Mazdak Mirzai to Iran International

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,476
2,231
#1
https://fararu.com/fa/news/406643/شوکِ-مزدک-میرزایی
ک میرزایی به ایران اینترنشنال پیوست؟
شوکِ مزدک میرزایی!
مهاجرت مزدک میرزایی | امروز روزنامه های ورزشی پیوستن مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال را به شکل وسیعی پوشش داده اند. روزنامه گل از این اتفاتق به عنوان "شوک مزدک!" یاد کرده است.

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۸




پ


مزدک میرزایی و همسرش
فرارو- مهاجرت مزدک میرزایی به انگلیس و پیوستن این گزارشگر باسابقه تلویزیون به یک شبکه ماهواره ای برای افکار عمومی و رسانه های غافلگیر کننده بوده است.
به گزارش فرارو، در پی انتشار خبر پیوستن مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال، محمد تقوی سرمربی پیشین تراکتور و کارشناس کنونی شبکه ایران اینترنشنال با تایید این خبر گفت مزدک میرزایی امروز از ساختمان این شبکه در لندن دیدن کرده است.
پیشتر گزارش هایی درباره پیوستن این مجری سرشناس تلویزیون به این شبکه ماهواره ای منتشر شده بود.
امروز روزنامه های ورزشی پیوستن مزدک میرزایی به ایران اینترنشنال را به شکل وسیعی پوشش داده اند. روزنامه گل از این اتفاتق به عنوان "شوک مزدک!" یاد کرده است.

تیتر روزنامه گل درباره مزدک میرزایی
روزنامه خبرورزشی هم گزارشی با تیتر "مزدک به جای عادل"در لندن!" منتشر کرده است. چند روز پیش شایعاتی درباره پیوستن عادل فردوسی پور به یک شبکه ماهواره ای منتشر شده بود و اشاره خبر ورزشی نیز به همین شایعات است.
مزدک میرزایی متولد ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران گزارشگر مسابقه‌های فوتبال در تلویزیون است. او در سال ۱۳۸۴ موفق شد جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت نماید. او فارغ‌التحصیل مقطع دکتری حقوق بین‌الملل عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است. میرزایی از سال ۷۶ تاکنون در صدا و سیمای ایران کار می‌کند.
مسابقه میان تیم‌های نانت و موناکو نخستین بازی فوتبال بود که او موفق شد به مدت ده دقیقه در کنار جواد خیابانی قسمت‌هایی از آن را گزارش کند و پس از آن کم‌کم به گروه گزارشگران فوتبال شبکه سه تلویزیون پیوست. به گفته خود مزدک بازی فوتبال میان تیم های ملی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ریوی برزیل، که با گل قوچان نژاد باعث صعود ایران به جام جهانی شد، خاطره انگیزترین گزارش وی بوده‌است.

خبر مهاجرت مزدک میرزایی در روزنامه خبر ورزشی
بسیاری از مخاطبان فوتبال در ایران مزدک میرزایی را پس از عادل فردوسی پور از بهترین گزارشگران تلویزیونی می دانند. حالا تلویزیونی ایران هم او را از دست داده است و هم عادل فردوسی پور را.
واکنش ها به مهاجرت مزدک میرزایی

