به گونه***اي صحبت مي***كنند گويي گلستان تحويل &#1605

ashtar

National Team Player
Aug 17, 2003
5,448
19
#1
Ahmadinejad: beh goonehei sohbat mikonand gooei golestan tahvil e ma dadand.

LOL. kheili bahal goft.


با بيان اينكه " نقاط ضعف و اشكال وجود دارد" گفت: برخي افراد به نحوي صحبت مي كنند كه انگار دولتهاي قبلي اشكال نداشته اند، جوري صحبت مي كنند كه انگار يك گلستان شسته و رفته را به ما دادند و ما آن را تبديل به بيابان كرديم واقعا در اين كشور قبل از اين مشكلي نبود؟

وي گفت: زماني در اين كشور يك روزنامه منتشر مي شد كه هفته اي يك بار مقاله اقتصادي مي نوشت، آن قدر فشار آوردند كه اين روزنامه را خفه كردند. يك روزنامه انتقاد سياسي مي كرد به آن فشار آوردند. در يك دانشگاه استاد دانشگاه به سياست ها اعتراض كرد و اين كه با اين سياست ها نمي شود به اهداف رسيد، چندين نفر در دانشگاه راه افتادند و مرگ بر آن گفتند، اكنون چهار سال است كه اين 20 نشريه هرچه مي خواهند مي گويند، البته ما به آزادي اعتقاد داريم و مي گوييم بگذاريد طعم شيرين آزادي را بچشند و اين كه در يك فضاي آزادي كار كنند. آن وقت به بنده كه نوكر شما هستم ديكتاتور مي گويند، اگر نوكري مردم و ايستادن و دفاع كردن از منافع مردم ديكتاتوري است من به آن افتخار مي كنم اما اگر كوتاه آمدن در برابر دشمنان و كوتاه آمدن از منافع ملي عقلانيت و منطق است، بنده اهل اين گونه عقلانيت نيستم و نخواهم بود
 

Javeed

National Team Player
Nov 12, 2002
4,060
0
#2
آقاي احمدي نژاد در دادگاه روزنامه سلام چه مي كرديد؟


سلام:محمود احمدي نژادامروز مدعي شد كه در دولت هاي قبلي در يك دوره روزنامه اي بود كه هفته اي يك بار مقاله اي در انتقاد از عملكرد اقتصادي دولت مي نوشتند كه نتوانستند آن را تحمل كنند و يا در دوره گذشته روزنامه هايي كه به نقد دولت مي پرداختند را نيز تحمل نشده اند اما چهار سال است كه اين برادر كوچك شما 20 تا 30 روزنامه هر چه دلشان مي خواهد مي نويسند ولي من مي گويم اشكالي ندارد. اجازه دهيد بعضي ها طعم شيرين آزادي را بچشند.

مطمئنا اشاره احمدي نژاد مربوط به روزنامه سلام مي شد كه از آن به عنوان روزنامه اي نام برد كه هفته اي يك بار انتقادهاي اقتصادي از دولت وقت مطرح مي كرد مسلما حافظه تاريخي جناب احمدي نژاد ضعيف شده است كه از ياد برده است كه روزنامه سلام در زمان دولت آيت الله هاشمي رفسنجاني شديدترين انتثادها را عليه دولت مطرح مي كرد ولي هيچگاه به محاق توقيف نرفت و اتفاقا با شكايت امثال شما دادگاهي شد و در نهايت ناجوانمردانه توسط دستگاه قضايي وقت توقيف شد.

آقاي احمدي نژاد مصرانه از شما خواستاريم پز آزادي را در دولت خود ندهيد آزادي را همگان هنگامي كه خبرگزاري ايلنا با شكايت وزارت كار و وزارت علوم و تحقيقات شما توقيف شد به ياد دارند آزادي را در توقيف ده ها روزنامه و نشريات تخصصي با حكم هيات نظارت بر مطبوعات وزارت ارشاد تحت امر دولت شما توقيف شدند كه نمونه آخر آن توقيف روزنامه ياس نو آن هم بعد از يك شماره بود.

آقاي احمدي نژاد مردم ايران تنها يك چيز از شما مي خواهد ”راست گويي و صداقت“.باور كنيد براي مقام دوم كشور پسنديده نيست كه اينگونه شعور ملت خود را مورد تمسخر قرار دهد.