محمد نصرتی، شیث رضایی و سلمان رشدی!؟

Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#1
محمد نصرتی، شیث رضایی و سلمان رشدی!؟ (م. گئومات)

آنکس که می خندد، هنوز خبر حادثه را نشنیده است. (برشت)​
آی ملت! فریبتان ندهند!
این روزها سراسر ایران اسلامی را تب اخلاق فراگرفته است. همه معلم اخلاق شده اند به ویژه آن صاحبان امتیاز و سردبیران روزنامه های ورزشی ای که به قول آقای مایلی کهن:« در طول روز نامتعادل راه می روند. حتی صبح ها نامتعادل از خواب بیدار می شوند.»
در کمال تأسف شوخی غیراخلاقی آقای محمد نصرتی با شیث رضایی در مسابقه بین تیم فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در رشت، سوژه ای بسیار مناسب در اختیار رژیم جمهوری اسلامی قرار داد که دستگاه های تبلیغاتی متعددِ پنهان وآشکار رژیم با همکاری پاره ای ازخبرنگاران وابسته، آنچنان صحرای محشری از این واقعه بر پا نمایند که کل نظام را موقتاً از زیر فشار کمر شکن افتضاح اختلاس سه هزار میلیارد تومانی، تابعیت دوگانه اکثریت مقامات، اختلاس هزار میلیاردی در سازمان بازنشستگی و شستا (بزرگ ترین موسسه پولی کشور که سرمایه اش از صندوق بازنشستگی است.)، لو رفتن نقشه ترور سفیر عربستان در آمریکا، ارسال نامه ای رسمی و محرمانه به مقامات کاخ سفید در مورد اتهام ترور سفیر عربستان، حذف گام به گام سمت رئیس جمهوری، زمین گیر شدن کل امورات مردم، ورشکستکی صنایع و کشاورزی، نابودی محیط زیست و ... بیرون آورده اند.
نمایندگان محترم مجلسی که در برابر آنهمه فجایع جنسی ای که روزانه در مملکت رخ می دهد، مانند فروش دختران ایرانی به شیخ نشین ها، فاجعه خمینی شهر، ربوده شدن یک نوجوان توسط یازده کارگر افغان در روز روشن و در ملاء عام و انتقال وی به زیر زمین یک ساختمان نیمه تمام و تجاوز یازده نفره منجر به مرگ او، و موارد بیشمار دیگر، به رگ غیرت اسلامی اشان بر نمی خورد، این بار به اشاره بیت رهبری از اتفاقی که حتی ده در صد هم از آن چند میلیونی که مسابقه مورد بحث را مستقیماً از طرق تلویزیون تماشا می کردند از جمله آقای مایلی کهن و حتی خود من، اصولا متوجه آن نشده اند، یک پیراهن عثمان ساخته و دانسته و با برنامه از پیش تنظیم شده، دامنه این اتفاق را به خارج از کشور نیز گسترش داده اند که تا به آن ابعاد بین المللی بدهند. به عبارت دیگر خود دستگاه تبلیغاتی رژیم عکس و خبر این ماجرا را به سایت های معتبر فوتبال جهان ارسال نموده و سپس عکس و خبر درج شده در آن پایگاه های خبری را به عنوان سند بین المللی شدن این اتفاق در داخل کشور منتشر کرده اند.
در اینکه کردار محمد نصرتی بسیار به دور از اخلاق بوده است و باید تاوان مناسبی در ازائ آن پرداخت نماید، تردیدی نیست. اما نه اینکه قربانی تبلیغات انحرافی شما دامن آلوده ها بشود. ای کاش که شما حکومتیان شریعتمدار لااقل اندکی به همان قواعد شرعی خود پایبندی نشان می دادید. برای نمونه پیامبر اسلام می فرماید:« كسى كه كار زشتى را نشر دهد همانند كسى است كه آن را در آغاز انجام داده است.»(1) و یا برای یکبار هم که شده آیه 19 از سوره نور را می خواندید که می فرماید: ««إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ - كسانی كه دوست دارند زشتی***ها در میان مردم با ایمان شیوع یابد، عذاب دردناكی برای آن***ها در دنیا و آخرت است.»
و اگر تجارت جهت کسب هر چه بیشتر مال و ثروت دنیوی به شما اندکی فرصت بدهد نیم نگاهی هم بیندازید به جلد 14 کتاب تفسیر نمونه، نوشته یک آیت الله عظمای تاجر به نام ناصر مکارم شیرازی که در صفحه 407 آن در تفسیر آیه پیشتر ذکر شده در مورد اشاعه فحشاء از جمله نوشته است: «دروغ و تهمتى (و از آن بدتر فحشاء رخداده) را دامن بزند و براى این و آن بازگو كند- وسائل معصیت را در اختیار مردم بگذارند و یا آنها را به گناه تشویق كنند - پرده حیا را (در جامعه) بدرند و ... همه اینها مصداق "اشاعه فحشاء" است؛ چرا كه مفهوم این كلمه، وسیع و گسترده مى‏باشد. ...
اشاعه فحشاء دارای آثار ناگواری است: اولاً: آبروى مسلمانى ولو گناهكار باشد باید محفوظ بماند (مگر اینكه در نزد حاكم شرع از راه ادله شرعیه جرم او به اثبات برسد كه باز هم آن شخص بعد از اجراى حد و یا تعزیر، شخص محترمى خواهد بود) بنابراین آبروى مسلمانى ولو گناهكار را نمى توان در معرض تهدید قرار داد ولی با اشاعه فحشای کسی آبروی او در بازار لاابالی گری تباه می***شود. ثانیاً: وقتى كسى گناه فردی یا گروهی را براى افراد دیگر نقل مى***كند قباحت و زشتى گناه در نظر مردم كم كم زایل مى***شود و حفظ ظاهر جامعه از آلودگیها - كه خود سد بزرگى در برابر فساد بود- با اشاعه فحشاء و نشر گناه شكسته می***شود و این سد شكسته شده، گناه را كوچك مى‏كند و آلودگى به آن را ساده مى***سازد و به مساله***اى رایج و عادى تبدیل مى***گردد تا اینكه منجر به گناهان علنى می***شود. رابعاً: براساس روایات دینی هر كس گناهی را در جامعه نهادینه سازد هر موقع كه كسی مرتكب آن شود وی نیز در عقوبت آن شریك خواهد بود. بنابراین او در روز قیامت هنگامی كه نامه اعمالش را به دستش دهند گناهانی را در آن می***یابد كه خود مرتكب آنها نشده است ولی بخاطر انجام دیگران وی نیز در تبعات آنها شریك شده است و ...»
پرسش بعدی این است که در این میان گناه شیث رضایی چیست؟ ویدئوکلیپی که توسط دستگاه تبلیغاتی رژیم به صورت کاملاً حرفه ای تهیه شده و در سطح وسیعی در داخل و خارج از کشور توزیع گردیده است، به وضوح نشان می دهد که شیث رضایی هیچگونه حرکتی که نشان از آگاهی او از این شوخی نابخردانه محمد نصرتی داشته باشد، از خود بروز نداده بلکه واکنش او به وضوح حکم یک حرکت انعکاسی در برابر یک کنش ناگهانی را نشان می دهد.

