Iran Persian Gulf Pro League 2018-2019 Fixtures , News, Transfers, Match Updates [R]

Status
Not open for further replies.

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
back to our crappy league!!!


مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی: سپیدرود - پرسپولیس؛ نبرد پرفسور و جادوگر در شهر شگفتی‌ساز

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز پنجشنبه در رشت به مصاف تیم سپیدرود رشت می‌رود.

۳ روز بعد از باخت تیم ملی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا شاهد یک بازی مهم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هستیم تا هیجان فوتبال باشگاهی جایگزین فوتبال ملی در روزهای آینده شود. حذف سایپا و فینالیست شدن تیم دسته دومی داماش گیلانیان باعث شده که در این سوی جدول تیم‌ها برای رسیدن به فینال بی‌تابی کنند زیرا قطعا خود را برنده فینال می‌دانند.

پرسپولیس راه سختی تا فینال دارد و اگر بتواند پنجشنبه از سد تیم سپیدود رشت بگذرد تازه به تیم پدیده می‌رسد و در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم دوم جدول لیگ برود. بعد از آن هم سپاهان صدرنشین لیگ در نیمه‌نهایی جام منتظر برنده این مسابقه خواهد بود! در واقع می‌توان پیش بینی کرد که قهرمان جام حذفی امسال از این طرف جدول خواهد آمد البته به شرطی که بتوانند از سد تیم دسته دومی داماش گیلانیان عبور کنند! تیمی که لقب غول کش و شگفتی‌ساز در این فصل دارد.
پرسپولیس بعد از مدت‌ها تعطیلی مسابقات باشگاهی روز پنجشنبه در شهر رشت به میدان خواهد رفت. سه‌شنبه در شهر رشت یک شگفتی بزرگ در جام حذفی رقم خورد و تیم دسته دومی داماش تیم علی دایی را حذف کرد. دایی مربی است که خیلی‌ها او را متخصص جام حذفی می‌دانند اما این اسطوره فوتبال هم مقابل تیم دسته دومی اسیر شگفتی شد.
قرمزپوشان تهرانی که خود را مدعی قهرمانی در سه جام می‌دانند اصلا دوست ندارند در مرحله یک هشتم مقابل تیم علی کریمی که به جادوگر فوتبال آسیا شهرت دارد حذف شوند.
سرخپوشان در این بازی به احتمال زیاد مهدی ترابی ملی پوش جدید خود و احمد نورالهی را نخواهند داشت اما سروش رفیعی و گلزن خارجی جدید در پرسپولیس مقابل سپیدرود رونمایی می‌شوند در واقع رونمایی از پرسپولیس جدید بعد از پایان محرومیت از جذب بازیکن را شاهد خواهیم بود. همانطوری که سپیدرود هم بازیکنان جدیدی جذب کرده است.
تقابل دوباره پرفسور برانکو با شاگرد سابقش علی کریمی دیدنی و هیجان انگیز خواهد بود بخصوص اینکه در این مسابقه یک تیم باید برنده شود.
 

Hooshmand

Elite Member
Oct 12, 2011
8,762
1,008
UK
Gucci giving likes to anti CQ comments on social media.. I hope this ungrateful crappy player joins that crappy red club in Tehran. Deserve each other.
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
واکنش برانکو به احتمال حضورش در تیم ملی: هنوز ۱.۵ سال از قراردادم با پرسپولیس باقی است/ بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و ارزش جهانی دارد

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که شش ماه پیش قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرده و یک سال و نیم از آن باقی مانده است.
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در مورد دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: این بازی یک مسابقه در چارچوب جام حذفی بود. ما در گذشته خاطرات خوبی را از بازی در جام حذفی نداشتیم و دیدار مقابل تیم‌هایی چون قشقایی، ذوب‌آهن، صنعت نفت آبادان و ... . به‌هرحال در جام حذفی مهمترین مسئله برد است. به همین خاطر راضی هستم، چون بردیم و البته تیم بهتری بودیم.

«از لحاظ آماری هم خیلی بهتر عمل کردیم و شش هفت مورد شانس گل صددرصد داشتیم.»، وی با بیان این جمله در مورد عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس خاطر نشان کرد: نمی‌شود بلافاصله همه چیز ایده‌آل باشد. ما دیروز چهار بازیکن داشتیم که برای اولین بار در یک بازی رسمی برای پرسپولیس به میدان رفتند. سروش، شیری، شریفی، بودیمیر و البته سعید کریمی جوان که برای اولین بار در ترکیب ما به میدان رفت و گل زد. به همین خاطر نمی‌توان انتظار داشت همه با یکدیگر هماهنگ باشند. به‌هرحال ما در دیدار مقابل سپیدرود پیروز شدیم و این یک شروع خوب برای ما در آغاز دوباره مسابقات بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه یادآور شد: همان‌طور که گفتیم هدف ما همیشه حداکثری است. در کل از نتیجه بازی راضی هستم. همیشه دوست داریم بر بازی تسلط داشته باشیم. یکی از موانع ما همین زمین بود، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل. نمی‌خواهم بهانه بیاورم و به بازیکنان تیمم و هواداران بابت برد تبریک می‌گویم.

