Legionnaires thread 2018-19, News, Updates, Live Reports

Feb 15, 2006
7,823
272
50
Copenhagen-Denmark
#9
So is Guti, He will be Senol Gunes's assistance .
.
.
.
.


View attachment 41016
Ma ye refigh dashtim, tu zendegish, ye mosaferat kardeh bood, unam be Latvia.
Hala ma dar morede Ghormesabi ham ke sohbat mikardim, in rafighemoon, ye joori, Latvia ro michepoond tu bahse Ghormesabzi.
Hala shode barnameh shoma Real Maadrid jan.
Hala har joor shodeh, in Madrid ro hatta to Thread Legionnaires ham ye joori michepooni. Fekr mikoni ma az poshte kooh umadim, injoor chiza ro nefifahmiim.
Yazid Ma darimet. To havaset nist ;)
 
Likes: oghabealborz
Feb 15, 2006
7,823
272
50
Copenhagen-Denmark
#10
Going to Besiktas would ruin his career.
He must go to Holland, Belgium or Gemrany.
I disagree.
He is only 17. And Besiktas youth system >>>>>>> Esteghlala Khuzestan.
Besiktas will most likely make a good player out of him and in 3-4 years by the age of 21 they sure will sell him to bigger club for good money.
Good for Besiktas. Mostly good for Younes and team melli.
 

Khabalood

Elite Member
Sep 26, 2004
2,132
169
Toronto
#13
Any club in Europe is better than playing in Iran. Didn't Besiktas play in the champions league last year? Don't they have highly technical players like Quaresma on their team? Sounds like a good move to me.
 
Likes: oghabealborz

Fatso

Captain
Oct 1, 2004
8,122
205
#14
The Turkish league is a retirement home and they don't know how to handle good young talent. Their own best youth play outside of Turkey if they can.
 

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#15
This guy has an interesting story. Raised in Holland. Played in Dutch 2nd division for many years, was named the best keeper of Dutch 2nd few years ago, came to Iran, signed with Sanat Naft(he should have a fucked up agent i guess!!!), got injured and lost his no1 spot even, He returned to Holland and had hell of season with De Graafschap and his team promoted to the top division. Now he is their no1 keeper at 31!!
Still dreaming of wearing TM jersey

