شجاعى: سعى مى كنم سفير خوبى براى ايران باشم

Khoshteep

National Team Player
May 11, 2003
4,484
1
Ye rooz inja Ye rooz oonjaa
#1
شجاعى: سعى مى كنم سفير خوبى براى ايران باشم


كار سختى براى صعود نداريم



ايران ورزشى - « به راحتى مى توانيم به جام جهانى صعود كنيم.»
مسعود شجاعى هافبك تيم ملى كشورمان با بيان اين مطلب مى گويد: تيم ملى در گروه نسبتا خوبى قرار گرفته و مى توانيم به عنوان تيم اول از اين گروه صعود كنيم البته ما نبايد هيچ تيمى را دست كم بگيريم و بايد مقابل تمامى حريفان با همه توان خود به ميدان برويم. قدرتمندترين حريف ما در اين گروه تيم ملى كره جنوبى است، و نتيجه گرفتن مقابل اين تيم بسيار سخت است و ما بايد با تاكتيك هاى خاصى مقابل اين تيم به ميدان برويم . تيم عربستان هم كه ديگر قدرت گذشته راندارد، ولى بازهم مى تواند براى ما دردسر ساز شود،اما با توانايى كه بازيكنان ما دارند مى توانيم در عربستان هم آنها را شكست دهيم .










شجاعى در مورد ديگر تيم هاى گروه توضيح مى دهد: امارات نمى تواند حريف خطرناكى براى ما باشد و ما با نقاط ضعف و قدرت اين تيم آشنا هستيم چون در دور اول رقابت هاى مقدماتى با اين تيم بازى كرده ايم. كره شمالى هم مى تواند براى ما خطرناك باشد، كره در دور اول اين رقابت ها گلى دريافت نكرده است و اين نشان دهنده انسجام خط دفاعى آنها است .
هافبك آبادانى تيم ملى بازيهاى تداركاتى را يكى از عوامل اصلى موفقيت تيم ها مى داند: ما بايد قبل از آغاز اين رقابت ها بازيهاى تداركاتى با تيم هاى بزرگ جهان انجام دهيم تا بتوانيم به هماهنگى لازم را دست يابيم و با قدرت بيشترى مقابل حريفان خود به ميدان برويم. على دايى به عنوان سرمربى بايد از تمامى بازيكنان آماده كشور استفاده كند تا كار را به اما و اگر نكشاند و به طور مستقيم به جام جهانى صعود كنيم .
مسعود شجاعى در مورد حضور در تيم اوساسونا اسپانيا هم مى گويد: از هفته آينده به همراه جواد نكونام بايد در تمرينات پيش فصل اين تيم شركت كنم تا بتوانم با تيم جديدم هماهنگ شوم. سعى مى كنم از تمام توان خود براى قرار گرفتن در تركيب اصلى تيم اوساسوناى اسپانيا استفاده كنم و سفير خوبى براى فوتبال ايران باشم .

 

Khoshteep

National Team Player
May 11, 2003
4,484
1
Ye rooz inja Ye rooz oonjaa
#5

در اسپانيا به اردوى تيم ملى ملحق مى شوم

شجاعى: نمى دانم مبلغ قراردادم چقدر است




مسعود شجاعى كه به تازگى با مبلغى نامشخص به تيم اسپانيايى اوساسونا پيوسته است در واكنش به دعوت نشدن به اردوى تيم ملى ايران در اسپانيا مى گويد كه با هماهنگى سرمربى تيم ملى به همراه جواد نكونام در اسپانيا به اردوى تيم ملى ملحق مى شود: «من و نكونام با على دايى صحبت كرده ايم كه چون قرار است همزمان با اردوى تيم ملى در اسپانيا در اين كشور باشيم آنجا به اردوى تيم ملى ملحق شويم البته مراحل گرفتن ويزاى كار اسپانيا نيز يكى ديگر از دلايلى بود كه بايد به دنبال آن باشم.»
از اينكه به يكى از بهترين ليگ هاى دنيا رفتى چه احساسى دارى
ـ خيلى خوشحالم چرا كه لاليگا يكى از بهترين ليگ هاى دنيا است و براى رفتن به اين كشور حدود يك سال است كه با مسؤولان باشگاه اوساسونا مذاكره مى كنم و منتظر جواب آنها بوده ام.
كى جواب مثبت را از مسؤولان اوساسونا گرفتى
ـ نماينده تيم اوساسونا در ديدار ايران با سوريه و امارات از نزديك بازيم را تماشا كرد. آنها بازى مرا پسنديدند و بعد قرار شد با اوساسونا قرارداد ببندم.
قرار است چقدر پول بگيرى
ـ اجازه ندارم رقم دقيق قراردادم را فاش كنم البته دقيقا نمى دانم مبلغ قراردادم چقدر است حدود شش ميليون يورو براى رضايتنامه ام در ۱۸ ماه اول در نظر گرفته شده است. تا اگر باشگاهى خواهان جذبم باشد بايد اين مبلغ را به باشگاه اوساسونا پرداخت كند.
فكر مى كنى بتوانى در اوساسونا به يك بازيكن اصلى و تاثيرگذار تبديل شوى
ـ جواد نكونام مى گويد سيگاندا توجهى به اسم و رسم بازيكنان ندارد و بهترين و آماده ترين ها را در تركيب اصلى تيم قرار مى دهد.
مشكلى كه با زبان اسپانيايى ندارى
ـ در اسپانيا مردم كمتر انگليسى صحبت مى كنند به همين دليل سعى دارم معلم خصوصى بگيرم تا در برقرارى ارتباط با اسپانيايى ها به مشكل خاصى برنخورم از طرفى جواد نكونام قول داده در اين زمينه كمكم كند. خوشبختانه در ابتدا مسلط بودن به زبان انگليسى، بسيارى از مشكلاتم را حل مى كند.