برانکو درباره این موضوع که نتایج درخشان این تیم در نیم‌فصل با پنجره بسته انتظارات را بالا برده و الان با حضور بازیکنان جدید کار برای پرسپولیس سخت شده است، گفت:‌ بله، طبیعی است که انتظارات بیشتر و بیشتر می‌شود، ولی هدف ما این است که پرسپولیس سال به سال بهتر و بهتر شود. این تضمینی برای کسب نتایج خیلی بزرگ نیست. قبلاً هم گفتم ما تنها تیمی بودیم که دو سال پشت سر هم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم و امسال به فینال رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم‌هایی که خیلی بیشتر از ما سرمایه‌گذاری کردند به این موفقیت نرسیدند. حتی الهلال از مرحله گروهی صعود نکرد. ما السد را که مرزی در بودجه‌اش ندارد، در نیمه نهایی شکست دادیم. البته از فشارهایی که گفتید فرار نمی‌کنیم و کار برای ما ساده نخواهد بود و این را باید بدانیم که همیشه همه چیز ایده‌آل نخواهد بود و یک شکست نباید ما را از پا در بیاورد، بلکه باید باعث شود تا به ما انگیزه بیشتر دهد تا فلسفه و دیدگاه‌مان را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که دیروز برای دومین بار از روی سکو‌ها بازی را نگاه می‌کرد، عنوان کرد: من نمی‌دانم برای چه جریمه شدم! بعد از بازی اول فینال‌مان در ژاپن از داوری ناراحت بودم، در کنفرانس خبری هم گفتم و علناً اعلام کردم، اما AFC حتی به فکر این هم نبود که من را جریمه کند، اما نمی‌دانم که من و کمال برای چه جریمه شدیم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که دلیل قهرمانی ژاپنی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت تیم ملی این کشور در جام ملت‌ها چیست، گفت: به این دلیل است که سیستماتیک کار می‌کنند. همان‌طور که گفتم یک موقعیت بد یا یک شکست نباید تأثیر منفی روی تیم بگذارد. تیم ملی ژاپن هم هدف اصلی‌اش را جام ملت‌های آسیا قرار نداده بلکه هدف اصلی‌شان المپیک توکیو و جام جهانی در قطر خواهد بود. آنها بلندمدت کار می‌کنند. قطری‌ها کاملاً تیم‌شان را جوان کردند و تاباتا و سوریا را از تیم ملی کنار گذاشتند و با جوانان‌شان در جام ملت‌های آسیا شرکت و در باشگاه‌های‌شان هم خیلی عالی عمل کردند. آنها حتی در جام ملت‌ها یک بازی را نباختند، گل هم نخوردند و با لیاقت به فینال رسیدند.

وی درباره این موضوع که «پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی، فدراسیون فوتبال دنبال گزینه‌های جایگزینی خواهد بود و با توجه به نتایج خوبی که شما در پرسپولیس گرفتید و همچنین تجربه حضور در تیم ملی، قطعاً یکی از گزینه‌ها خواهید بود»، گفت: من نمی‌دانم فعلاً دنبال انتخاب سرمربی تیم ملی خواهند بود یا نه، این مسئله مربوط به فدراسیون می‌شود. آقای تاج و همکاران‌شان تجزیه و تحلیل می‌کنند و خودشان تشخیص می‌دهند که بهترین تصمیم چه هست. من مربی پرسپولیس هستم و شش ماه پیش قراردادم را تمدید کردم و 1.5 سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت ملی‌پوشان به تمرینات تیم خاطرنشان کرد: تا یکشنبه ملی‌پوشان برمی‌گردند. بشار تا الان باید در تمرینات تیم حاضر می‌شد که هنوز برنگشته است. از نوراللهی تشکر می‌کنم که از امارات تماس گرفت و گفت نمی‌خواهم استراحت کنم و بلافاصله در تمرینات شرکت کرد و دیروز هم خیلی خوب بازی کرد. این تصمیم درست یک بازیکن حرفه‌ای است.

برانکو درباره این موضوع که بیرانوند اعلام کرده در پرسپولیس می‌ماند، تصریح کرد: ما از اینکه او می‌ماند کاملاً خوشحال هستیم. برای ما کیفیت بیرانوند روشن است. او بهترین دروازه‌بان آسیاست و ارزش اروپایی و جهانی دارد. این را هم می‌دانستیم که احتمال دارد که پیشنهاد داشته باشد و نتوان آنها را رد کرد. ما از دو سال پیش رادوشوویچ را گرفتیم که همیشه یک جایگزین باکیفیت داشته باشیم. خوشحال هستیم که بیرانوند هم در تیم ملی خوب بازی کرد و امیدواریم که انگیزه‌ای مضاعف برای بهتر کار کردن باشد، چون تازه ابتدای کارش است و جای زیادی برای پیشرفت دارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: ما می‌دانیم وضعیت او به چه شکلی است و اگر مجبور شود برود، همه باید از این انتقال نفع داشته باشند، هم بیرانوند و هم باشگاه و این حرفه‌ای‌گری است. به‌هرحال از همین اقدامات حرفه‌ای‌گری است که سرنوشت بازیکن مشخص می‌شود. در کل باید بگویم خوشحالیم که بیرانوند با ما هست تا با هم به اهداف‌مان برسیم.
 

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
15,113
2,590
Strawberry field
looooooooooooool

Khoroojie Perspolis => Vorodie Kise
Ey baba, sorry I got your knickers in a twist!

You have got your mind occupied all night last night and this morning to come up with something to add to your LOL post last night! 😍

You may as well go and reply to me in the moderating thread when you put your mod cap on.
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
Ey baba, sorry I got your knickers in a twist!

You have got your mind occupied all night last night and this morning to come up with something to add to your LOL post last night! 😍

You may as well go and reply to me in the moderating thread when you put your mod cap on.
haha ey jaaan!! na valla, deeroz engar dorost save nashodeh bod.. Goftam emroz lool ro dadigh taresh konam!!! yek moghe soe tafahom pish nayad :D
 
Status
Not open for further replies.