Acid is being poured on women's faces in Esfahan

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
Anybody that posts anything not related to acidpashi in this thread will get an infraction as of now. This will be the first & last warning.
 

Hooshmand

Elite Member
Oct 12, 2011
8,762
1,008
UK
حمله صداوسیما به رسانه های داخلی برای پوشش اسیدپاشی

Death to Mullah Regime and IRIB channels

[video=youtube;GWx2ZBdxD8o]https://www.youtube.com/watch?v=GWx2ZBdxD8o[/video]
 
برگرفته شده از فیسبوک :


https://www.facebook.com/sorayya.rasekh





سایه خشم و نفرت و دلهره

بر خیابان های نصف جهان!








فضای نصف جهان غمبار است. ترس، وحشت و دلهره بر نصف جهان سایه افکنده. دیگر بوی قهوه هم در جلفا وسوسه انگیز نیست. پاساژ مارتین شلوغی و نشاط دختران را کم دارد. خلوتی شهر، ماتم غریبانه زمان جنگ را بیاد می آورد. دخترها به هر جوانی که از کنارشان عبور می کند با نگاهی پر تردید نگاه می کنند. نفرت از هرچه موتور سوار است به نفرین بر راکب های آن تبدیل شده. روزها به تلخی "قهوه" ترک بی شکر می ماند.

شک ندارم، آنها که بر چهره دختران اسید پاشیده اند، خود آرزومند یک نگاه مهربان و عاشقانه اند. شاید به آنها گفته باشند، حوری های بهشت زیباتر از دخترانی اند که در خیابان می بینید. اگر می خواهید آن حوریان را ببینید و در آغوششان بکشید، باید به بهشت بروید و راه بهشت تبدیل این جهان و نصف جهان به جهنم است! از میان جوانان بیکار حاشیه شهر به دام این وسوسه افتاده اند، ویژه آنکه خرجی هم برای این دنیا و تبدیل آن به جهنم می گیرند. در خبرها خوانده ام که ریش و سبیل تازه در آمده آنها را برای این جنایت چرب کرده اند و آنها نیز بر این گمان اند که پول را در این جهنم می گیرند و حوریان را در بهشت آن جهان بی نیاز به پول در آغوش خواهند گرفت!

نیمه جهان، غمگین است و دل من، مثل انبوه زنان و دختران این نیمه جهان افسرده.

چه اشتباهی کردم و چه اشتباهی کردیم که موقع انتخابات مجلس قهر کردیم و پای صندوق ها نرفتیم. نرفتیم و حاصلش مجلسی است که حامی اسیدپاشان است. ای کاش می شد، صد هزار در صد هزار می شدیم و به نماز جمعه می رفتیم و آنجا خطاب به آن که بر سکوئی ایستاده که روزگاری آیت الله طاهری در آن می ایستاد بانگ بر میداشتیم: حیا کنید! و به یاد آورید روزگاری را که از ترس نظمیه رضاشاه جرات نداشتید با عبا و عمامه در خیابان ظاهر شوید. گفتید او ظالم است، گفتید به اسلام ظلم می کند، گفتید حق الناس را می خورد. و حال که بر جای او نشسته و ایستاده اید، صد بدتر می کنید! گفتید، نماینده مجلس یعنی "مدرس" و حالا تشنه به خون هر آن کس هستید که بخواهد به مجلس برود و مدرس باشد. نکنید! تا نبینید روزگار سیاه سقوط سلطنت صفویه و فقهائی را که عمامه هایشان 20 متر دراز تر از عمامه شماها بود و خود به تنهائی نمی توانستند آنها را بپیچند و بر سر بگذارند.

چرا گفتی: "مسئله حجاب از حد لسان گذشته و باید وارد عمل شد
".
 

ChaharMahal

Elite Member
Oct 18, 2002
16,563
261
It took them a while but they are finally showing their true color.

Previously they had arrested the isna photographer for posting photos of demonstrations in Isfahan.
now the editor has been arrested as well. these thugs well know the Acid throwers are among the ranks of their own.

