RIP the greatest athlete that ever lived

Nadersan

Bench Warmer
Mar 20, 2016
889
1
Stockholm
#2
The greatest of them all . به همه شما عاشقان پاکی وعدالت تسلیت عرض میکنم RIP Man ,you'll always be alive .love


Skickat från min iPad med Tapatalk
 
Apr 15, 2016
1,481
1
Suisse
#4
Well nobody knows what exactly RIP means because no one knows what happens after death. From whats visible, the physics of anyone who dies, is in great peace and quiteness. However the greatest athlete thats ever lived is Michael Jordan followed by Bo Jackson.
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,860
1,343
#7
kelay.jpg

گزیده***هایی*** از حرف***های محمد علی*** اسطوره***ٔ به یاد ماندنی بوکس دنیا


من بهترين هستم
"من بهترین هستم. این را پیش تر هم گفته بودم. به این نتیجه رسیدم که اگر آن را تکرار کنم، دنیا با من هم کلام خواهد شد".
"کوهستان پیش رویت تو را خسته نخواهد کرد، ریگ داخل کفشت را مقصر بدان".

"من در اشتباهات زندگی***ام سهیم بوده ام، اما حتی اگر تغییر کوچکی در زندگی یک نفر ایجاد کرده باشم، پس عمرم به بطالت نگذشته است".

"من پيلوت سفینه فضایی بوکس هستم. جو لوئیس و دمپسی تنها جنگنده بودند. من در دنیای خودم سیر می کنم".
"فقدان ایمان سبب ترس از رویارویی افراد با چالش ها می شود، و من به خودم باور داشتم".
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,860
1,343
#8

چراينفورم نظامي بپوشم
"چرا باید از من بخواهند تا یونیفورم نظامی به تن کنم و 16 هزار کیلومتر از خانه دور شوم تا بر سر جمعیت رنگین پوست ویتنام بمب و گلوله بریزم، در حالی که با سیاه پوستان لوئیزویل همانند سگ برخورد می شود و آنان از حقوق پایه ای انسانی شان محرومند؟"
"کسیوس کلی نامی است که برده داران سفید پوست به من دادند. حال که آزاد هستم، و دیگر اموال کسی به حساب نمی آیم، حال که دیگر برده نیستم، اسم شان را به خودشان بر می گردانم و نام زیبایی برای خودم برگزیدم".
"غیرممکن تنها لغت بزرگی است که توسط افراد کوچک برای راحت زندگی کردن در این دنیا مورد استفاده قرار می گیرد؛ به جای آنکه از قدرت خود برای تغییر آن بهره ببرند. غیرممکن یک حقیقت نیست، یک عقیده است. غیرممکن بیانیه نیست، جسارت است. غیرممکن بالقوه و موقت است. غیرممکن هیچ است"



kelay2.jpg
 
Apr 15, 2016
1,481
1
Suisse
#9
اره, چه اسم زیبایی هم برا خودش برگزید. از چاله افتاد تو چاه. مشکل همیشه بیسوادیه, وقتی یک بیسواد فکر میکنه باید خودشو دنیا رو تکون بده, اونوقت این از آب در میاد. طرف نه میدونه محمد کی بوده نه علی, ولی میره زرتی مثل گاو اسم خودشو میزاره محمد علی و فکر میکنه چه کار زیبایی کرده.
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,860
1,343
#10
kelay3.jpg



من ورنجهايم
"من به قدری در بوکس موفق بوده ام که آنها مجبور شدند شخصیتی مثل "راکی"، یک سفیدپوست"، را بیافرینند تا با من در رینگ مقابله کنند".

"مسابقه بوکس مجموعه ای از مردان سفیدپوست است که به دو سیاه پوست در حال جنگیدن خیره شده اند".

