اعلامیه حزب مشروطه ایران : 16 آذر یک روز دیگر &#1580

Oldman

Bench Warmer
Jan 6, 2005
1,023
0
#1
Ba dorood:

FYI and distribution.

اعلامیه حزب مشروطه ایران : 16 آذر یک روز دیگر جنبش سبز

ایران ب ب ب



جنبش آگاهی و اعتراض مردم ایران در همان حال که در ژرفای خود تکامل می***یابد و جامعه را برای پیوستن به جهان سده بیست و یکم آماده می***کند در سطح نیز از جوشش باز نایستاده است.
حکومت برآمده از کودتا و نظام مبتنی بر جهل و ریا و تبعیض***، بسیار می***کوشد که خیزش خودجوش آزادیخواهانه ایرانیان را منحصر به شمال شهر تهران و قشری مرفه و ناآشنا به درد مردم نشان دهد. در شهرهای کوچک***تر نیز با چنان خشونتی برخورد کرده است که هر حرکت اعتراضی را در نطفه خفه کند و بوسیله ابزار گسترده تبلیغاتی خود و اخبار وارونه***، همه چیز را زیر کنترل و مهار شده نشان دهد .
اما مردم و پیشاپیش آنان جوانان و دانشجویان سربلند و آگاه ایران روز***های رژیم و روز***های خود را دارند که با رشادت بی نظیرشان نظام ضد ایرانی را به لرزه اندازند. 16 آذر یکی دیگر از آن روز***ها و میدانی دیگر برای مبارزه***ای است پخش شده در سراسر جامعه ایرانی که دارد انقلاب و حکومت اسلامی را می***خورد و تحلیل می***برد. مهم نیست که حکومت خیابان***ها را در اختیار دارد. مهم آن است که ذهن***ها و دل***های مردم از اختیار آن بدر می***آید. بجای توده***هائی که نخست با شور و زخودگذشتگی و سپس از روی عادت و ناچاری به حکومت ولایت***فقیه گردن گذاشتند موج موج مردمی به صحنه آمده***اند که تا پاک کردن روی ایران از فساد و نادانی، و جنایت به نام دین، از پای نخواهند نشست.
16 آذر زمانی معنای خودش را داشت. اکنون همه روز***ها یک معنی دارند؛ 16 آذر هم مانند 13 آبان، مانند روز قدس، مانند تاسوعا و عاشورا و هر روز دیگر رژیم که امروز کابوس آن شده است. یک بار دیگر حکومت ناگزیر است در برابر چشمان جهانیان نشان دهد که جز با وحشیانه***ترین شیوه***ها نمی***تواند سر پا بماند. یک بار دیگر مردم فرصت دارند که جهانیان را از روشن بینی و دلاوری خود به شگفتی اندازند.

پاينده ايران
زنده باد ملت ايران

حزب مشروطه ایران