Nazi sympathizer, takes harandi's place

Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#1
This the mastermind of AN's hart o poort about jewish people. Looks like he enjoys couple of followings in this board too!
He was the one that arranged KKK's david duke's trip to Iran and visit with AN ( my avatar).










محمدعلی رامین
مشاور غایب احمدی نژاد
در وزارت ارشاد ظاهر شد
ا
"محمدعلی رامین" مشاور "هولوکاست"ی احمدی نژاد، بی سر و صدا شده است معاون مطبوعاتی وزرات ارشاد اسلامی. وی که اهل خوزستان است و گفته می شود تبار اسلامی نیز نداشته، چند سال پیش بدلیل کشف رابطه هایش با نئوفاشیست های آلمان، از سوی دولت این کشور عنصر نامطلوب تشخیص داده شده و از آلمان اخراج شد. وی بعدها در یک مصاحبه مطبوعاتی به نیمه کاره ماندن تحصیلاتش در آلمان و اخراج از این کشور اشاره کرد، اما نگفت که به چه دلیل از آلمان اخراج شد. این درحالی است که گفته می شود دولت آلمان بدلیل این که وی پل ارتباطی احمدی نژاد با نئوفاشیست های آلمان بوده وی را اخراج کرده است.
"رامین" که اروپائی ترین چهره را در میان مشاوران درجه اول احمدی نژاد را دارد، روز جمعه به روزنامه اعتماد رفته و در جلسه خبرنگاران، مدیرمسئول و سردبیر این روزنامه شرکت کرد.
به نوشته "نواندیش" رامین دراین جلسه گفته است:
بعضی وقت ها شما چیزهای بیخودی می نویسید كه من به عنوان شخصیت حقیقی خودم از آنها چشم پوشی می كنم اما در مقام حقوقی نمی توانم آنها را نادیده بگیریم. شما که نگران امنیت شغلی خود هستید، باید نگران امنیت نظام (بخوانید دولت) هم باشید.
خبرنگاری از او در مورد سوابقش سوال كرد.
رامین گفت: اینطور هم نیست كه من بی سابقه باشم، زندگی نامه من مشخص است.
خبرنگاران درباره طرح هدفمند كردن یارانه ها، دلیل لغو امتیاز روزنامه سرمایه، وضعیت نابسامان خبرنگاران و نبود امنیت شغلی آنها، همچنین بازداشت همكاران خود سئوال كردند.
رامین گفت: سوالات شما خیلی نازل و سطحی است، بحث من خیلی كلانتر از این حرف هاست.
خبرنگاری گفت: آیا سوال در مورد ماده 9 مطبوعات در شرح وظایف شما نیست و موضوع تعطیلی روزنامه ای با بیش از 50 نفر خبرنگار موضوعی نازل و سطحی است؟
رامین گفت: من در روز جمعه وقت گذاشته ام و اینجا آمده ام كه این سوالات را از من بپرسید؟
رامین پس از شنیدن این سخن از جا برخاست و با آن كه مدیر مسئول اعتماد با گرفتن دست وی از او خواهش كرد بماند، دست خود را رها و جلسه را ترك كرد.
 
Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#7
do you get a feeling that a new and evolved فراماسون elements have taken over IRI ???

Looking at how mysterious elements of non iranian origin or newly converted to islam have had key roles in evolution of original IRI to hojatiyeh version of IRI???
 
Oct 1, 2004
8,122
205
#8
do you get a feeling that a new and evolved فراماسون elements have taken over IRI ???

Looking at how mysterious elements of non iranian origin or newly converted to islam have had key roles in evolution of original IRI to hojatiyeh version of IRI???
Its very much like the Kemalist takeover of Turkey after WWI. At that point Turks of foreign ancestry and converts from the Christian and Jewish communities got together and basically took over the entire country.
 

Bauvafa

Bench Warmer
Oct 26, 2004
1,987
1
#9
Its very much like the Kemalist takeover of Turkey after WWI. At that point Turks of foreign ancestry and converts from the Christian and Jewish communities got together and basically took over the entire country.
That's right. They were called the "Young Turks", although this is the first time I hear there were any Christians among them. They were mostly Sabbatti Jews who had been thrown out of Spain in 1492 and the Ottomans had accepted them and provided them with refuge. They [The Young Turks] were also responsible for the Armenian genocide/Holocaust that never gets any attention/recognition by the international institutions, nevertheless, all the Turks got blamed for it.

The same thing happened with the Russian revolution in October when the foreign Bolsheviks (German and Eastern European Jews) highjacked the newly-formed government, and soon after the atrocities began across Russia with more than 20 million Christians utterly slaughtered.

In both cases, Trotsky, Lenin, and Marx were involved with the help of Wall Street financiers.
 