روز گذشته (دوشنبه ۵ آبان) ۴ نفر از کارکنان دفتر خبرگزاری ایسنا در اصفهان بازداشت شدند، دو نفر از آنها ساعاتی بعد آزاد شدند، اما زهرا محمدی، سردبیر ایسنای اصفهان و صنم فارسی، دبیر اجتماعی این مجموعه همچنان در بازداشت هستند.

هنوز از علت بازداشت و محل نگهداری این روزنامه***نگاران اطلاعی در دست نیست. آریا جعفری، عکاس خبرگزاری ایسنا در اصفهان هم که از تجمع معترضان به اسیدپاشی در اصفهان عکاسی کرده بود، از چند روز پیش در بازداشت به سر می برد.

خبرگزاری ایسنا و چند رسانه دیگر در ایران اخیرا به علت پوشش خبری موارد اسیدپاشی در اصفهان و اعتراضات اجتماعی به این موارد، در معرض انتقاد محافظه کاران بوده اند.

رئیس قوه قضائیه و دادستان کل ایران گفته اند که با رسانه هایی که به گفته آنها اسید پاشی را به "امر به معروف و نهی از منکر" ربط داده اند، برخورد قضایی خواهد شد.

در هفته گذشته همچنین مهدیه گلرو ، از اعضای کانون شهروندى زنان، که همراه جمعى از فعالان جنبش زنان در اعتراض به اسیدپاشی***های اخیر در مقابل مجلس شوراى اسلامى تجمع کرده بودند، بازداشت شده بود.

با گذشت بیش از یک هفته از انتشار گسترده گزارش های مربوط به موارد اسیدپاشی در اصفهان، برخی از مقامات ایرانی و رسانه***های نزدیک به محافظه***کاران از انعکاس اخبار اسیدپاشی***های اصفهان و اعتراض های اجتماعی به آن انتقاد کرده***اند.

در تازه***ترین واکنش***ها، حسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و عضو شورای عالی امنیت ملی در حاشیه همایش ملی پدافند غیرعامل امروز اعلام کرد: "برخی رسانه***های زنجیره***ای، هنوز خبر اسیدپاشی نیامده، سرمقاله***شان آماده بود. این سم***پاشی رسانه***ای، از اسیدپاشی هم خطرناک***تر است."

همچنین آقای فیروز آبادی گفته آنهایی که "در قضیه اسیدپاشی داد زدند، دلشان بیشتر از آنهایی که با آرامش به دنبال پیدا کردن و مجازات عاملین این جنایت هستند، نمی***سوزد."

حسین طلا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز امروز در نطق پیش از دستور خود درباره مسئله اسیدپاشی و رسانه***ای شدن آن در مجلس ایران گفت: "این اقدام یادآور برخی سناریوهای خودساخته*** همچون سناریوی کشته سازی خیالی سال ۷۸ کوی دانشگاه و ترور عضو شورای اسلامی شهر تهران در اولین دوره و قتل مرموز ندا آقا سلطان در سال ۸۸ است که توسط یک گروه تندروی به اصطلاح اصلاح طلب با همراهی رسانه***های اپوزیسیون داخل و خارج همراه بود و هر روز یک بار دولت و نظام را با بحران مواجه می***ساخت."

در همین حال، کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش***های مجلس گفته: "باید پذیرفت اسید پاشی اخیر در اصفهان باعث خدشه دار شدن امنیت روانی در جامعه شده است. نیروهای امنیتی و انتظامی باید با دقت کامل و با سرعت عوامل اسید پاشی اصفهان را شناسایی کنند."
اعتراض ۵۰ نماینده مجلس به نطق نماینده دولت در مورد اسیدپاشی

۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه***ای خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس به اظهارات محمدرضا خباز، معاون امور تقنینی معاونت پارلمانی رئیس*** جمهور اعتراض کردند.

آقای خباز در واکنش به پرونده اسیدپاشی در اصفهان گفته بود: "ما بدحجابی را تأیید نمی******کنیم، ولی رفتار بازدارنده سبب درگیری می شود و مشکلاتی برای جامعه به وجود بیاورد."

