كريم، گلزن اول تمرين تيم ملى

esoo

Ball Boy
Mar 24, 2003
372
0
Sweden
#1
ايران ورزشى - در حالى كه هواى سرد آزادى هر جنبنده اى را فرارى مى دهد، ملى پوشان دقايقى مانده به ساعت ۴ عصر در گروه هاى چندنفره وارد زمين شماره يك مى شوند تا آخرين تمرينشان را قبل از رويارويى فردا (امروز) با سنگاپور انجام بدهند.
در غياب على دايى باز هم روته مولر نقش اصلى را در تمرين امروز ايفا مى كند. ملى پوشان كه به نظر مى رسد سرماى هوا اذيتشان مى كند در يك خط شروع به دويدن مى كنند تا سردى هوا را فراموش كنند.
روته مولر هم به ياد روزهاى جوانى با بازيكنان شروع به دويدن مى كند انگار نه انگار سنى از او گذشته است. پس از چند دقيقه دويدن ملى پوشان با سوت روته مولر به صورت انفرادى حركات كششى را انجام مى دهند.
كم كم چهره بازيكنان شاداب تر از آغاز تمرين مى شود و به نظر مى رسد ديگر از سردى هوا ابايى ندارند. دستيار آلمانى دايى به همراه هومن افاضلى و بهزاد غلامپور در گوشه زمين ملى پوشان را زيرنظر دارند، پس از انجام حركات كششى ملى پوشان به درخواست مولر به چند گروه تقسيم شده و شروع به پاسكارى با يكديگر مى كنند.
در اين مرحله بازيكنان پس از استپ كامل توپ، آن را به ديگرى پاس مى دهند و بايد سرعت را چاشنى اين تمرين شان بكنند. پس از اين مرحله دستيار آلمانى دايى از همه بازيكنان مى خواهد پشت محوطه جريمه جمع شوند. سپس از هافبك ها مى خواهد به بال هاى كنارى توپ برسانند تا آنها با ارسال توپ به محوطه جريمه مهاجمان را در موقعيت گلزنى قرار بدهند.
نوع چينش بازيكنان در اين مرحله نشان مى دهد كه بنگر و عقيلى به احتمال زياد مدافعان ميانى و برهانى و رضايى زوج خط حمله تيم ملى مقابل سنگاپور خواهند بود. در مرحله پايانى تمرين ملى پوشان در قالب ۲ تيم سبز و نارنجى مقابل يكديگر قرار مى گيرند.
در تيم سبز سيد مهدى رحمتى (طالب لو)، هادى عقيلى، ستار زارع، خسرو حيدرى، محمدرضا خلعتبرى، كيانوش رحمتى، سيد مهدى صالحى و آرش برهانى بازى مى كنند و رحمان احمدى، پيروز قربانى، محسن بنگر، حسن اشجارى، حسين كعبى، مجيد غلام نژاد، ميثم بائو، مازيار زارع و احسان حاج صفى تيم نارنجى را تشكيل مى دهند.
كريم باقرى و محمد نورى هم نقش ليبرو را در اين بازى دارند. ستاره اين بازى كريم باقرى ليبرو است كه در تساوى يك- يك اين دو تيم دو گل بازى را به ثمر مى رساند. پس از پايان بازى ملى پوشان كه تمرين بانشاطى را پشت سر گذاشته اند راهى استخر و سونا مى شوند.