RiP Majid Gholamnejad

Nov 24, 2002
27,860
1,466
#1
Former TM player passed away at the age of 35. Daei was his biggest fan. Won the league with Daei and Saipa and when Daei became TM coach, Gholamnejad was regularly getting the call. Played in 2010 qualification with Iran when Daei was still the coach. Capped 17 times. Played mainly as RB in TM and was part of Esteghlal for a season as well.
Rouhesh Shad.. 35... damn!!
 
Last edited:
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#10
I finally found his picture in TM jersey, as i said the picture is from 2009 when Daei was the head coach during 2010 WCQ. When Ghotbi took over, he was invited in first camp but doubt ever played under Ghotbi as head coach!

 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#11
غرق شدن در رودخانه‌ای نزدیک بندرعباس
اختصاصی: آخرین جزییات مرگ مجید غلام نژاد
خلاف اخبار مخابره شده هنوز علت دقیق فوت مجید غلام نژاد مشخص نشده و پزشکی قانونی علت دقیق مرگ را بعد از کالبدشکافی مشخص خواهد نمود.

به گزارش "ورزش سه" و بنا به گفته محسن مینا بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس علت فوت ناگهانی مرحوم مجید غلام نژاد (احتمالا) غرق شدگی او در رودخانه ای در منطقه سیاهو در حوالی بندرعباس است.

بنا به گفته آقای مینا مجید غلام نژاد که به همراه خانواده و برای تفرج به منطقه سیاهو رفته بود در حین شیرجه زدن به عمق رودخانه دچار مشکل شده و پیکر او از آب بیرون نیامده است. خانواده وی سراسیمه ابتدا به هلال احمر اطلاع داده اند و سپس با حضور غواصان جسد غلام نژاد از آب بیرون کشیده می شود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس می گوید: مساله سکته صحت ندارد و علت فوت ایشان پس از کالبدشکافی از سوی پزشکی قانونی به اطلاع خواهد رسید. به گفته وی حادثه امروز ساعت ۹ صبح اتفاق افتاده و ساعت ۲ بعدازظهر نیز پاسگاه انتظامی منطقه مربوطه از وقوع این حادثه مطلع شده است.




مرگ‌ ناباورانه این بازیکن تیم های ملی که پس از گذراندن دوران فوتبال در بندرعباس ساکن شده و به همراه همسرش یک باشگاه ورزشی را اداره می کرد امروز جامعه فوتبال را تحت تاثیر خود قرار داد. غلام نژاد بازیکنی خوش اخلاق و ممتاز بود که یک گل ملی هم در کارنامه دارد.

از امروز بعدازظهر که خبر فوت او در رسانه ها منتشر شده بازیکنان مختلف و هم باشگاهی هایش در استقلال، سایپا و تیم ملی مراتب تسلیت خود را به خانواده وی اعلام کرده اند. از غلام نژاد یک فرزند پسر به نام امیرسام به یادگار مانده است. ورزش سه باز هم این مصیبت بزرگ را به خانواده غلام نژاد تسلیت گفته و برای روح او طلب شادی می کند.

جامعه فوتبال بعد از این ضایعه باورنکردنی در کنار خانواده غلام نژاد خواهد بود تا اندکی تسکین بر این درد بزرگ باشند.



نمایی از منطقه ای که بازیکن سابق تیم ملی در آن غرق شد :به گفته مسئول آتش نشانی منطقته چهار غواصی که در پی تماس هلال احمر به منطقه اعزام شده بودند. پس از ۲۵ دقیقه جستجو پیکر بی جان مجید غلام نژاد را در محدوده روستای بیخ منطقه هماگ بندرعباس از آب خارج کردند.

https://www.varzesh3.com/news/1553778/اختصاصی-آخرین-جزییات-مرگ-مجید-غلام-نژاد
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#12
۱۳۹۷/۰۶/۲۴ ۰۱:۰۹ ۶۰۶۱

مروری بر دوران ورزشی مجید غلام‌نژاد/ قهرمانی با سایپا و تیم ملی، حضور کوتاه مدت در استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود - مجید غلام نژاد، بازیکن سابق تیم ملی و استقلال درگذشت به همین مناسبت سابقه ورزشی این بازیکن مرور شده است.
به گزارش وب سایت نود، این بازیکن متولد ۱۳۶۲ بود و فوتبالش را از تیمهای پایه سایپا آغاز کرد .غلام نژاد از لیگ پنجم توانست جای ثابتی در ترکیب بزرگسالان سایپا به دست بیاورد.او عضو بهترین تیم سایپای تاریخ لیگ برتر بود.تیمی که با هدایت علی دایی تنها قهرمانی لیگ برتر نارنجی‌پوشان را به ارمغان آورد.این جام مهمترین افتخار باشگاهی غلام‌نژاد نیز محسوب می‌شود.
دفاع راست سابق تیم ملی، تا پایان لیگ هفتم به همراه دایی در سایپا حضور داشت و با جدایی دایی از سایپا این بازیکن نیز به پاس همدان رفت ولی همکاری با اسطوره با فوتبال ایران، زمینه دعوت این بازیکن از سوی علی دایی به تیم ملی را فراهم کرد.