اما نمایندگان معترض در نامه خود پرسیده اند: "آیا ثابت شده اسیدپاشی در راستای نهی از منکر است؟ آیا مقامات مسئول، وزیر کشور، فرمانده نیروی انتظامی و وزیر اطلاعات تائید کردند که بین جنایتکار و نهی از منکر ارتباطی بوده است؟"

در نیمه دوم مهرماه امسال، گزارش***هایی غیررسمی درباره اسیدپاشی به زنان در اصفهان منتشر شد و در پی آن، مقامات پلیس اصفهان روز ۲۶ مهرماه تایید کردند که دست***کم چهار مورد اسیدپاشی به زنان رخ داده است.

اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی هم مدتی بعد اعلام کرد که در "دو سال اخیر ۷ یا ۸ نفر" نفر در اصفهان مورد اسیدپاشی قرار گرفته***اند.

گزارش شده است که مهاجمان موتورسوار به روی زنانی که در خیابان حضور داشتند، اسید پاشیده***اند و در ادعاهایی تایید نشده، گفته شد زنانی که پوشش آنها "نامناسب" خوانده شده است، هدف این حملات بوده***اند.

مقامات رسمی ایران این ادعا را تکذیب کرده***اند.
 
استاندار اصفهان هشدار داده است که تجمع در اعتراض به اسیدپاشی در اصفهان غیرقانونی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، استاندار اصفهان در یک نشست خبری گفته است که از روز ۲۳ مهرماه به بعد، هیچ مورد اسیدپاشی اتفاق نیفتاده و افزوده است "تمام اخباری که در این زمینه منتشر می***شود، کذب و شایعه است."

براساس این گزارش، وی گفته است که مسئولان استان مشغول پیگیری این موضوع هستند و افزوده است: "مردم مطمئن باشند فرد یا افراد خاطی در هر جایگاه و لباسی که باشند به مردم معرفی می***شوند."

استاندار اصفهان در عین حال هشدار داده است که "هرگونه تجمع در این زمینه غیرقانونی است و با افرادی که با شایعه***سازی، اقدام به برهم زدن آرامش جامعه کنند، برخورد می***شود."

روز گذشته نیز، دادستان کل کشور در مورد نحوه پوشش خبری ماجرای اسیدپاشی به صورت زنان هشدار داد و گفت: "تشویش اذهان عمومی توسط برخی رسانه***ها در جریان اسیدپاشی های اخیر اتهامی است که نمی***توان در خصوص آن اغماض کرد." وی تاکید کرد که نباید در خصوص این پرونده، انگشت اتهام به سوی گروهی خاص نشانه رود.

در پی انتشار گزارش اسیدپاشی در اصفهان، گفته شد که هدف افرادی که مرتکب این اقدام شده***اند زنانی بوده***اند که ضوابط حجاب اسلامی مورد نظر حکومت را رعایت نکرده بودند. به این ترتیب این نظر تلویحا مطرح شد که افراد یا گروه***های وابسته یا تحت تاثیر تبلیغات برخی نهادها یا شخصیت***های حکومتی به منظور مقابله با آنچه که بدحجابی می***دانستند، در صدد ارعاب و هشدار به بدحجابان برآمدند.
 
Feb 22, 2005
6,884
9
the most puzzling thing about reflection of ACID PASHI at isp site, is that why we haven't seen any photo thread of some mooshak feshfeshe or assembled cars posted by ashtar and 4paian?
Hate to say it but Ashtar and regime supporters support acid pashi. That is the problem. Not one of them in Iran nor any religious Iranian women have come speaking against it or take actions to support the other side. As they think Allah, Islam, Muhamad and Ali, all support these acid pashi and it is women's fault for not covering themselves.
 