متأسفانه مردم ایران بارها و بارها اسیر بازیهای نمایشی-انحرافی جمهوری اسلامی گردیده اند بی آنکه کوچکترین درسی گرفته باشند از آنچه که این رژیم تا اینجای کار در طول این سه و سه سال بر سر آنها آورده است. بیست و شش سال پس از واقعه اسفبار و فاجعه آمیز گروگانگیری و آنچه که روحانیون و دولتمردان بر طبل مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا می کوبیدند و مردم ناآگاه را توده وار در پی خود به خیابانها می کشاندند، سرانجام واقعیت امر از پشت حصارخروارها تبلیغ دروغین بیرون آورده شده و مشخص گردید که تمامی آن هیاهوی مبارزه با شیطان بزرگ به جهت اخذ تضمینی بوده است مبنی بر این که دولت آمریکا به مدت 25 سال اقدامی در جهت تضعیف و یا براندازی رژیم جمهوری اسلامی ننماید!؟ نظری بیندازید به موضوع فتوای قتل سلمان رشدی توسط خمینی بی آنکه خود او و یا مشاورانش کتاب مذکور را خوانده و یا از محتویات آن اطلاع درستی داشته باشند. آنهم در حالی که حرکت اعتراضی بر علیه این کتاب و نویسنده اش از مدتها پیش از صدور فتوای خمینی در پاکستان شروع گردیده و حتی سه هواپیما حامل مسلمانان افراطی از پاکستان به لندن پرواز کرده بود. اما خمینی مطابق عادت ذاتی روحانیت بر قطار در حال حرکت اعتراضات سوار شده و در کمال تعجب نقش لکوموتیو ران آنرا نیز به عهده گرفت. همان کاری که در جریان تظاهرات مردم ایران در سال 57 بر علیه حکومت شاه، انجام داد. در حالیکه هدف پنهانی از صدور این فتوا صرفاً انحراف افکار عمومی ایرانیان ازفجایع تلخ داخلی بوده است.
به راستی چه انتظاری می توان از رژیمی داشت که یک جنگ تمام عیار مرگبار را به مدت شش سال ادامه می دهد و مُلک و ملت را به روز سیاه می نشاند که تا بتواند پایه های قدرت خود را در درون کشور استوار سازد؟
آبرو و زندگی خصوصی و عمومی و ورزشی دو ورزشگاه آینده دار را به سبب انجام یک شوخی ناپسند به نابودی کشانده اند که تا بتوانند افکار عمومی را از وقایع تلخی که این روزها در مملکت ایران اسلامی بر سر زبانها است، منحرف نمایند.

