، وی را با باتوم و کابل مورد ضرب و شتم قرار داده اند و بر اثر شدت ضربه ها، آرنج دست راست این زندانی سیاسی شکسته است.

بر اساس این گزارش، مومنی و عباسی پس از ارتکاب این رفتار شرم آور و غیر قانونی، شاندیز را با دست شکسته در سلول رها کرده و تا چند روز از اعزام وی به بهداری جهت درمان خودداری می کردند. تا آنکه با افزایش درد و وخامت حال این زندانی سیاسی در سلول، ناگزیر از آتل بندی دست وی می شوند.

جواد مومنی معاون اجرایی زندان اوین است که طی سال های گذشته، نماینده رییس زندان در اجرای اعدام ها و شاهد به دار آویخته شدن تمامی محکومان اعدامی بوده است و به گمان زندانیان سیاسی همین موضوع باعث بروز برخی رفتارهای غیرطبیعی از سوی وی در مواجه با زندانیان شده است.

پیش از این گزارش شده بود که مهدی فراحی شاندیز، فعال حقوق کارگران و معلمان که در حال سپری کردن دوره***ی محکومیت سه*** ساله***ی خود در زندان اوین است، در ماه***های اخیر، در دو نوبت و جمعا بیش از دو ماه را در سلول***های انفرادی این زندان گذرانده است.

فراحی شاندیز که از دی***ماه سال ۹۰ در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می***برد، روز یازدهم دی***ماه سال ۹۱ و به دنبال سر دادن شعارهای اعتراضی در این بند، به مدت بیست روز به انفرادی تنبیهی منتقل شد و پس از پایان این مدت، به جای بند ۳۵۰ که در آن زندانیان سیاسی نگهداری می***شوند، به سالن ۱۰ اندرزگاه ۸ که محل نگهداری زندانیان عادی است انتقال داده شد.

اما دوره***ی دوم انفرادی این زندانی سیاسی در نیمه***ی بهمن***ماه آغاز شد و این بار تا پایان سال ۹۱ به طول انجامید.

بر اساس این گزارش، دلیل عمده***ی فشار بر مهدی فراحی شاندیز، نافرمانی اعتراضی او نسبت به قوانین زندان عنوان شده که شامل سر دادن شعار مرگ برای شخص اول نظام، شعار***هایی*** چون «زنده باد آزادی» و «مرگ بر دیکتاتور» و هم***چنین خودداری از حضور در آمارگیری زندان بوده است.

مهدی فراحی، «پسرعمو»ی اعظم***السادات فراحی همسر محمود احمدی***نژاد است. او در یازدهم دی***ماه ۹۰ بازداشت و برای گذراندن حکم سه سال زندان خود به دو اتهام «توهین به رهبری» و «اخلال در نظم عمومی» به زندان اوین منتقل شد و در همان ماه***های نخست محکومیتش نیز مدتی را در سلول انفرادی بند ۲۴۰ این زندان سپری کرد.

این زندانی سیاسی که دارای مدرک مهندسی برق از دانشگاه صنعتی اصفهان است، در فاصله***ی اردیبهشت*** تا بهمن ۸۸ نیز ۹ ماه را در سلول***های انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین سپری کرده بود. بازداشت پیشین او در ارتباط با شرکت در تجمع روز جهانی کارگر بوده است. وی یک بار نیز در سال ۱۳۸۵ در ارتباط با تجمعی در پارک لاله تهران بازداشت و زندانی شد.

نسبت فامیلی مهدی فراحی شاندیز با همسر محمود احمدی***نژاد، با وجود بازداشت***های چندین***باره***ی او، تا مدت***ها مخفی مانده بود.
 
Jun 9, 2004
13,753
1
Canada
#38
پرونده شکایت احمدی نژاد از قالیباف مختومه نشده

سخنگوی قوه قضاییه تأکید کرد: پرونده شکایت احمدی نژاد از قالیباف مختومه نشده اما هنوز منجر به صدور حکم هم نشده است.