"اگر ذهن من آن را تجسم کند، قلبم آن را باور کند، پس من می توانم آن را بدست بیاورم".
"من آنقدر سریع هستم که شب گذشته کلید برق اتاقم را خاموش کردم و قبل از تاریک شدن در رختخواب بودم
 
Apr 15, 2016
1,481
1
Suisse
#11
واقعا چه حرف های با محتوایی هم میزده...الان که فکر میکنم میبینم شاید اسم زیبای محمد علی هم واقعا برازنده چنین شخصیتی بوده
:)
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,860
1,343
#12
بیوگرافی محمد علی کلی

محمد علی که نام قبلی***اش کاسیوس مارسلوس کلی جونیور بود در تاریخ ۱۷ ژانویه 1942 در لویس ویلِ کنتاکی آمریکا به دنیا آمد. وی یکی از مشهورترین بوکسرهای سنگین وزن جهان بود که پس از گرویدن به اسلام در فعالیت***های سیاسی ایفای نقش می***نمود و به این دلیل بیش از سایر قهرمانان ورزشی در جهان مطرح شد. وی در قرن بیستم عنوان یکی از بزرگترین قهرمانان ورزشی را به خود اختصاص داد

دوران کودکی محمد علی کلی (بیوگرافی محمد علی کلی)

محمد علی در شهر لوییس ویل کنتاکی دوران کودکی خود را سپری کرد. هنگامی که در سن ۱۲ سالگی دوچرخه کوچکش به سرقت رفت، مثل بسیاری از کودکان دیگر گریه کنان نزد پدرش نرفت؛ بلکه ماجرا را برای پلیس محلی شان، جو مارتین -که یک مربی بوکس هم بود- تعریف کرد. مارتین پیشنهاد کرد که راه مبارزه کردن را تحت نظر او یاد بگیرد و این پسر بچه ۱۲ ساله به سرعت تحت فرامین مارتین در امر یادگیری بوکس پیشرفت کرد. تا زمانی که به دبیرستان رفت و در کنتاکی موفق به کسب ۶ عنوان شد و با این موفقیت***ها مسوولین مدرسه نمرات ضعیف درسی***اش را نادیده گرفتند و اجازه دادند تا او فارغ ***التحصیل شود.


kelay4.jpg




دوران نوجوانی محمد علی کلی

در بازی***های المپیک تابستانی سال ۱۹۶۰ در رم مدال طلای بوکس در رده سبکِ سنگین ***وزن را کسب کرد و بعد از آن آموزش بوکس حرفه***ای را زیر نظر آنجلو داندی ادامه داد و همزمان در همان سال***ها بود که عقاید مذهبی خود را بروز داد. ضمن اینکه نتایج دور از انتظار و خیره کننده او در مسابقات و روحیه خستگی ناپذیرش موجب شده بود تا لقب مشت زن لویی ویل را از آن خود کند.

محمد علی کلی در ۲۹ اکتبر ۱۹۶۰ در شهر لویی ویل توانست در اولین مسابقه حرفه***ای خود در ۶ راند توانست بر تونی هونساکر که رئیس پلیس فایتویل ویرجینیای شرقی بود پیروز شود.

از سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۳ این مبارزه گر جوان در ۱۵ مسابقه نفسگیر دیگر حریفانش را ناک اوت کرد. کسانی همچون تونی اسپرتی، جیم رابینسون، دانی فلیمن، داک سابدانگ، آلونزو جانسون، جرج لوگان، ویلی بسمانفو لامار کلارک( که در دوره اوج خود بیش از ۴۰ پیروزی قاطعانه داشت).

شاید هیجان انگیزترین و پر افتخارترین موفقیت کلی را در آن دوران پیروزی برابر سانی بنکس، آلخاندرو لاورانته و آرچی مور که سابقه ۲۰۰ پیروزی چشمگیر داشتند، باشد. اگرچه بنکس و لاورانته هر دو پس از این در مسابقات دیگر روی رینگ کشته شدند و کلی تنها مدعی عنوان قهرمانی در برابر سانی لیستون شد. رویارویی با سانی لیستون رقابتی بود که همه بوکسورها با هراس از آن حرف می***زدند و بوکسوری به سن و سال کم کلی نتوانسته بود او را تاکنون شکست دهد و این عنوان را کسب کند



مبارزه محمد علی کلی با سانی لیستون

کلی هدف بزرگ و انگیزهٔ خوبی داشت، اما لیستون هم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بود و برای هر مبارزه***ای آماده! در راند نخستین سرعت بازی کلی موجب حیرت همگان شد، حتی لیستون نیز از این مساله شگفت زده شد. قبل از مسابقه آرچی مور و سوگار ری رابینسون به کلی هشدار داده بودند که مراقب سر خود باشد چرا که سانی ضربات سهمگینی دارد؛ ضمن اینکه از وزن بالای خود در تحت فشار گذاشتن حریف استفاده می***کند. به همین دلیل کلی حسابی در راند اول شرایط را بررسی کرد و سعی می***کرد به او فرصت ندهد.