از قدیم گفته اند که ننگ بزرگان و مرگ ضعفا سرو صدایی ندارد. لذا، آقایان نمایندگان مجلس منتخب بیت رهبری و شورای نگهبان! اگر ذره ای از حس دلسوزی و مسئولیت نسبت به ملک و ملت در وجود خود سراغ داشته باشید، گربیان وزیر ورزش در رابطه با بینوای محمد نصرتی و شیث رضایی را رها کنید و به پردازید به: تکلیف آن دژخیمانی که به دختران زندانی پیش از اعدام تجاوز می کردند، آن پیشنماز زناکارمسجد گلپایگان، سوء استفاده جنسی ازیک هزار دختربا سن ۷ سال به بالا، در خانه هدایت (خانه عفاف) اسلامی کرج (بنگاه خیریهٔ گل یاس) به سردمداری حجت الاسلام و المسلمین هادی منتظری مقدم، سردار نماز جماعت خوان در پشت سر شش زن برهنه، افتضاح اخلاقی جناب استاد سید علی اکبر حسینی "معلم اخلاق در خانواده" در یک هتل در آلمان، جناب فلاحیان و رابطه اش با خانم قائم مقامی مهماندار هواپیما، آقای هلالی مداح گرامی در مجلس مواد کشی با یک زن آنکاره، اقدام ضد اخلاقی جناب دکتر مددی معاون فرهنگی دانشگاهزنجان، تجاوز 8 نفر به یک دختر دانشجو، ضرب و شتم و تجاوز به دانشجوی دختر در مشهد،تجاوز به دختر دانشجو در رشت، تجاوز به دختر دانشجو توسط مسئولین حراست امیرکبیر، تجاوز به یک دختر دانشجو توسط مدير حراست دانشگاه رازي كرمانشاه و الباقی تجاوز های متعدد به دختران دانشجو در دانشگاه های مختلف کشور توسط مسئولین و اینکه چرا 43 در صد از تجاوزات رخ داده در ایران اسلامی گروهی بوده است و ... فجایع جانی و اخلاقی رخ داده به وسیله عمله و اکره رژیم در هنگام سرکوب تظاهرات مردم بر علیه کودتای انتخاباتی پیشکش شما باد!

این ها بخش بسیار کوچکِ هویدای فجایع اخلاقی ای بود که خود مسئولین رژیم در آن دست داشته اند. و اما فجایع اقتصادی به نقل از سایت پیک نت برگرفته از کتاب «کشورداری همین‏جوری» نوشته دکتر رحیمی بروجردی که نتوانسته مجوز چاپ بگیرد:

1- خسارت دولت نهم بر اقتصاد ایران، برابر 75 درصد خسارت‏های مادی 8 سال جنگ بوده . در جنگ 8 ساله؛ سالانه بطور متوسط 125 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد، اما عملکرد احمدی نژاد باعث شد سالانه 188 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شود.