حضور یک ساله در تیم ملی
در ۱ فروردین ۱۳۸۷ در دیدار دوستانه با بحرین، علی دایی برای اولین بار هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و مجید غلام نژاد نیز نخستین دیدار ملی خود را انجام داد. او ۱۷ بازی ملی انجام داد ولی در حدود یک سالی که در تیم ملی حضور داشت مهره غیرقابل اغماض تیم بود و از اولین تا آخرین دیدار ملی (۲۲ اسفند ۱۳۸۷برابر کنیا) از ۲۳ بازی برگزار شده در ۱۷ مسابقه حاضر بود.او این آمار را در شرایطی خلق کرد که خسرو حیدری که غلام‌نژاد جانشین او در پاس همدان شده بود بهترین روزهای دوران بازیگری خود را در استقلال سپری می‌کرد.
یک گل ملی نیز به نام غلام‌نژاد ثبت است. این بازیکن در دیدار با سنگاپور در شرایطی که بازی تا دقیقه ۴۳ گلی نداشت گل اول بازی را به ثمر رساند تا مقدمه‌ای بر پیروزی پر گل ۶ بر صفر ایران باشد

قهرمانی در رقابتهای غرب آسیا در سال ۲۰۰۸ مهمترین افتخار ملی مجید غلام‌نژاد است.این آخرین جام بین المللی است که تیم ملی موفق به فتح آن شده است

عضویت در استقلال
هر چند غلام‌نژاد جایگاه ویژه‌ای در پاس داشت و یکی از پنالتی‌زنان این تیم محسوب می‌شد ولی پس از یک فصل بازی به صورت قرضی به سایپا بازگشت و تا پایان نیم فصل اول لیگ سیزدهم در این تیم بازی کرد تا در این مقطع با پیشنهاد استقلال مواجه شد.این پیشنهاد فرصت مناسبی برای بازگشت به سطح اول این بازیکن به سطح اول فوتبال ایران بود.
غلام‌نژاد ۸ بازی برای استقلال انجام داد که یکی از این بازی‌ها دربی بود.او در دیداری که ساموئل فقید نیز در ترکیب استقلال حاضر بود در دقیقه ۵۸ جایگزین مرحوم اولادی شد.
حضور در استقلال، پایانی بود بر ۹ فصل بازی علام‌نژاد در سطح اول فوتبال ایران.او در این مدت ۷ گل به ثمر رساند که مهمترین آن گل سوم سایپا در جریان پیروزی ۴ بر ۲ مقابل پرسپولیس بود

بازی در دسته‌های پایین‌تر
بر خلاف انتظار حضور در استقلال نه تنها باعث بازگشت غلام نژاد به روزهای اوج نشد بلکه باعث دوری او از میادین به مدت یک فصل و نیم در ۳۱ سالگی شد تا اینکه بالاخره به پاس همدان که دیگر در لیگ برتر حضور نداشت بازگشت. پس از پاس، شاهین بوشهر و شهرداری بندرعباس تیم‌های بعدی غلام‌نژاد بودند.او در فصل جاری تیمی نداشت و در شرایطی که گفته می‌شود احمد جمشیدیان سرمربی پاس همدان قصد مذاکره با وی جهت حضور در این تیم به عنوان مربی یا بازیکن را داشت دار فانی را وداع گفت.

http://90tv.ir/news/481537/مروری-بر...-با-سایپا-و-تیم-ملی-حضور-کوتاه-مدت-در-استقلال
 

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
#13
Really? To dige chera? lol

Daei selected few of Saipa player(Ghomalreza Rezaei, and his captain, Ebrahim Sadeghi, and few others). He was one of them.
Don't know man. Getting old.

Yeah I do remember Daei brought some of his Saipa players to TM, including Gholamreza Rezaei but just don't remember Gholamnejhad. His surname sounds familiar though.

Poor guy...what a tragedy. Small kids and all.... :(
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#17
Ye Mosht Olagh, saftey melate ke be tokhme chapeshounam nist, The river like this should have many sign of danger or safety concerns. Apparently it didn't. Oun khoda biamorzam ke shenash khob nabod nemidonam che fekri kard to hamin jaei parid. It looks to be pretty deep.