Last edited:
Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#10
Researcher, Mr. shahbazi is also bringing up the same question :

عبدالله شهبازی:
کانون های فعال شده
در پس فراماسونری ایران
دولتی که به زور کودتا و سرکوب خونین مردم بر سر کار مانده و سیاستی که در جهت متلاشی ساختن وحدت ملی پیش می برد، آیا دولت و سیاستی وابسته به برخی کانون های مافیائی و هدایت شده است؟
این سئوال به اشکال مختلف در باره حاکمیت کنونی و دولت کنونی ایران مطرح است. چنان که برخی در جستجوی تبار مذهبی و قومی امثال احمدی نژاد و اطرافیانش هستند و برخی در جستجوی وابستگی های محفلی همین اطرافیان در سطح جهان. برای نمونه از تبار یهودی احمدی نژاد یاد می کنند و از وابستگی محمدعلی رامین، مشاور نیمه پنهان احمدی نژاد و طراح هولوکاست در دولت او که اکنون معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد شده و بدلیل روابطی که با نئوفاشیست های آلمان داشت، از این کشور اخراج شد.
عبدالله شهبازی محقق پرکار ایرانی، در آخرین یادداشت تحقیقاتی که در وبسایت خود منتشر کرده نیز یکبار دیگر انگشت روی همین وابستگی ها و گرایش های محفلی و کانونی گذاشته است. او در مطلبی که ما خمیرمایه اصلی آن را استخراج کرده ایم می نویسد:

«اندکی پیش از دهمین دوره انتخابات ریاست***جمهوری، زمانی که فعالیت پرشور ستادهای انتخاباتی در مراحل آغازین خود بود، وبلاگی راه***اندازی شد با نام «فراماسونری چیست؟» عنوان دوم وبلاگ چنین است: «پژوهشی منطقی بدون پیشداوری در زمینه سازمان فراماسونری جهانی و فراماسونری در ایران». [1] اولین مطلب وبلاگ فوق به پنجشنبه 14 مه 2009/ 24 اردیبهشت 1388 تعلق دارد. این وبلاگ را باید نخستین اقدام فراماسون***ها برای اعلام حضور در ایران در تاریخ سی ساله پس از انقلاب ارزیابی کرد. از این منظر، وبلاگ فوق حائز اهمیت تاریخی است.
وبلاگ ماسون***های ایران تا امروز آزادانه، بدون فیلترینگ، به فعالیت خود ادامه می***دهد. این در حالی است که نه تنها وبگاه من بلکه تعداد قابل توجهی از وبگاه***های تخصصی انگلیسی***زبان در زمینه شناخت صهیونیسم و فرقه***های رازآمیز ماسونی و شیطان***پرست، که هیچ ربطی به مسائل ایران ندارند و تنها به کار محققان می***خورند، به نحوی غیرقابل توضیح فیلترند. [2]
من طرفدار فیلترینگ نیستم. مسدود کردن وبگاه***ها و وبلاگ***ها ناممکن و غیرعقلایی است؛ تنها مبالغی هنگفت از کیسه این ملت خارج می***کند و به جیب برخی شرکت***های داخلی و خارجی می***ریزد. طبعاً دلالان این شرکت***ها، که از این طریق سودهای میلیاردی می***برند، باید مبلغان و مدافعان سرسخت «فیلترینگ» باشند. سخنم بر سر این رفتار دوگانه است: «سنگ را بسته و سگ را رها کرده***اند.»
برای فراماسونری در ایران امروز اهمیتی قائل نیستم. کانون***هایی که در پس ماجرا هستند اهمیت***شان بیش از فراماسونری است که تنها یکی از نمودهای عملکرد این کانون***هاست. گفته بودم این روزها «یوم تبلی السرایر» است. [3] هیچگاه کانون***های پنهان و ارتباطات به شدت استتار شده را چون امروز آشکار ندیده بودم. دیروز گمان می***بردم فراماسونری به پیش از انقلاب تعلق دارد، زیرا تداوم این سازمان را پس از انقلاب، با همان شکل و شمایل و مناسک، پرمخاطره و از اینرو نامعقول می***دانستم؛ امروز می***بینم ماسون***ها در ایران هستند و اینک دعوت خود را آشکار می***کنند.
چرا این وبلاگ از 24 اردیبهشت، در آستانه انتخابات اخیر ریاست***جمهوری، آغاز به کار کرد؟ در آن زمان کسی از حوادث پسین خبر نداشت و مخاطرات و آشوب***های بعد مکشوف نبود. این اعلام موجودیت با اتکاء بر کدام تأمین و با کدام پشتوانه سیاسی صورت گرفت؟ شاید «سناریونویسان» از پیش می***دانستند چه خواهد شد و شروع کار وبلاگ فوق، به عنوان اوّلین نمود حضور فراماسونری در ایران پس از انقلاب، به دلیل این آگاهی است.
در آن***چه می***گذرد، سه دهه تلاش شبکه***های پنهان وابسته به کانون***های سلطه***گر جهانی تأثیر بسزا دارد. هدف نه این و آن فرد، و نه حتی نظام جمهوری اسلامی، بلکه فروپاشیدن جامعه ایرانی و تمامیت ارضی ایران و از میان بردن اسلامیت ایرانیان است. این تلاش***ها نمی***توانست به ثمر نشیند اگر جهل و قدرت***طلبی و انگیزش***های نفسانی و فساد ژرف مالی و دیوانی و انحطاط اخلاقی و افول ارزش***های انقلابی و اسلامی در کار نبود. «مهندسی سیاسی» یعنی دستکاری [4] در فرایندهای سیاسی، و به عبارت دیگر اجرای موفقیت***آمیز سناریوهای طراحی شده کانون***های توطئه***گر، با بهره***گیری از بسترهای فراهم عینی اجتماعی امکان تحقق دارد و تنها راه مقابله با آن دانش و درایت و سلامت است

also:
http://www.shahbazi.org/pages/Freemasonry_Sassoons1.htm