دروازه‌بان ایرانی، درون دروازه گرافشاپ/ اعتمادی: برای لیگ برتر هلند آماده می شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - فوتبال ایران در فصل آینده لیگ برتر هلند یک دروازه‌بان در این رقابتها خواهد داشت؛ عقیل اعتمادی، دروازه‌بان سابق تراکتورسازی که فصل گذشته موفق شد با تیم دی گرافشاپ به لیگ برتر صعود کند.
به گزارش وبسایت نود، عقیل اعتمادی این روزها آماده حضور در رقابت های لیگ برتر هلند به همراه تیم می شود که به همین منظور تمرینات پرفشار تیمی و اختصاصی خود را پیگیری می کند. این بازیکن در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود صحبت هایی را مطرح کرده است که در ادامه می خوانید:
ابتدا در مورد بازگشتت به فوتبال هلند توضیح بده؟
بعد از سپری کردن یک فصل سخت در آبادان، فصل گذشته به فوتبال هلند برگشتم و از این موضوع خوشحال هستم. می دانستم سال سختی در تیم دی گرافشاپ پیش رو خواهیم داشت ولی خدا را شکر توانستم خودم را آماده کنم. یک سال دیگر قراردادم را با این تیم تمدید کرده ام و فصل آینده نیز در رقابت های لیگ برتر هلند به میدان می روم.
در مورد باشگاه دی گرافشاپ برایمان بگو.
باشگاه دی گرافشاپ ساختار بسیار قوی داشته و ورزشگاه خوبی نیز در اختیار قرار دارد. هواداران نیز بخشی از موفقیت های تیم محسوب می شوند که همیشه در کنار تیمشان هستند که البته این جو را در تیم های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان نیز دیده ام.
در مورد فصل آینده که در لیگ برتر هلند به میدان می روی، چه نظری داری؟
لیگ برتر هلند جذابیت های خاص خود را داشته و پیش بینی فصل بسیار خوبی را دارم. علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد نیز در این لیگ حضور داشتند که این موضوع باعث شده تا فوتبال دوستان ایرانی شناخت خوبی از این لیگ داشته باشند.
در مورد تمرینات به منظور آمادگی باری فصل آینده برایمان بگو.
بله، تمریناتم را به خوبی پیگیری می کنم تا آماده حضور در رقابت های شده و بتوانم برای تیمم بازی های خوبی انجام بدهم. همه برنامه ریزی های لازم را انجام داده ام و می خواهم بهترین شرایط و آمادگی لازم را داشته باشم تا بتوانم به عنوان یک فوتبالیست ایرانی، عملکرد مناسبی داشته باشم.
در مورد روند آماده سازی تیمی چه برنامه های در حال اجرا است؟
تیم روند آماده سازی خود را طی می کند و با جذب نفرات جدید سعی خواهیم کرد تا با بهترین شرایط راهی مسابقات در سطح اول فوتبال هلند شویم. برای خودم نیز مهم است که بازی کنم و همان عقیل اعتمادی سال های گذشته باشم. سرمربی فصل گذشته تیم نیز قرارداد خود را تمدید کرده و یکی از دلایل تمدید قرارداد من نیز او بوده است. شرایط فوتبال ایران و هلند تفاوت هایی دارد که باید کار های زیادی با توپ انجام بدهیم. مربی تیم نیز چنین تفکراتی دارد.
شنیده ایم هواداران تیم دی گرافشاپ جو پرشوری را در ورزشگاه ایجاد می کنند.
بله، هواداران این تیم در فوتبال اروپا معروف هستند زیرا کار های تشویقی بسیار خوبی انجام می دهند که باعث می شود اعضای تیم انگیزه بیشتری داشته باشند. واقعا حق این تیم بود که دوباره در لیگ برتر هلند حضور داشته باشد.
در مورد فصلی که به لیگ برتر ایران برگشتی و پیراهن تیم صنعت نفت آبادان را بر تن کردی، برایمان بگو.
پس از سه فصل خوب در لیگ دسته یک هلند که به عنوان بهترین دروازه‌بان نیز رسیده بودم، به ایران رفتم .متاسفانه پس از یک هفته اقامت در آبادان دچار مصدویت شده و نتوانستم خودم را نشان بدهم که بهبودی مصدومیت، حدود ۴ ماه زمان برد. پس از بهبودی، عملکرد بسیار خوبی در تمرینات نشان دادم و حتی نادر دست نشان، سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان نیز اظهار داشت که از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر به عنوان دروازه‌بان اول به میدان خواهم رفت ولی متاسفانه پس از چند روز برکنار شد. بعد از این موضوع آقای فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد که شناختی از من نداشت و بازیکنان خود را مد نظر قرار داد. پس از این موضوعاتی که رخ داد، به خودم قول دادم که در صورت بازگشت دوباره به ایران فقط برای تیم تراکتورسازی بازی کنم زیرا روز های بسیار خوبی نیز در این تیم سپری کرده بودم . با همه وجودم هواداران این تیم را دوست دارم و همه آنها باعث شدند که تجربه خوبی کسب کنم. شهر تبریز و مردمانش همیشه در یاد و قلبم هستند.
اخبار و نتایج تراکتورسازی را در جال حاضر نیز دنبال می کنی؟
بله، تقریبا هر روز از وضعیت این تیم آگاه می شوم و در حال نیز سرمربی بسیار بزرگی را جذب تیم کرده اند که امیدوارم موفقیت تیم، باعث خوشحالی هواداران شود. تراکتورسازی پتانسیل زیادی دارد و با وجود هواداران پرشورش می تواند به هر هدفی دست پیدا کند.
دوست داری پپراهن تیم ملی ایران را بپوشی؟
حضور در تیم ملی ایران برایم یک هدف بوده و خواهد بود. در حال حاضر این موضوع برایمان تمام نشده محسوب نمی شود و می توانم به تیم ملی ایران دعوت شوم. همه تلاشم را به کار می گیرم تا نظر مربیان را جلب کرده و برای تیم ملی ایران به میدان بروم.

http://90tv.ir/news/463228/دروازهبان-ایرانی-درون-دروازه-گرافشاپ-اعتمادی-برای-لیگ-برتر-هلند-آماده-می-شوم
 
Feb 15, 2006
7,823
272
50
Copenhagen-Denmark
#16
Cheshmemoon roshan
😞
Ezatolahi fails the doping test at World Cup.