2- آقای احمدی نژاد اما طی تنها چهارسال، 340 هزار میلیارد تومان از درآمدهای نفتی را بر باد داده است. (بانک مرکزی - وزارت نفت - روزنامه سرمایه 17/12/87 و 06/03/88) شایان ذکر است که در طول تاریخ 4000 ساله ایران، هیچ‏گاه چنین ثروتی برای این کشور بوجود نیامده بود!

3- براثر عملکرد آقای احمدی نژاد در کشور ثروتمند ایران بیش از 80 درصد مردم، زیر خط فقر زندگی می کنند؟ ارزش حقوق 700 هزار تومانی امروز مانند حقوق 200 هزار تومانی سال 84 است.
4- دولت احمدی نژاد، گاز را از کشور ترکمنستان 350 دلار در هر هزار متر مکعب می‏خرد و به ترکیه 200 دلار می‏فروشد؟ (روزنامه سرمایه 14/10/87 ) و 44 درصد درآمدهای نفت، گاز و پتروشیمی کشور پس از انقلاب، طی دوره 4 ساله احمدی نژاد بدست آمده است؟( وزارت نفت - بانک مرکزی - روزنامه سرمایه 17/02 و 06/03/88)

5- ساخت پالایشگاه‏های نفت در دولت نهم، سالانه 5/1 درصد پیشرفت داشته و با این حساب 67 سال طول می‏کشد تا ساخته شوند.(روزنامه سرمایه 14/02/88) مهندس میرحسین موسوی در زمان جنگ از محل صرفه جویی برنج یارانه‏ای، پالایشگاه آبادان را طی 98 روز به بهره‏برداری رساند. (سایت کلمه)

6- امارات و قطر از میدان‏های گازی مشترک، سالانه بیش از 12 هزار میلیارد تومان گاز بیشتر برداشت می‏کنند و عدم سرمایه‏گذاری ایران در دولت نهم منجر به این شده که همسایگان شمالی و جنوبی، منابع و ثروت مردم ایران را به یغما ببرند. اهمیت این موضوع کمتر از واگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست.( وزارت نفت - روزنامه سرمایه 21/02 و 10/02/88)

-7- طبق آمار بانک جهانی، فساد در دستگاه‏های دولتی ایران طی چهارسال دولت نهم، 65 رتبه اضافه شده و به 141 در بین 194 کشور دنیا رسیده است.( بانک جهانی و صندوق بین‏المللی پول - روزنامه سرمایه 06/02/88)

8- اعتبار گذرنامه ایرانی در بین 194 کشور جهان به رتبه 193 رسیده و فقط یک کشور وضع بدتری نسبت به ما دارد ( صندوق بین المللی پول - روزنامه سرمایه 06/02/88)
عملکرد آقای احمدی نژاد در بانک‏های کشور، آن‏ها را به پرتگاه ورشکستگی کشانده (دنیای اقتصاد 03/12/87 و روزنامه سرمایه 06/02/88)

9- عملکرد آقای احمدی نژاد در بانک‏های کشور، آن‏ها را به پرتگاه ورشکستگی کشانده (دنیای اقتصاد 03/12/87 و روزنامه سرمایه 06/02/88)

10- هزاران میلیارد تومان از درآمدهای نفتی به خزانه واریز نشده و مشخص نیست کجا خرج شده‏اند ( روزنامه سرمایه 01/02/88 و دیوان محاسبات)

11- ایران از نظر تورم و گرانی پنجمین کشور دنیاست. ( بانک جهانی - روزنامه سرمایه17/02/88)

12- بر اساس گزارش رسمی دیوان محاسبات کشور،*** در بودجه سال 1386، 54درصد تخلف توسط دولت احمدی نژاد صورت گرفته و رقم تخلفات در آن سال، به 66 هزار میلیارد تومان میرسد. (گزارش دیوان محاسبات مجلس - روزنامه سرمایه 24/01/88)

