Apartied Regime of IRI, bans women from watching football on large screen!

Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#1
Women were barred from watching live action, now they can not attend Cinemas with large screen to watch their national team play.

ورود خانم***ها برای تماشای فوتبال در سینما هم ممنوع شد!

ورزش > فوتبال ملی - «اداره***ی اماکن نیروی انتظامی، ورود خانم***ها را برای تماشای پخش زنده مسابقات فوتبال در سینماها ممنوع کرد. »
امیرحسین علم***الهدی ـ معاون امور پردیس***های سینمایی موسسه***ی تصویر***شهر ـ در گفت***وگو با ایسنا با اعلام این خبر گفت:« روز چهارشنبه در زمان بازی «ایران و امارات» که به***صورت زنده از پردیس***های سینمایی پخش ***شد، از اداره***ی اماکن اعلام شد که خانم***ها از این پس حق حضور در زمان پخش زنده***ی فوتبال در سینما را ندارند، اما با توجه به این***که سینما زیرنظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، منتظر اظهار***نظر معاونت سینمایی هستیم تا ببینیم چه دستوری می***دهند.»

وی درباره***ی پخش بازی روز شنبه «ایران و کره جنوبی» در پردیس***های سینمایی گفت:« مهم***ترین ویژگی پخش زنده فوتبال در سینما، امکان حضور خانواده*** در کنار هم بود که در صورت ممنوعیت حضور خانم***ها، ممکن است پخش زنده***ی فوتبال از سینما را ادامه ندهیم.»
 
Oct 1, 2004
8,122
205
#2
They're idiots:

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1699709&Lang=P


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

عليرضا سجاد***پور گفت: ممنوعيت ورود خانم***ها به سينماها براي تماشاي فوتبال را كاملا تكذيب مي***كنم.

مديركل اداره***ي نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت***وگو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: مساله***ي كوچكي چهارشنبه گذشته اتفاق افتاد كه رفع شد، اما براي ادامه***ي اصل نمايش فوتبال در سينماها در حال بحث هستيم.

***

براساس اين گزارش،اميرحسين علم***الهدي ـ معاون امور پرديس***هاي سينمايي موسسه***ي تصوير***شهر ـ امروز در گفت***وگو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اعلام كرد كه « روز چهارشنبه در زمان بازي «ايران و امارات» كه به***صورت زنده از پرديس***هاي سينمايي پخش ***شد، از اداره***ي اماكن اعلام شد كه خانم***ها از اين پس حق حضور در زمان پخش زنده***ي فوتبال در سينما را ندارند، اما با توجه به اين***كه سينما زير نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، منتظر اظهار***نظر معاونت سينمايي هستيم تا ببينيم چه دستوري مي***دهند.»

انتهاي پيام​
 

ashtar

National Team Player
Aug 17, 2003
5,448
19
#3
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

عليرضا سجاد پور گفت: ممنوعيت ورود خانم ها به سينماها براي تماشاي فوتبال را كاملا تكذيب مي كنم

مديركل اداره ي نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت وگو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اظهار كرد: مساله ي كوچكي چهارشنبه گذشته اتفاق افتاد كه رفع شد، اما براي ادامه ي اصل نمايش فوتبال در سينماها در حال بحث هستيم

***

براساس اين گزارش،اميرحسين علم الهدي ـ معاون امور پرديس هاي سينمايي موسسه ي تصوير شهر ـ امروز در گفت وگو با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اعلام كرد كه « روز چهارشنبه در زمان بازي «ايران و امارات» كه به صورت زنده از پرديس هاي سينمايي پخش شد، از اداره ي اماكن اعلام شد كه خانم ها از اين پس حق حضور در زمان پخش زنده ي فوتبال در سينما را ندارند، اما با توجه به اين كه سينما زير نظارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، منتظر اظهار نظر معاونت سينمايي هستيم تا ببينيم چه دستوري مي دهند

انتهاي پيام

كد خبر:

http://www.isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1699709&Lang=P
 

Behrooz_C

Elite Member
Dec 10, 2005
16,651
1,566
A small island west of Africa
#4
ببین دنیا به کجا میره و تو مملکت ما هنوز موندیم آیا زن ها برن استادیوم یا نه؟ تلویزیونمون مونده آیا بگه فلان تیم رفته آنتالیا یا نه. خاک بر سرشون کنند با این تنگ نظریشون.
 
Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#5
LOL. safir Jomhoriye Edbari dar ISP, copy/pasting previously posted post from ISNA .

Funny thing is that like a diplomat, They first deny and then claim we are awaiting ببينيم چه دستوري مي دهند


So denial of this order is a lie. They are at damage control stage, Mr. embassador....
 
Oct 18, 2002
14,471
5
Antelope Valley,California
#6
نمايش بازی*** تيم ملی فوتبال در سينماهای تهران متوقف شد
ایلنا: در حالی که 3 بازی تیم ملی ایران در دور مقدماتی جام ملت***های آسیا در 2 پردیس سینمایی ملت و آزادی پخش شد، اما به نظر می***رسد قرار نیست بازی فردای ایران و کره جنوبی در این 2 سینما نمایش داده شود.
پخش مسابقات فوتبال در سینماهای تهران از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی آغاز شد و از آن زمان، مسابقات مهم فوتبال در سینماهای بزرگ تهران نمایش داده شد اما این بار حساسیت بالای بازی فردا باعث شده پخش آن در هاله***ای از ابهام قرار بگیرد.
یکی از مدیران پردیس سینمایی ملت که نخواست نامش فاش شود در این مورد گفت: «پس از پخش بازی ایران با امارات در روز چهارشنبه از سوی اداره اماکن دستور داده شد در بازی ایران با کره از ورود خانم***ها به سالن سینما برای تماشای مسابقه فوتبال ممانعت به عمل آید. در حال حاضر مدیرعامل در سینما حضور ندارد و مشخص نیست بازی فردای تیم ملی در پردیس سینمایی ملت پخش شود.»
مدیران سینما آزادی هم از پخش نشدن بازی فردا در این سینما خبر می***دهند. آنها معتقدند به دلیل وجود احتمال پیروزی تیم ملی در این بازی و سخت بودن کنترل شادی تماشاچیان، سینما آزادی این بازی را پخش نخواهد کرد.

احمد اسدی، مدیر داخلی سینما آزادی در این مورد گفت: «به دلیل عدم هماهنگی لازم بین دستگاه***های ذی***ربط، سینما آزادی تصمیم گرفت این مسابقه را نمایش ندهد.»
در حالی سینما آزادی با قطعیت از عدم پخش مسابقه فردای تیم ملی خبر می***دهد که شاید تصمیم به پخش این مسابقه در آخرین دقایق گرفته شود تا خیل علاقمندان با این تصور که مسابقه پخش نمی***شود به این سینما مراجعه نکنند.
 

Zob Ahan

Elite Member
Feb 4, 2005
17,481
2,233
#8
Its OK to watch on TV but on big screens maybe their willies will look bigger and the girls would get aroused.
Ayat'... Nouri Hamedani
damat hefazato
 

Niloufar

Football Legend
Oct 19, 2002
29,626
23
#10
vaaay..khoda..khejalat dareh vaghean..bastards..:(

just ban women from leaving their house and get it over with it..:eek::RIP: