Reporter slapped post PP-Saipa game by Ali Daei

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#1
I don't have the pictures but Ziaei, a reported claims to have been slapped after Saipa-PP game. Controversial and shitty officiating per usual.

به گزارش مهر، پس از تساوی یک - یک دو تیم فوتبال پرسپولیس و سایپا، بازیکنان دو تیم در تونل ورزشگاه تختی با هم درگیر شدند. یکی از گزارشگران هم که قصد آرام کردن این اتفاقات را داشت از سوی علی دایی یک سیلی خورد!
وی که به شدت از این موضوع ناراحت بود اعلام کرد: بعد از پایان بازی منتظر تصویربردارم بودم تا پلاتو بگیرم. یک مرتبه درگیری شدیدی بین بازیکنان شکل گرفت. همه داشتند همدیگر را می زدند. بنده به علی دایی گفتم شما به رختکن بروید تا بازیکنان هم به تبعیت از شما به رختکن بیایند

https://tamasha.com/v/MngMD

https://video.varzesh3.com/video/177759

https://video.varzesh3.com/video/177760/صحبت-های-رادوشویچ-درباره-درگیری-پایان-بازی-با-سایپا

https://video.varzesh3.com/video/177757/صحبت-های-علی-دایی-در-کنفرانس-خبری-بازی-با-پرسپولیس

https://video.varzesh3.com/video/177758/حرکت-عجیب-رادوشویچ-در-متن-درگیری-بازیکنان-پرسپولیس-و-سایپا
 
Last edited:

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#2
http://isport.ir/fa/content/2ad0632ac8ef

Am gonna guess the slapping has been more like reaching toward neck/face as things always are exaggerated and we will find out but a lot other concern on Daei and the game in that article.

* او مدعی شده که شما به صورتش سیلی زده‌اید؟

او دروغ می‌گوید. من کسی را نزده‌ام. اگر من کسی را زده باشم، یعنی شدت ضربه من به اندازه پشه هم نیست که روی او تاثیر بگذارد؟

* یعنی شما حتی این خبرنگار را لمس هم نکردید؟

نه من چنین کاری نکردم. من یک سوال دارم؛ این خبرنگار در آن منطقه چه کار می‌کرد؟ مگر نباید در میکسدزون باشد؟ پس در آن منطقه چه کار می‌کرد؟ ایشان که می‌آید دخالت می‌کند آیا حراست آنجا بود؟ پلیس بود؟ وظیفه‌اش در آنجا چه بود؟ او چه کاره است که به من می‌گوید به رختکن بروم؟ او خلاف قانون همه این کارها را انجام داده است و من هم همه این مسائل را به طور قانونی پیگیری می‌کنم. آخر سر معلوم می‌کنم چه کسی حرف حق می‌زند. او چه مسئولیتی دارد که از طرف صداوسیما صحبت می‌کند؟ او مدیر صداوسیماست؟ معاون صداوسیماست و یا سیاست صداوسیما را ایشان تعیین می‌کنند؟ من از او شکایت می‌کنم تا حقیقت مشخص شود. ما در آن دعوا شروع‌کننده نبودیم و با کسی هم مشکلی نداشتیم. این دعواها را پرسپولیسی‌ها شروع کردند و فیلم آن به طور کامل پخش شده و همه دیده‌اند.
 
Last edited:

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
#5
Seda o sima TV crew walked out of one of his latest interview.. my guess is his arrogance is tiring to deal with for them.