TM Iran Information Thread

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
With the sarcasm flying around here at times I am sure you're setting a bait but right before the game start I thought a 5-0 would be a nice feel-good result..
No doubt it has to happen for the team to psychologically settle in.

CQ and IFF should be sued and publicly embarrassed for this shit.
 
Nov 29, 2002
8,096
862
Fair choice to test out some young players. I would have tried out some of our youngest players as well to give them a taste - guys like Taha Shariati, Younes Delfi, Hossein Kaabi etc....
 
Likes: Sly

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
Guys we played against mahallate Sierra Leone but it's not like we played with our A team. It wasn't even our B team or else guys like Torabi would have played. This was our C team.

A good game for CQ to test the players who almost never get the chance to play.

Now let's focus on the real friendlies coming up, like the one against Tunisia next week.
 
Feb 4, 2005
25,248
5,460
From CQ’s FB page

Call up list for the next matches with Tunisia and Algeria. These 28 names are selected from the 35 Team Melli players list we are working close, and that is open for the World Cup. We will work on this 35 list until the last moment.

GOALKEEPERS
Alireza Beiranvand
Amir Abedzadeh
Rashid Mazaheri
Seyed Hossein Hosseini

DEFENDERS
Milad Mohammadi
Mohammad Khanzadeh
Morteza Pouraliganji
Pejman Montazeri
Ramin Rezaeian
Roozbeh Cheshmi
S. Jalal Hosseini
Saeid Aghaei
Vouria Ghafouri

MIDFIELDERS
Ali Gholizadeh
Ali Karimi
Ehsan Hajsafi
Masoud Shojaei
Omid Ebraihimi
Saeed Ezatolahi
Saman Ghoddos

FORWARDS
Alireza Jahanbakhsh
Karim Ansarifard
Kaveh Rezaei
Mehdi Taremi
Mehdi Torabi
Reza Ghoochannejhad
Sardar Azmoun
Vahid Amiri
 

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
Nice to see Masoud Shojaei is finally invited!

Not that I miss his slow game, losing the ball to the opponents many times. but it was not fair not be invited merely for political reasons.
 
Likes: DireStraits

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
Good list, specially with the addition of Shojaei!
I sorta hoped Noorafkan would make the list. Wonder why it is only 28 players, I read CQ and Aghajanian had earlier mentioned a list of 30 players to be announced on Sunday.

Given that PourAliGanji and Taremi are included, their injury must not be serious.

Branko can sleep better now that Ansari, Kamyabi-nia, and Alipour are crossed out.

Lak, Noorafkan, and Abdullah Zadeh are not included in the list of 28. Gholozadeh, Khanzadeh, H. Hosseini remain on the list.

Haghighi (GK) is not invited as well as Ashkan and Majid Hossseini (due to injury).
 
Last edited:

zoozanagheh

Bench Warmer
Feb 6, 2005
2,327
304
فریادها و گلایه‌های کی‌روش از خبرنگاران در آخرین نشست سال
کی‌روش: چرا هیچوقت از من راضی نیستید؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از دیدار با سیرالئون شرکت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در نشست خبری درباره دیدار دوستانه ایران و برنامه تیم ملی در هفته های باقی مانده صحبت کرد که مشروح صحبت های او در ادامه می آید:

