Iran Persian Gulf Pro League 2019-2020 Fixtures , News, Transfers, Match Updates [R]

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#22
Badbakht 11 mahe hoghogh nagerefte, manam bodam mizashtam miraftam. hala ham ke engar pol hazer shodeh (onam fekr konam doroghe) goftam behesh bia ba chamedone vasat mifrestim chon Iran tahrime. man nemifhama pole morabie TM and teame Kisaro chejori midan?? onam ba chamedon..
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#26
kolan daran teami ke 4 sal ghahremani ovordeh ro nabod mikonan. Federation Kise Kesh baseh hamine dige.

علی علیپور تمامی پست‌های مربوط به پرسپولیس را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد و به نظر می‌رسد جدایی او از این تیم قطعی باشد

 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#27
حریفان با بودجه دولتی به فکر تقویت ولی پرسپولیس مردمی در فکر سرمربی

 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#31
خوردبین: جانشین برانکو باید خارجی باشد/ او از بدقولی‌ها خیلی ناراحت بود

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بدقولی‌ها برانکو ایوانکوویچ را ناراحت می‌کرد.

محمود خوردبین درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اظهار کرد: من برانکو را خیلی خوب می‌شناسم او بسیار با شخصیت است و هیچ وقت این گونه رفتار نمی‌کند اما هر وقت نسبت به او بدقولی می‌کنند ناراحت می‌شود در زمانی که من کنار تیم بودم هر وقت قولی به او می‌دادند و عمل نمی‌کردند به شدت ناراحت می‌شد. به خاطر همین فکر می‌کنم مدیرعامل و هیأت مدیره باشگاه نباید به برانکو وعده و وعید می‌دانند و به قول خود عمل نمی‌کردند. من فکر می‌کنم عمل نکردن مدیران به قولشان باعث دلخوری برانکو شد که چنین تصمیمی گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیأت مدیره جدید پرسپولیس عمداً قصد داشته با برانکو قطع همکاری کند گفت: من این موضوع را قبول ندارم و به آن شک دارم که اعضای هیأت مدیره عمداً بخواهند کاری کند که برانکو نماند.
سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به دستاوردهای برانکو اشاره کرد و گفت: مبارزه با بازیکن سالاری و نظم و انضباط تیمی مهمترین دستاورد برانکو برای پرسپولیس بود. برانکو بسیار با ادب بود و همیشه آداب معاشرت را رعایت می‌کرد.
خوردبین در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه با برانکو صحبت کند آیا او به پرسپولیس برمی‌گردد یا خیر گفت: من فکر می‌کنم اگر صادقانه با او صحبت کنند او برمی‌گردد به شرطی که با او صحبت کنند.
او درباره گزینه‌های جانشین برانکو هم گفت: اگر مربی ایرانی الان هدایت تیم را برعهده بگیرد حتی اگر تیم، نایب قهرمان شود او را مورد انتقاد قرار می‌دهند. هر مربی ایرانی الان بیاید شرایط کار برایش فراهم نیست. فکر می‌کنم در این شرایط باید یک مربی خوب خارجی بیاورند که از فضا دور باشد.
وی در ادامه در مورد مقصر جدایی برانکو از پرسپولیس هم گفت: قاعدتاً اعضای هیأت مدیره و مدیریت باشگاه مقصر هستند. آنها باید کاری می‌کردند که کار به اینجا نکشد تا برانکو با ناراحتی ایران را ترک کند.
وی در مورد وضعیت خودش پس از جدایی از پرسپولیس هم تاکید کرد: در چند ماه اخیر حتی یک تماس نگرفتند که حالم را بپرسند. چند وقت پیش به باشگاه رفتم تا با آقای عرب دیدار کنم که نزدیک ۲۰ دقیقه معطل بودم. این در حالی است که یک پسر جوان به راحتی به جلسه هیأت مدیره می‌رفت و بیرون می‌آمد. واقعاً برای من عجیب است. من که ۵۰ سال برای تیم زحمت کشیدم و به من شناسنامه پرسپولیس می‌گویند نباید از من حالی بپرسد اما یک جوان را راه بدهند در جلسه شرکت کند و در ادامه همین جوان، امکانات ورزشگاه درفشی‌فر را در اختیار داشته باشد تا برای خود کسب درآمد کند. ۵۰ سال برای این تیم زحمت کشیدم اما می‌گویند باید در خانه بنشینی و نظاره‌گر باشی!
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#33
ترابی در پرسپولیس ماندنی شد

بازیکن ارزشمند تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه با مدیرعامل، ادامه حضور در پرسپولیس را با وجود بندی که در قرارداد داشت، اعلام کرد.

مهدی ترابی که با قراردادی دو ساله و نیمه به پرسپولیس آمد، بندی در قرارداد خود داشت که به اتکای آن تحت شرایطی می‌توانست به فوتبال خود در خارج از ایران ادامه بدهد. این مساله نگرانی‌هایی را برای هواداران ایجاد کرده بود.

ایرج عرب امروز در همین ارتباط جلسه‌ای با مهدی ترابی داشت که در جریان آن، ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس قطعی شد.
ترابی پس از این توافق اعلام کرد می‌خواهد در شرایطی که پیش آمده است به پرسپولیس کمک کند و به این ترتیب همچنان در کنار سرخپوشان خواهد بود.
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,151
2,674
behbahan
#36
سفیر ایران در کشور کرواسی گفت که با برانکو برای ماندن در پرسپولیس ۴ بار گفت‌وگو کرده است به ولله اين تيم اصلا حكومتى نيست :) وزارت أمور خارجه تو دوران نيمه جنگى كار ها ول كرده فوكس كرده برا دلربائى شياد اون از دستبوسى ديكتاتور اردوغان اين هم از اين التماس سفير بعد ميگن كه چرا دستگاه ديپلماسى ما اعتبار نداره
 

rahim

Elite Member
Oct 23, 2003
3,151
2,674
behbahan
#37
اين خانم هاى جوان حواريون ليدر كبير و شهيد زنده مدافع حرم، عباس گدا، تو اين وضعيت گرانى و . صد ها معزل اجتماعى اومدن نظاهرات به نفع برانكو؟
همونى كه تخمش نبود يك خداحافظى با هواداران قبل از فرار از اير
ايران بكنه

آخه دختر ، يه قدر هم عقل

تو كه بايد ريش و سبيل بذاراى تا شايد مخفيانه برى بازيها رو ببينى
تو رو اين نظام شهروند درجه ٣ حساب ميكنن
فقط موقع انتخابات ميشى قابل مصرف

اگه مساله عمده زندگيت اينه، خلائق هر چه لايق
 
Likes: Payandeh Iran

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#38
حالا گزینه‌های خارجی روی میز مدیران پرسپولیس قرار گرفته است. سه نام نزدیک‌ترین گزینه‌ها به نیمکت #پرسپولیس هستند. مدیرانی که موفق نشدند خواسته‌های برانکو ایوانکوویچ برای بقا را مهیا کنند، حالا باید بیش از آن‌چه برانکو برای حیات در پرسپولیس می‌خواست هزینه کنند.
سه گزینه نهایی پرسپولیس «الکساندر نوری» سرمربی ایرانی تبار سابق وردربرمن، «ماسیمو کاررا» سرمربی سرشناس ایتالیایی و «کرونوسلاو یورچیچ» سرمربی کروات هستند.