طعنهٔ افتخاری به شجریان: کسی حق ندارد بگوی

Nitrik

Ball Boy
Dec 21, 2007
420
0
#1
عليرضا افتخاری ضمن تكذيب خروجش از كشور، و بیان اینکه من با اين انقلاب و مردم "عليرضا افتخاری" شدم و هرگز به آنها پشت نخواهم كرد، گفت: كسی حق ندارد بگويد اثر من از رسانه ملی پخش نشود.
وی تاکید کرد که كسی حق ندارد بگويد اثر من از رسانه ملی پخش نشود.

به گزارش روزنامه وطن امروز علیرضا افتخاری با تكذيب شايعه خروجش از ايران، گفت: «تمام وجود و زندگی ام
مال مردم است و هرگز اين گوهر ارزشمند را با چيز ديگری عوض نمی كنم. كسانی كه هر روز اخبار كذبی درباره من و خروجم از كشور منتشر می كنند يا حسودند يا به اجانب تعلق خاطر دارند.»

وی عنوان کرد که اگر قرار بود وطنم را ترک كنم، چرا در شرايط فعلی اين كار را كنم؟ اكنون به واسطه اين انقلاب، لطف مردم و عنايت خداوند، به چنين جايگاهی رسيده ام و هرگز اين توفيق الهی را با چيز ديگری عوض نمی كنم.

افتخاری معتقد است هنرمند هرچه دارد از مردم است و نبايد وقتی به شهرتی رسيد فراموش كند كه از كجا به اينجا رسيده و خاستگاهش كجاست.

وی گفت: «كسی حق ندارد بگويد اثر من از رسانه ملی پخش نشود. اگر كسی مايل به پخش اثرش نيست، خودش در يكی از شبكه های تلويزيون رو در رو به مردم بگويد كه دوست ندارد اثرش را مردم بشنوند.»

وی تصریح کرد البته اين يک شرط هم دارد و اينكه مدعی، آن چه در اين 30 سال به واسطه انقلاب و مردم به دست آورده، به آنها پس دهد.

گفتنی است که چندی پیش افتخاری با ارسال یادداشتی برای برخی از سایت های خبری ضمن انتقاد از برخی رفتارهای نسبت به او گفته بود که ممکن است که به فرانسه برود.​

[ Source ]
 
Last edited:

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
28,748
878
#2
I'm sorry but Shajarian was in the place he is, even before the revolution. What should he give back to the people during these last 30 years that he didn't have before?

Eftekhari jan, when it comes to Shajarian, you still have to go forward and blow boogh! ;)
 

Meehandoost

Bench Warmer
Sep 4, 2005
1,982
113
#3
Wow, this further highlights the difference between the maestro and others. Shajarian is not only very talented in traditional music, but has always been with the people, and not bowed to the powers, before and now. Well done Shajarian!
 

Babr

Banned
Nov 24, 2002
27,860
1,466
#4
Shashidam be sibilesh , akheh yeki nist begeh to khare ki bashi, koja in moseghi hasti..?
Nazeri ba on hame obohatesh , tasalotesh , ostadish khodesh shagerede ostad midone , onvagt ye motrebi mesle eftekhar ghod ghod mikone zor dare ..
 

#8

Coach
Feb 7, 2004
13,568
0
#5
He must be hearting from peoples‘ reaction to his an boosi.
Very good case of “name them & shame them“.
The shame is going to stay with Eftekhari for very long time.
 

YePaDoPa

Elite Member
Oct 30, 2002
3,160
147
#6
Ostaaade Gerami Jenaabe Aghaye Aftekhari Aziz, Boro Jolo Boogh Bezaan! To Koja o Shajarian Koja!!!!