TM Iran Information Thread

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
اعتراف غیرمستقیم نایب رئیس فدراسیون فوتبال: ویلموتس به خاطر بدقولی به ایران برنگشت

با وجود این که فصل جدید لیگ برتر از امروز وارد هفته دوم خود می شود اما هنوز خبری از سرمربی بلژیکی و دستیاران خارجی برای زیر نظر گرفتن بازی های باشگاهی نیست.

مارک ویلموتس همچون کارلوس کی روش در همان آغاز ماجراجویی جدید خود روی نیمکت تیم ملی برای مدتی طولانی از ایران خارج شده است و هنوز هم مشخص نیست چه زمانی به تهران برمی گردد. این اتفاق در حالی توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرد که انتظار می رفت بنا به وعده های مدیران فدراسیون سرمربی جدید تیم ملی کاملا بازی های باشگاهی را از نزدیک رصد و زیر نظر بگیرد.

لیگ نوزدهم باشگاهی ایران امروز در حالی وارد هفته دوم خود می شود که نه تنها خبری از مارک ویلموتس برای تماشای این بازی ها نیست بلکه دستیاران خارجی او نیز هنوز به تهران برنگشته و تمام مسئولیت تماشای بازی های لیگ به دوش وحید هاشمیان تنها دستیار ایرانی ویلموتس افتاده است. تاخیر در بازگشت سرمربی بلژیکی در حالی رقم خورد که بسیاری این اتفاق را بی جهت با عدم پرداخت قسط اول قرارداد او ندانستند، موضوعی که نایب رئیس فدراسیون به صورت غیرمستقیم آن را تایید کرد اما مدعی شد جای نگرانی نیست.

محمود اسلامیان در گفتگویی پیرامون آخرین شرایط کادر فنی تیم ملی گفت:« شاید یکی از دلایل تاخیر ویلموتس دریافت نکردن مطالبات و بدقولی های صورت گرفته باشد. مطمئن باشید ویلموتس پس از بازگشت به ایران نظارت بیشتری روی بازی‌های لیگ برتری خواهد داشت و این گونه نیست که به دلیل دریافت نکردن پولش، کار‌های تیم ملی را رها و توجهی به لیگ برتر نکند. اطمینان داریم ویلموتس پیگیر وضعیت تیم ملی و مشغول برنامه ریزی برای اردوی این تیم است. لیگ برتر تازه شروع شده و به کار بردن لفظ پروازی برای ویلموتس درست نیست».


با توجه به آغاز بازی های مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره آسیا و رویارویی ایران با هنگ کنگ در اولین هفته انتظار می رفت مارک ویلموتس امروز به تهران بازگردد تا هم بازی های هفته دوم را تماشا کند هم مقدمات برگزاری اردوی تیم ملی فراهم شود اما هنوز اطلاع دقیقی از زمان بازگشت سرمربی بلژیکی و دستیارانش وجود ندارد.
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
مهاجرت داور بین المللی به استرالیا/ فغانی به زودی از ایران می‌رود
داور بین‌المللی فوتبال کشورمان در خصوص مهاجرتش به کشور استرالیا و آینده داوری خود توضیحاتی ارائه داد.

علیرضا فغانی پس از افتخارات متعددی که در داوری برای کشورمان در رقابت‌های مختلف به دست آورد این روز‌ها با فشار‌های زیادی از سوی هواداران تیم‌های کشورمان روبه‌رو شده و هر مربی یا هواداری در صورت ناکامی قضاوت او را زیر سؤال می‌برند. این در حالی است که فغانی به عنوان پرافتخارترین داور تاریخ فوتبال ایران با قضاوت در فینال لیگ قهرمانان آسیا، قضاوت در فینال المپیک، قضاوت در فینال جام باشگاه‌های جهان و قضاوت در دیدار رده‌بندی جام جهانی راهی را رفت که بعید به نظر می‌رسد تا سال‌های آینده جامعه داوری بتواند جایگزینی برای او پیدا کند

فغانی در بازی هفته دوم لیگ برتر امسال در بازی استقلال و فولاد آخرین قضاوت خود را انجام داد که در پایان این بازی از سوی هواداران استقلال به دلیل وقت‌های اضافه مورد انتقاد شدید قرار گرفت. این داور مطرح پس از برخی از مسائل رخ داده در نهایت تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت و تا چند روز دیگر همراه با خانواده‌اش راهی کشور استرالیا خواهد شد تا زندگی خود را در این کشور پهناور ادامه دهد.
 

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
25,421
887
42
out defense is horrible. Kanani zadegan is the worse defender I have ever seen. He makes so many mistakes, bad passes. horrible in air. How is he even in TM???