First test is positiv. The next test is the final. if he fails that too, he can be banned from football for long time. Only explanation could be if Said have been ill up to world cup, and has taken medicin for that? Ezatolahi's doping case, is the first failed test at world Cup Russia.
danish media: https://www.bt.dk/vm/medie-vm-spiller-taget-for-doping
russian media: http://bloknot-rostov.ru/news/doping-test-provalil-iranskiy-futbolist-rostova-na-992101
 

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#17
Cheshmemoon roshan
😞
Ezatolahi fails the doping test at World Cup.



First test is positiv. The next test is the final. if he fails that too, he can be banned from football for long time. Only explanation could be if Said have been ill up to world cup, and has taken medicin for that? Ezatolahi's doping case, is the first failed test at world Cup Russia.
danish media: https://www.bt.dk/vm/medie-vm-spiller-taget-for-doping
russian media: http://bloknot-rostov.ru/news/doping-test-provalil-iranskiy-futbolist-rostova-na-992101
The case is already closed:

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۵:۴۹ ۲۴۷۱۳

دوپینگ عزت اللهی سوتفاهم بود/ پرونده بسته شد

وبسایت رسمی برنامه نود - یک سایت روسی امروز با یک خبر جعلی و اشتباه، حاشیه‌ای عجیب برای تیم ملی ایران ایجاد کرد. این سایت مدعی شد که سعید عزت اللهی بازیکن تیم‌ملی ایران متهم به استفاده از داروی نیروزا در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شده و چند دقیقه بعد با اصلاح خبر اولیه خود این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش وبسایت نود، در گزارش سایت روسی "S M news" آمده بود:"با توجه به بازی‌های تیم‌ملی ایران در جام جهانی روسیه، از سعید عزت‌اللهی ملی‌پوش فوتبال ایران در جریان این بازی‌ها آزمایش دوپینگ گرفته شده است." به ادعای این سایت روسی، مسئولان مربوطه مشغول بررسی نهایی این آزمایش‌ها هستند.
در این مطلب سایت روسی آمده که امروز جلسات ویژه‌ای برای بررسی موضوع احتمالی دوپینگ بازیکن تیم‌ملی ایران برگزار شده تا به این مساله بازیکن تیم روستوف رسیدگی شود.
یک منبع آگاه به این سایت روسی گفته که در آزمایش ابتدایی نتیجه آزمایش عزت‌اللهی مورد غیر معمول A را نشان می‌دهد و این مساله به استفاده از داروی هورمونی لوته اینیزینگ بر می‌گردد. این ماده به ترشح بیشتر تستترون کمک می‌کند.
چند دقیقه بعد سایت اسپورت اکسپرس روسیه خبر سایت"S M news" را تکذیب کرد و نوشت؛
«سوء تفاهم در ارتباط با پرونده هافبک روستوف و بازیکن تیم ملی ایران تمام شد و تحقیقات در این زمینه متوقف شده است. یک منبع آگاه گفت که تست دوپینگ از عزت اللهی ۱۲ ژوئن در استانبول و خارج از زمان مسابقه (اردوی ایران در استانبول) گرفته شده است.وادا به فیفا اطلاع داده بود که در خون عزت اللهی به نتیجه ای غیر معمولی رسیده است. با این حال آزمایشاتی که انجام شد، نتیجه را منفی نشان داد و در نتیجه پرونده علیه عزت اللهی مختومه شده است.»
دکتر توحید سیف برقی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هم در این باره گفت:
در نمونه سعید عزت اللهی، ماده ای به نام ال.اچ، هورمونی است که اضافه بوده است و به همین دلیل روی نمونه ایشان آنالیزهای بیشتر انجام می‌شود که متوجه شوند علت افزایش این هورمون چه بوده است. در نهایت بررسی های کامل صورت می گیرد و سه ماده مختلف شامل آزادکننده های گونادوتروپین، داروهای آنتی استروژنیک و مهارکننده های آروماتوز مورد آنالیز قرار گرفته می شود و آنجا روشن می شود که سعید عزت اللهی هیچ ماده‌ای را مصرف نکرده و در واقع این افزایش به علت افزایش دارو یا مکمل خاصی نبوده است.‌ فیفا در نامه‌ای که همین دیروز به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد تصریح کرده که هیچ ماده غیر طبیعی در نمونه سعید عزت اللهی در آزمایش خارج از مسابقه وجود نداشته و پرونده از نظر فیفا و آژانس مبارزه با دوپینگ بسته شده است. فیفا خواست که این موضوع را به صورت رسمی به بازیکن اعلام کنیم و دیروز این بحث به عزت اللهی منتقل شد
http://90tv.ir/news/463243/دوپینگ-عزت-اللهی-سوتفاهم-بود-پرونده-بسته-شد
 

Attachments

Oct 18, 2010
6,271
848
#18
iran's keeper is among the top 10 if not top 5 of the keepers
we have seen in this wc.
he should be playing in europe for his goal keeping abilities but
the political stuff might keep him away.
 