در همان ابتدای راند سوم به طرز آشکاری لیستون خستگی خود را بروز داد و کلی از این مساله بیشترین سود را برد و با ضرباتی سنگین او را ضعیف***تر کرد. در ثانیه***های پایانی راند سوم با یکی از ضربات کلی زیر چشم سانی شکاف عمیقی خورد و همین خونریزی نیروی او را بیش از پیش تحلیل داد. در راند چهارم لیستون با بهره***جویی از خستگی کلی کمی خود را جمع و جور کرد، اما بوکسور جوان با استفاده از همین نیروی جوانی تا راند ششم خود را سرپا نگه داشت و منتظر پایان مسابقه بود که به ناگاه لیسون پس از چند ضربه از درد به خود پیچید و اعلام کرد که بازویش در رفته و از ادامه مسابقه بازماند و کلی با قدرت خود را "پادشاه جهان" نامید و با فریاد از همه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه خواست که در وصف قدرت نمایی او مقاله***های جذابی بنویسند! وی در یک رقابت نفس***گیر و پر استرس بالاخره قهرمان جهان شد. اما باید پس از آن قدرت و توانایی خود را به سایرین هم نشان می***داد
 

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
5,860
1,343
#13
kelay2.jpg





کلی پیش از مسابقه لیستون را "خرس پیر و زشت" خوانده بود. خود را هم با گردن آویزی که روی آن "شکارچی خرس" نوشته شده بود، در برابر دوربین عکاسان قرار می داد.

نورمن میلر، نویسنده***ای که به مفهومی به نام "علی" (محمدعلی کلی) پرداخته، این حرکات او را استراتژی***های از پیش اندیشیده شده می***دانست: «او فهمیده بود که پیروزی در مشت زنی تا حد بسیار زیادی به اعتماد به نفس مربوط است. کلی تمام تلاش خود را کرد که حریف را پیش از رقابت ناراحت و از نظر روحی ضعیف کند. حریف باید عصبی و آشفته باشد تا محمد علی راحت***تر با او مواجه شود. او به شیوه***ای باورنکردنی به هدف خود دست یافت.»


در ماه نوامبر ۱۹۶۵ (میلادی) توانست قهرمان اسبق دنیا فلوید پترسون را شکست دهد. در راند دوازدهم داور مسابقه به علت شرایط فیزیکی بد فلوید، بازی را متوقف کرد و کلی را برنده بازی اعلام نمود.

کلی در مورد خود می***گفت: «من خطرناکم، من درخت انداخته ام، با تمساح جنگیده ام، نهنگ شکار کرده***ام، رعد را به زندان انداخته***ام و به برق دستبند زده***ام، هفته گذشته یک صخره را کشتم، من سریع ام ... سریع.
 

Bache Tehroon

Elite Member
Oct 16, 2002
39,533
1,513
DarvAze DoolAb
www.iransportspress.com
#14
A total narcissist with quite a talent for throwing punches and sometimes dodging them.

Greatest athlete of all time?!!! LOL!

Any person who lacks humility is considered a lost cause in my book. This guy never heard of humility. Quite a piece of shit as far as character goes.
 

AFRIRAN

IPL Player
Jun 8, 2010
2,521
0
#17
yeas .... he was the greatest .... but greatest Narcissist Racist have ever born , now I'm asking how Mohammad Ali was good and Donald Trump is bad ? not because he is white ? ....

I was feeding his speeches by Media whole day today , he was just another fucking black racist ...
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#19
Racist???? Man he lived during the time that blacks were not even count as human beings.. off course he needed to be racist... he was the greatest!!!
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
#20
“I ain’t draft dodging. I ain’t burning no flag. I ain’t running to Canada. I’m staying right here. You want to send me to jail? Fine, you go right ahead. I’ve been in jail for 400 years. I could be there for 4 or 5 more, but I ain’t going no 10,000 miles to help murder and kill other poor people. If I want to die, I’ll die right here, right now, fightin’ you, if I want to die. You my enemy, not no Chinese, no Vietcong, no Japanese. You my opposer when I want freedom. You my opposer when I want justice. You my opposer when I want equality. Want me to go somewhere and fight for you? You won’t even stand up for me right here in America, for my rights and my religious beliefs. You won’t even stand up for my rights here at home.”