به گزارش فارس، دادستان کل کشور در ادامه نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عده***ای در مورد پرونده فساد بزرگ مالی بر این باورند که مسئولین قضایی از جمله دادستان کل کشور می***خواهند با حکم اعدام پرونده را مختومه کنند نظر شما چیست؟ گفت: معمولاً افراد سیاسی، حرف***های سیاسی هم می***زنند.

وی افزود: پرونده فساد مالی با حضور وکلای متعددی مورد بررسی قرار گرفت و دفاعیات متهمان نیز در جلسات گوناگون شنیده شد، پرونده فساد مالی به دیوان عالی کشور ارجاع شد و در شعبه***ای مورد رسیدگی قرار گرفته افرادی کاردان و با مسئولیت و سابقه قضایی فراوان در آن کار می***کنند.

بنابراین اگر برخی چنین صحبت***هایی را مطرح می***کنند برای جلوگیری از ضربات بعدی که امکان دارد به آنها وارد شود.

دادستان کل کشور گفت: یکی از سیاست***های کاری ما در سال گذشته که امسال هم ادامه پیدا می***کند برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و حمایت از فعالان اقتصادی سالم است و در این زمینه اصحاب رسانه*** هم می***تواند ما را یاری کند.

وی افزود: در صورتی که بانک***ها آسیب***شناسی کنند و دولت و مجلس پیگیری کنند دیگر شاهد تکرار چنین تخلفات بزرگی نخواهیم بود.

محسنی اژه***ای در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر نتیجه شکایت احمدی***نژاد از قالیباف گفت: این پرونده و پرونده***های مشابه به این، در دست بررسی است البته پرونده مذکور مختومه نشده اما هنوز به حکم و قرار نهایی نرسیده است.

خبرنگار دیگری در خصوص اقدام دیپلمات عربستان که منجر به کشته شدن یکی از شهروندان ایرانی شد و همچنین کشته شدن دو زائر ایرانی خواستار واکنش دستگاه قضایی شد که دادستان کشور گفت: در خصوص دیپلمات عربستان وی در حال حاضر ممنوع***الخروج شده و پرونده***ای در این رابطه تشکیل شده که در حال بررسی است اما در مورد کشته شدن دو تن از زائران ایرانی وزارت خارجه تحقیقات خود را ادامه می***دهد.

خبرنگار دیگری به پرونده فاضل لاریجانی اشاره کرد و گفت: شما گفته***اید که در این پرونده از 5 نفر تحقیق کرده***اید که یک نفر از آنها همکار قضایی شما بوده است، نتیجه این پرونده چه شد؟

اژه***ای گفت: تحقیقات 3 نفر به پایان رسیده، تحقیقات یک نفر ادامه دارد و نفر پنجم علی***رغم اینکه به دادسرا احضار شد اما حضور پیدا نکرده و در کل پرونده همچنان در حال بررسی است.
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#40


حسن میرزا***خان، از مجروحان حوادث پس از انتخابات درگذشت









کمیته گزارشگران حقوق بشر - حسن میرزاخان از مجروحان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸، روز گذشته برابر با دوشنبه، ۱۹ فروردین، در اثر وخامت وضعیت جسمی*** در بیمارستان طالقانی شهر تهران درگذشت.

حسن میرزا***خان در روز ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ و در پی*** ادامه تظاهرات سکوت معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری مورد اصابت گلوله به ناحیه ستون فقرات قرار گرفته بود که به همین دلیل دچار عارضه قطع نخاع شده و در طی سه سال گذشته در وضعیت بغرنجی زندگی*** می******کرد.

این در حالی است که مراسم تشییع آقای میرزا***خان که در هنگام وفات ۲۶ سال داشت امروز سه***شنبه، ۲۰ فروردین توسط مقامات بنیاد شهید جمهوری اسلامی و نیرو***های نزدیک به طیف اصول***گرا انجام شد و پیکر ایشان در قطعه*** شهدای بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است.


http://chrr.biz/spip.php?article20590