13- در دولت احمدی نژاد بیش از 2000 میلیارد تومان شکر وارد کشور شد و این مقدار شکر برای 10 سال مصرف ایران کفایت می‏کرد؛ که این امر سبب تعطیلی کارخانجات شکر و بیکاری صدها هزار نفر کشاورز چغندر کار و کارگران کارخانجات شد و دولت احمدی نژاد از پرداخت فقط 45 میلیارد تومان یارانه به چغندر کاران که ده‏هاهزار خانواده زحمتکش و فقیر را دربرمی‏گیرد، خودداری کرد. (روزنامه سرمایه 05/02/88)

14- رشد سرمایه گذاری صنعتی از 86 درصد مثبت در سال 1383 به 16 درصد منفی در سال 1387 رسید، یعنی 102 درصد کاهش یافته است. ( روزنامه سرمایه 17/02/88- این مقاله در سال 1388 نوشته شده است)

شما به اصطلاح مدافعین حق و حقوق ملت در مجلس، همه و همه اینها را رها کرده اید و چسبیده اید به احضار وزیر ورزش و جوانان به مجلس به سبب حرکت نابخردانه دو بازیکن جوان. کرداری که در برابر آنچه که خود شماها، داعیان ترویج اخلاق و اسلام ناب محمدی در کسوت روحانیت و شبه روحانیت انجام داده اید محلی از اعراب ندارد. آنهم فقط برای آنکه بتوانید برای چند صباحی فکر و ذکر مردم بینوای زیر خط فقر ایران را از جهنمی که با وعدۀ بهشت برای آنها ساخته اید منحرف نمایید.
بزرگی گفته است که«بدتر از دستهای آلوده هم وجود دارد، دستهای شسته از همه چیز». و زهی تأسف که این دستهای شسته از همه چیز، دستهای مسئولین ریز و درشت حکومت جمهوری اسلامی است از شخص رهبر معظم گرفته تا برسد به کارگزاران خرده پا. دستهایی شسته از ایمان، ترس از خدا، شرف، راستی، درستی، صداقت، بزرگواری، انسانیت و انساندوستی، راستگویی، شرم و حیا، ترس از بی آبرویی و شسته ازهر چه دیگر از سجایای پسندیده انسانی ای که می توان تصور نمود.
م. گئومات
چهارشنبه دوم آبان 1390.
 
Jul 28, 2007
3,866
0
#2
hahahaha, finally after a week you came to your senses. Your pathetic initial reaction (which was perfectly aligned with hezbollahi media) in the other forum is a keeper for years to come. ;)
But anyway I gave you the credit for a fast receovery (yeah...one week is fast!?)
By the way, try to post earlier posts of م. گئومات He's one of my favorite sports writers.
 
Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#3
Hahaa....Good to see that you still have not recovered from your pathetic anomosity towards me triggered by farhad's late goal on sheys.....:)more than a year later......

Khob shoma ke aghl salim hastid, to in yek ahfte koja tashrif dashtid ta gomrahan va ham soyan hezbollah ra ershad konid????

And speaking of alignments.... In last 14 years of being on the net, the only ones that have taken your tone towards me have been hezbollahis and amale akare rejim....


baz ham shoro kon. Hey tahrif kon ta shayad 2-3 ta mesle khodet bavareshon beshe...
Rasti yadet raft, be khar madar bande reference bedy.

Jenab enghelabi , read my post on 10/31 .
 

Agha Shojaa

Elite Member
Nov 8, 2002
7,110
0
Canada
#4
Dear biAzar,

Are you aware of this ignore option implemented by Pooya? Just wondering sir.

Edit: I wish I could add our clown's name to this list but I can't and I wont ;).
 