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352
ولی مرتیکه مار صفت مزدور دلش یه دفعه واسه اون مدراتور مصری سوخته که تو یه برنامه دوربین پنهان یه تو گوشی خورده و خودشم هیچ مشکلی با اون تو گوشی نداشته. همون که گفتم, میون مسلموناش هم شیعه ایرونی از همشون کثیف تره.نه تو یه همچین ترد هایی پیداش میشه, نه تو ترد هایی که مردم اعدام میشن, نه حرفی در مورد کشتن و زدن و کردن و بردن ملت به دست اون نظامی داره که نونش رو میده. اینها کل وجودشون پر از لجنه.
 

ChaharMahal

Elite Member
Oct 18, 2002
16,563
261
interesting how the Majles Bill seeks to make demonstrations for Monkerat activists completely free without any permits.

yet people can not gather to demonstrate against Acid Throwing. That's while even under IRI constitution freedom of assembly is guaranteed and no government permit is required.
 

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352
مصلحت. مشکل مصلحت نظام است. خمینی گفته بود اگر روزی اسلام رو هم زیر پا بزاریم, برای مصلحت نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. یعنی آب پاک رو همون موقع ریخت رو دست همه که هی نیان بگن آقا قاضی , آقا دادگاه, آقا دادرسی, آقا قانون اساسی... وقتی میگه واسه مصلحت نظام حاضره اسلام رو هم زیر پا بزاره یعنی هیچ چیزی مهمتر از مصلحت نظام نیست.حالا ماها خودمون رو پاره کنیم.
 
Feb 22, 2005
6,884
9
What do you expect from a population that read Koran and read Sharia law and found it to be civilized and wanting it.

Unfortunately, the revolution happened before the world, especially Iranians found out what Islam is truly about rather than the imaginary Islam they had created in their head.

There is something wrong when pouring acid on the face of a girl can be considered sanctioned by a philosophy such as Islam that millions will come out in support of it, thinking it is their way to paradise. They will protect, support and applaud the acid thrower, and use batons, sticks, torture, and imprisonment against those demonstrating against it.
 

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352
بببین واقعیت اینه که همونطور که گفتم و همونطور که امام خودشون هم گفته, مصلحت نظام یعنی همون حفظ قدرت مهمترین چیز برای اینهاست چون بعد از این همه جنایات, تنها راه زنده موندنشون اینه که این نظام زنده بمونه. به همین خاطر اگه مصلحت نظام در خطر باشه , اینها نه فقط اون اسید پاش بلکه خود روحانی و لاریجانی رو هم میارن قربونی میکنن. ایراد این ملت این است که هیچوقت مصلحت نظام این حیوانات رو جدی به خطر نیانداخته اند که ببینند چه نتیجه ای میدهد. من مطمئن هستم اینها اگه تو خیابون ها کشتار بشه, مردم یکی یکیشون رو از تو سوراخ هاشون بکشن بیرون, برای خاموش کردن خشم مردم حتی حاضر خواهند شد ولی فقیه رو هم قربونی کنند.
 

mashdi

Football Legend
Sep 29, 2005
39,274
1

خوشبختانه با تلاش ِ شبانه روزی ِ سربازان ِ گمنام ِ امام زمان ، باند ِ مخوف ِ مظنونین ِ اسید پاشی دستگیر شده اند
و به زودی در تلویزیون جمهوری اسلامی به جنایات ِ خود و وابستگی به سرویس های ِ جاسوسی ِ استکبار و صهیونیزم اعتراف خواهند کرد


 

Attachments

Last edited:

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352

سورةالاسید

شد معجز امام
در اصفهان پدید
تجدید گشت وحی
اسلام شد جدید
از سوی جبرئیل
این آیه***ها رسید:
حی علی الفلاح
الفتح بالحدید
حی علی العفاف
النصر بالاسید
..................