صحبت های اولیه؟

به همه حاضران در نشست خوش آمد می گویم. بازی تمرینی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. بار دیگر امروز شاهد نگرش و رفتار بسیار خوبی از بازیکنان در تیم ملی با توجه به مشکلاتی که داریم، بودیم. بازیکنان نشان دادند که آماده فداکاری برای تیم ملی هستند و این آمادگی را امروز نشان دادند و یک فوتبال خوب در زمین ارائه کردند. در درجه دوم یک تشکر بسیار گرم و با محبت از تیم فوتبال سیرالئون انجام می دهیم که در زمان کم این سفر طولانی را برای بازی ما انجام دادند تا ما یک بازی تمرینی را سپری کنیم. از طرف فدراسیون فوتبال من مطمئنم هستم که آقای تاج نیز صحبت های من را تایید می کنند. باید از کادرتیم ملی، آنهایی که دیده نمی شوند و قهرمان های دیده نشده هستند، تشکر کنم که بدون حضور آنها این اتفاقات رخ نمی داد. از مسئولین شرکت اوول و آقای بامداد میرزایی تشکر می کنم که کمک کردند این بازی انجام شود. طبق معمولی بعضی از افراد تنها صحبت می کنند اما ما مسیر خود را برای نزدیک شدن به اهدافمان ارائه می دهیم.

از تیم ملی سیرالئون راضی هستید؟

از بازی تمرینی که امروز پشت سر گذاشتیم و نمایشی که داشتیم، بسیار خوشحال هستم. قدم بعدی که ما پیش رو داریم، رسیدن به سطح فوتبال بین المللی است. اگر بخواهیم کیفیت بازیکنان به سطح بالاتری برسد، باید جلسات تمرینی مانند امروز داشته باشیم. مطمئنا از این بازی خوشحال هستیم و نمی شود همه بازی ها به شکلی باشد که ما می خواهیم. تیم ملی بحرین برابر ایران 7 گل دریافت کرد و ایران نیز با 3 گل برابر برزیل شکست خورد و اگر اینگونه باشد برزیل نباید برابر ما بازی کند زیرا اختلاف سطح داریم. شما دوستان اهالی رسانه باید برابر این دروغ بایستید و حقایق فوتبال ایران را به درستی ارائه کنید. یک اردو و بازی دوستانه داشتیم که بازی خارج از روزهای فیفا است. به بیش از 20 کشور دنیا دعوت نامه ارسال کردیم تا امروز برابر ما حاضر شوند. سیرالئون آمادگی خود را ابراز کرد تا با بازیکنان داخلی به ایران بیایند و فرآیند یادگیری داشته باشند و ما می خواستیم برابر سبک جدیدی از فوتبال قرار بگیریم و این دیدار فرصت مناسبی برای هر دو تیم بود. مطلب مهم این است که ما برنامه های مدون و دقیقی داریم و هر روز سعی می کنیم که یک قدم رو به جلو حرکت کنیم و شما باید از این مسائل راضی باشید. اینگونه به نظر می آید که شما دوستان هیچ وقت راضی نیستید. به عنوان تیم دوم به جام جهانی رفتیم، 5 سال است نباختیم، تیم اول آسیا هستیم اما باز هم شما راضی نیستید. واقعیت این است که در چند ماه گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم و زجرهای زیادی را تحمل کردیم. تهمت های بزدلانه، تهدید ها در موبایل ها و ایمیل هایی که ارسال شده است. چه توقعی دارید؟ تا یک حدی دیگر کافی است. باید کمی احترام بگذارید و به دستاوردی که داریم افتخار کنید. فراموش نکنید 3 ماه دیگر جام جهانی آغاز می شود و ما هنوز هم با جنگ های داخلی و درونی، دروغ ها و تهمت ها رو به رو هستیم. آیا شما رفتار حرفه ای بنده را بعد از 7 سال زیر سوال می برید؟ زحمات فدراسیون را زیر سوال می برید؟ رفتار حرفه ای بازیکنان را زیر سوال می برید؟ دیگر دنبال چی هستید؟ حداقل کاری که می توانید بکنید این است که اجازه بدهید بازیکنان کار خود را انجام دهند و باعث خوشحالی مردم شوند.

از بیماری ابولا که لیگ سیرالئون را تعطیل کرده ترسی ندارید؟

مطمئنا اینگونه نیست زیرا ما به تنهایی تصمیمات را نمی گیریم. از فدراسیون فوتبال آفریقا، آسیا، ایران، سیرالئون و فیفا این تصمیمات عبور کرده است. اینگونه نیست که همه گمراه باشند و ما باهوش باشیم و اگر همچین مشکلی وجود داشت، این تصمیم گرفته نمی شود.

