Legionnaires thread 2018-19, News, Updates, Live Reports

Payandeh Iran

Elite Member
Feb 4, 2005
25,246
5,458
The half Iranian CB Ryan Tafazoli and Peterborough are first in English League 1 after 7 weeks. It will be interesting to see if they qualify for Championship CQ will consider him or not. I know he was on CQ radar and himself showed some interest to play for Iran.

Crowded position already with PAG, Hossaini and Cheshmi
 
Likes: Fatso and Sly

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
^^CB is a position we have many good talents for now a days. I don't think a league 1 player deserves to be called up to be honest. Even if they go to the Championship next year.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
مجید حسینی و وحید امیری از زندگی تازه شان می گویند
مصاحبه نشریه ترابزون با دو معتاد به تمرین موفقیت!
بخش اصلی شماره جدید مجله رسمی باشگاه ترابزون اسپور به مصاحبه با 2 خرید جدیدشان یعنی مجید حسینی و وحید امیری اختصاص دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان هفدهمین دوره لیگ برتر ایران و پس از جام جهانی 2018، دو بازیکن از تیم های سرخابی پایتخت تصمیم گرفتند راهی فوتبال ترکیه شوند و باشگاه ترابزون اسپور را به عنوان مقصدشان انتخاب کردند؛ باشگاهی که جزو 4 قدرت اصلی سوپرلیگ ترکیه به حساب می آید و بهترین تیم این لیگ بدون احتساب باشگاه های شهر استانبول است. قبل تر بازیکنانی نظیر نیکولاس آنلکا هم در ترابزون حضور داشتند و حالا دو ستاره فوتبال ایران جا پای ستاره های این چنینی گذاشته اند.

حال مجله رسمی باشگاه ترابزون اسپور مصاحبه ای مفصل با این دو بازیکن ایرانی انجام داده و درباره مسائل مختلف از آن ها سوال پرسیده است؛ از وضعیت استعدادیابی در فوتبال ایران، تا هدف از ترک وطن و... که پاسخ ستاره های سابق آبی و سرخ را در زیر می خوانید.



وحید امیری در ابتدا گفت: تنها هدف من در ترابزون اسپور، برد تا رسیدن به قهرمانی است و برای این هدف می جنگم. مجید حسینی هم اظهار داشت: من می خواهم در ابتدای راه فوتبالم به ترابزون اسپور کمک کنم. این دو تاکید کردند که با هدف قهرمانی در لیگ و حضور در مسابقات اروپایی به ترابزون آمده اند چرا که این موضوع در راستای رسیدن به اهدافشان بسیار مهم است.

وینگر چپ تیم ملی ایران در ادامه افزود: هرکسی می خواهد یک بازیکن حرفه ای در فوتبال باشد اما این اتفاق رخ نمی دهد. برای فوتبالیست شدن باید شرایط و امکانات متناسب و در سطح بالا باشند. در ایران هیچ کاری برای شناسایی استعدادها انجام نمی شود. من فوتبال حرفه ای ام را پس از 19 سالگی آغاز کردم. با این وجود به هدفم رسیدم و امیدوارم برای فوتبال دوستان کشورم الهام بخش باشم. خدا از همه چیز برای من بالاتر است و خواسته هایم را از او می خواهم، پدر و مادرم در جایگاه بعدی هستند. من در قشر متوسط جامعه بودم و هیچ پول و نیروی غیرعادی را پشت سرم احساس نکردم؛ همه چیز را به تنهایی و با توانایی خودم به دست آوردم. هرکاری که می توانستم انجام دادم تا به هدفم برسم اما اتفاقات سخت زیادی هم پیش آمد ولی هر وقت به هدفم فکر می کردم، تخلیه می شدم.

امیری با اشاره به این که جدی ترین پیشنهادش پس از جام جهانی از ترابزون اسپور بود، گفت: من می دانستم که ترابزون یک باشگاه بزرگ و ریشه دار است و زمانی که قرارداد را امضا کردم متوجه مسئولیت بزرگم شدم و البته حمایت هواداران را هم احساس کردم. اینجا شباهت های زیادی با کشور ما دارد و در ترابزون آمادگی برای رسیدن به موفقیت وجود دارد.



ستاره سابق تیم پرسپولیس ضمن تاکید بر زیبایی های زندگی در ترابزون اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که اینجا مشکلی وجود ندارد. من تصمیم گرفتم یک هیجان جدید را در یک باشگاه جدید تجربه کنم و به تیم کمک کنم. میخواهم در ترابزون اسپور موفقیت بزرگ کسب کنم. در ایران 2 بار پیاپی قهرمان شدم و اکنون زمان آن است که به هدف جدید برسم.

امیری ادامه داد: خدا را شکر چند بار به مرکز شهر رفتم و مردم علاقه نشان دادند. رفتار آن ها بسیار گرم بود و همه موفقیت من و تیم را می خواستند. جو دوستانه و صمیمی وجود داشت و این را از کاپیتان تیم، بازیکنان باتجربه و دیگران هم دیدم، حتی رفتار کارمندان باشگاه هم عالی بود. آن ها تلاش کردند خیلی زود من را قبول کنند و به من یاری برسانند. می توانم بگویم 100 درصد شرایط خوب است.

وی همچنین یادآور شد: تا آنجا که می دانم ترکیه هفتمین لیگ برتر دنیا را دارد. در این لیگ سرمایه باشگاه و بازیکنان حاضر در تیم بسیار مهم هستند. بیشتر بازیکنان ما ملی پوش اند و شایستگی زیادی دارند. وقتی اینجا آمدم مدیران درباره قدرت جنگجویی در زمین صحبت کردند و حالا این را می بینم. قبلا هم ترابزون اسپور را در جایگاه تیم های بزرگ ترکیه دیده بودم. تنها هدفم در ترابزون اسپور رسیدن به قهرمانی است و کل تیم شرایط لازم برای رسیدن به قهرمانی را دارد. باید سخت کار کنیم و تمام انتظارات را برآورده کنیم.

مجید حسینی درخصوص شرایط خودش به عنوان یک بازیکن جوان گفت: چالش های زیادی در راه قهرمانی هستند. من فوتبال را از 10 سالگی آغاز کردم و سپس کاپیتان تیم ملی 13 ساله ها شدم. بین 16 تا 18 سالگی مشکلات مالی زیادی داشتم. در آن زمان هدفم فوتبال حرفه ای بود و سخت تلاش کردم. در حالت عادی دو ساعت تمرین می کنم اما ممکن است این زمان به 5 ساعت هم برسد.



مدافع سابق استقلال گفت: من امیدوارم تیم نمایش های خوبی داشته باشد. رابطه دو طرفه بین هواداران دو تیم وجود دارد؛ آن ها عاشق ما هستند و ما عاشق آن ها. امیری بازیکن بسیار باهوشی است.

حسینی افزود: در ابتدا مشکل بازی در خارج از کشور را داشتم اما باید این قدم را در جهت رسیدن به اهدافم برمیداشتم. اهدافم هنوز به پایان نرسیده و باید به طور مستمر عملکردمان را بهتر کنیم. هدف کوتاه مدت من کمک به ترابزون اسپور است و می خواهم در هر جامی بجنگم.

https://www.varzesh3.com/news/1552770/مصاحبه-نشریه-ترابزون-با-دو-معتاد-به-تمرین-موفقیت
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Trabzon lost 1-0. Amiri played the last 35 min, Hosseini was injured during TM match.
Kaveh also will miss tomorrow's CL match due to injury.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Denis Eckert played again for Celta Vigo in La Liga during the last 30 minute of the match. This kid is an interesting story.