Jul 28, 2007
3,866
0
#6
بد جور زدم تو خال. نه؟ میگن چوبو که بر می داری گربه دله حساب کار خودشو میکنه. . میگم یک جورا ئی شدی مثل صدا و سیمای جمهوری اسلامی که با دوربین توی کوچه پس کوچه های منامه دنبال زخمی ها ی شیعه میگرده ولی از کنار هزار هزار کشته در سوریه خففت بار میگذرد . سکوت سر شار از ذلت و پستی. در هفته ای که گذشت مهمترین خبر فوتبال ما در هیاهوی یک شوخی ابلهانه گم شد. و ان خبر شکایات حسن روشن از تک استوره های باقی مانده تاج از پدر خوانده مافیای فوتبال ایران فتح الله زاده ( خواهر زاده علی آقا محمدی همان عالیجناب خاکستری پوش معروف و یکی از سه عضو اصلی وزارت اطلاعات و امنیت) بود. شما که ده ها پست پر از لودگی و مسخرگی زدید حتا کوچک ترین اشاره به فساد دهشتناک در باشگاه استقلال نکردید. به تجا وز های جنسی که در باشگاه به روی نو جوانان باشگاه اتفاق افتاده و فساد مالی بی شمار (به قول روشن پرونده بیست کیلو ئی ).... و البته فریاد بی پاسخ روشن که توسط مافیای رسانه ای نظام در نطفه در حال خفه شدن است . یعنی یک انگشت نصرتی بیش تر از شکایات روشن و تجاوز کودکان در باشگاه استقلال ارزش پردازش داشت !؟
در یک عصر پاییزی تهران بیش از ۱۴ سال پیش در خانه پدری مهمان گرامی داشتیم . شادروان سیامک پور زند، همسر بانو مهر انگیز کار. مهر انگیز تازه از زندان رژیم رها شده بوده و به ان سوی مرز ها پناه جسته بود. برای اولین بار ماجرای سونا ی زعفرانیه را وی برا ی ما باز گو کرد. و جمع فلاحیان و محسنی اژه ئی واهالی مد رسه حقانی.اما یک نام به شدت من را متحیر کرد و ان امیر قلعه***نویی بود. باند پلید فتح الله زاده و قلعه***نویی حضور وزارت اطلاعات را در فوتبال ما نهادینه کرد . جالب این که روشن در مصاحبه اخیرزیرکانه از هم صحبتی (بخوانید هم گرمابه بودن) فتح الله زاده و سردارعزیز محمدی در سونا سخن رانده بود. آیا این موضوع ارزش پردازش نداشت.؟ نفرت انگیز این که در بازی آخر استقلال تماشا گران علیه روشن بد ترین شعار ها را به بد ترین الفاظ می دهند. آیا این موضوع ارزش پردازش نداشت.؟ در فساد دائی و پروین هم تردیدی نیست اما کنار هم قرار دادن نام دائی و پروین و قلعه***نویی به منظور هم ارز کردن میزان خیانت ان ها خود یک خیانت است. یک آدرس کاملا غلط . و این کاری است که شما به کرات میکنید. که در نگاه خوش بینانه آکنده از بلاهت است و بد بینانه آلوده به خیانت.
در این نیز تردیدی نیست که نظام نگاه کاملا امنیتی به بزرگترین باش گاه های ما دارد، کما این که اکنون پرسپولیس عملا تحت نظارت قوه قضاییه اداره (کنترل ) می شود. اما فرق من نسبت به امثال تو در این است که من هرگز زیر لوای نظام برای هیچ کدام از عناصر نظام سینه نزدم از دائی جا کش گرفته تا قطبی خائن ولی شما و هم پالکی هایتان هنوزرد بوسه بر بیضه های قلعه***نویی و فتح الله زاده بر لبانتان نقش بسته هما نند جای مهر کثیفی که بر پیشانی سردار حاج حبیب کاشانی مانده بود.
 
Jul 28, 2007
3,866
0
#7
این بار بمب برای علی فتح الله زاده ترکید! / امیر برادران

علی فتح الله زاده کسی است که ادعا می کند که رکورددار مدیرعاملی در استقلال است و می گوید :موفقیت های من برابری می کند با موفقیت های ۵۰ سال گذشته ای استقلال، در ۵ قرن گذشته!

فتح الله زاده ادعا می کند که مرد نقل و انتقالات است و در این مورد مثل همیشه بمب ترکانده است !تیموریان را با یک قرارداد یکساله به این تیم آورده و نشان می دهد که آینده نگری وجود ندارد!فریدون زندی را بدون تست پزشکی جذب تیم کرده و حداقل یک نیمه فصل نمی تواند بازی کند! و همینطور کرار جاسم بازیکن عراقی که با محرومیت مواجه بوده و ار دید فتح الله زاده او بهترین بازیکن خارجی لیگ است!