ایاّمِ شقاوت است، ایّام ِخدا
وینگونه خدا فتاده در دام «خدا»
پنهان به عبا اسید و خنجر دارد
بدخیمِ زمان به نام اسلام خدا

تا دین به حکومت است، ایام این است
آغاز، فریب بود و فرجام این است
دیریست به دوزخیم با نام ِ بهشت
در کشور ما بهشتِ اسلام این است

وحشت به زمین، از آسمان می***بارد
باران تباهی به جهان می***بارد
تامنبر جهل، تخت شاهی گشته ست
اسلام، اسید بر زنان می***بارد

چون معنویت که رایگان می***ریزد
اسلام، اسید بر زنان می***ریزد
تا روی زمین بهشتِ شدّاد شود
میراثِ امام از آسمان می***ریزد

وحشتکده را به علمِ شیک است نیاز
ملایان را به تاکتیک است نیاز
تا جهل و جنون خیمه زند بر سرشهر
دین را به اسید سولفوریک است نیاز

از تیغ، بُرنده***تر اسید است اسید
دستآوردِ علمِ جدید است اسید
همسایۀ قرآن مجید است اسید
در بسط عفاف و دین مفید است اسید

آن دین که زکین تکیه به ارعاب کند
ازبخل و حسد منبر و محراب کند
با دست دنائت و رذالت به وطن
بر روی زنان اسید پرتاب کند

قومی که رسالت از رذالت دارد
حکم از کف اصحاب جهالت دارد
از ریختن اسید بر دختر وزن
درخاک وطن کجا خجالت دارد؟

آنقدر به سودِ مرگ قرآن خواندند
تا بستر زنده رود را خشکاندند
بر سی و سه پل آب ببستند اما
تیزاب به چهرۀ زنان افشاندند

اسلام آمد که معنویت بدهد
می***دان به حضورِ آدمیت بدهد
قانون چماق شرع از گوهر دین
کیفیت برُد تا کمیت بدهد
 

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352
دینی که اسید پاسدارش باشد
سیلاب لجن در انتظارش باشد
زانسوی دئانت و تباهی بی شک
طوفان عدم در انتظارش باشد
 

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352
رسول الاسید

الا ننگِ انسان، ز اعصار دیرین
چه دستی ترا، وز کجا می***فرستد؟
چنین پوچ مغز ِشقی باوری را
از آفاق ظلمت چرا می***فرستد؟
ترا مادرِ جهل و کین از بُن غار
چه دَد سیرتی نزد ما می***فرستد؟
به ترویجِ وحشت به تجویز قرآن
کدامین دنائت ترا می***فرستند؟
چو آن تیغ ِ نامردمی در کف، آیا
اسیدِ ترا هم خدا می***فرستد؟
...
چو دین پیشگان گاهِ قدرت گزینند
خدا زآسمان***ها بلا می***فرستد

نامردم***تر از تو در هستی نیست
ورهست به مردمش فرادستی نیست
ای عاری از آدمیت***ای داعی دین
ابلیس دغا نیز بدین پَستی نیست
............................................
داعی = دعوت کننده / فراخواننده


فردای وطن شطِ ّ جنون خواهد بود
خورشید، روان به نهر ِ خون خواهد بود
انسانیت امروز به خواری دفن است
مدفون***تر ازین که هست چون خواهد بود؟

شومی ت به بام تو فروخواهد ریخت
تلخی ت به کام تو فروخواهد ریخت
قطعی ست که یک روز اسیدت را خلق
در حلق نظام تو فرو خواهد ریخت

دزدید زما شیخ، خدامان را نیز
برد از دل ما مهر و صفامان را نیز
دیروز ربود آنچه بود از میهن
امروز حریم خانه***هامان را نیز

اوباش مسلطند بر هستی ِ ما
مستند و به عشرت از فرودستیِ ما
پَستیم که زیر بار زوریم چنین
پس دشمن ما نیست به جز پَستیِ ما

این مردم ناداشت که فرماندارند
درجامۀ اهلِ دین جنایتکارند
امروز مغول وار بتازند اما
روزی برسد که نعش بی***مقدارند

قومی که رسالت از رذالت دارد
حکم از کف اصحاب جهالت دارد
از ریختن اسید بر دختر وزن
درخاک وطن کجا خجالت دارد؟
 

