Iraqi players doping update - 3-0 chance for Iran?

Nov 24, 2002
27,860
1,466
jeeees get over it people. they lost the game and like sore losers they try to hang on to any rap that sticks. no way that result should be over turned because of something like this.

if we cant beat some dirt poor iraqi team with half pros fair and square with 11 players easily or with 10 player being ahead we dont deserve to progress.
Did you even watch the game dude? seriously ..
 

Shahram

Elite Member
Oct 21, 2002
3,329
248
+ a - یکشنبه 5 بهمن 1393 - 06:27:35 چاپ
امتیاز به مطلب 9 نفر
کفاشیان:مسئولان ای اف سی دو دلند برای صدور حکم/ این اولین بار است که نتیجه یک بازی باید عوض شود
ورزش > فوتبال ملی - علی کفاشیان می گوید مسئولان ای اف سی در شرایطی قرار گرفتند که باید بزرگترین تصمیم فوتبالی شان را بگیرند.

علیکفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درگفت و گو با خبرگزاری خبرانلاین از این گفت که چرا نشست رسیدگی به پرونده شکایت ایران از بازیکن عراقی به درازا کشیده است. او در این باره در ساعت 6:20 دقیقه بامداد گفت:«راستش حکم سختی است و مسئولان ای اف سی هم برای صدور حکم دو دل هستند. آنها بعد از جلسه فشرده صبح تصمیم گرفتند استراحت کنند و بعد از نهار در حضور مسئولان دو تیم ، نشست را ادامه بدهند. این یکی از سخت ترین پرونده های تاریخ ای اف سی است.»

او ادامه داد:«فدراسیون فوتبال ایران تمام مدارک لازم برای اثبات حرفش را ارائه داده و رای باید به سود ما صادر شود اما از یک طرف هم برای اولین بار در تورنمنتی رسمی از این دست باید به دلیل یک تخلف ف نتیجه مسابقه بیرون از زمین و بعد از پایان بازی مشخص شود و همین کار را برای ای اف سی سخت کرده است. با این وجود انها خواستند تا مسئولان دو تیم هم در جلسه حاضر باشند و دفاعیات نهایی شان را انجام بدهند. ما به نتیجه امیدواریم و ایمان داریم که اسناد مشخصی برای اثبات تخلف بازیکن غراقی ارائه کرده ایم.»

همزمان با این گفتگو ، خبرگزاری فرانسه در خبری از پارت اول مذاکرات برای بررسی پرونده شکایت ایران نوشته مسئولان برگزاری مسابقات و فوتبال آسیا فعلا تغییر در نتیجه بازی را تائید نکرده اند.این جلسه در بخش دوم از دقایقی دیگر در هتلی در سیدنی برگزار می شو
 

Shahram

Elite Member
Oct 21, 2002
3,329
248
+ a - یکشنبه 5 بهمن 1393 - 05:29:04 چاپ
امتیاز به مطلب 42 نفر
آخرین خبر از جلسه رسیدگی به تخلف بازیکن عراقی/ نبی و مدیران فدراسیون عراق احضار شدند
ورزش > مدیریت ورزش - کنفدراسیون فوتبال آسیا مسئولان دو تیم ایران و عراق را به نشست کمیته حقوقی ای اف سی فرا خواندند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ مسئولان ای اف سی در تماسی با مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ایران و سرپرست تیم اعزامی به استرالیا از او و هوشنگ مقدس نمایندگان ایران خواستند تا ساعت 15 به وقت سیدنی در نشست کمیته حقوقی ای اف سی حاضر باشند. همچنین آنها از مدیران فدراسیون فوتبال عراق هم دعوت کردند به این جلسه بروند تا رای قطعی درباره این اتفاق صادر شود. نبی و مقدس که همراه با کاروان تیم ملی عازم سیدنی بودند ، سوار بر خودرویی شخصی خود را به مقر برگزاری بازی ها می رسانند تا در این نشست حاضر شوند. هرچه این دو به موفقیت تیم ملی امید دارند ، ملی پوشان شانس زیادی برای تغییر حکم قائل نیستند.
 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
Baba repeat the game . If there is any rule that say they can repeat the game ?This can be fair for both teams .
play the repeat game on monday and other semi final on Thursday ,this way you don't change final date
 
May 9, 2004
15,168
179
General: az refighet Ali Damagh khabari nadari ?:) keep updating us :)
نه بهش تلفن زدم مشغول بود چند بار
براش پیام گذاشتم خبری نیست
ولی قبل از ان گفته بود که تصمیم بر این است که عراق را یک جریمه مالی سنگین بکنند و گفته اند که امکان تغییر نتیجه بسیار کم است
ایران هم کفته که شکایت خواهد کرد
 
May 9, 2004
15,168
179
بچه ها نمی خواهم بیخودی امیدوارتان کنم
ولی علی دماغ میگوید که درصد تغییر نتیجه از قبل بیشتر است
قبلا گفته بود پنج شش درصد بیشتر امکان تغییر نتیجه نیست ولی الان بیشتر است و امید هست
به امید خدا


 
Nov 24, 2002
27,860
1,466
بچه ها نمی خواهم بیخودی امیدوارتان کنم
ولی علی دماغ میگوید که درصد تغییر نتیجه از قبل بیشتر است
قبلا گفته بود پنج شش درصد بیشتر امکان تغییر نتیجه نیست ولی الان بیشتر است و امید هست
به امید خدا


Agha in ali damagh , hamin ali kafashian khodemone , chon in yaro ham moshkele damagh dare ye zare :)
 

Azhidahak

Bench Warmer
May 30, 2005
1,707
67
اره دوست عزیز
این علی دماغ رفیق طلال فهد الصباح است
و دوست میشل پلاتینی
Seriously man, I have no idea if you are lying and screwing around or if what you are saying is true (although Im HEAVILY leaning towards screwing around), but in either case it doesnt matter cause reading your story about your friend "Ali Damagh" made me laugh harder than anything I have read on ISP for a while. I honestly dont even care if its true or not it is brilliant regardles. I just keep seeing a picture right infront of me where a typical iranian looking guy with a beard and a HUGE noose is sitting right beside Michael Platini and having a chelo kabab together. And I cant get this picture out of my head now!!