چند بازیکن از لیگ به روسیه می روند؟

اجازه بدهید برنامه آماده سازی تیم را توضیح دهم. تقریبا 60 تا 55درصد بازیکنان ما خارج از کشور هستند و بقیه در داخل کشور هستند. حضور کاوه و رامین یک سورپرایز خوب برای ما بود و تغییر برنامه لیگ بلژیک یک اتفاق خوب برای ما بود. پور علی گنجی و طارمی نیز زودتر از قطر برگشتند. در حال حاضر من با 35 بازیکن کار می کنم و در هر پست 3 بازیکن داریم. در هر پست 3 بازیکن داریم، پس 30 بازیکن و در کنار 5 دروازه بان که در مجموع 35 بازیکن داریم. لیست ما هنوز هم باز است و کادرفنی تیم ملی هر هفته همه بازیکنان را نگاه می کند. همه بازی ها در تهران و خارج از تهران ضبط و بررسی می شوند. تمامی کادر همه بازیکنان را هر هفته می بینند. در 30 روز آینده لیست 35 نفره را اعلام خواهیم کرد. لیست 35 نفره ما هنوز بسته نیست و هر ماه ممکن است بازیکنی اضافه و یا کم شود. در تاریخ 15 می 2018 باید لیست 34 نفره را اعلام کنیم. ما در حال حاضر 16 بازیکن خارج از کشور داریم و البته این به آن معنا نیست که همه آنها در جام جهانی حضور دارند اما از 34 نفر، بقیه از داخل ایران هستند. بعد از گذشت 7 سال کار در ایران می توانم بگویم 60 تا 65 درصد از لیست تیم ملی بسته شده است. البته امکان مصدومیت و افت بازیکنان وجود دارد. باید با تک تک بازیکنان تا لحظه آخر کار کنیم و همه این بازیکنان مستحق این هستند که با ما کار کنند. برنامه های ما تا آخرین لحظه به این شکل است.
یک مثال برای شما می زنم. وقتی 7 سال قبل یک دروازه بان داشتیم با 100 بازی ملی ولی دروازه بان دوم ما، صفر بازی ملی داشت. بعد از 7 سال ما 5 دروازه بان آماده برای حضور در جام جهانی داریم. حتی در جام جهانی 2014 ما اگر قوچان نژاد را نداشتیم، همه نگران بودند اما الان 6 مهاجم آماده یعنی کاوه، سردار، علی پور، انصاری فرد، طارمی و قوچان نژاد را داریم. هنوز هم شما خوشحال نیستید. نمی دانم چه چیزی شما را خوشحال می کند. تنها چیزی که شما را خوشحال می کند، افرادی هستند که تفرقه ایجاد می کنند. از زندگی و فوتبال لذت ببرید. شما چرا کاری که ما در تیم ملی می کنیم را انجام نمی دهید؟ همه ما در تیم ملی خوشحال هستیم. دوست داشتم امروز همه رسانه ها در رختکن باشند. ابتدا باید بگویم نوروز نزدیک است و به همه شما تبریک می گوییم. از آقای جوادی و معتمد کیا می خواهم که همه افراد به داخل رختکن بیایند. ما هیچ چیز برای پنهان کردن نداریم و لطفا به داخل رختکن بیاید و ببینید همه خوشحال هستند. من و بازیکنان حقوق نگرفتیم اما خوشحالیم. هیچ ایرادی ندارد. قرارداد من را می خواهید ببینید؟ خیلی نگران قرار داد من هستند. از آقای معتمد کیا می خواهم قرارداد من را کپی کند و به شما بدهد. بعضی من را با این موضوع تهدید می کنند. قرارداد من مورد تایید فدراسیون و فیفا است. خواهشا قرارداد من را ببینید و هیچ ایرادی ندارد ولی خواهش می کنم خوشحال باشید. اگر راجع به تعطیلات سوالی دارید، مطرح کنید.

