گزیده ای از چرندیات اسلامی:

#1

- اقتصاد مال خر است « آیت الله خمینی »

- دانشگاه باید دانشگاه باشد؛ دانشگاهی که دانشگاه نباشد، دانشگاه نیست ! « آیت الله خمینی »

- وال استریت حاصل خون شهداست ! « محمدرضا نقدی رئیس بسیج »

- دانشگاه رفتن خانم ها از بدبختی هاست ! « آیت الله جنتی »

- تحولات جهان بدون ایران در سایه ی رهبری آیت الله خامنه ای به نتیجه نمی رسد ! « ضرغامی رئیس صدا و سیما »

- ایستادگی ملت ایران در برابر تحریم ها، از نتایج روزه داری است ! « آیت الله مصباح یزدی »

- باید در ساخت خانه ها دقت کرد تا اتاق ها رو به قبله باشد ! « آیت الله جوادی آملی »

- حجاب عامل شیوع پایین سرطان پوست در ایران ! « مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران »

- پیش از وقوع انقلاب اسلامی، ایران کشوری بود که مردم آن در مقابل سایر ملت ها سرشکسته بودند ! « علی لاریجانی »

- امروز در جمهوری اسلامی يك گرسنه وجود ندارد ! « محمدرضا رحيمی معاون اول رييس جمهور سابق »

- من چند وقت پیش رفته بودم مكه. وقتی به عربستان میروید یك كارمند زن نمی بینید. اگر فقط همین مساله را در ایران عملیاتی كنیم، بسیاری از مشكلات حل می شود ! « موسی قربانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس »

- ایران امن ترین کشور جهان است ! « سید احمد خاتمی »




 
May 12, 2007
8,093
11
#9
I was in Iran some weeks ago and many people have started ruze giri to fight against sanctions. When does this madness stop?
 
May 12, 2007
8,093
11
#12
lol

how can do a ruze of medicine ?

you have a loved one that needs an operation but you tell them please ruze for anaesthetics because akhounds don't have any ???
Televesion ye nmayande majleso neshoon midad migoft mage in mardom baraye enghlab Shahid nadadan baraye en enghelab sanction ham tahamol konand.
 
May 12, 2007
8,093
11
#15

خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران، روز سه***شنبه (۸ مرداد-۳۰ جولای)، ۴۹۳ مورد از تازه***ترین فتواهای رهبر جمهوری اسلامی را که پیش***تر به صورت پراکنده در سایت وی منتشر شده بود، به صورت یک جا روی خروجی خود قرار داد. خامنه***ای در این فتوا***ها، به پرسش***های گوناگونی، از “لُپ لُپ” تا “ریش پروفسوری”، از “آلت مصنوعی” تا مشاهده فیلم***های جنسی، و از معاشرت با بهاییان تا پناهندگی سیاسی پاسخ داده است.
رهبر جمهوری اسلامی، خرید «کالاهای شانسی» و از جمله «لُپ لُپ» را «بدون اشکال» دانسته حتی اگر این کالا به امید یافتن جایزه***ای خریده شده باشد اما به گفته***ی او معاملات گلدکویستی، “باطل” است و “جایز” نیست.
او تراشیدن ریش و ماشین کردنی را که مانند تراشیدن باشد بنا بر “احتیاط واجب”، “جایز” ندانسته و درباره «ریش پروفسوری» نیز گفته که «تراشیدن مقدارى از ریش حکم تراشیدن تمام آن را دارد و بنا بر احتیاط حرام است».
خامنه***ای، در فتوای دیگری، درباره معاشرت با بهاییان تاکید کرده که «آن***ها نجس و دشمن دین و ایمان هستند» و «از هرگونه معاشرت با این فرقه ضالّه مضلّه اجتناب شود». پایگاه اطلاع***رسانی رهبر جمهوری اسلامی، فتواهای وی درباره بهاییان را در گروه فتاوی مربوط به «کفار» قرار داده است.
وی در پاسخ به پرسشی درباره پناهندگی سیاسی به کشورهای خارجی نیز گفته که «تا زمانی که مفسده***ای بر آن مترتب نشود، فی***نفسه اشکال ندارد».
بر اساس فتوای دیگری از رهبر جمهوری اسلامی، مشاهده کشتی مردان توسط زنان، اگر در آن «خوف ارتکاب گناه و فساد باشد»، “جایز” نیست.
خامنه***ای حکم لمس آلت و عورت مصنوعی در آموزش مسائل پزشکی را متفاوت از حکم عورت واقعى دانسته و گفته که «نگاه کردن و لمس آن***ها اشکال ندارد مگر آنکه به قصد ریبه (نگاه جنسی) بوده و یا موجب تحریک شهوت گردد».
او هم***چنین گفته که در مواقعی که امکان مراجعه به «پزشک هم***جنس» وجود دارد، مراجعه به غیرهم***جنس “جایز” نیست.
وی خواندن کتاب و دیدن فیلم***هایی را که «محرک شهوت» باشند، “جایز” ندانسته و خاطرنشان کرده که «دیدن فیلم***هاى مستهجن و حاوى منکرات، موجب تقویت هواهاى شیطانى نفس، تضعیف اراده و ایمان، و زمینه***ساز ترتّب مفاسد و گناهان بوده و به هیچ***وجه جایز نیست».
بر اساس این فتوا، برانگیختن شهوت توسط فیلم***های جنسی، «حتی برای زن و شوهر نیز جایز نیست».
رهبر جمهوری اسلامی، خرید و نگهداری ماهواره را به دلیل آنکه «زمینه دریافت برنامه***های حرام را کاملا فراهم می***کند»، “جایز” ندانسته مگر برای کسی که از خودش مطمئن است که استفاده “حرام” نخواهد کرد.
وی در یکی از این فتوا***ها، واجب دانسته است که بین زن و مرد در حال نماز، «حداقل یک وجب» فاصله باشد اما رعایت این احتیاط در مسجدالحرام لازم نیست.
اما شاید سیاسی***ترین و مهم***ترین فتوای علی خامنه***ای آن***جایی باشد که گفته «بیان ظلم مسوولان در برابر مردم وجهى ندارد، بلکه اگر موجب فتنه و فساد و تضعیف دولت اسلامى‏ شود حرام است».
مطلب را به بالاترین بفرستید



 
Jun 9, 2004
13,753
1
Canada
#17
"The mosques are our barracks, the domes our helmets, the minarets our bayonets and the faithful our soldiers...." Erdogan 1997

"Islam means peace... We do not need the term moderate Islam to explain the true spirit of Islam" Erdogan 2005
 
Jun 9, 2004
13,753
1
Canada
#20
آزادی دارای حد و حدودی است و اصلا به کار بردن تعبیرهایی مانند آزادی قلم درست نیست. سیدیوسف طباطبایی نژاد​