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
#19
The case is already closed:

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۵:۴۹ ۲۴۷۱۳

دوپینگ عزت اللهی سوتفاهم بود/ پرونده بسته شد

وبسایت رسمی برنامه نود - یک سایت روسی امروز با یک خبر جعلی و اشتباه، حاشیه‌ای عجیب برای تیم ملی ایران ایجاد کرد. این سایت مدعی شد که سعید عزت اللهی بازیکن تیم‌ملی ایران متهم به استفاده از داروی نیروزا در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شده و چند دقیقه بعد با اصلاح خبر اولیه خود این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش وبسایت نود، در گزارش سایت روسی "S M news" آمده بود:"با توجه به بازی‌های تیم‌ملی ایران در جام جهانی روسیه، از سعید عزت‌اللهی ملی‌پوش فوتبال ایران در جریان این بازی‌ها آزمایش دوپینگ گرفته شده است." به ادعای این سایت روسی، مسئولان مربوطه مشغول بررسی نهایی این آزمایش‌ها هستند.
در این مطلب سایت روسی آمده که امروز جلسات ویژه‌ای برای بررسی موضوع احتمالی دوپینگ بازیکن تیم‌ملی ایران برگزار شده تا به این مساله بازیکن تیم روستوف رسیدگی شود.
یک منبع آگاه به این سایت روسی گفته که در آزمایش ابتدایی نتیجه آزمایش عزت‌اللهی مورد غیر معمول A را نشان می‌دهد و این مساله به استفاده از داروی هورمونی لوته اینیزینگ بر می‌گردد. این ماده به ترشح بیشتر تستترون کمک می‌کند.
چند دقیقه بعد سایت اسپورت اکسپرس روسیه خبر سایت"S M news" را تکذیب کرد و نوشت؛
«سوء تفاهم در ارتباط با پرونده هافبک روستوف و بازیکن تیم ملی ایران تمام شد و تحقیقات در این زمینه متوقف شده است. یک منبع آگاه گفت که تست دوپینگ از عزت اللهی ۱۲ ژوئن در استانبول و خارج از زمان مسابقه (اردوی ایران در استانبول) گرفته شده است.وادا به فیفا اطلاع داده بود که در خون عزت اللهی به نتیجه ای غیر معمولی رسیده است. با این حال آزمایشاتی که انجام شد، نتیجه را منفی نشان داد و در نتیجه پرونده علیه عزت اللهی مختومه شده است.»
دکتر توحید سیف برقی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هم در این باره گفت:
در نمونه سعید عزت اللهی، ماده ای به نام ال.اچ، هورمونی است که اضافه بوده است و به همین دلیل روی نمونه ایشان آنالیزهای بیشتر انجام می‌شود که متوجه شوند علت افزایش این هورمون چه بوده است. در نهایت بررسی های کامل صورت می گیرد و سه ماده مختلف شامل آزادکننده های گونادوتروپین، داروهای آنتی استروژنیک و مهارکننده های آروماتوز مورد آنالیز قرار گرفته می شود و آنجا روشن می شود که سعید عزت اللهی هیچ ماده‌ای را مصرف نکرده و در واقع این افزایش به علت افزایش دارو یا مکمل خاصی نبوده است.‌ فیفا در نامه‌ای که همین دیروز به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد تصریح کرده که هیچ ماده غیر طبیعی در نمونه سعید عزت اللهی در آزمایش خارج از مسابقه وجود نداشته و پرونده از نظر فیفا و آژانس مبارزه با دوپینگ بسته شده است. فیفا خواست که این موضوع را به صورت رسمی به بازیکن اعلام کنیم و دیروز این بحث به عزت اللهی منتقل شد
http://90tv.ir/news/463243/دوپینگ-عزت-اللهی-سوتفاهم-بود-پرونده-بسته-شد
oooof!!! I got so scared!
 
Likes: brando