نگران انجام برنامه های تیم ملی نیستید؟

واقعا می خواهید بدانید؟ من هیچ دغدغه ای ندارم. تنها شما اهالی رسانه نگران هستید زیرا شما حرف افرادی را گوش می کنید که تهدید می کنند. افرادی که حمله های ترسووارانه را انجام می دهند. اگر می خواهند صحبت کنند، بیایند رو در رو و چشم در چشم صحبت کنیم. اگر راجع به افرادی که با من کار می کنند، می خواهید بدانید باید بگویم می توانید به پک بیایید و مدارک و تحصیلات افراد را ببینید. راستی تاکید می کنم که در کادر من، برادر، پسر، پسردایی و هیچ اقوام نزدیکی نیست. اما می دانید چه موضوعی مهم است؟ ولی از ته دل به شما می گویم. دوست داشتم تا افراد کادر من، پسر، بردار و نزدیکان من بودند زیرا همه ما افراد نزدیکی هستیم و همه زحمت می کشیم. ما برادر نیستیم اما مانند برادر زحمت می کشیم. اینها پسران من نیستند اما ای کاش پسر من بودند. آیا شما مطلبی در تضاد خانواده بودن دارید؟ این افراد فامیل من هستند(میرزایی و حمیصی را صدا کرد تا در کنار او حاضر شوند). آقایان اعضای کادر من بین 20 تا 18 ساعت کار می کنند. افراد از 8 صبح تا 12 شب کار می کنند و آنها بدون داشتن تعطیلات زحمت می کشند. اگر کسی با این موضوع که همه ما خانواده هستیم مشکل دارد، آن فرد با من مشکل دارد. ای کاش آقای تاج هم اینجا بود.



تمدید قرارداد با کی روش؟

باعث افتخار من است که آقای تاج رسما این پیشنهاد را به من دادند و این موضوع معنای بسیار بزرگی دارد. پیام این موضوع این است که زحمات ما دیده شده است اما در زمان مناسب روی آن صحبت می کنیم و فعلا تمرکز ما روی آماده سازی تیم ملی است. مهم ترین مطلب این است و خواهش می کنم به همه خانواده ها بگویید که برای آنها آرزوی سال خوبی دارم. بزرگترین آرزوی ما سلامتی شما است. خوشحال باشید آقایان! اگر قول بدهید فقط خوشحال باشید، ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و شما می توانید در پک قرارداد من را ببینید. خانواده خوشحالی منتظر شما هستند
.
 
Likes: oghabealborz

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
Good list, specially with the addition of Shojaei!
I sorta hoped Noorafkan would make the list. Wonder why it is only 28 players, I read CQ and Aghajanian had earlier mentioned a list of 30 players to be announced on Sunday.

Given that PourAliGanji and Taremi are included, their injury must not be serious.

Branko can sleep better now that Ansari, Kamyabi-nia, and Alipour are crossed out.

Lak, Noorafkan, and Abdullah Zadeh are not included in the list of 28. Gholozadeh, Khanzadeh, H. Hosseini remain on the list.

Haghighi (GK) is not invited as well as Ashkan and Majid Hossseini (due to injury).
I thought Khanzadeh looked quite promising as another option for the center back even though the opponents weren't strong enough to challenge the defense.
 
Likes: zoozanagheh

A8K

Elite Member
Oct 22, 2016
3,036
520
fuck.ir
^ NEVER been a fan of Afazeli. Glad he's being exposed on crimes against Youth TeaM. comment section takes issue with Qurioz having brokered and pocketed money from the game (allegedly to the tune of $200k) .. another poster refers to SL team as 'dampaee pooshan'.
 
Last edited: