TM Iran Information Thread

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
I agree. I just do not know if he has the required leadership skills. If he does, he would be the best choice.
He may not have it. But at this crucial time, that is irrelevant to be honest. It's like the Brazilian coach who came in for 2 games instead if Mayeli Kohan and saved our a$$es in the WCQ 1997.

If he can bring back CQ's style and just make us qualify to the next round, we'll have enough time to find a better coach.

Dec 30, 2014
He may not have it. But at this crucial time, that is irrelevant to be honest. It's like the Brazilian coach who came in for 2 games instead if Mayeli Kohan and saved our a$$es in the WCQ 1997.

If he can bring back CQ's style and just make us qualify to the next round, we'll have enough time to find a better coach.
That is true. We are back to the if and but games we were so used to before CQ. I cannot believe they let him go. I also cannot believe he actually wanted to stay in that shit show of a federation.

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
That is true. We are back to the if and but games we were so used to before CQ. I cannot believe they let him go. I also cannot believe he actually wanted to stay in that shit show of a federation.
Az mast ke bar mast!

Getting rid of anyone who is actually a help to the nation, is rooted in our culture and blood. From Amir Kabir and shah, all the way to CQ.

houmanbahal

Elite Member
Mar 27, 2005
مارچلو لیپی دقایقی پیش از سمت مربیگری در تیم ملی چین کناره گیری کرد...شاید تو شرایط تحریم یه خورده واقع بینانه نباشه ولی اگه فدراسیون برای بازی تو جام جهانی جدی هه باید ایشون را جذب کنه...

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
مارچلو لیپی دقایقی پیش از سمت مربیگری در تیم ملی چین کناره گیری کرد...شاید تو شرایط تحریم یه خورده واقع بینانه نباشه ولی اگه فدراسیون برای بازی تو جام جهانی جدی هه باید ایشون را جذب کنه...
اینکه هنوز این ملت فکر میکنن مشکل با مربی و اسم و رسم حل میشه....ایشون رو بیاره, اصلا خود خدا رو بیاره, اینا ندارن, ابزار کارشو ندارن, استعداد شو ندارن. اصلا کییروش واسه همین دفاع ۱۰ نفره رو واسه اینا انتخاب کرد. اینا فوتبالیست نیستن. لیپی رو بیارین فقط ابرو ریزیه جدید بار میارین, دوباره پول اینم بالا میکشد, یه فایل دیگه تو فیفا, یه شکایت دزدی دیگه به فیفا ...
خدا رو بیار بکن مربی, اینا باز از دوتا بازی یکیشو به عراق میبازن.

Khabalood

Elite Member
Sep 26, 2004
Toronto
Odds are Wilmots will not be fired. He's the perfect coach to undue all the progress Carlos made. Furthermore, the government sees losing to Qatar and Iraq as a positive. Didn't you guys hear their mouthpiece khiyabani?

I expect tm to lose in this round with Wilmots and not qualify. They look like complete trash on the field and what they are doing is not play football.

I hope I am wrong and we win all our remaining games but that just doesn't seem realistic.

oghabealborz

Elite Member
Feb 18, 2005
Strawberry field
I could see this coming despite denying it to myself and hoping for the best.
8 years of playing consistently solid football with high level of mental awareness and cohesive unity came to an end and we are back to old ways again.
Having said that I did not expect our coach to be so clueless and naive and so indifferent, he seems to be coaching a local Sunday league pub team more thinking about his Sunday roast down the pub than the result.
Who in their right mind play a useless 35 year old has been who couldn't put one decent pass together and second to everything?!
And then keep him in the field after picking up a yellow card! He was huffing and puffing and frustrated being beaten by younger fitter players and eventually picked up the second yellow and destroyed the game.
I was surprised by the fitness level of our opposition and more surprised to see them doing it the whole game.

Our coaching staff were not aware of this as if they did a fit and ready to prove Jahanbakhsh would have been a much better choice than Shojaei, despite not getting playing time with his club.
We needed fighters with speed and creativity not walkers like Shojaei.
How could their midfieldes and forwards run around with the ball with so much confidence and ease and cause danger in and around our box the whole game?!
And we had no answers to it..
I say get rid of this coach ASAP and bring someone who could revive the old tactics that we have been used to the the last 8 years.
People say Golmohammadi, I am not sure... As much as I like Esteghlal and they are just starting to get it right but team melli always comes first and I think Stramachoni has shown me he has the right attitude and charisma and know how.
We will get nowhere with this clueless and naive Wilmot.
Gains, good to see you and read your posts. Even in this rat infested site.

Shahram

Elite Member
Oct 21, 2002
ویلموتس به ایران نیامد/ تیم‌ملی یا پهپاد؟

ویلموتس
سرمربی تیم ملی بعد از باخت برابر عراق همراه تیمش به تهران نیامد تا شکل جدیدی از مربی پروازی در فوتبال ایران پدیدار شود.

به گزارش ایسنا، مارک ویلموتس پس از شکست تیم ملی برابر عراق، کاروان ایران را برای بازگشت به تهران همراهی نکرد. در حالی که بامداد امروز (جمعه) کاروان تیم ملی ایران به تهران بازگشت، به علت نبود بازی تدارکاتی برای ایران در روز سه‌شنبه که فیفادی است، ویلموتس همراه با تیم به ایران نیامد و بازیکنان هم از فردا در تمرین تیم‌های باشگاهی خود شرکت می‌کنند.

در شرایطی که تیم ملی در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد و دو شکست پیاپی برابر عراق و بحرین موجب بحرانی شدن وضعیت شده، سرمربی تیم ملی که طی ماه‌های اخیر همانند سرمربیان پروازی کار کرده، این بار زودتر از موعد ایران را ترک کرده است. در واقع، میزان حضور مربی بلژیکی در ایران حتی از استاندارد مربیان پروازی هم عبور کرده و به نوعی می‌شود ادعا کرد که ویلموتس، غیابی تیم ملی را هدایت می‌کند.

خوشبینانه‌ترین وضعیت این بود که ویلموتس برای تماشای بازی عراق و بحرین در انتخابی جام جهانی در اردن می‌ماند؛ اتفاقی که در ماه‌های اخیر و به خصوص در فینال مسابقات غرب آسیا میان عراق و بحرین رخ نداد و هیچ‌یک از اعضای کادر فنی به خصوص ویلموتس، آن بازی‌ها را در همسایگی ایران تماشا نکردند.

تمام اتفاقات اخیر، به خصوص حواشی پیش از اردوی تیم ملی به علت نیامدن ویلموتس به ایران در حالی رخ می‌دهد که فدراسیون هنگام عقد قرارداد با این مربی وعده داده بود که در دوره جدید، سرمربی تیم ملی زیر نظر فدراسیون فوتبال کار می‌کند و خبری از حواشی نخواهد بود. گفته شده بود که ویلموتس، "فدراسیون محور" عمل خواهد کرد که با شرایط کنونی به نظر می‌رسد اگر فدراسیون محور نباشد، بیشتر به سود فوتبال ایران خواهد بود.

در واقع همان روز که مهدی تاج برای امضای قرارداد سرمربی جدید به جای دفتر کارش در تهران، به سفارت ایران در بلژیک رفت، می‌شد حدس زد که ویلموتس، یک مربی پروازی و تقریبا همیشه غایب خواهد بود. اکنون تیم ملی بیشتر شبیه به یک پهپاد (پرنده هدایت پذیر از راه دور) است تا تیمی که عزم صعود به جام جهانی را دارد

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
در این شکی نیست که مسعود شجأعی یکی‌ از با مرامترین بازیکنان ایران است. در کشوری که هر یک از مربیان و دایناسور‌های عهد بوق همچون علی‌ پروین،علی‌ جباری،ذولفقار نسب و دیگران ساز مخالفت با کیروش میزدند،شجأعی از بانوان ایران دختر آبی‌ حمایت کرد. اما از طرف دیگر متاسفانه دیدیم که او عهدی با حضرت مسیح که مربوط به ۲۰۰۰ سال پیش است
بسته است و هنوز که هنوز است ولکن معامله نیست و باز می‌خواهد در تیم ملی‌ بازی کند.
درست است که دیروز باختیم ولی‌ باید صادق بود و گفت این اولین باری است که از باخت تیم ملی‌ کشورم متاسفانه خوش حال شدم،چرا که ملتی که اونقدر نفهم و نادان باشد که طرفدار یک دلالی چون برانکو را بکنند و خواستار برکنارو کیروش شوند که چرا این تیم با اسپانیا تهاجمی بازی نکرد و یا چرا ۳ ٔگل به پرتقال نزد و چرا به دور دوم جام نرفت،باید هم این بلا سرش بیاد.

این ملت بی‌ مغز حقش همین مایلی کهن،فریاد شیران خیابانی و دیگران است که به یک گریه حسینی‌ خیابانی در تلویزیون گوش دهند و بگویند کیروش باید برود.

این ملت گاو(دور از جون گاو،و با عرض معذرت از جناب گاو،که مجبورم ایرانیها را با این حیوان مقایسه کنم) بیشتر از این حقش نیست.

کیروش ۸ سال ما را بد عادت کرده بود،طوری با ما رفتار کرد که تازه فهمیدیم داریم آدم میشیم ،اونوقت همچون زمان شاه فیلمون هوای هندوستان کرد.ای بابا باید ۳ ٔگل به اسپانیا میزدیم،باید به دور دوم جام می‌رفتیم،اصلا باید جام جهانی‌ را فتح میکردیم. بعد یابو مثل ۴۰ سال پیش برمون داشت،مرگ بر این و آن.مرگ بر کیروش .
این ملت تاوان بیسوادی و جهل خود را میدهد.......

Dec 30, 2014
Bah bah, aghayan aziz Kasra va Oghab. Good to see you here again. Wish it was under better circumstances.

Now, we know what those freaking morons like Derakshan, Zolfaghar, Mayeli, GN, etc, etc, really wanted for TM. This is what they wanted. With TM half-eliminated before even the final qual round. Now, they are all waiting to see which one of the vultures will get their dirty hands on TM to milk it for a while. Now, we know what the value of CQ was, going years without losing to an Asian side, let alone freaking Bahrain. As you said, last year they were complaining that we did not beat Spain or Portual. Now, we lose twice in a row to two mediocre teams. That idiot Roshan (whom I used to love when he played for TM long long time ago) even blamed CQ for this loss!!!!!

We always knew how clueless the resident ISP morons were about football (among other things). Hopefully, now they can understand it themselves. But given that they are morons, I doubt it. Or in the case of the two self-hating pieces of shit, now we can see how mentally deranged they are, celebrating the loss of the TM.

In any case, hope both of you are doing well. Good to see you. Hoping for better days.

kasra1930

National Team Player
Dec 30, 2011
درود بر گینز عزیز...به مناسبت ورود عقاب و گینز عزیز یک عکسی‌ خاطره انگیز از ناصر حجازی سال ۱۳۴۸ در بازی با ترکیه را براتون فردا میفرستم.که همون بازی که ناصر ۴ ٔگل خورد.

Feb 4, 2005
درود بر گینز عزیز...به مناسبت ورود عقاب و گینز عزیز یک عکسی‌ خاطره انگیز از ناصر حجازی سال ۱۳۴۸ در بازی با ترکیه را براتون فردا میفرستم.که همون بازی که ناصر ۴ ٔگل خورد.
door az joon mageh azar dari?! yek aks befrest keh hich goal nakhord.

Hooshmand

Elite Member
Oct 12, 2011
UK
انتقاد شدید الحن رحمان رضایی از عملکرد مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران