Feb 14 (25 Bahman) News/Discussions

May 9, 2004
شما چشم داشتی که آب بخوره؟

استاد،
تاریخ داره عوض میشه وشما صفحه بدی رو انتخاب کردی. تاریخ ایران بزرگ دو تا برگ بیشتر نداره، یکی اونی که امثال شعبون بیمخ توش در جا میزنند و دیگری جایگاه قهرمانانی مانند پهلوان اکبر محمدی. از ما گفتن، خود دانی
دوست عزیز
تاریخ را وقایع ورق می زند نه شایعات
من فقط در این سایت ها و مصدرهای نا موثوق این خبرها را می خوانم و می شنوم
اخباری را که من می بینم و می شنوم با اینها فرق دارد
نه من و نه شما نمی توانیم واقعیت ها را وارانه نشان دهیم شاید فقط برای دلخوشی خودمان و فریب دادن دیگران خبری دروغی را جایی درج کنیم
ولی فایده ان چیست؟
بجز اینکه حتی انهایی که با شما موافق هستند اندک اندک پی می برند و حتی حقایق را انکار می کنند ؟
من نمی گویم کسی به خیابان ها نیامده
ولی هر چه بوده به ان اندازه نبوده که توجه رسانه ها بین المللی را به خود جلب کند
حداقل برای بنده اینچنین به نظر می رسد
امروز در یمن هزاران نفر تظاهرات کردند در بحرین فسقلی هم تظاهرات کردند و همه رسانه های بین المللی پخش کردند
چطور اخبار ایران که باید در صدر باشد در این خبرها نبود
و چند صد تظاهر کننده در بحرین این همه غوغا به پا کرد ؟
یا اینکه این رسانه ها تحت سیطره رژیم هستند یااشتباه به شماها خبر رسیده
اگر دست من باشد همین فردا رژیم را از بین می برم
ولی هیچوقت خودم را فریب نمی دهم چون از این کار خوشم نمی اید
مثلا یک ویدئو در یوتیوب زده اند که هزاران نفر تظاهر می کنند وشعار مبارک بن علی نوبت سید علی می دهند
ولی ملت استین کوتاه پوشیده اند
یعنی امکان ندارد که فیلمبرداری امروز انجام شده باشد
خوب این افراد فکر میکنند ملت احمق هستند یا با این کارها می توان انقلاب کرد و رژیم را از بین برد؟!!!آ
خیر برعکس اگر یک ویدئو دیگری حقیقت داشته باشد ان را هم باور نمی کنند و فکر میکنند دروغ است

متشکرم

Jun 18, 2005
That all goes back to Organization Abedzadeh Jan. I was looking at some pictures from the BBC website and it was amazing the amount of organizations that went into having people camp inside the Tahrir square. They even had a kindergarten there! and yes Egyptians also faced machine guns, clubs, and tear gas but they were much bigger in number and were fed up more in my opinion.

As much as we would like to believe to the contrary, Iranians are not ready for regime change.

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
^İNDİANA JONES^;885389 said:
[video=youtube;qbeOq2Hszic]http://www.youtube.com/watch?v=qbeOq2Hszic&feature=player_embedded[/video]
Isn't this an old video? I think this s from last year, isn't it?

Jan 23, 2003
Dont know if the regime resistance in Egypt was as organised as Iran and dout they faced brutality in tahrir sq..but anyway we had 4 million and blew it..Had they stayed put, it would have been over...lets see how things pan out..I have never taken part in any demonstration but I think once you are gathered in one place, you are safe. Thats why regime didnt let that happen.

Oct 20, 2003
Dont know if the regime resistance in Egypt was as organised as Iran and dout they faced brutality in tahrir sq..but anyway we had 4 million and blew it..Had they stayed put, it would have been over...lets see how things pan out..I have never taken part in any demonstration but I think once you are gathered in one place, you are safe. Thats why regime didnt let that happen.
Abed JAn, who would have organized the resistance in Egypt? The Egyptian movement is known for its lack of leadership. The resistance there had its set back, but as soon as the army declared they will not confront the protestors with bullets, the tied reversed. What the Egyptians had was the element of surprise.

alborz

Bench Warmer
Oct 18, 2002
21:48هیلاری کلینتون: آنچه امروز در ایران اتفاق می افتد بیانگر شجاعت مردم این کشور است و نشان دهنده دو رویی رژیم ایران که طی سه هفته گذشته مرتبا آنچه در مصر در جریان بود را می ستود.

21:37خبرگزاری های وابسته به دولت ایران از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن حداقل سه نفر در درگیری های تهران خبر داده اند

Jun 18, 2005
I think Egyptians faced just as much brutality if not worse. I remember one of those nights the sound of explosions and automatic machine gunfire around the square was just frightening. But the people did not move. Even when Mubarak flew fighter jets over their heads.

Except for one or two occasions Iranians have not been coming out in large numbers. We tend to exaggerate the numbers or events.

May 9, 2004
Timsar khoda shomara ra az ma nagireh. Delemoon ra shad mokoni with your jokes and fictional news.
دوست عزیز
جوک چیه من کجا جوک گفتم ؟؟
من میگم اگر مردم زیاد باشند یعنی دها هزار باشند حتما چنین خبری در صدر اخبار جهانی پخش خواهد شد
نه اینکه ما بیاییم و در سایت ورزشی خبرها را دنبال کنیم
یا بجای خبرنگاران در صحنه از عزیزانی مانند شماره هشت و موج و بچه تهرون بقیه و انها هم از فلان مصدر که از فلان مصدر که از فلان شاهد عینی مجهول شنیده پخش کند
باور کنید حتی اگر ده هزار نفر دلیر و از جان گذشته توی همین تهران فقط تهران بود پایه های رژیم را به لرزه می انداختند
چطور؟
نه با اسلحه نه با جنگ خیابانی
بلکه این ده هزار می رفتند مثلا میدان ولیعصر یا هر جای دیگر بست می نشستند
مثل مردم مصر در میدان التحریر
غدا و اب هم می بردند
چند نفرشان را می کشتند؟ هر چه بکشند بیشتر منفور میشوند و رژیم متزلزل تر خواهد شد
خوب ده هزار نفر در یک شهر پانزده ملیونی کم است
ولی خبر در تمام رسانه های بین المللی می پیچید و کم کم مردم انهایی که ترسو هم هستند به انها می پیوستند
ببینید فقط ده هزار
والا به دروغ بیاییم بگوییم صدها هزار امده اند و اخر کار هیچ
چه فایده دارد
حالا فرض کنیم صدها هزار هم بودند چه فایده اگر در مقابل صدتا موتور سوار فرار کردند ؟
مهم این است که از جان گذشته باشند و واقعا انقلابی
هزار کبک ندارد دل یک شاهین
هزار بنده ندارد دل خداوندی

بله جانم

Jan 23, 2003
آی خدای آی کیو و حزیون بازم برگشت. آقا، به این پیر مرد نود ساله که دیگه الزهایمر داره احترام بزارین​
Do us a favour if you (or anyone else) still want to get tangled with a dalghak, just do it somewhere else......

This thread is too important for the trolls to shit in it - with the help of others (knowingly or unknowingly)...

Sorry if I sound rude but he has coming and now I see not only people replying to him, but also quoting him taking up so much space..

Last edited:

Foo

Elite Member
Feb 12, 2006
Den Haag, Holland
This was probably one of the best videos I've seen from Iran!!!!!!!!!!!!!!!! Oh man... Homayoon answered this guy just without a single flaw!!!! That's exactly the way you should talk to these people. Fantastic video.
I agree, I don't really care for Homayoun but his reply to that idiot was flawless.

Jun 18, 2005
I think it was too. The same guy called another station as well.

A guy who is supposedly from Gordane Al Zahra calls up the station, says they are going to kill everyone and then proceeds to ask Homayoun to ask the protesters to go back home. I mean you really think all that was real? lol

I love to know who montaged that video earlier in the day.

Iran-Parast

Bench Warmer
Apr 21, 2008
Canada
رئیس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا خواهان تحریم تمام مقام های ایرانی "ناقض حقوق بشر" از جمله آیت الله علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد شده است

Sly

Elite Member
Oct 18, 2002
I think it was too. The same guy called another station as well.

A guy who is supposedly from Gordane Al Zahra calls up the station, says they are going to kill everyone and then proceeds to ask Homayoun to ask the protesters to go back home. I mean you really think all that was real? lol

I love to know who montaged that video earlier in the day.
Why not? The same guy and his gangs are sitting watching all the programs in different Iranian LA channels. Their blood starts to boil and then the "smartest" of them, makes a call to, so to say, dahane Homayouno bebande. I'm not saying this was the case but I mean I wouldn't be surprised. Very probable.