Chinaski

Elite Member
Jun 14, 2005
12,269
352

دین کهریزکی اسید آورد

درحال سرودن ابیات پایانی این مثنوی بودم که خبر اعدام آن دخترک مظلوم ریحانه جباری را شنیدم.
. شنیدن چنین اخباری برای مردم ایران نه بار اول است و نه بار آخر خواهد بود
حکومت دینی همین است و ایرانیان 35 سال است که شاهد تکرار اینگونه فجایع دلخراشند.
حقیقی ترین سخن آنست که ملا***ها می باید از حکومت کردن و بازی با سرنوشت تاریخی ملت ایران دست بردارند و بروند سر شغل اصلی شان و بروند به کارهایی بپردازند که برای آن تربیت می شوند.
این فاجعه حکومت آخوندی در ایران نمی تواند تا ابدیت تداوم یابد زیرا ادامه آن جز به جبر و ظلم و زور یعنی جز به قیمت قتل و زجر ایرانیان و ویران کردن بنیان های فرهنگی اخلاقی و روحی آنان ممکن نیست.
حکومت ملاها در صورت تداوم جز به نابودی ملت ایران به عنوان مردمی صاحب تمدن و صاحب تاریخ در کشوری کهنسال نخواهد انجامید، زیرا خونریزی و خون آشامی تنها کاری ست که ملاها به عنوان آئین حکومتداری آموخته اند و در چنین شیوه ای سرآمد روزگارند.
تا زمانی که ایرانیان به این حقیقت پی نبرند و به خلع ید روحانیت شیعه از حکومت و کوتاه کردن دست آنان از سرنوشت سیاسی خود مصمم نگردند و بدینگونه اعادۀ حیثیت از انسان ایرانی را هدف اصلی خود قرار ندهند ، این وضعیت نکبت بار ادامه خواهد یافت.
این شعر را در نهایت تأثر از مشاهدۀ رفتار حکومتی سروده شد که به نام امر به معروف و نهی از منکر دخالت اوباش و اراذل و مردم پست وجاهل را در امور فردی همسایگان و هموطنان پوشش قانونی و شرعی می دهد و شب و روز بر منابر و مقابر مشغول تشویق جنایتکاران به دخالت در زندگی خصوصی دیگران آنهم زیر نام تکلیف شرعی ست .
این روزها شاهد گوشه ای از نتایج چنین روش های رذیلانه و پَستی بوده ایم که در اسید پاشی های اوباش و مشتی نامردم ِ ناداشت ، بر چهره زنان ایرانی در اصفهان بروز یافته است .
باری ، این مثنوی به یاد آن زن جوان رنج دیده و مظلوم ریحانه جباری تقدیم می شود که هفت سال از بهترین سالهای جوانی خود را در انواع زجر ها و تحقیرها و اضطراب ها در زندان های مخوف حاکمان دینی به انتظار مرگ گذرانید و سرآنجام قربانی یک توطئهء پلید سیاسی شد ، زیرا این دختر متهم به قتل شخصی شده بود که گویا به عنوان مأمور وزارت اطلاعات و «سرباز گمنام امام زمان» درحکومت اسلامی تجاوز به دختران مردم را حق شرعی و پاداش «خدمات» خود می شمرده است!
از این رو صاحبان قدرت سیاسی و مصادره کنندگان دستگاه قضایی ایران ، در اعدام این دختر (که نام آن را قصاص اسلامی) می نهند و نمونه ای روشن از حق کشی ها و از فساد دیوان داوری حاکمان است ، هدفی جز حمایت از مأمور متجاوز حکومتی خود نداشته اند.
.........................................................