خبر ترک ایران توسط مزدک میرزایی، واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی داشت. بسیاری از کاربران و فعالان فضای مجازی از این موضوع ابراز تعجب کردند.
پرتو جغتایی خبرنگار ورزشی در این بار نوشت: "همه منتظر رفتن عادل فردوسى پور بودن اما مزدك ميرزايى مهاجرت كرد رفت!"
بسیاری از کاربران به اختلافات این مجری سرشناس با صداوسیما اشاره کردند و آن را عامل خروج او از ایران دانستند. هدیه خطیبی خبرنگار روزنامه گل در این باره نوشته است: «مزدک میرزایی بعد از اینکه ماه ها در صدا و سیما بدون آنتن و برنامه مانده بود به شبکه اینترنشنال رفت! او در چند وقت اخیر با مدیران سازمان به مشکل جدی خورده بود که نمونه اش با مدیر شبکه مستند سر مستندی درباره تیم ملی بود ! آخرین کار مزدک هم جهان فوتبال در شبکه آپارات بود.»
پیام های همدلانه زیادی برای مزدک میرزایی نوشته شده است. کاربری معتقد است: «اگر خبر مهاجرت مزدک میرزایی صحت داشته باشه باید به آینده‌نگریش و تصمیم درستش آفرین گفت.مزدک میرزایی قطعا جای عادل رو نمی‌گرفت بر فرض محالم که به عادل می‌رسید مگه صدا و سیما برا عادل چیکار کرد جز تحریم و تعطیلی برنامش که می‌خواست برا مزدک بکنه؟»
عده ای معتقدند خروج مزدک میرزایی نتیجه مدیریت علی فروغی رییس شبکه سوم سیماست. در رهمین راستا خواستار کنارگذاشتن او هستند. کاربری نوشته است: "آقای علی عسگری نتیجه مدیریت فروغی رو دیدی؟ بالاخره فشار از یه جا بیرون زد دیگه خودتون میدونید و صداوسیما و مدیر ژن خوبتون."
کامنت ها و اظهار نظرهای ظنز آمیز هم طبق معمول وجود دارد. کاربری نوشته است: «ای کاش مزدک میرزایی با خودش سرهنگ علیفر رو هم میبرد! شخصا حاضرم هزینه ی این اضافه بار رو هم از جیب پرداخت کنم.»
شوخی‌های مردم با مزدک میرزایی در فضای مجازی
دیروز خبری منتشر شد که از مهاجرت مزدک میرزایی به انگلستان و شروع کارش در شبکه ایران اینترنشنال خبر می‌داد.
به گزارش خبرآنلاین شایعه مهاجرت مزدک میرزایی، گزارشگر و مجری تلویزیون، باعث شد تا مردم در شبکه‌های مجازی، شوخی‌هایی درمورد این موضوع مطرح کنند.
یکی از کاربران در فضای مجازی، مهاجرت میرزایی دستمایه شوخی با علی فروغی کرد و نوشت: «فروغی چند وقت دیگه بمونه شبکه ۳ دیگه مجری نداره، یوسفی رفت شبکه یک، مزدک رفت اینترنشنال، خیابانی رفت ورزش، عادل و گلزار رو هم که بیکار کردن»
همچنین کاربر دیگری در رابطه با این موضوع مطلبی منتشر کرد و نوشت: «بعد از حذف فردوسی‌پور، مزدک میرزایی هم رسما از صدا و سیما رفت و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. اینجاست که باید به فروغی، مدیر شبکه سه گفت: تو بمان و دگران، وای به حال دگران!»
یکی از کاربران هم موضوع مهاجرت مزدک را با مصاحبه‌های جواد خیابانی به زبان‌های خارجی، تلفیق کرد و نوشت: «جواد خیابانی خودشو کشت به زبان ژاپنی و انگلیسی، آلمانی و... اجرا کرد، ولی مزدک بجاش لژیونر شد. نتیجه اینکه اونور آب رفتن شانسیه، بیخود پول کلاس زبان ندید.»
کاربری با اشاره به سانسور‌های صدا و سیما نوشت: «یعنی حالا از این به بعد اگه صدا سیما بخواد بازی‌های تاریخی که گزارشگرش مزدک بوده بازپخش کنه بجای صداش آباژور میذارن؟»
 
Likes: Bache Tehroon
Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#7
اینکه می گویند مزدک شاگرد من بوده و تحت نظر من گزارشگر شده کاملا اشتباه است . من خودم هنوز هم شاگردم . تنها کاری که کردم جوانهای عاشقی مثل عادل و مزدک را به جلوی دوربین و پشت میکروفون بردم تا همه ببینند که جوانان ما چقدر با استعدادند . بعد از آن خودشان بودند که هنرنمایی کردند و من هنوز هم از آنها یاد می گیرم .
Never misses a chance to inject some narcissism into the equation. Martike dayyoos.
 

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#10
Saw a Twitter heads up on them starting soon. When does IPL kick in? Am sure they cover other leagues just fine too.

Fuckin Saudis running our entertainment now!! Wish had gone to beIN.

Wonder if his pickle personality ever change or stay samo lamo.
 

Hooshmand

Elite Member
Oct 12, 2011
8,762
1,008
UK
#11
Dobareh Boghz kard, CQ khaari az in gaiideh ke hanooz daagh-daareh

توضیحات جواد خیابانی درباره شایعات مریضی‌اش و رفتن مزدک و عادل از تلویزیون

 
Likes: A8K

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#15
Post on iranianuk has mazdaks tweet saying football is opium to masses in Iran but his acct gone private now.

Says football is to cover corruption, and talent cant get in because of controls by agents.

Also says agents determine which team to become champ .and Football in 3rd world countries is to dumb down masses.

Article includes him asking why hands of hadi razavi the groom of ayatollah shariatmadari wasnt chopped and asks a out banak zanjani.
 
Oct 18, 2010
6,271
848
#17
iran announced sanctions on the station today.
any property in iran owned by the people working
for the channel will be confiscated.
the $64 question is who is paying for the operation
of this channel.it has no commercials and i estimate
running the station cost at least a $1M a month.
 
Last edited: