Iran Persian Gulf Pro League 2019-2020 Fixtures , News, Transfers, Match Updates [R]

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد
با پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ این باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی روبرو شد.
فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد، این باشگاه یک ماه فرصت دارد برای فرار از جرایم بعدی و باز کردن پنجره خود، مطالبات برانکو را پرداخت کند.
پرسپولیس که پیش از این با توجه به پایان مهلت خود در خصوص پرداخت مطالبات سرمربی کروات سابق خود با جریمه نقدی و مهلت یکماهه فیفا همراه شده بود، طی این مدت نیز نتوانست با برانکو تسویه حساب کند و علیرغم پیگیری هایی که توسط افراد مختلف برای دریافت مهلت از برانکو صورت گرفت اما این مربی کروات با این مساله موافقت نکرد تا پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تا پرداخت کامل مطالبات برانکو بسته شود.
در این حکم آمده با توجه به پایان مهلت برای تسویه حساب با برانکو، این موضوع نهایی نشده و توافقی نیز صورت نگرفته، روال پرونده برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دنبال خواهد شد.
اکنون باشگاه پرسپولیس طبق قوانین یک ماه دیگر فرصت دارد تا نسبت به تسویه حساب با برانکو اقدام کند و از جرایم بعدی فرار کند. در صورتی که در مدت یکماهه بعدی نیز باشگاه پرسپولیس موفق به انجام این موضوع نشود، علاوه بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و کسر 6 امتیاز، سقوط به یک رده پایین‌تر در نظر گرفته خواهد شد.
گفته می شود باشگاه پرسپولیس منابع لازم را برای پرداخت مابقی مطالبات سرمربی سابق خود تامین کرده است و تا یک ماه آینده این پول به حساب وی در کشور عمان واریز خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس چند روز پیش در بیانیه ای اعلام کرده بود که نمی تواند طی فرصت باقی مانده نسبت به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اقدام کند و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات وجود خواهد داشت.
این نامه به فدراسیون فوتبال ارسال شده و هنوز به باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی ابلاغ نشده است.