دین کهریزکی اسید آورد
وحشتِ تازه***ای پدید آورد
«جسم ناقص» به کار مرگ در است *
دستِ او دشمن بنی بشر است
کرده بر تن لباس روحانی
رفته بر منبر مسلمانی
جمعه***ها را امام شهر بوَد
منشاء شرّ و ظلم و قهر بوَد
می***دهد حکم وحشت و ارعاب
تا اراذل کنند کار صواب
تا به مردم نشان دهند هنر
امر معروف و نهی از منکر
به زنان وطن هجوم آرند
سربکوبند و حلق بفشارند
دین کهریزکی اسیدی شد
بد***تر از آنچه بود و دیدی شد
دین کهریزکی نشانده به راه
پرچم لا اله الا الله
آتشش تند و غبغبش پرباد
می*** زند تیغ و می***کُند ارشاد
تا نهان در صدف بماند دُر*
می***کِشد بر سرزنان چادر
کاخ دینش بنا به خِشتِ دو کاف *
سخت مشغول عصمت است و عفاف
کز دو کاف است در جهان دَردش
آمد و رفت و بُرد و آوردش
مکتبش بر دو کاف بنیاد است
باغش از این دوکاف آباد است
این دو کافند اصل افکارش
ذهن مغفول و فکر بیمارش *
حال از بهر حفظ چادر زن
زده آتش به روزگار وطن
داده در دست جاهلِ ناباب
تبر و تیغ و دشنه و تیزاب
شیشه***های اسید در دستش
راست چون تیغ زنگی مستش
لفظ اللهُ اکبرش به زبان
تا بریزد اسید، روی زنان
اینچنین دشنه داده و ساطور
به کف رذل و جانی ی مزدور
تا کند دیو و دد به حکم فقیه
بانوی بد حجاب را تنبیه
مجلسش را بنا نهاده به جهل
تا به تدبیر ناکس و نا***اهل
ظلم، قانونِ بی***وطن باشد
دشمنِ مرد و ضد زن باشد
وینچنین خانه دامگاه شود *
حرمت مرد و زن تباه شود
امنیت رخت ازین دیار برَد
آبرو***ها به جویبار برد
خانه***ها مِلک طِلقِ دین گردد*
دامِ جور و کُنامِ کین گردد*
با وکیلان پَستِ بی***مقدار
و قنا ربنا عذاب النار
عده***ای رذل ِ فاسد و ناکس
خوش نشینان ِ کرسی مجلس
خویشتن را وکیل می***نامند
تخم اصحاب فیل می***نامند
کارشان ظلم و نانشان در خون
تا جنون جامه پوشد از قانون
بربریت به سهل و آسانی
بزند نعرۀ مسلمانی
جهل بر تختِ جور و استبداد
سازد از دین، حکومتِ شدّاد
شیخ از بارگاه فرعونیش
کند احوال روزگار، پریش
قهر بر منبرش شود قانون
تا زند خنجر و بریزد خود
طبق قانونِ شیخ فرموده
جان انسان کجاست آسوده؟
بربریت به نام دین برپاست
اینچنین دین، سزای بربرهاست
ای که در دام دین زمینگیرید
بیش ازین ظلمِ شیخ نپذیرید
ای جوان، روزگارِ خود دریاب
دیدۀ بسته را بشوی از خواب
داعش اینجا بود به شام مرو*
آن سوی مکتبِ امام مرو
دین کهریزکی در ایران است
به قم و اصفهان و تهران است
سلطنت می***کند به نام خدا
بسته بر خنجرش کلام خدا
خنجرش را بگیر از دستش
تا نبندد به زنگی ی مستش
تیغ او واسِتان ز دستِ جنون
تا ازین بیشتر نریزد خون
خنجرش را به موزه ها بسپار
که بر او نسل ها کنند گذار
تا بدانند عصر ما چون بود
که چنین دستِ جهل در خون بود
تا بدانند کینِ صحرا گرد
با تمدن چه می تواند کرد !