فتح الله زاده در مورد شکایت خانواده ها از آکادمی باشگاه استقلال به خبر نگاران می گوید : وقتی شکایت یکی از شاکیان را بررسی می کردیم متوجه شدیم این آقا نمی***دانسته که فرزندش را به کدام استقلال برده است. در تهران استقلال***های دیگری هم وجود دارند و قطعا در مورد این موضوع باید با مدیر کل تربیت بدنی استان صحبت کنم. در تهران استقلال جنوب و استقلال***های دیگری وجود دارند که وابسته به ما نیستند، اما مردم فکر می***کنند که آن***ها استقلال هستند. به مردم اعلام می***کنم که ما استقلال ایران هستیم و زمانی که می***خواهند فرزندانشان را ثبت نام کنند، به این نکته توجه کنند!!!!

این گفته فتح الله زاده مرا یاد بستنی فروشی های ایران مثل اکبر مشتی و گل و بلبل می اندازد که همیشه تابلویی می زند که نوشته بود اکبر مشتی شعبه ای ندارد!!!!
در رابطه با رسوایی آکادمی استقلال ،حسن روشن می گوید :

تعداد کسانی که از آن ها پول دریافت شده از ۱۲ نفر هم بیشتر است اما فعلاً ۱۲ نفر به ما مراجعه کردند ،من مدرک دارم حتی فایل صوتی دارم که وی پدر یکی از بازیکنان گفته ۱۰ میلیون تومان پول بدهید چون می خواهیم برای بازیکنان مکمل بگیریم!

در این رابطه حدود سه ماه پیش مصاحبه ای روی سایت پارس فوتبال بوده و با تهدید فتح الله زاده از روی سایت برداشته شده ولی هنوز می شه روی وبلاگ یکی از مصاحبه کننده ها آن را خواند! گفتگویی با شاهرخ خسروی سرپرست پیشین کمیته مشوقین باشگاه استقلال که می تواند حاوی نکات جالب و در عین حال عجیبی باشد که موجبات شگفتی هواداران فوتبال به جهت حوادث پشت پرده فوتبال را فراهم بنماید.ایشان در بخشی از این گفتگو می گوید:

فتح الله زاده سال اولی که آمد استقلال یک هیلمن زرد داشت که ما هل می دادیم ، به ناصر خان حجازی التماس می کرد که برویم باهم لباس بخریم ! آقای فتح الله زاده یک استراتژی دارد و یک ایدئولوژی ،

ایشان می گوید : که من اسم بچه ام را رستم نمی گذارم که خودم هم ازش بترسم ! خوب ما رفت و آمدی که داشتیم می دیدیم که مجوز زمین می گرفتند در شمال که کمپ استقلال بسازند روی آن مکان های تجاری می ساختند و می فروختند. ما مسائلی را می دانیم که ایشان چه رانت هایی می گرفتند و چه لابی هایی می کردند !

به هر حال نباید این مساله را از نظر دور داشت که این آقای رجبی بودند که این لیدر را به تست های تیم های پایه که پارسال انجام می شد بردند . در این تست ها بود که ده هزار تومان به زور از خانواده ها می گرفتند . البته ده هزار تومان را می گفتند بریزید به حساب باشگاه ، ولی این چیزی که ما می دیدیم روزانه هفتاد- هشتاد نفر پولهایشان رو نقدا می دادند و آن آقای لیدر هم می نوشت که مثلا این پولها به حساب آکادمی باشگاه می رود در حالی که به هر حال این پول ها در تراز مالی باشگاه نبود .

مثلا ما مربی داشتیم که با تیم های امید قهرمان شد ، این مربی خودش یک دستیار داشت که ما دستیارش را گرفتیم با یک بازیکنی که کشاله پایش درد می کرد و رفته بود در دستشوئی که آقای کامرانی مدیر وقت مرغوبکار هم قضیه را می داند . این مربی رفته بود به این بازیکن گفته بود که تو کشالت درد می کند بیا من ماساژ بدهم تا خوب شود !

یکی از بازیکنان یک بار به من گفت آقای “ف” به من می گوید تو بدنت خراب است بیا ماساژت بدهم . این آقای ” ف” یکی از کسانی بود که عامل بهره کشی جنسی بود که چند سالی در استقلال بود و یه مدتی در عقاب بود و یه مدت در صنایع دورود بود . ما این مساله را به دستگاه های ذی ربط گفتیم ، شفاهی و کتبی حالا برخورد شده یا نه را نمی دانم .