م. سحر
 
[h=1] دستیار ارشد روحانی: عامل اسید پاشی مزدور سرویس های خارجی*** است
[/h] [h=2] [/h] علی یونسی، دستیار ارشد رئیس***جمهوری ایران در امور اقوام و اقلیت***ها، ***روز دوشنبه با اعلام اینکه «کارهایی نظیر اسیدپاشی نمی***تواند از یک ایرانی سربزند»،*** گفت که اگر عامل این مسئله یک ایرانی باشد، مزدور سرویس***های خارج از کشور است.
به گزارش خبرگزاری فارس، آقای یونسی که درباره ماجرای اسیدپاشی در اصفهان سخن می گفت،***افزود: «قطعا چنین کارهایی از یک ایرانی نمی***تواند سربزند چرا که ایرانی***ها فرهنگی ضدخشونت دارند.»
ا***و با تاکید بر این موضوع که کارهایی نظیر اسیدپاشی ریشه در فرهنگ ایرانی ندارد،*** اضافه کرد: «اگر عامل این مسئله یک ایرانی باشد، متاثر و مزدور سرویس***های خارج از کشور است و از گروهک***های ضدانقلاب و کشورهای خارجی الهام گرفته است.»
دستیار ارشد رئیس جمهوری،*** با اشاره به شکل گرفتن فضای سیاسی پیرامون ماجرای اسیدپاشی گفت که «جریان***های سیاسی تلاش دارند در این مسئله به نوعی همدیگر را متهم کنند ولی به صلاح هیچ جریانی نیست که این نوع اعمال، به فرهنگ و مردم ایران نسبت داده شود.»
با گذشت چند روز از اسيدپاشی به تعدادی از زنان و دختران در اصفهان،*** برخی رسانه***ها و تعداد زيادی از مردم و کاربران شبکه***های اجتماعی، اين حوادث را کار افراد يا گروه***های مخالف بدحجابی در جامعه دانسته***اند. اين موضوع مخالفت رئيس قوه قضائيه و دادستان کل کشور را به دنبال داشته و آنها این موضوع را مردود دانسته اند.
پیش از این،****** نیز محمد جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، یکشنبه شب شائبه دخالت برخی کشورهای خارجی در ماجرای اسید پاشی را مطرح کرده بود.
آقای لاریجانی در تلویزیون دولتی ایران گفت: «این شائبه وجود دارد که نکند دست برخی کشورها در این جنایات آلوده باشد؛ قطعا اگر این امر وجود داشته باشد ما دست این کشورها را قطع می کنیم.»
اما در رابطه با ماجرای اسیدپاشی در اصفهان،*** روز گذشته چهارم آبان،*** حسن روحانی با نام بردن از اسيدپاشی***های اخير به عنوان «جنايت»، وعده داد که عامل يا عاملين اين حوادث به اشد مجازات محکوم خواهند شد.
آقای روحانی که در جلسه هيئت دولت سخن می***گفت، به مردم اطمينان خاطر داد که «گذشتی در کار نخواهد بود و دولت با همه توان اين مسئله را پيگيری» خواهد کرد.
به گفته رئيس جمهوری ايران، عامل يا عاملين اين جنايت به دست عدالت سپرده شده و اشد مجازات برای کسانی که اين جنايت را مرتکب شده***اند، اعمال خواهد شد.
حسن روحانی با بيان اينکه «لحظه***ای آرام نخواهيم ماند تا افرادی که مسبب اين حادثه بودند دستگير شده و واقعيت برای مردم روشن شود»، اعلام کرد: «تا زمانی که عامل يا عاملين اين حادثه دستگير نشده***اند، شايسته نيست کسی، فردی يا گروهی را به نادرست متهم کند.»
طی روزهای گذشته در رابطه با مسببین ماجرای اسیدپاشی،*** صحبت***های متفاوتی از سوی مسئولین قوه قضاییه انجام شده است.
ابراهيم رئيسی، دادستان کل کشور در این***باره اعلام کرده است که افرادی به عنوان مظنون در اين حادثه دستگير شده***اند و تحقيق از اين افراد ادامه دارد.
این درحالی است که غلامحسین محسنی اژه***ای، معاون اول قوه قضائیه که از سوی رئیس این قوه، مسئول رسیدگی ویژه این پرونده شده، گفته است: «در اين خصوص هنوز کسی به صورت روشن دستگير نشده اما از افراد زيادی تحقيق شده است.»
اسیدپاشی در اصفهان تظاهراتی را در این شهر و تهران به دنبال داشت است که بر اساس برخی گزارش ها،***تعدادی نیز توسط ماموران بازداشت شده اند.