بهره کشی جنسی شده ولی مدرکی نیست، حتی اگر خود بازیکن هم برود پیش قاضی و مسئله را بگوید ، چهار شاهد نیاز دارد !.

از ۲۰۰۰ نفر به مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان در سال گذشته گرفته شد و الان چند نفر از آن افراد که از آنها تست گرفته شد در تیم های پایه استقلال بازی می کنند ؟ پولهایی که سر تمرین می گرفتند خرج چه کردند ؟ بیایند بیلان بدهند که آقا این پولهایی که ما از بچه های سرتاسر ایران گرفتیم و دور زمین الکی آنها را چرخاندیم و به آنها هم خندیدیم را چه کردیم ؟

سوکومورخف وقتی مربی شد، در دوره اولش خیلی عالی بود ولی دور دومش واقعا فاجعه بود . تیم را فرد دیگری ارنج می کرد و لیست را به سوکو می دادند و می گفتند که اگر تیم جز این داخل زمین بشود، روی سکوها ما تیم را فحش می دهیم . یک روز آقای فتح الله زاده به من زنگ زد ، استقلال ۳-۲ باخته بود به سپاهان در تختی و به من گفت سریع بیا باشگاه .

گفت چه کسانی فحش می دادند ؟ گفتم همه ، از خودم بگیر تا بقیه ! گفت سردستشون کی بود ؟ گفت :علی سیاه !فردا صبح من داشتم از در باشگاه رد می شدم گفتم بروم یک سر هم بزنم ببینم چه خبر است ، رفتیم در دفتر حاجی دیدیم با علی سیاه جلسه گذاشته یک پولی هم جلوی علی سیاه هست . آخر مدیر عاملی که با علی سیاه جلسه بذاره !!!!..

یه روز زمان ناصر خان استقلال باخت ، من تو دفتر فتح الله زاده بودم ، داشت از ترکیب ناصر خان انتقاد می کرد و یه بار هم به من می گفت که تا زمانی که من هستم ناصر خان در استقلال جایی ندارد . داشت ترکیب می چید که یک هو ناصر خان از درآمد تو ؛ حاجی هم از ترسش برگه رو یک هو مچاله کرد و رنگش پرید ، ناصر خان گفت چیه ؟ من پریدم وسط حرفش و گفتم هیچی آقا ، اینهایی که داشتن اعتراض می کردن آخر بازی ، من اسامیشونو دادم به حاج آقا تا باهاشون برخورد کنند .

شما می توانید از داریوش یزدانی بپرسید . من یک بار رفتم دفتر حاجی و دیدم داریوش آنجاست و زمانی بود که بحث ترانسفراش داغ بود . به داریوش برگشت گفت تو رو می خواهم بفرستم فاینورد ایتالیا !!(فاینورد جدیدا از هلند رفته ایتالیا!)

یک چیز جالب تر بگویم ، استقلال باخت به من برگشت گفت ناصر خان خیلی بد ترکیب چیده بود گفتم برای چی حاجی این حرف را می زنید ؟ گفت باید ۲-۴-۵ می چید !!!

در کل فتح الله زاده مدیریتش مبتنی بر پول هست ، پولش نباشد مدیریتی ندارد.مثلا ما با آقای ” الف” قهرمان پایه ها شدیم. ایشان مدیر تیم های پایه بود ، بارها دیدم که ما در بازی ۲-۰ عقب بودیم و در رختکن مرغوبکار داور رو می کشید کنار و پولی می گذاشت توی جیبش و می رفتیم و یه پنالتی و دوتا آفساید نمی گرفت و …

. در رده جوانان و نوجوانان تهران در همان زمان ها داور ها راحت پول می گرفتند. مثلا یکی از پیشکسوتان داوری ، آقای ” م – م ” ! این را من به چشم دیدم که آقای مدیر تیمهای پایه ما در یکی از بازی ها که دقیقا یادم نمی آید در چه مسابقاتی بود ، رفت و ۵۰ هزار تومان تراول گذاشت توی جیب این داور . که ایشان هم دوتا پنالتی برای ما گرفت و یه آفساید هم ندید و ما ۳-۲ بردیم !